ip4

Data: 2010-08-14 20:44:16
Autor: ALEX
ip4
Niektórzy to mają poczucie humoru:
http://applemania.pl/2010/08/13/iphone-4-przedsprzedaz-w-rtv-euro-agd/

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-14 21:26:28
Autor: Piotr M
ip4
Dnia 14-08-2010 o 20:44:16 ALEX <alex.jp2@xgazeta.pl> napisał(a):

Niektórzy to mają poczucie humoru:
http://applemania.pl/2010/08/13/iphone-4-przedsprzedaz-w-rtv-euro-agd/

Czym droższy tym lepszy ;P
W branży GSM, to laureat pierwszej nagrody początku XXIw... kategorii  absurdów i paranoi.. :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-14 21:44:35
Autor: J.F.
ip4
On Sat, 14 Aug 2010 21:26:28 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

Ale co by nie mowic .. pogratulowac Jobsowi umiejetnosci prowadzenia
firmy trzeba.

J.

Data: 2010-08-15 03:24:50
Autor: Titus Atomicus
ip4
In article <mfsd66l15tacqugg1jlpld4usmtrl7uv77@4ax.com>,
 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

On Sat, 14 Aug 2010 21:26:28 +0200,  Piotr M wrote: >Dnia 14-08-2010 o 20:44:16 ALEX <alex.jp2@xgazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Ale co by nie mowic .. pogratulowac Jobsowi umiejetnosci prowadzenia

A to Euro AGD jest firma Jobsa?

TA

Data: 2010-08-16 10:23:30
Autor: J.F.
ip4
On Sun, 15 Aug 2010 03:24:50 +0200,
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale co by nie mowic .. pogratulowac Jobsowi umiejetnosci prowadzenia
firmy trzeba.

A to Euro AGD jest firma Jobsa?

Za darmo tych ajfonow nie dostali.

J.

Data: 2010-08-16 19:24:30
Autor: Piotr M
ip4
Dnia 16-08-2010 o 10:23:30 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Wiadomo, bo kto by chciał je za darmo ;P

Data: 2010-08-17 10:17:55
Autor: Titus Atomicus
ip4
In article <rath661194svipgs4d0ct0gde1hh64onph@4ax.com>,

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: > J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Za darmo tych ajfonow nie dostali.

A co to ma do rzeczy?

Argument zaiste odkrywczy.

TA

Data: 2010-08-18 08:44:33
Autor: J.F.
ip4
On Tue, 17 Aug 2010 10:17:55 +0200,
>A to Euro AGD jest firma Jobsa?
Za darmo tych ajfonow nie dostali.
A co to ma do rzeczy?
Argument zaiste odkrywczy.

To ze Jobs tez na tym zarobi, badz spokojny.

J.

Data: 2010-08-15 14:27:05
Autor: Tomaszek
ip4
W dniu 2010-08-14 21:44, J.F. pisze:
Ale co by nie mowic .. pogratulowac Jobsowi umiejetnosci prowadzenia
firmy trzeba.
Szacunek dla tego człowieka. Jak on to robi, że tyle ludzi kupuje mu te niedorobione złomy za takie pieniądze?? Czy on im mózgi wysysa?:) W każdym razie geniusz - niestety tylko na miarę naszych czasów. Jakby przedstawiciele naczelnych używali trochę mózgów, to Jobs by kebaby sprzedawał, a nie "ajfony" ;)

Data: 2010-08-15 15:07:31
Autor: Piotr M
ip4
Dnia 15-08-2010 o 14:27:05 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):

[...]

Być może szacunek, być może geniusz.. Jak on to robi? Niektórzy  specjaliści twierdzą, że ma problemy psychiczne czy osobowościowe. Ale tak  to jest z geniuszami...

Data: 2010-08-15 20:46:58
Autor: Grzegorz Brycki
ip4
W dniu 2010-08-15 14:27, Tomaszek pisze:
[...]

Ja tam lubię swojego ajfona - prosty, trwały, bajerancki. Miałem kiedyś Blackberry i do dzisiaj mam wsteczny jak sobie przypomnę jaki to skomplikowane bylo.

GB

Data: 2010-08-15 19:50:34
Autor: Waldek Godel
ip4
Dnia Sun, 15 Aug 2010 20:46:58 +0200, Grzegorz Brycki napisał(a):

Ja tam lubię swojego ajfona - prosty, trwały, bajerancki. Miałem kiedyś Blackberry i do dzisiaj mam wsteczny jak sobie przypomnę jaki to skomplikowane bylo.

co prawda to prawda... codziennie te skomplikowane decyzje.. skasować
jednego sms, a może dwa.. a co by było gdyby skasować trzy?
A tak człowiek ma problem z głowy

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-15 21:08:36
Autor: Piotr M
ip4
Dnia 15-08-2010 o 20:46:58 Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl>  napisał(a):

Ja tam lubię swojego ajfona - prosty, trwały, bajerancki

Tia, to jak cep ;P bo i gdyby doprawić mu pomponik to i byłby też  bajerancki.

Data: 2010-08-15 16:58:36
Autor: ALEX
ip4
W dniu 14-08-10 21:44, J.F. pisze:
[...]

Ciekawe za ile iGolf pójdzie ;->

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-15 10:20:35
Autor: wuwuzela
ip4
Użytkownik ALEX napisał:
Niektórzy to mają poczucie humoru:
http://applemania.pl/2010/08/13/iphone-4-przedsprzedaz-w-rtv-euro-agd/

"Cena za wersję o pojemności 16GB to 4444 zł. Dużo? To nic dla prawdziwych fanów… ;)"

hehehe

ip4