iphone 5c - simlok

Data: 2015-06-16 14:24:07
Autor: z
iphone 5c - simlok
Czy zdjęcie simloka z iPhona 5c Anglia vodafone musi kosztować 240 zł?
Nie da się taniej?

Data: 2015-06-17 06:59:12
Autor: z
iphone 5c - simlok
Wytargowałem 179 zł.
A co z gwarancją takiego telefonu w Polsce?

Data: 2015-06-19 00:29:01
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5580feac$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
Wytargowałem 179 zł.

Odradzam płacenie za takie usługi.
Z każdego iPhone zdejmie simlocka operator po upłynięciu
terminu kontraktu/umowy na abonament. I to za darmo.

A co z gwarancją takiego telefonu w Polsce?

Nie lepiej kupić takiego już bez simlocka w Polsce?

Data: 2015-06-19 08:12:49
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-19 o 07:29, Pszemol pisze:
Nie lepiej kupić takiego już bez simlocka w Polsce?

Pewnie że lepiej ale to jest 1600 zł (w sklepie firmowym)
a nie 500 + zdjęcie simloka.
Jest różnica?

Data: 2015-06-20 07:19:35
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5583b2ee$0$27520$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A te 500 to w sklepie firmowym?
Czy może powinieneś porównywać z cenami na Allegro/eBay?

Data: 2015-06-20 23:49:09
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-20 o 14:19, Pszemol pisze:

A te 500 to w sklepie firmowym?
Czy może powinieneś porównywać z cenami na Allegro/eBay?

Telefon nowy z pudełka dlatego porównuję z nowymi. No dobra 1300 z ceneo :-)

Data: 2015-06-20 19:12:28
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5585dfe4$0$2192$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdzie masz nowy z pudełka za 500zł??
To bujda jakaś, oszustwo, albo tel kradziony i ma spalony IMEI.

Data: 2015-06-21 03:42:34
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-21 o 02:12, Pszemol pisze:
Gdzie masz nowy z pudełka za 500zł??
To bujda jakaś, oszustwo, albo tel kradziony i ma spalony IMEI.

O jej. Kupiłem od rodziny za realną wartość sprzętu. 100% legalny.
A że drugiej połowie się podoba... to przecież nie będę protestował. Chcę żyć :-)
Inaczej nie rozmawialibyśmy przecież :-)
Muszę się tylko teraz namęczyć z tym simlokiem.

Data: 2015-06-21 15:13:02
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5586169a$0$8369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie kupiłeś za realną wartość spętu skoro wszędzie na rynku kosztuje 3x tyle.

Data: 2015-06-21 22:51:50
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-21 o 22:13, Pszemol pisze:
Nie kupiłeś za realną wartość spętu skoro wszędzie na rynku kosztuje 3x
tyle.

Wybacz ale sprzęt jest realnie warty tyle ile się za niego zapłaci :-)
Są tacy co lubią przepłacać. Szanujemy ich :-)
Ty za wodą ja na ścianie wschodniej... Chyba nie będziemy się o to sprzeczać.

Data: 2015-06-21 17:27:22
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558723e7$0$27522$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sprzeczać się o to nie będziemy że kupiłeś *poniżej* jego rynkowej wartości. A że Ty jakąś ideologię tu propagujesz że iPhone rzekomo jest warty tylko 1/3 rynkowej wartości - wolno Ci... Ale gdybyś kupował go na wolnym rynku to zapłacić musiałbyś więcej - kupiłeś okazyjnie, w tajnym przetargu, więc zapłaciłeś tylko 500zł.

Data: 2015-06-27 00:04:17
Autor: DJ Abelson
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-22 o 00:27, Pszemol pisze:

[...]

Nie wymądrzaj się tylko odpowiedz na pytanie odnośnie simloka. Żal ci dupę ściska, że ktoś kupił taniej?

Data: 2015-06-26 17:39:36
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"DJ Abelson" <devilson@hellboy.net> wrote in message news:558dcc60$0$2198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Następny któremu kultury brakuje? Mama Cię nie wychowała?

Data: 2015-06-22 04:27:25
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-21 o 22:51, z pisze:
[...]

Nie, nie taka jest definicja wartości.
Tak samo jak dostałbyś jajfona w darowiźnie, to nie oznacza, że jest nic
nie warty.

Są tacy co lubią przepłacać. Szanujemy ich :-)

Ja nie lubię przepłacać, gdzie mogę kupić jajfona "500zł taniej"?

Ty za wodą ja na ścianie wschodniej... Chyba nie będziemy się o to
sprzeczać.

Ach, ściana wschodnia, podstawowe pojęcia typu cena rynkowa tam nie
dotarły. Może dlatego to nadal Polska B ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-06-22 06:44:05
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-22 o 04:27, Liwiusz pisze:

Ach, ściana wschodnia, podstawowe pojęcia typu cena rynkowa tam nie
dotarły. Może dlatego to nadal Polska B ;)

Daj spokój. Sprzęt jest mało chodliwy (taki majbach) trudno znaleźć kupca. W dodatku obarczony simlokiem i bez gwarancji. Dlatego cena spada. Tak działają prawa rynku ;-)
Kto tu dorabia ideologię?
W Warszawie cena za godzinę mojej pracy jest 3 razy droższa.
Muszę z tym żyć.

Data: 2015-06-22 20:07:56
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55879296$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla kogoś kto chce go użyć z tym samym operatorem co SIMLOCK
to tak jakby SIMLOCKa nie było. A jak chcesz się przekonać jak
bardzo niechodliwy jest to wystaw go na 3 dni na Allegro za 500zł
i pogadamy za parę godzin...

Kto tu dorabia ideologię?

No Ty.
I jest to dla wszystkich oczywiste, włącznie z Tobą.
Skończ to rżnięcie głupa bo nie nabierzesz tu nikogo :-)

Data: 2015-06-23 07:09:06
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-23 o 03:07, Pszemol pisze:

I jest to dla wszystkich oczywiste, włącznie z Tobą.
Skończ to rżnięcie głupa bo nie nabierzesz tu nikogo :-)

Stosuję te same metody rynkowe jakie rynek wielokrotnie stosował wobec mnie. Sprzedawałeś cokolwiek kiedyś na wolnym rynku?
Sprzedawałeś kiedyś różowy telefon? ;-)
Zazdrościsz czy jak?
Mam iść się pokajać do "świątyni z japkiem" i przepraszać za taką cenę.
Uświadom sobie że czasem "czar" nie działa i ludzie kierują się brutalną ręką rynku albo emocjami związanymi z czymś innym.
Może średnia będzie taka jak na allegro ale średnia musi z czegoś powstać.
To jest tylko telefon który leżakował parę miesięcy wzięty w jakiejś biznesowej taryfie i się okazał nietrafionym zakupem.

A wyprzedaże w sklepach to ideologia i rżnięcie głupa?

Chciałem kupić 1020. Cena była 650 zł kiedy w ogłoszeniach kręci się koło 1000 zł. Czy to jest nienormalne? Czy to jest jakaś ideologia?
Kupił ktoś szybszy. Mam mu mieć za złe?

Data: 2015-06-23 13:13:43
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5588e9f3$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, nie zazdroszczę, wolę 5S od niedopieszczonego 5C.

Mam iść się pokajać do "świątyni z japkiem" i przepraszać za taką cenę.

Nie, nie o to chodzi za ile kupiłeś - to Twoja sprawa.
Chodzi o to, że niesłusznie nazywasz to "rzeczywistą wartością" tego telefonu. To, że Ty w transakcji wewnętrznej w rodzinie tyle zapłaciłeś nie świadczy wcale o niskiej wartości tego telefonu. Ktoś kto Ci to sprzedał po prostu Cię lubi i dał Ci prezent.

Uświadom sobie że czasem "czar" nie działa i ludzie kierują się brutalną ręką rynku albo emocjami związanymi z czymś innym.

Już Ci proponowałem abyś wystawił go na Allegro, a poznasz brutalną rękę rynku.

Może średnia będzie taka jak na allegro ale średnia musi z czegoś powstać.
To jest tylko telefon który leżakował parę miesięcy wzięty w jakiejś biznesowej taryfie i się okazał nietrafionym zakupem.

Nie ma to znaczenia. Cena rynkowa tego sprzętu jest 3x większa. Kropka.

A wyprzedaże w sklepach to ideologia i rżnięcie głupa?

To znów coś innego niż jednostkowy telefon sprzedany w rodzinie.

Data: 2015-06-23 21:16:39
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-23 o 20:13, Pszemol pisze:
To, że Ty w transakcji wewnętrznej w rodzinie tyle zapłaciłeś
nie świadczy wcale o niskiej wartości tego telefonu. Ktoś kto Ci to
sprzedał po prostu Cię lubi i dał Ci prezent.

Jak napiszę że wg mojej opinii jest jest to sensowna cena za ten sprzęt to dalej będziesz się mnie czepiał i usiłował przekabacić na jedynie słuszne tory.
Zamiast się cieszyć że może za kilka miesięcy zmienię zdanie po dogłębnym przeanalizowaniu plusów dodatnich i plusów ujemnych to znowu usiłujesz toczyć boje.

Podyskutujemy o mojej stawce godzinowej w pracy? Też jest paskudnie zaniżona i nieadekwatna...

Nie ma to znaczenia. Cena rynkowa tego sprzętu jest 3x większa. Kropka.

Nie użyłem tego określenia. Zluzuj majty :-)
500 zł + 260 które proponowano mi za zdjęcie simloka = 760 zł
(fakt zapłaciłem 170 ale jeszcze czekam na efekt - odpukać...)
Bez dokumentów połowa ceny to jest rozsądna propozycja
Nie dyskutuj z faktami. Ceneo zaczyna od 1300. W salonie firmowym 1600.

