ipTV

Data: 2009-04-02 20:12:21
Autor: jerzyzb
ipTV
Rozważam zakup telewizji z neostradą. Czy ktokolwiek jest wstanie odpowiedzieć na pytania, na które nie potrafił odpowiedzieć żaden z 3 konsultantów w trakcie 100 min rozmowy ?
1. Dlaczego Livebox wymawia siÄ™ "lajfbox" ?
2. Czy oba wyjścia ethernet z tego routera to 100MHz (a może 1GHz) ?
3. Czy do Liveboxa można podłączyć dwa dekodery ?
- jeśli nie to czy ograniczenie jest techniczne (np. zbyt mała przepustowość) czy formalne (TPSA nie zezwala)
- jeśli formalne to czy można je obejść ?
4. Jeśli sposób jak w (3) jest niemożliwy to czy jest inny sposób na podłączenie dwóch OTV (każdy odbiera inny program ? --
Jerzy

Data: 2009-04-02 20:30:12
Autor: Kot Prezydenta
ipTV

U¿ytkownik "jerzyzb" <jerzyzb@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr2v68$9oq$1achot.icm.edu.pl...
[...]

???

Data: 2009-04-02 20:30:54
Autor: Cavallino
ipTV
[...]

Jak napiszesz na grupê z poprawnym kodowaniem.

Data: 2009-04-02 20:35:44
Autor: jerzyzb
ipTV
Cavallino wrote:
Jak napiszesz na grup� z poprawnym kodowaniem.

Czy utf8 jest niepoprawne na grupie ?
jeśli nie to jakie ?
--
Jerzy

Data: 2009-04-02 20:47:28
Autor: Wiewior
ipTV
U¿ytkownik "jerzyzb" <jerzyzb@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr30it$btf$1achot.icm.edu.pl...
Czy utf8 jest niepoprawne na grupie ?
jeśli nie to jakie ?

A gdzie tu widzisz co¶ na temat UTF-a?
From: jerzyzb <jerzyzb@o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.telewizja
Subject: ipTV
Date: Thu, 02 Apr 2009 20:12:21 +0200

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2009-04-02 21:07:47
Autor: jerzu
ipTV
On Thu, 02 Apr 2009 20:35:44 +0200, jerzyzb <jerzyzb@o2.pl> wrote:

Czy utf8 jest niepoprawne na grupie ?
je?›li nie to jakie ?

--
Pozdrawiam - Dariusz NiemczyÅ„ski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-02 21:12:33
Autor: jerzyzb
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Jeszcze raz to samo. Przepraszam za śmieci.

Data: 2009-04-03 00:27:17
Autor: Cavallino
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Użytkownik "jerzyzb" <jerzyzb@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr32n6$gcb$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Dobre pytanie, może poprzez switcha czy liveplug?
Pytanie czy sygnał nie jest wycięty w przypadku kiedy korzystasz z niego dla celów tv.

[...]

Pamiętaj że tv + neo jest też via satelita.
I to może być droga do ominięcia problemu jednego dekodera (karta przełożona do innego tunera działa bezproblemowo, więc drugi tuner możesz sobie kupić).
Gorzej że chyba dwóch aktywnych kart do jednej neo tpsa Ci nie da.

A nie wiem czy sÄ… splittery na viaccess.

Data: 2009-04-03 07:34:06
Autor: pawell32
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Cavallino pisze:
[...]

tak tylko poza anteną sat jest jeszcze połączenie z routerem,
a nie wiem co tam idzie.

pawell

Data: 2009-04-03 11:19:08
Autor: Cavallino
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

To nomalne połączenie sieciowe.
Nie mówiłem przecież o automatycznycm przekazywaniu uprawnień (zapewne konkretny livebox może przekazać uprawnienia do jednego konkretnego dekodera, reszta wycięta).

Data: 2009-04-03 11:55:36
Autor: pawell32
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Cavallino pisze:
[...]

właśnie się zastanawiam czy to zwykłe połączenie sieciowe, czy będzie
działać jak mu podam neta z innego źródła.

pawell

Data: 2009-04-03 12:05:38
Autor: Cavallino
ipTV - czy dobre kodowanie ?
[...]

Miałem na myśli zwykłe połączenie z liveboxem, nie z netem jak takim.

czy będzie
działać jak mu podam neta z innego źródła.

Nie sÄ…dzÄ™.
Raczej nie z dekodera tpsa, on szuka konkretnego liveboxa.

Data: 2009-04-03 12:03:31
Autor: Mane
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Cavallino pisze:

To nomalne połączenie sieciowe.
Nie mówiłem przecież o automatycznycm przekazywaniu uprawnień (zapewne konkretny livebox może przekazać uprawnienia do jednego konkretnego dekodera, reszta wycięta).

W dekoderze jest karta VC.

Data: 2009-04-03 12:06:04
Autor: Cavallino
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr4mtr$973$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Tzn?

Data: 2009-04-03 12:22:31
Autor: Mane
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Cavallino pisze:

Tzn?

viacess

Data: 2009-04-03 12:38:23
Autor: Cavallino
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr4o1e$gqt$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Tzn?

viacess

No przecież już to pisałem.

