inwigilowanie pracownika

Data: 2009-03-08 15:43:16
Autor: robert
inwigilowanie pracownika
witam,
proszę o pomoc co mogę zrobić w sytuacji, gdy pracownik w danej firmie jest 'podglądany' przez przełożonego w sensie co robi na komputrze poprzez zainstalowane oprogramowanie.
z tego co mi wiadomo nie jest to dozwlone bez wiedzy pracownika a takze jest na to odpowiedni paragraf.
aktualnie sprawa wyglada tak, ze znajoma zostala zwolniona z pracy przez to co pisala na gg o swojej przelozonej a ta z kolei to czytala na bieżąco (wnikanie w prywatną korespondencję), jednak w wypowiedzeniu otrzymala wyjasnienie iz zwolnienie jest z przyczyn ekonomicznych.
czy moze napisac prosbe/ządanie o wjasnieni dlaczego w komputerze zostalo zainstalowane takie oprogramowanie i dlaczeg byla inwigilowana, czy co mozna z tym zorbic?

wszelki szpiegowski soft wykrywają nawet darmowe antywirusy takie jak avast.

Raczej odczytali z archiwum gg.

Data: 2009-03-08 20:01:51
Autor: Piotr [trzykoty]
inwigilowanie pracownika

<robert@mailinator.com> wrote
wszelki szpiegowski soft wykrywają nawet darmowe antywirusy takie jak avast.

Raczej odczytali z archiwum gg.

jeśli to sieć lokalna totez  mogli przechwycić snifferami, np. z ruterów firmowych. dane wysyłałene przez gg nie są kodowane, każdy admin jak ma dostęp do sieci w firmie może takie płynące dane przechwycić i odczytać.

inwigilowanie pracownika