A wyprzedaże w sklepach to ideologia i rżnięcie głupa?

To znów coś innego niż jednostkowy telefon sprzedany w rodzinie.

Dlaczego. Sprzedaje się z braku kasy, z powodu wyjazdu czy innych powodów.
Średnia na allegro jest tylko średnią. Daj już spokój.

PS. Niedługo zaleje nas fala flagowych smartfonów z Chin w cenie do 1000 zł. Świat się zmienia i ci wszyscy wielcy producenci udławią się towarem którego nie da się Sprzedać.
Porozmawiamy za rok czy dwa :-)

Data: 2015-06-23 21:51:17
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5589b09a$0$2204$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To wtedy będziesz bardziej uczciwy. Nikogo nie usiłuję przekabacić. Zwracam Ci tylko uwagę że na wolnym rynku ten telefon ma 3x większą wartość niż to co za niego zapłaciłeś. Poobserwuj inne odpowiedzi - nie tylko ja próbowałem Ci wytłumaczyć że mydlisz ludziom oczy z tym 500zł.

Zamiast się cieszyć że może za kilka miesięcy zmienię zdanie po dogłębnym przeanalizowaniu plusów dodatnich i plusów
ujemnych to znowu usiłujesz toczyć boje.

Co mnie tu miałoby cieszyć??? Chyba źle interpretujesz moje intencje.

Podyskutujemy o mojej stawce godzinowej w pracy?
Też jest paskudnie zaniżona i nieadekwatna...

Nic mnie to nie interesuje ile zarabiasz.

[...]

Ty chyba masz za ciasne majty.
Nigdzie nie kwestionowałem że to była dobra cena.
Kwestionowałem tylko tezę że jest to rzeczywista wartość takiego telefonu.

[...]

To czy ktoś wyjeżdza czy nie wyjeżdza nie ma dużego wpływu na cenę.
Wpływ ma stan techniczny telefonu i to czy ma simlocka do mniej
popularnej firmy czy go nie ma.

PS. Niedługo zaleje nas fala flagowych smartfonów z Chin w cenie
do 1000 zł. Świat się zmienia i ci wszyscy wielcy producenci
udławią się towarem którego nie da się Sprzedać.
Porozmawiamy za rok czy dwa :-)

Wszyscy się będziemy wtedy cieszyć gdy ceny produktów Apple się
obniżą - na razie wciąż się trzymają nieźle, mimo że sprzęt z Chin
jest już na rynku od paru ładnych lat...

Data: 2015-06-24 07:15:22
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-24 o 04:51, Pszemol pisze:

To wtedy będziesz bardziej uczciwy.

Przecież wszyscy wiedzą że wyrażam swoje opinie a nie korporacji ;-)

Nikogo nie usiłuję przekabacić.
Zwracam Ci tylko uwagę że na wolnym rynku ten telefon ma 3x większą
wartość niż to co za niego zapłaciłeś.

Udowodniłem Ci że max 2x

Poobserwuj inne odpowiedzi - nie
tylko ja próbowałem Ci wytłumaczyć że mydlisz ludziom oczy z tym 500zł.

Nie mydlę tylko urabiam rynek ;-) i ciągle pomijasz dodatkowe ukryte koszty.

Nic mnie to nie interesuje ile zarabiasz.
A mnie tak i to jest jeden z czynników przy decyzji czy coś warto kupić czy nie. Masz inaczej?

Kwestionowałem tylko tezę że jest to rzeczywista wartość takiego telefonu.

Ty Kwestionujesz a ja się będę upierał. Wolno mi?

To czy ktoś wyjeżdza czy nie wyjeżdza nie ma dużego wpływu na cenę.
Wpływ ma stan techniczny telefonu i to czy ma simlocka do mniej
popularnej firmy czy go nie ma.

Skoro żyjesz w takim przekonaniu to nie będę Ciebie wyprowadzał z błędu.
Może się zdarzyć że się miło/niemiło rozczarujesz.

Wszyscy się będziemy wtedy cieszyć gdy ceny produktów Apple się
obniżą - na razie wciąż się trzymają nieźle, mimo że sprzęt z Chin
jest już na rynku od paru ładnych lat...

Ja zauważam postęp. Nowy Ajfon za 1300 zł

Data: 2015-06-24 21:56:59
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558a3ceb$0$27516$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-06-24 o 04:51, Pszemol pisze:

To wtedy będziesz bardziej uczciwy.

Przecież wszyscy wiedzą że wyrażam swoje opinie a nie korporacji ;-)

Używasz mylących określeń, prawdopodobnie celowo wprowadzasz
w błąd i prowokujesz dla zabawy. Bardzo to infantylne.

Nikogo nie usiłuję przekabacić.
Zwracam Ci tylko uwagę że na wolnym rynku ten telefon ma 3x większą
wartość niż to co za niego zapłaciłeś.

Udowodniłem Ci że max 2x

Dla kogoś kto ma kartę od tego samego operatora simlock nie przeszkadza.

Poobserwuj inne odpowiedzi - nie
tylko ja próbowałem Ci wytłumaczyć że mydlisz ludziom oczy z tym 500zł.

Nie mydlę tylko urabiam rynek ;-) i ciągle pomijasz dodatkowe ukryte koszty.

Tak jak pisałem wyżej - bawisz się prowokując celowe nieporozumienia.

Nic mnie to nie interesuje ile zarabiasz.
A mnie tak i to jest jeden z czynników przy decyzji czy coś warto kupić czy nie. Masz inaczej?

To ile zarabiam nie jest istotnym czynnikiem przy decyzji.
Zarabiam wystarczająco dużo aby kupić sobie dowolny telefon.
Na decyzję wpływa głównie to czy mi się telefon podoba czy nie.

Kwestionowałem tylko tezę że jest to rzeczywista wartość takiego telefonu.

Ty Kwestionujesz a ja się będę upierał. Wolno mi?

Tylko po co?

[...]

Możesz mi uzasadnić dlaczego w serwisie aukcyjnym miałby
wpłynąc na cenę wylicytowaną fakt, że ktoś wyjeżdza ?
Czy fakt wyjazdu odstrasza licytujących?

Wszyscy się będziemy wtedy cieszyć gdy ceny produktów Apple się
obniżą - na razie wciąż się trzymają nieźle, mimo że sprzęt z Chin
jest już na rynku od paru ładnych lat...

Ja zauważam postęp. Nowy Ajfon za 1300 zł

iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.

Data: 2015-06-25 06:34:34
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 04:56, Pszemol pisze:
Używasz mylących określeń, prawdopodobnie celowo wprowadzasz
w błąd i prowokujesz dla zabawy. Bardzo to infantylne.

Przedstawiam tylko swoją historię ;-) Widocznie nie potrafisz jej pojąć.

Dla kogoś kto ma kartę od tego samego operatora simlock nie przeszkadza.

I mieszka w Londynie. Zabawne.

Tak jak pisałem wyżej - bawisz się prowokując celowe nieporozumienia.

Jeśli uparcie zaprzeczasz faktom i arbitralnie decydujesz co jest ile warte, abstrahujesz od sytuacji, lokalizacji, uczuć to wybacz...
A może to Ty nie możesz, nie umiesz, nie chcesz zrozumieć?

To ile zarabiam nie jest istotnym czynnikiem przy decyzji.
Zarabiam wystarczająco dużo aby kupić sobie dowolny telefon.
Na decyzję wpływa głównie to czy mi się telefon podoba czy nie.

Dlatego jesteś w innym miejscu "orbity" :-). Jeśli nie potrafisz zrozumieć to przynajmniej nie odsądzaj od czci i wiary, nie wyśmiewaj ludzi myślących inaczej. Daj żyć :-)

Tylko po co?

Po co chcesz mnie nawracać. Przyjmij do wiadomości.

Możesz mi uzasadnić dlaczego w serwisie aukcyjnym miałby
wpłynąc na cenę wylicytowaną fakt, że ktoś wyjeżdza ?
Czy fakt wyjazdu odstrasza licytujących?

Bo widzisz obserwuję kilka aukcji i telefony ze średnią ceną wiszą miesiącami a ten o połowę tańszy sprzedał się w kilka godzin.
To była zbrodnia i pogwałcenie wartości marki czy po prostu RYNEK?

iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.

W skali od 1 do 10 Jaka jest różnica. Z czego 5c jest wykastrowany. Na czym tak dużo zaoszczędzili?
Będę robił kalkulację "wartości" do ceny. Chcę się przygotować do dyskusji ;-)
Taki żart. Gdybyś znowu czego nie zrozumiał :-)

Data: 2015-06-26 20:21:47
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558b84dc$0$2193$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Albo ją pokracznie, nieudolnie przedstawiasz :-P

Dla kogoś kto ma kartę od tego samego operatora simlock nie przeszkadza.

I mieszka w Londynie. Zabawne.

Nie wiem co w tym zabawnego?
Może akurat chce kupić sobie drugi telefon na wyjazdy do Anglii?
Skąd Ty możesz wiedzieć?

Tak jak pisałem wyżej - bawisz się prowokując celowe nieporozumienia.

Jeśli uparcie zaprzeczasz faktom

Którym faktom ja zaprzeczam Twoim zdaniem?

i arbitralnie decydujesz co jest ile warte,
abstrahujesz od sytuacji, lokalizacji, uczuć to wybacz...
A może to Ty nie możesz, nie umiesz, nie chcesz zrozumieć?

Napisz następnym razem że DLA CIEBIE iP5C nie jest warty więcej niż Xzł.
A nie że kupiłeś go za realną wartość sprzętu, bo realna wartość sprzętu
jest taka jaką wystawia mu transakcja zawarta na wolnym rynku, a nie
taka tajna, wśród rodziny.

