inwigilowanie pracownika

Data: 2009-03-04 21:45:30
Autor: Piotr [trzykoty]
inwigilowanie pracownika

"Maykel" <michael@gower.pl> wrote
proszę o pomoc co mogę zrobić w sytuacji, gdy pracownik w danej firmie jest 'podglądany' przez przełożonego w sensie co robi na komputrze poprzez

a może to udowodnić?

(wnikanie w prywatną korespondencję), jednak w wypowiedzeniu otrzymala wyjasnienie iz zwolnienie jest z przyczyn ekonomicznych.

to póki nie udowdni, że były inne przyczyny, to została zwolniona z przyczyn ekonomicznych

Data: 2009-03-04 22:03:42
Autor: Patryk Włos
inwigilowanie pracownika
[...]

Swoją drogą, nieco mnie to dziwi. Mnie życie nauczyło, że należy się starać wpisywać na wypowiedzenia prawdziwe powody, możliwie szeroko uzasadniając - to owocuje.

No chyba, że się trzeba kogoś pozbyć z przyczyn, nazwijmy to, politycznych - wtedy to całkiem inna sprawa, ale to jest rzadkość.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

inwigilowanie pracownika