Data: 2009-04-03 07:28:55
Autor: pawell32
ipTV - czy dobre kodowanie ?
jerzyzb pisze:
[...]

bo adoptujemy nazewnictwo angielskie, też za tym nie przepadam

2. Czy oba wyjścia ethernet z tego routera to 100MHz (a może 1GHz) ?

oba sÄ… 100Mbit nie 100MHz

3. Czy do Liveboxa można podłączyć dwa dekodery ?
- jeśli nie to czy ograniczenie jest techniczne (np. zbyt mała
przepustowość) czy formalne (TPSA nie zezwala)
- jeśli formalne to czy można je obejść ?

nie próbowałem, ale myśle że jest zblokowane, po to by nie kombinować.
wersja przez sat pewnie też, trzeba sprawdzić po prostu.

4. Jeśli sposób jak w (3) jest niemożliwy to czy jest inny sposób na podłączenie dwóch OTV (każdy odbiera inny program) ?

na pewno 2 dekodery i cardspliter, myśle jakiś GreenEightSystem to przeniesie, działa seca, conax to może i viacess ??
ale nie wiem co idzie przez sieć.

pawell

Data: 2009-04-03 09:17:01
Autor: Bart³omiej Zieliñski
ipTV - czy dobre kodowanie ?
U¿ytkownik pawell32 napisa³:
1. Dlaczego Livebox wymawia siê "lajfbox" ?
bo adoptujemy nazewnictwo angielskie, te¿ za tym nie przepadam

Ani ja... ale na ogó³ ³atwiej spolszczyæ ni¿ przet³umaczyæ... ja np. nie mam pomys³u, jak przet³umaczyæ "livebox"... ¿ywe pude³ko???
A z interfejsem t³umaczonym jako "miêdzymordzie" to ju¿ klasyka ;-)

* Bart³omiej Zieliñski                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-04-03 10:45:31
Autor: Marian
ipTV - czy dobre kodowanie ?

U¿ytkownik "Bart³omiej Zieliñski" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:gr4d5c$bqh$1polsl.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To nie jest odpowied¼ na pytanie, bo o t³umaczenie na jêzyk polski
angielskiego s³owka  "livebox" idzie, a o zagadnienie z dziedziny fonetyki
jêzyka angielskiego, która jest skomplikowana i pe³na wyj±tków.
Dzi¶ wiedz± o tym nawet przedszkolaki. W uproszczeniu du¿ym.
LIVE(nie myliæ z rzeczownikiem LIFE)jako czasownik czyta siê "liw",
a jako przymiotnik, np. w z³o¿eniach,  "lajf". Czyli LIVEBOX czyta siê
mniej wiêcej po polsku jak "lajfboks" i kropka.

By the way,  "Livebox" co do tre¶ci pasuje mi do "Magiczna Skrzynka".
Ale kto by dzi¶ tak mówi³ czy pisa³ :-) ?
Nie warto t³umaczyæ na si³ê ka¿dego s³ówka z "leng³yd¿a", bo to
mo¿e prowadziæ do dziwactw w rodzaju "komórka".

"Czy mo¿na postawiæ satelitê na widele?"

--
M.

Data: 2009-04-03 11:35:18
Autor: Bart³omiej Zieliñski
ipTV - czy dobre kodowanie ?
U¿ytkownik Marian napisa³:
LIVE(nie myliæ z rzeczownikiem LIFE)jako czasownik czyta siê "liw",
a jako przymiotnik, np. w z³o¿eniach,  "lajf".

A w takim razie dlaczego p³yty koncertowe (LIVE) czyta siê równie¿ LAJF? Tu nie ma z³o¿enia.

> By the way,  "Livebox" co do tre¶ci pasuje mi do "Magiczna Skrzynka".

A mo¿e "Czarna skrzynka"? O ile jej kolor rzeczywi¶cie jest czarny. No ale mo¿na siê odwo³aæ do znanej reklamy Forda... ;-)

* Bart³omiej Zieliñski                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-04-03 11:54:26
Autor: Cavallino
ipTV - czy dobre kodowanie ?
> [...]

> By the way,  "Livebox" co do tre¶ci pasuje mi do "Magiczna Skrzynka".

A mo¿e "Czarna skrzynka"? O ile jej kolor rzeczywi¶cie jest czarny.

Kremowy.
A nawet bia³awy.

Data: 2009-04-03 12:28:20
Autor: Guffi
ipTV - czy dobre kodowanie ?
Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik Marian napisa³:
LIVE(nie myliæ z rzeczownikiem LIFE)jako czasownik czyta siê "liw",
a jako przymiotnik, np. w z³o¿eniach,  "lajf".

A w takim razie dlaczego p³yty koncertowe (LIVE) czyta siê równie¿ LAJF?

mój s³ownik mówi o dwóch wymowach LIVE:
- liv - w przypadku czasownika
- lajf - w przypadku przymiotnika/ przys³ówka

Data: 2009-04-04 13:01:24
Autor: Mrufek_MK
ipTV - czy dobre kodowanie ?

"Guffi" <guffic@gmail.com> wrote in message news:gr4obv$las$1news.task.gda.pl...
[...]

nie lajf tylko lajw. LIFE czyta sie lajf

Data: 2009-04-03 13:37:38
Autor: Mane
ipTV - czy dobre kodowanie ?
jerzyzb pisze:

4. Jeśli sposób jak w (3) jest niemożliwy to czy jest inny sposób na podłączenie dwóch OTV (każdy odbiera inny program) ?

Nie, w danej chwili po linii tel do LB i pozniej do dekodera leci jeden strumień.

ipTV