[...]

Musisz mnie z kimś mylić. Czujesz się przeze mnie wyśmiewany?

Tylko po co?

Po co chcesz mnie nawracać. Przyjmij do wiadomości.

Znowu mnie z kimś mylisz - nie nawracam Cię.
Skąd w ogóle ten pomysł? Sprzeczamy się WYŁĄCZNIE o stwierdzenie którego użyłeś "Kupiłem od rodziny za realną wartość sprzętu" bo kupiłeś go faktycznie za cenę grubo ponizej realnej wartości sprzętu. Takie są fakty.

[...]

Nie bardzo rozumiem akapit wyżej... Kupiłeś od rodziny, tak?
Jaki sens widzisz w porównywaniu takiej transakcji na aukcjach?

[...]

Znowu? Ty chyba szukasz jakieś zaczepki... nudne to.

Data: 2015-06-27 00:08:00
Autor: DJ Abelson
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 04:56, Pszemol pisze:

Ja zauważam postęp. Nowy Ajfon za 1300 zł

iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.

Z innej beczki - nauczyli Cię w tej Ameryce, ojczyźnie ajfona co to takiego cięcie postów? Chyba nie! Po kurwę nędzę cytujesz w każdym poście treść całego dialogu?

Data: 2015-06-26 17:40:14
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"DJ Abelson" <devilson@hellboy.net> wrote in message news:558dcd3f$0$2198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo lubię patrzeć jak się złościsz...

Data: 2015-06-22 22:19:46
Autor: re
iphone 5c - simlok

UĹźytkownik "Liwiusz"

[...]

-- -
Dla mnie nic nie jest warty.

Są tacy co lubią przepłacać. Szanujemy ich :-)

Ja nie lubię przepłacać, gdzie mogę kupić jajfona "500zł taniej"?
-- -
U pasera

[...]

Było o realnej wartości a nie cenie rynkowej.

Data: 2015-06-22 20:08:36
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:mm9qli$9ge$1mx1.internetia.pl...
Było o realnej wartości a nie cenie rynkowej.

Zdefiniuj pojęcie "realnej wartości" i podkreśl różnice.

Data: 2015-06-19 08:15:53
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-19 o 07:29, Pszemol pisze:
Odradzam płacenie za takie usługi.

Dlaczego odradzasz? Sprzęt nowy, nie kradziony.
Może z powodu gwarancji? W Polsce nie przejdzie?

A sorry. To się ma nie psuć ;-)

Data: 2015-06-20 07:22:40
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5583b3a5$0$27520$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-06-19 o 07:29, Pszemol pisze:
Odradzam płacenie za takie usługi.

Dlaczego odradzasz? Sprzęt nowy, nie kradziony.
Może z powodu gwarancji? W Polsce nie przejdzie?

A sorry. To się ma nie psuć ;-)

Właśnie z tego powodu, że takie zdjęcie simlocka
na lewo to jakieś hakowanie software jest...
Wtedy dopiero może Ci się to zacząć psuć.

Oficjalna metoda zdejmowania simlocka polega
na przestawieniu flagi na serwerze - "wie" o tym
iTunes i pobiera taki iOS ze sterownikami modemu
GSM bez simlocka. Wolałbym tego procesu nie omijać.
Zapytaj np. za co właściwie płacisz: na czym polega
to zdjęcie simlocka, czy jak zrobisz upgrade softu
to czy simlock przypadkiem nie pojawi się znowu.

Data: 2015-06-20 23:56:49
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-20 o 14:22, Pszemol pisze:

[...]

Obiecują że nie powróci i nie wpływa to na gwarancje. Domyślam się że to oficjalna metoda poparta stosowną kwotą ;-)

Ostatnio zdejmowałem z SE za 30 zł kiedy taka usługa u orange kosztowała 70, - koszmar

Data: 2015-06-21 01:06:39
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-20 o 23:56, z pisze:
[...]

Koszmarem to jest to, że jeszcze ktoś kupuje telefony z orange z simlockiem.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-21 01:52:50
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-21 o 01:06, Liwiusz pisze:

Koszmarem to jest to, że jeszcze ktoś kupuje telefony z orange z simlockiem.

Leżał w szufladzie parę lat i teraz się przydał.
SEC510 Bardzo zgrabny porządnie wykonany tel.
Mam przeczucie że jeszcze powróci do łask.

Data: 2015-06-19 20:56:02
Autor: z
iphone 5c - simlok
Czego to ludzie nie wymyślą.
Jedni jakieś durne simloki a inni patenty na ich omijanie.
I biznes się kręci.
http://www.simlock.pl/xsim_iphone5/#
Co to jest warte?

Data: 2015-06-20 07:23:47
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558465d0$0$8384$65785112news.neostrada.pl...
Czego to ludzie nie wymyślą.
Jedni jakieś durne simloki a inni patenty na ich omijanie.
I biznes się kręci.
http://www.simlock.pl/xsim_iphone5/#
Co to jest warte?

Dla mnie? Nic nie warte.

Data: 2015-06-20 23:51:56
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-20 o 14:23, Pszemol pisze:

Dla mnie? Nic nie warte.

Ale dlaczego?
Może to lepsze niż ingerowanie w soft, gwarancje...?
Masz jakieś doświadczenia. Pytam bo jest tańsze ;-)

Data: 2015-06-21 15:19:10
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5585e08b$0$2192$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-06-20 o 14:23, Pszemol pisze:

Dla mnie? Nic nie warte.

Ale dlaczego?
Może to lepsze niż ingerowanie w soft, gwarancje...?
Masz jakieś doświadczenia. Pytam bo jest tańsze ;-)

Te rozwiązania wymagają, aby w szufladkę SIM iPhona
wsadzić wtyczkę z płaskim kabelkiem długości 2-3cm
na którego końcu wisi adapter dużego SIMa który ma
w sobie elektronikę która podobno, i tylko na niektórych
wersjach iOSa z niektórymi kombinacjami wersji
firmare modemu GSM da Ci wersję bez simlocka...
Ale dla mnie to jest druciarstwo, tak samo zresztą
jak każda obudowa czy nalepka na ekran iPhone.
Tracisz coś, co jest główną zaletą designu: jego smukłość,
małe gabaryty, lekkość i śliskość ekranu dającą idealną
odpowiedź ekranu dotykowego na palec, nie mówiąc
już o idealnej widoczności treści ekranu w pełnym słońcu
co niszczy *każda* folijka naklejona, zwłaszcza te tańsze.

Wolę osobiście poczekać do końca kontraktu/abonamentu
i poprosić operatora aby normalnie zdjął simlocka na
"centrali" z którą się łączy iTunes przy każdym upgrade iOSa.
To, że jakiś hacker z budki z simlockami daje Ci "gwarancję"
że jego metoda jest odporna na upgrade nie znaczy że ona
taka jest dzisiaj ani nie znaczy że taka będzie za rok jak
Apple wypuści wersję iOS 9.x? - bo gwarancji dać nie może.

Data: 2015-06-21 23:17:32
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-21 o 22:19, Pszemol pisze:
Te rozwiązania wymagają, aby w szufladkę SIM iPhona
wsadzić wtyczkę z płaskim kabelkiem długości 2-3cm

Dzięki za ostrzeżenie że nie zawsze działa. Zresztą z simlokiem też podobno 100% gwarancji nie ma :-(
W podanym linku (filmik) elektronika jest na stałe przyklejona do karty sim i niczego nie "zaburza"

PS. Ten ajfon jest faktycznie dobrze wykonany, spasowany i dorównuje N8.
Tylko w mordę dlaczego "wylata" z ręki. Tak ciężko zrobić obudowę gumowaną jak w lumii 1020?
I tak pokrowiec będzie bo użytkowniczka przyzwyczajona do takiego skórzanego z klapką :-) Dlatego szpan będzie dość dyskretny :-)

Data: 2015-06-21 17:30:12
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558729ed$0$8381$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak zrobi go operator to masz 100% gwarancji.
Bo wtedy nie ma żadnego hackowania...

W podanym linku (filmik) elektronika jest na stałe przyklejona
do karty sim i niczego nie "zaburza"

Jasne... a tą pełnowymiarową kartę SIM to gdzie sobie włożysz
skoro iPhone w szufladce zmieści tylko kartę mikro lub nano?

PS. Ten ajfon jest faktycznie dobrze wykonany, spasowany
i dorównuje N8.

Dobre :-)

Tylko w mordę dlaczego "wylata" z ręki.
Tak ciężko zrobić obudowę gumowaną jak w lumii 1020?

Obudowa gumowana??? Buełełe - puke!

I tak pokrowiec będzie bo użytkowniczka przyzwyczajona do takiego skórzanego z klapką :-) Dlatego szpan będzie dość dyskretny :-)

Profanacja. Niech użytkowniczka sobie wypróbuje najpierw
jak wchodzi bez pokrowca do kieszeni ciasnych jeansów...

Data: 2015-06-22 07:36:02
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-22 o 00:30, Pszemol pisze:
Jasne... a tą pełnowymiarową kartę SIM to gdzie sobie włożysz
skoro iPhone w szufladce zmieści tylko kartę mikro lub nano?

Przyznaj się. Nie zerknąłeś na link?

Profanacja. Niech użytkowniczka sobie wypróbuje najpierw
jak wchodzi bez pokrowca do kieszeni ciasnych jeansów...

Zluzuj majty :-) Jakie ciasne dżinsy? Duża czerwona torba a w niej może znaleźć się wszystko i jeszcze więcej. Telefon musi tam przeżyć :-)

PS. Ostatnio próbuję nosić telefon w dżinsach. Kabura się zniszczyła. Fakt trochę grubszy ale to jest strasznie niewygodne. Wyjmujecie przy siadaniu czy jak?

Data: 2015-06-22 20:17:52
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55879ec3$0$27525$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-06-22 o 00:30, Pszemol pisze:
Jasne... a tą pełnowymiarową kartę SIM to gdzie sobie włożysz
skoro iPhone w szufladce zmieści tylko kartę mikro lub nano?

Przyznaj się. Nie zerknąłeś na link?

Na link zerknąłem - ale filmów nie odpalałem...
Widzę że jest to ciut nowsze rozwiązanie i miesci się w szufladce.
Super. Ale zerknij na listę wspieranych wersji iOS i porównaj
z tym jakie są dzisiaj.

[...]

Współczuję :-)

PS. Ostatnio próbuję nosić telefon w dżinsach. Kabura się zniszczyła. Fakt trochę grubszy ale to jest strasznie niewygodne. Wyjmujecie przy siadaniu czy jak?

Właśnie żadnych obudów, żadnych kabur - w jeansach się spoko
mieści i żadne tam gumowane obudowy bo to właśnie przeszkadza
przy wyjmowaniu z kieszeni.

Data: 2015-06-23 07:12:32
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-23 o 03:17, Pszemol pisze:
  Ale zerknij na listę wspieranych wersji iOS i porównaj
z tym jakie są dzisiaj.

Zerknąłem tylko że jest to taki sam telefon i taki sam operator
Wybacz ale to mnie interesuje :-)

Właśnie żadnych obudów, żadnych kabur - w jeansach się spoko
mieści i żadne tam gumowane obudowy bo to właśnie przeszkadza
przy wyjmowaniu z kieszeni.

Ja wolę żeby nie wylatał i nie utrudniał ruchów będąc grzecznie w kaburze na pasku. Używałeś kiedyś kabury?

Data: 2015-06-23 13:16:06
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5588eac1$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A powinno Cię zainteresować, bo możesz już na tym 5C
mieć aktualnie wersję 8 i tej przejściówki simlocka nie użyjesz.

[...]

Masz takie prawo.

Używałeś kiedyś kabury?

Spróbowałem i nie polubiłem. Przeszkadza przy wsiadaniu/wysiadaniu
z auta. Przy przechodzeniu obok framugi drzwi, zahaczasz często.
Bezsensowny wybryk natury. Od tego mam kieszeń w portkach.

Data: 2015-06-23 19:31:58
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Pszemol wrote:

[...]

jakbym miał co chwila wyciągać tel z kieszeni toby oszalał

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-23 21:47:22
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-23 o 21:31, masti pisze:
jakbym miał co chwila wyciągać tel z kieszeni toby oszalał

Może jak ma się luźne te portki to tak. Właśnie próbowałem.
Telefon jest śliski. Łapiąc dwoma palcami za brzeg to trochę niebezpieczne. Całą dłonią to niewygodnie. Nie mam jakiś obcisłych spodni.
Przy kaburze jednym ruchem ręki mam telefon centralnie na dłoni.
To jak dźwignia zmiany biegów. Robi się samo.
Chociaż to o dźwigni może być niestosowne... :-)

Data: 2015-06-23 19:52:06
Autor: masti
iphone 5c - simlok
z wrote:

[...]

dokładnie. jak dla mnie kabura też jest idealnym rozwiązaniem

Chociaż to o dźwigni może być niestosowne... :-)

;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-23 21:53:25
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mmcdd6$5q2$1dont-email.me...
z wrote:

[...]

Całe szczęście że nikt Was do niczego nie zmusza :-)
Bo jak ktoś ma takie niezdarne ręce to lepiej aby miał kaburę ;-)

Data: 2015-06-24 07:00:41
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-24 o 04:53, Pszemol pisze:
Całe szczęście że nikt Was do niczego nie zmusza :-)
Bo jak ktoś ma takie niezdarne ręce to lepiej aby miał kaburę ;-)

Strach człowieka paraliżuje jak obraca w rękach śliskim czymś o równowartości miesięcznej pensji :-)

Data: 2015-06-24 21:48:14
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558a397a$0$27525$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mężczyźni dziś zrobili się bardzo strachliwi i nieporadni... :-(

Data: 2015-06-25 06:38:15
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 04:48, Pszemol pisze:
Mężczyźni dziś zrobili się bardzo strachliwi i nieporadni... :-(

Całe szczęście że są tacy których "wiara" jest tak wielka że im nie wypada i się nie uszkadza ;-)

Data: 2015-06-26 20:22:49
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558b85b9$0$8370$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-06-25 o 04:48, Pszemol pisze:
Mężczyźni dziś zrobili się bardzo strachliwi i nieporadni... :-(

Całe szczęście że są tacy których "wiara" jest tak wielka
że im nie wypada i się nie uszkadza ;-)

Raczej nie są tchórzami aby ponieść odpowiedzialność
za to, że im wypadł i uszkodził i nie trzęsą o to ciągle dupy.

Data: 2015-06-27 06:48:49
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-27 o 03:22, Pszemol pisze:
Raczej nie są tchórzami aby ponieść odpowiedzialność
za to, że im wypadł i uszkodził i nie trzęsą o to ciągle dupy.

A może po prostu szanują sprzęt który kupili za ciężko zarobione pieniądze. Widziałem wielu małolatów co zalewają laptopy rozwalają telefony, same im się wyrywają wtyczki... Później ratuj wujek bo mi się...
Ja wiem że to tylko g... elektronika robiona masowo w fabryce która ma się zepsuć po gwarancji po to żeby kupić nową.
U mnie sprzęty działają latami bo o nie dbam.
Nie pamiętam przypadku żeby coś się uszkodziło z mojej winy.
Taki dziwny jestem? :-)

Data: 2015-06-27 00:16:13
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558e2b33$0$2201$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, raczej są tchórzami i trzęsą porkami że się im ryska zrobi.

elektronika robiona masowo w fabryce która ma się zepsuć po gwarancji po to żeby kupić nową.
U mnie sprzęty działają latami bo o nie dbam.

Smartfon z założenia nie ma być sprzętem na długie lata.
Pomyliłeś z pralką i samochodem.

Nie pamiętam przypadku żeby coś się uszkodziło z mojej winy.
Taki dziwny jestem? :-)

Tak jak piszesz sam - jesteś starej daty, używasz smartfona
tak jak to byłaby wierza hi-fi z lat 80-tych kupiona na następne
30 lat a zdewaluowała się po pierwszych 15.

Data: 2015-06-23 21:52:26
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mmcc7d$13i$1dont-email.me...
Pszemol wrote:
[...]

A dlaczego co chwile miałbyś wyciągać? Ja mam BT w uchu.

Data: 2015-06-24 13:22:15
Autor: masti
iphone 5c - simlok

Pszemol wrote:
[...]

bo 1. nie lubię BT w uchu
2. nieładnie jest rozmawiać z kims w realu z BT w uchu
3. a jakbyb miał go wyjmować i wkładać to patrz poprzednia odpowiedź

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-24 21:49:23
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mmeau7$1i8$1dont-email.me...
jakbym miał co chwila wyciągać tel z kieszeni toby oszalał

A dlaczego co chwile miałbyś wyciągać? Ja mam BT w uchu.

bo 1. nie lubię BT w uchu

No to masz problem, widać lubisz co chwile wyciągać... z kabury.

2. nieładnie jest rozmawiać z kims w realu z BT w uchu

Bo kto tak powiedział? I niby dlaczego?

Data: 2015-06-25 10:12:19
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Pszemol wrote:

[...]

dużo wygodniejsze niż szukanie słuchawki i pamiętanie o jej ładowaniu.
Do tego też trzeba ją gdzieś nosić

2. nieładnie jest rozmawiać z kims w realu z BT w uchu

Bo kto tak powiedział? I niby dlaczego?

jest coś takiego jak kultura osobista

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-25 12:42:40
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 12:12, masti pisze:

> Bo kto tak powiedział? I niby dlaczego?
jest coś takiego jak kultura osobista

I z jakich zasad kultury możesz taki zakaz wywieźć? Tylko z takich,
które istniały już te 100 lat temu, bo to co powstaje obecnie z
definicji do kultury należeć nie może (czy wejdzie to w skład kultury,
okaże się jak przetrwa ze 100 lat).

Czy wg ciebie człowiek noszący okulary też jest człowiekiem niekulturalnym?

--
Liwiusz

Data: 2015-06-25 11:16:17
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Liwiusz wrote:

> [...]

które istniały już te 100 lat temu, bo to co powstaje obecnie z
definicji do kultury należeć nie może (czy wejdzie to w skład kultury,

możesz mnie nazwać człowiekiem starej daty ale jakos tak mnie wychowano,
że jeśli nie wiesz jak się zachować to zachowaj się porządnie i
kulturalnie. I pewnie nie dożyję czasów kiedy bieganie w portkach z
krokiem w kolanach zując gumę będzie szczytem elegancji

Czy wg ciebie człowiek noszący okulary też jest człowiekiem niekulturalnym?

a jest?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-25 13:40:11
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 13:16, masti pisze:
możesz mnie nazwać człowiekiem starej daty ale jakos tak mnie wychowano,
że jeśli nie wiesz jak się zachować to zachowaj się porządnie i
kulturalnie.

Mam tak samo.

Data: 2015-06-25 13:49:23
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 13:40, z pisze:
[...]

Ale jaki to ma związek z BT w uchu?

--
Liwiusz

Data: 2015-06-25 13:54:46
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 13:49, Liwiusz pisze:
Ale jaki to ma związek z BT w uchu?

Z szacunkiem dla rozmówcy.

Data: 2015-06-25 14:01:17
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 13:54, z pisze:
W dniu 2015-06-25 o 13:49, Liwiusz pisze:
Ale jaki to ma związek z BT w uchu?

Z szacunkiem dla rozmĂłwcy.

Nadal nie widzę związku. Gdzie tu brak szacunku?
Szacunek polega na uwadze na rozmówcy, a nie czy ktoś ma wyłączoną
słuchawkę w uchu, czy nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-25 19:50:42
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 14:01, Liwiusz pisze:
Nadal nie widzę związku. Gdzie tu brak szacunku?
Szacunek polega na uwadze na rozmówcy, a nie czy ktoś ma wyłączoną
słuchawkę w uchu, czy nie ma.

Widać że jesteśmy z innego pokolenia.
Liczy się też wrażenie jakie rozmówca odniesie. Dla ogromnej większości ludzi człowiek ze słuchawką w uchu nie będzie rozsiewał aury zaufania czy powagi. Nic to że ona nie działa tylko siedzi w uchu.
A tak odnośnie pokolenia. Rozmawiałbyś tak ze swoim nauczycielem ;-)

Data: 2015-06-26 17:30:36
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558c3f75$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
Widać że jesteśmy z innego pokolenia.

Raczej to argument personalny... Wyjaśnij dlaczego BT w uchu
budzi U CIEBIE brak zaufania do osoby mającej taką słuchawkę.
Brzmi to dla mnie absurdalnie.

Czy wszystkie osoby niedosłyszące mające coś w uchu też tak traktujesz?

Liczy się też wrażenie jakie rozmówca odniesie. Dla ogromnej większości ludzi człowiek ze słuchawką w uchu nie będzie rozsiewał aury zaufania czy powagi. Nic to że ona nie działa tylko siedzi w uchu.

Ale ciągle pytamy DLACZEGO a nie potrafisz nic konkretnego
powiedzieć tylko wyjeżdzasz z argumentami personalnymi.

Data: 2015-06-27 06:34:49
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-27 o 00:30, Pszemol pisze:
Raczej to argument personalny... Wyjaśnij dlaczego BT w uchu
budzi U CIEBIE brak zaufania do osoby mającej taką słuchawkę.
Brzmi to dla mnie absurdalnie.

Nic na to nie poradzę. Jestem tak wychowany. Zdejmuję słuchawki (jakiekolwiek) jeśli z kimś chcę porozmawiać. Z żoną, rodzicem, przełożonym, współpracownikiem...
"Nie czyń drugiemu..." Ale może to też będzie niezrozumiane :-)

Czy wszystkie osoby niedosłyszące mające coś w uchu też tak traktujesz?

Nie kombinuj. Wiesz o co mi chodzi.

Data: 2015-06-27 00:18:21
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558e27ec$0$27519$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Raczej nie rozumiesz co to jest BT i do czego służy.
Mylisz ze słuchawkami "jakimikolwiek".

Zdejmuję słuchawki (jakiekolwiek) jeśli z kimś chcę porozmawiać. Z żoną, rodzicem, przełożonym, współpracownikiem...

Z dzieckiem już nie zdejmujesz?

"Nie czyń drugiemu..." Ale może to też będzie niezrozumiane :-)

Teraz mówimy o słuchawkach "jakichkolwiek"?
To przecież zasadnicza różnica słuchać muzyki w czasie
rozmowy z kimś a co innego mieć BT w uchu.

Czy wszystkie osoby niedosłyszące mające coś w uchu też tak traktujesz?

Nie kombinuj. Wiesz o co mi chodzi.

Ty kombinujesz właśnie, bo zaczynasz coś przygrywać na temat
słuchania muzyki przez słuchawki... nie o tym mowa.
W czasie rozmowy z Tobą nikt przez BT nie puszcza muzyki.
Po co więce ten kit?

Data: 2015-06-27 08:07:02
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-27 o 06:34, z pisze:
[...]

Zdejmujesz co chwilę i co chwilę zakładasz - przecież to wypacza ideę
funkcji BT, które ma właśnie być wygodnie używane bez rąk.

Ale już wiem skąd to nieporozumienie - niepoprawnie traktujesz tak samo
BT jak dwuuszne słuchawki do słuchania muzyki, które nawet wyłączone
ograniczały słyszenie z zewnątrz. Po prostu źle stosowałeś zasady
wychowawcze z XX wieku przenosząc je na XXI wiek.

Czy wszystkie osoby niedosłyszące mające coś w uchu też tak traktujesz?

Nie kombinuj. Wiesz o co mi chodzi.

Czyli brak argumentĂłw.
Niedługo dzieci się będą z ciebie śmiały tak samo jak na przykład z
osób, które mają komórkę, a zostawiają ją w domu ("bo ich w dzieciństwie
nauczono, że telefonu się z domu nie wynosi").

--
Liwiusz

Data: 2015-06-27 14:57:55
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:mmleic$65g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dochodzę właśnie do takich samych wniosków.

Niedługo dzieci się będą z ciebie śmiały tak samo jak na przykład z
osób, które mają komórkę, a zostawiają ją w domu ("bo ich
w dzieciństwie nauczono, że telefonu się z domu nie wynosi").

..... i pewnie jest to okazywanie braku szacunku gdy
do kogoś poważnego (nauczyciel, rodzice, itp) dwonisz
np. z ławki parku a nie z salonu siedząc wygodnie przy kawce.
To takie niekulturalne :-)

Data: 2015-06-26 17:27:04
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mmgnu1$anb$1dont-email.me...
Liwiusz wrote:

> [...]

okaże się jak przetrwa ze 100 lat).

możesz mnie nazwać człowiekiem starej daty ale jakos tak mnie wychowano,

Matka Ci mówiła abyś BT w uchu nie nosił?? :-)))
Byłeś bardzo progresywnym dzieciakiem!

Data: 2015-06-26 22:37:13
Autor: masti
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

> [...]

możesz mnie nazwać człowiekiem starej daty ale jakos tak mnie wychowano,

Matka Ci mówiła abyś BT w uchu nie nosił?? :-)))

nic nie poradzę, że nie pojmujesz podstaw

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-26 20:13:02
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

> [...]

Matka Ci mówiła abyś BT w uchu nie nosił?? :-)))
Byłeś bardzo progresywnym dzieciakiem!

nic nie poradzę, że nie pojmujesz podstaw

Ale nie poddawaj się, wytłumacz mi o jakich podstawach tu mowa...
W jaki to sposób posiadaniem słuchawki w uchu okazuję brak kultury?
Przecież nie gadam przez telefon - dlaczego słuchawka w uchu
wywołuje u Ciebie taką reakcję? Zastanawiałeś się nad tym?

Data: 2015-06-27 08:00:32
Autor: masti
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

> [...]

Przecież nie gadam przez telefon - dlaczego słuchawka w uchu
wywołuje u Ciebie taką reakcję? Zastanawiałeś się nad tym?

sory, ale skoro nie nauczono Cię kultury w domu to ja nie mam zamiaru

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-27 10:09:50
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-27 o 10:00, masti pisze:
sory, ale skoro nie nauczono Cię kultury w domu to ja nie mam zamiaru

Na twoim miejscu złożyłbym reklamację do swoich wychowawców, bo masz
jakieś spaczone pojęcie norm.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-27 14:59:30
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

> [...]

wywołuje u Ciebie taką reakcję? Zastanawiałeś się nad tym?

sory, ale skoro nie nauczono Cię kultury w domu to ja nie mam zamiaru

A może po prostu sam nie wiesz skąd się to ma brać
i po prostu brak Ci odwagi cywilnej aby się przyznać...

Data: 2015-06-28 18:15:41
Autor: atm
iphone 5c - simlok

[...]

Pszemol, moze inaczej. Gdyby nam przypadlo uzasadnienie dlaczgo sluchawka BT w uchu kłóci sie z savoir-vivre.

1. Czy rozmawianie z kims majac w uszach/na uszach sluchwki (bez wlaczonej muzyki) jest calkowicie ok? Czy rozmawialibysmy w ten sposob z przelozonym/dziewczyna?

2. Czy rozmawialibysmy z kims na kim nam zalezy w okularach przeciwslonecznych?

Osobiscie nie widze tutaj kolizji z zasadami savoir-vivre, ale juz duch tych zasad jest wg mnie nieco naruszony. Nie ma problemu, jesli jest to rozmowa z kurierem lub inna osoba w trakcie pracy. Jednak w sytuacji prywatnej wyglada to juz tak sobie.

Data: 2015-06-28 23:37:04
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-28 o 18:15, atm pisze:

[...]

Próbujecie różnych analogii, ale wszystkie błędne, bo BT to ani nie dwie
słuchawki do słuchania muzyki, ani nie okulary przeciwsłoneczne, BT
normalnie uĹźywany podczas rozmowy (czyli nie uĹźywany) w niczym nie
przeszkadza w rozmowie w przeciwieństwie do tych dwóch pozostałych rzeczy.

No i nie zapominajmy o funkcji BT - służy do tego, aby toczyć rozmowy
telefoniczne bez użycia rąk, czyli nie można wymagać, aby był zakładany
i zdejmowany do kaĹźdej rozmowy telefonicznej (tym bardziej, Ĺźe to
zakładanie i zdejmowanie zwykle jest dość uciążliwe).

--
Liwiusz

Data: 2015-06-29 00:00:15
Autor: atm
iphone 5c - simlok
On 2015-06-28 23:37, Liwiusz wrote:
[...]

Lekkie nauszne sluchawki rowniez nie przeszkadzaja w rozmowie.
Okulary przeciwsloneczne? Wymiany mysli nie utrudniaja jednak wytwarzaja pewien dyskomfort, prawda? Wg mnie w pewien sposob jest wlasnie podobnie podczas rozmowy z kims kto ma sluchawke BT w uchu.
Sugeruje ona, ze ten ktos jest bardzo zajetym/zagadanym czlowiekiem i
w zasadzie w kazdej chwili moze zadzownic kolejna osoba wiec automatycznie powoduje to, ze nasza rozmowa nie bedzie tak swobodna jakby mogla byc.

[...]

Alez ja niczego nie wymagam i nie oczekuje. Gdy przychodzi do mnie kurier z paczka i gada do siebie wiem, ze ustala przez BT odbior kolejnej przesylki, widze przedstawicieli handlowych rowniez nawijajacych do siebie. I o tym wlasnie pisalem, to jest narzedzie pracy. Z jakiegos powodu sluchawki BT nie zdobyly popularnosci w swiecie prywatnym. Ile tu ostatnio bylo o sliskosci obudowy, ciasnych jeansach a sluchawka jako alternatywa slabo zadzialala a przeciez w wielu przypadkach znakomicie ulatwilaby zycie. Cywilinych cyborgow na ulicach jest bardzo malo. Byc moze to powoduje, ze sluchawka BT wciaz nie jest tak natruralna jak zegarek na rece czy telefon w kieszeni i u niektorych wywoluje zgrzyt kulturalny.

Data: 2015-06-27 08:02:58
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

[...]

Wychowano cię do nienoszenia słuchawki w uchu, ale wytykanie komuś
prostactwa jest już ok - zakonotowałem ;)

Ad rem: dla mnie zasłanianie się jakimś "wychowaniem" to bullshit
wynikający z braku argumentów. Poproszę konkretnie o regułę wychowawczą
z której miałby wynikać ten zakaz.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-27 08:01:36
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Liwiusz wrote:

Ad rem: dla mnie zasłanianie się jakimś "wychowaniem" to bullshit
wynikający z braku argumentów. Poproszę konkretnie o regułę wychowawczą
z której miałby wynikać ten zakaz.

poproszę o konkretny pisany kodeks zasad dobrego wychowania.
Rozumiem, że skoro nie jest nigdzie napisane, że nie wolno srać na
środku pokoju to srasz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-27 10:09:23
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-27 o 10:01, masti pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

Niesranie wynika z zasad wychowania.

Ale ty stosujesz pseudoargumentację "nie można chodzić w zielonych
butach, a jak ktoś uważa inaczej, to niech wskaże, że nie można srać w
pokoju".

I nie widzisz absurdu.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-27 09:04:33
Autor: masti
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

[...]

a gdzie to jest napisane?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-28 23:32:15
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

[...]

W książkach.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-28 21:50:03
Autor: masti
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

[...]

a podobno nie wiesz gdzie to jest napisane:
"poproszę o konkretny pisany kodeks zasad dobrego wychowania"

PS: musisz mieć wszystko w paragrafach zapisane? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-29 00:05:22
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-28 o 23:50, masti pisze:

[...]

Coś ci się role pomyliły - w tej dyskusji to nie ja wymyślam rzekome
reguły, tylko przeciwnicy noszenia BT. Tylko że nie umieją tej reguły
wskazać, poza tym, że tak ich uczono (kłamstwo).

PS: musisz mieć wszystko w paragrafach zapisane?

Dobre wychowanie zakazuje zadawania pytań w post scriptum.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-28 22:11:20
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Liwiusz wrote:

[...]

za to wymyślasz rzekome kodeksy z pisanymi paragrafami. To masz je czy
nie? Podasz te "książki: na które się powołujesz wraz z podstawą prawną?

PS: musisz mieć wszystko w paragrafach zapisane?

Dobre wychowanie zakazuje zadawania pytań w post scriptum.

poproszę o konkretny przepis

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-29 07:35:24
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-29 o 00:11, masti pisze:

Dobre wychowanie zakazuje zadawania pytań w post scriptum.

poproszę o konkretny przepis

Zaraz obok zakazu używania BT wśród ludzi.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-30 14:20:19
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Liwiusz wrote:

W dniu 2015-06-29 o 00:11, masti pisze:

Dobre wychowanie zakazuje zadawania pytań w post scriptum.

poproszę o konkretny przepis

Zaraz obok zakazu używania BT wśród ludzi.

wijesz się. i to kiepsko.
Jak dla mnie EOT.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-30 16:48:15
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-30 o 16:20, masti pisze:
Liwiusz wrote:

[...]

Ech, trochę potrollowałeś z dupy i uciekasz jak się cię przyciska o
konkrety.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-30 16:20:35
Autor: masti
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

[...]

ROTFL. pokazałeś swoje "konkrety"

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-30 18:59:04
Autor: Liwiusz
iphone 5c - simlok

Liwiusz wrote:

[...]

Widzę, że nie ogarniasz dyskusji. To nie ja tu miałem pokazywać
"konkrety" tylko orędownicy zakazu BT. I jeszcze wytłumaczę dla tumanów
i dla ciebie - teza o zakazie pytań w PS była właśnie ironiczną aluzją
do twoich argumentĂłw ("bo tak mnie wychowali").

--
Liwiusz

Data: 2015-07-01 14:43:50
Autor: eradicate predatory capitalism
iDiotsShitFone 5c/tomfool - simlok
Liwiusz wrote:
W dniu 2015-06-29 o 00:11, masti pisze:
Ech, trochę *potrollowałeś* z *dupy*

wiecej CUCHNIE z dupy (sromu w poprzek) od PRUKWY ze SZCZYkago

http://tinyurl.com/ou7nayv

http://tinyurl.com/ozmks68

http://tinyurl.com/pmj56hw

http://tinyurl.com/oknnomm

Data: 2015-06-30 22:21:14
Autor: Tomek
iphone 5c - simlok
BT w uchu, HF w uchu, łapska w kieszeni, żucie gumy, jedzenie, okulary przeciwsłoneczne ... to wszystko w czasie rozmowy z kimś "ważnym" świadczy wyłącznie o kulturze, a raczej o jej braku. Wyjaśnianie dlaczego i gdzie szukać przypisów jest zbędne. Takie rzeczy wynosi się z domu. Takie rzeczy się wie. Od zawsze. A jak jeden z drugim jesteś zwykłym burakiem bez szkoły to możesz nawet srać na środku sali podczas przyjęcia weselnego. Bo nigdzie nie napisali, że nie można. Proste? Proste.

Data: 2015-07-02 22:41:51
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:mmutnk$f6p$1node1.news.atman.pl...
BT w uchu, HF w uchu, łapska w kieszeni, żucie gumy, jedzenie, okulary przeciwsłoneczne ... to wszystko w czasie rozmowy z kimś "ważnym"
świadczy wyłącznie o kulturze, a raczej o jej braku.

Co to jest HF??

[...]

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że takie trzymanie rąk w kieszeni
NIE JEST wyrazem nietaktu ani tym bardziej braku kultury w wielu
różnych państwach... Pewne rzeczy jakie wymieniłeś są silnie regionalne.

Data: 2015-07-03 11:36:25
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Pszemol wrote:

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że takie trzymanie rąk w kieszeni
NIE JEST wyrazem nietaktu ani tym bardziej braku kultury w wielu
różnych państwach... Pewne rzeczy jakie wymieniłeś są silnie regionalne.

to, że amerykańskie buraki trzymają rece w kieszeni czy nie umieją jeść
nożem i widelcem nie powoduje, że staje się to mniej burackie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-03 09:34:35
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mn5s3p$ee2$1dont-email.me...
[...]

Mam wrażenie, że 300 milionów Amerykanów ma głęboko w dupie
że 30 milionów Polaków uważa ich za buractwo... :-) I dalej będą
żuć gumę i trzymać ręce w kieszeni bo taką mają ochotę. A jeśli
Ty to odbierasz za brak kultury i afront w TWOIM kierunku to masz
z tym problem który sam sobie zrobiłeś, bo takich intencji w tym
zachowaniu wcale nie było- to Twoja błędna interpetacja bo nakładasz
polskie standardy zachowania do niepolskiego zachowania.

Byłeś kiedyś w Niemczech? Wiesz, że jak podajesz rękę człowiekowi
to wypada stuknąć obcasami? Podanie ręki od niechcenia bez postawy
wojskowego na baczność to po prostu polskie buractwo dla Niemca.

Byłeś kiedyś w Azji? Poznałeś tamtejszą kulturę? Wiesz, że tam uważają
nas, Europejczyków za buraków? A wiesz dlaczego? Bo jak coś podajemy
komuś, to podajemy jedną ręką, tak od niechcenia, zamiast podawać
zwrócony do tej osoby przodem i trzymając rzecz podawaną obiema
rękami i robiąc przy tym delikatne skinienie głowy...

To, że Ty świata nigdy nie widziałeś i wydaje Ci się że Twoje zaściankowe
zasady "kultury" to jedynie-obowiązujące na świecie to Twój problem...

Data: 2015-07-03 18:26:52
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 16:34, Pszemol pisze:
Mam wrażenie, że 300 milionów Amerykanów ma głęboko w dupie
że 30 milionów Polaków uważa ich za buractwo... :-)

Zluzuj majty :-)
Piszesz na grupie w języku polskim. Nie możesz znowu czegoś pojąć i chcesz ciągle kogoś przekonywać do nowych jedynie słusznych "trendów"
Zaprzyjaźnij się ze Stokrotką. Ona dopiero ma gdzieś zasady, tradycję i dobre wychowanie ;-)

Data: 2015-07-09 17:14:57
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5596b7cf$0$8383$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znowu nie zrozumiałeś o czym była mowa...

Data: 2015-07-03 20:28:53
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Pszemol wrote:

[...]

to, że cały świat uważa ich za buraków to już tylko szczegół

Byłeś kiedyś w Niemczech? Wiesz, że jak podajesz rękę człowiekowi
to wypada stuknąć obcasami? Podanie ręki od niechcenia bez postawy
wojskowego na baczność to po prostu polskie buractwo dla Niemca.

powiedział pszemol, który nigdy w Niemczech nie imeszkał w
przeciwieństwie do mnie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-09 17:18:34
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mn6ra5$sr2$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Cały świat nie tylko NIE uważa ich za buraków to jeszcze bardzo
chętnie ich odwiedza, kupuje ich produkty i wzoruje się na ich
kulturze.

[...]

Argument personalny? Odpowiedz na temat...
Podałem Ci dwa przykłady zasad wychowania w których "kulturalny"
Polak wyszedłby na buraka, gdyby interpretować jego zwyczaje
według lokalnych zwyczajów w Niemczech czy w takiej Japonii.
Jedyny komentarz jaki potrafiłeś wystrugać to że mieszkałeś w Niemczech.
I co z tego wynika? Twierdzisz że nie stukają obcasami przy powitaniu?
Czy może że i Ty tak stukasz?

A przykład azjatycki... Podajesz prezent obiema rękami z ukłonem,
po japońsku, czy "nonszalancko", jedną ręką, po polsku?

Data: 2015-07-10 08:51:52
Autor: masti
iphone 5c - simlok

Pszemol wrote:

[...]

jedzcie gówno. Miliardy much nie mogą się mylić

[...]

skoro nie rozumiesz naokoło. to Ci odpowiem

[...]

twierdzę, zę nie stukają wbrew twoim wyobrażeniaom

A przykład azjatycki... Podajesz prezent obiema rękami z ukłonem,
po japońsku, czy "nonszalancko", jedną ręką, po polsku?

Polakowi po polsku japończyowi po japońsku.
A ty trzymasz nogi w buciorach na stole?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-10 16:24:21
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok

Pszemol wrote:

[...]

Cos Ci tu nie wyszlo...
Nie oceniamy tych ludzi czy powinni lubic Amerykanow czy ze sie w tym
myla...
Fakt pozostaje faktem ze do tej nielubianej Ameryki ludziki sie pchaja
drzwiami i oknami i wszedzie na swiecie leci w domach amerykanska telewizja
i leje sie do szklanek amerykanska Coca-Cola. W jaki to sposob ma dowodzic
ze swiat ich uwaza za burakow? Slyszales powiedzenie: imitation is the most
sincere form of flattery?

[...]

Czy moĹźe Ĺźe i Ty tak stukasz?

twierdzę, zę nie stukają wbrew twoim wyobrażeniaom

Ja bylem i stukali, Ty byles i nie stukali... Jakie wnioski plyna dla
Ciebie z tych dwu obserwacji?
Bo dla mnie jest kilka mozliwosci:
- stukanie obcasami jest regionalne i nie jest w zwyczaju we wszystkich
landach
- trafiles na mniej szarmanckich, mniej kulturalnych Niemcow niz ja.

A przykład azjatycki... Podajesz prezent obiema rękami z ukłonem,
po japońsku, czy "nonszalancko", jedną ręką, po polsku?

Polakowi po polsku japończyowi po japońsku.
A ty trzymasz nogi w buciorach na stole?

A widzisz. I to byl moj argument OD SAMEGO POCZATKU: zwyczaje sa lokalne a nie
uniwersalne.
Jesli wiec trzymanie rak w kieszeni i rzucie gumy u Amerykanina
potraktujesz po amerykansku a nie po polsku to zrozumiesz ze nie jest to
symbol buractwa. Tak jak polskie podanie prezentu jedna reka nie jest
buractwem jesli Japonczyk potraktuje Polaka po polsku a nie po japonsku.

Data: 2015-07-10 18:03:52
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Pszemol wrote:

Pszemol wrote:

[...]

coca-cola jest wykładnikiem kultury osobistej?

[...]

że twoije stwierdzenie, że jest to norma w Niemczech jest błędne

Bo dla mnie jest kilka mozliwosci:
- stukanie obcasami jest regionalne i nie jest w zwyczaju we wszystkich
landach
- trafiles na mniej szarmanckich, mniej kulturalnych Niemcow niz ja.

po prostu znam ich lepiej od Ciebie

[...]

ale zachowanie amerykanina w polsce czy w Japonii po amerykańsku jest
burackie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-11 22:05:33
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mnp1e7$5ga$1dont-email.me...
ale zachowanie amerykanina w polsce
czy w Japonii po amerykańsku jest burackie

Tylko gdy ktoś ze swojej zaściankowości nie umie wyjść.

Data: 2015-07-12 09:27:36
Autor: masti
iphone 5c - simlok
Pszemol wrote:

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mnp1e7$5ga$1dont-email.me...
ale zachowanie amerykanina w polsce
czy w Japonii po amerykańsku jest burackie

Tylko gdy ktoś ze swojej zaściankowości nie umie wyjść.

wreszcie zrozumiałeś

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-23 21:30:23
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-23 o 20:16, Pszemol pisze:
Spróbowałem i nie polubiłem. Przeszkadza przy wsiadaniu/wysiadaniu
z auta. Przy przechodzeniu obok framugi drzwi, zahaczasz często.
Bezsensowny wybryk natury. Od tego mam kieszeń w portkach.

Uściślijmy tylko. Boczna czy tylna kieszeń?

Data: 2015-06-23 21:51:59
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5589b3d2$0$27521$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie mam bocznych kieszeni w jeansach :-)
Mam przednie i tylne - telefon trzymam w przedniej.

Data: 2015-06-24 07:04:46
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-24 o 04:51, Pszemol pisze:

Mam przednie i tylne - telefon trzymam w przedniej.

i przy siadaniu telefon się przesuwa na zewnętrzną stronę uda :-)
Mam nadzieję :-)

Data: 2015-06-24 21:47:34
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558a3a6e$0$27525$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-06-24 o 04:51, Pszemol pisze:

Mam przednie i tylne - telefon trzymam w przedniej.

i przy siadaniu telefon się przesuwa na zewnętrzną stronę uda :-)
Mam nadzieję :-)

Przesuwa się tam gdzie chce się przesuwać...
Nie przeszkadza mi BO NIE JEST W OBUDOWIE,
a więc jest mały i śliski, więc łatwo w kieszeni
się układa nie stawiając oporów.

Data: 2015-06-22 12:02:48
Autor: J.F.
iphone 5c - simlok
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:558729ed$0$8381$65785112@news.neostrada.pl...
PS. Ten ajfon jest faktycznie dobrze wykonany, spasowany i dorównuje N8.
Tylko w mordę dlaczego "wylata" z ręki. Tak ciężko zrobić obudowę gumowaną jak w lumii 1020?

Pszemola nie czytales ?
Ma byc gladki i sliski, zeby sie latwo wysuwal  z kieszeni spodni.

Co prawda jeden ajfon juz mu sie za latwo wysunal :-)

I tak pokrowiec będzie bo użytkowniczka przyzwyczajona do takiego skórzanego z klapką :-) Dlatego szpan będzie dość dyskretny :-)

W sumie to dosc dobre sa "flip cover" na samsungi, apple sie nie dorobil ?

J.

Data: 2015-06-22 15:58:57
Autor: kosmos
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-21 o 23:17, z pisze:

Tylko w mordę dlaczego "wylata" z ręki. Tak ciężko zrobić obudowę
gumowaną jak w lumii 1020?

W kwestii formalnej - mam Lumię 1020 i nic tu nie jest gumowane...

Data: 2015-06-22 19:51:32
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-22 o 15:58, kosmos pisze:
W kwestii formalnej - mam Lumię 1020 i nic tu nie jest gumowane...

W mordę. Miałem tylko 2 razy w ręku. Dopiero zamierzam kupić. Odniosłem wrażenia szorstkości gumowatości. Ajfon w porównaniu "brutalnie" śliski jest :-)

Data: 2015-06-22 19:53:15
Autor: z
iphone 5c - simlok
PS. Macałem czarną. Jaki masz kolor?

Data: 2015-06-22 20:19:01
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55884b8d$0$27506$65785112news.neostrada.pl...
PS. Macałem czarną. Jaki masz kolor?

Murzynkę? I mówisz że szorstka była? :-)

Data: 2015-06-23 07:13:21
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-23 o 03:19, Pszemol pisze:
Murzynkę? I mówisz że szorstka była? :-)

To już można używać takich słów. A gdzie poprawność polityczna? :-)

Data: 2015-06-23 13:18:11
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5588eaf2$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-06-23 o 03:19, Pszemol pisze:
Murzynkę? I mówisz że szorstka była? :-)

To już można używać takich słów. A gdzie poprawność polityczna? :-)

Coś Ci się pomyliło... Murzyn to neutralne słowo.
Jak chcesz użyć niepoprawnego słowa to piszesz: czarnuch.
To jest brzydkie słowo i gdyby ktoś tak nazwał mojego
kolegę z pracy, Murzyna, to przestałbym go lubić.

Data: 2015-06-23 21:23:45
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-23 o 20:18, Pszemol pisze:
Coś Ci się pomyliło... Murzyn to neutralne słowo.
Jak chcesz użyć niepoprawnego słowa to piszesz: czarnuch.
To jest brzydkie słowo i gdyby ktoś tak nazwał mojego
kolegę z pracy, Murzyna, to przestałbym go lubić.

Dawno Cię w Polsce nie było.

Data: 2015-06-23 21:26:09
Autor: z
iphone 5c - simlok
PS. To może tłumaczyć dlaczego tak trudno Ci zrozumieć inne niż jedynie słuszne Twoje zdanie.

Data: 2015-06-23 21:40:56
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5589b2d3$0$2189$65785112news.neostrada.pl...
PS. To może tłumaczyć dlaczego tak trudno Ci zrozumieć
inne niż jedynie słuszne Twoje zdanie.

Moje nie jest jedynie słuszne - nie wiem skąd ten pomysł.

Data: 2015-06-24 07:21:10
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-24 o 04:40, Pszemol pisze:
Moje nie jest jedynie słuszne - nie wiem skąd ten pomysł.

Wybacz ale jakiś dziwny jesteś :-)

My tu urabiamy rynek żeby Twoje gadżety taniały z korzyścią dla Ciebie a Ty stajesz w poprzek ;-)
O co Ci chodzi? Jesteś na NIE dla zasady?
Każdy kto nie jest miłośnikiem marki jest Twoim wrogiem?
To jest tylko mentalny problem czy bardziej finansowy?;-)

Data: 2015-06-23 21:40:33
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5589b243$0$2189$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bywam conajmniej dwa razy do roku.

Data: 2015-06-24 07:25:46
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-24 o 04:40, Pszemol pisze:
Bywam conajmniej dwa razy do roku.

Od wielu lat w mediach czy oficjalnych okazjach słowa "murzyn" nie uświadczysz. Czasem to nawet śmiesznie wygląda jak się redaktorek wije i zmierza w kierunku "ciemnego koloru skóry" czy "afroamerykanina"
Jestem tu codziennie i codziennie oglądam. Niestety taki nałóg :-)

Data: 2015-06-24 21:51:13
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558a3f5b$0$2202$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Idiotów na świecie jest wielu. Ale dlaczego brać z nich wzory?
Nie rozumiem dlaczego ktoś z Kenii czy Kongo podróżujący
po Polsce miałby zostać nazwany "afroamerykaninem"??
Przemyśl to sobie.

Data: 2015-06-25 06:42:39
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-25 o 04:51, Pszemol pisze:
Idiotów na świecie jest wielu. Ale dlaczego brać z nich wzory?
Nie rozumiem dlaczego ktoś z Kenii czy Kongo podróżujący
po Polsce miałby zostać nazwany "afroamerykaninem"??
Przemyśl to sobie.

Ja nie muszę nic zmieniać w swoich poglądach. Dla mnie czarny kolor jest czarny, pederasta jest pederastą, Wróć !!! gej jest gejem, religia jest religią, wartość jest wartością, a marketing i reklama są ZŁEM ;-)

Data: 2015-06-26 17:38:34
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:558b86c1$0$27509$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli zgadzamy się, że Murzyn to Murzyn, pisany z szacunkiem
z duzej litery...

Data: 2015-06-27 06:27:34
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-27 o 00:38, Pszemol pisze:
Czyli zgadzamy się, że Murzyn to Murzyn, pisany z szacunkiem
z duzej litery...

My się zgadzamy ale "wąty" ma to genderowskie pie... lewactwo które leje swoją propagandę z mediów ;-)

Data: 2015-06-26 17:01:47
Autor: J.F.
iphone 5c - simlok
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mmfq8g$ipo$1@dont-email.me...
[...]

Bo jest z Afryki lub Ameryki :-)
Gorzej jak rodowity Francuz :-)

Dla nas jeszcze jest wersja "afrykanin".
Tylko przypadkiem nie obrazic Afrykanera :-)

J.

Data: 2015-06-26 17:38:00
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:558d6962$0$8380$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, on nie jest z Ameryki, on jest z Kenii, dlaczego miałbyś
na niego mówić Afroamerykanin????

Gorzej jak rodowity Francuz :-)

A czarnoskóry rodowity Nowojorczyk to już będzie OK?
Nawet dla Amerykanów takie określenie jest nielogiczne,
bo oni nie urodzili się w Afryce, ich rodzice i dziadkowie
urodzili się w USA a że gdzieś tam pra, pra dziadkowie
byli niewolnikami to równie dobrze dowolny Amerykanin
mógłby się przedstawiać swoimi "IrlanskoPolskiAmerykanin"
czy "HolenderskoNiemieckiAmerykanin"? Idiotyzm.

Kiedyś słuchałem w radio jak czarnoskórzy Amerykanie
(młodzi studenci) na wymianie szkolnej do Europy
(właśnie do Francji) spotykali tam czarnoskórych
emigrantów z Afryki i jak się przedstawiali im w stylu
"Afrykoamerykanin" to pytali się ich z której części Afryki
pochodzą i była konsternacja, bo oni z dziada pradziada
w Chicago wychowani i z Afryką mają tyle wspólnego co ja :-)

Dla nas jeszcze jest wersja "afrykanin".
Tylko przypadkiem nie obrazic Afrykanera :-)

No ale Afrykanin to bardziej ogólne pojęcie, bo nie wiem
czy wiesz, ale cała północna Afryka to ludzie nie-czarni,
np. Egipcjanie to nie są Murzyni, a są niewątpliwie Afrykanie.
Nawet dla wygłupów śmiałem się ze swoim kolegą z pracy,
z Kairu, że powinien mówić o sobie "africanamerican" żeby
ludzi robić w konia :-))

Data: 2015-06-23 11:11:43
Autor: kosmos
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-06-22 o 19:53, z pisze:
PS. Macałem czarną. Jaki masz kolor?

Czarną właśnie. I szczerze mówiąc nie wiem, czy nie wolałbym żeby właśnie była trochę gumowana, jak N95 którą kiedyś miałem...

Data: 2015-07-02 12:58:09
Autor: z
iphone 5c - simlok
Zwycięstwo. Działa :-)
A teraz się zacznie.
Pierwszy kłopot: brak przycisku cofnij
Drugi kłopot: telefon węższy, klawiatura węższa to i gorzej się pisze
Macie jakieś na to patenty?

Data: 2015-07-02 21:55:12
Autor: z
iphone 5c - simlok
A co mi tam napiszę. :-)
W drugim dniu użytkowania przywiesiło mi się safari i aparat foto zaczął żyć swoim życiem. Restart pomógł.
Zdjęcia? Nic nadzwyczajnego. W dobrym świetle to każdy potrafi a jak jest trudniej to N8 rządzi.
Generalnie: Za te pieniądze damy radę :-)

Data: 2015-07-02 22:50:48
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55959723$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
A co mi tam napiszę. :-)

Pisz, pisz... od tego grupa.

W drugim dniu użytkowania przywiesiło mi się safari

Coto znaczy "przy-wiesiło się"?

i aparat foto zaczął żyć swoim życiem.

To znaczy?

Restart pomógł.
Zdjęcia? Nic nadzwyczajnego. W dobrym świetle to każdy potrafi a jak jest trudniej to N8 rządzi.

Przypominam, że kupiłeś iP5C, a więc iPhone5 w wersji "biedafon".

Generalnie: Za te pieniądze damy radę :-)

Wszyscy się tu cieszymy że Ci się podoba :-)

Data: 2015-07-03 07:50:27
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 05:50, Pszemol pisze:

Coto znaczy "przy-wiesiło się"?

Ekran safari przestał reagować

i aparat foto zaczął żyć swoim życiem.

To znaczy?

Może czegoś nie umiem ale najpierw nie chciał zrobić zdjęcia w ciemnym pomieszczeniu. Naciskanie w przycisk na ekranie nic nie dawało. A później po minucie tak jakby sam z siebie strzelał serią zdjęć ;-)
Nie naciskałem wszystkiego po omacku bez sensu. Normalnie chciałem zrobić zdjęcia.
Te dwa felery znikły jak zrestartowałem telefon.
Nie mam w nim wielu aplikacji. Jest nowy sprawny.

Przypominam, że kupiłeś iP5C, a więc iPhone5 w wersji "biedafon".

Proszę jeszcze raz o wyłuszczenie z czego jest wykastrowany? Czego nie będę mógł zrobić?
I dlaczego po takim wykastrowaniu ma prawo przy takiej cenie się wieszać ;-)
To przez plastik czy celowe działanie programistów.
To radio fm to w nim jest tylko nie aktywne? Może są już jakieś sposoby na uruchomienie?

Data: 2015-07-03 10:42:11
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:559622a5$0$2210$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-03 o 05:50, Pszemol pisze:

Coto znaczy "przy-wiesiło się"?

Ekran safari przestał reagować

Tymczasowo czy permanentnie? Chodzi mi o użycie "przy-wiesiło" zamiast "zawiesiło". Odróżniasz problemy z serwerem website czy niekompatybilności zawartości strony www (adobe flash?) od problemów z "przywieszaniem" się przeglądarki?

i aparat foto zaczął żyć swoim życiem.

To znaczy?

Może czegoś nie umiem

Właśnie to staram się wybadać :-)

ale najpierw nie chciał zrobić zdjęcia w ciemnym pomieszczeniu. Naciskanie w przycisk na ekranie nic nie dawało. A później po minucie tak jakby sam z siebie strzelał serią zdjęć ;-)

Ano właśnie. Czyli w ciemności miał problemy z ustawianiem
ostrości i ekspozycji ale jak już sobie poradził to strzelił tyle
razy ile niecierpliwy użytkownik nacisnął guzik shuttera :-)

Nie naciskałem wszystkiego po omacku bez sensu.
Normalnie chciałem zrobić zdjęcia.
Te dwa felery znikły jak zrestartowałem telefon.
Nie mam w nim wielu aplikacji. Jest nowy sprawny.

Obawiam się, że to tylko złudzenia że znikły...
Ale niedługo się nauczysz posługiwać nowym systemem, nie martw się.

Przypominam, że kupiłeś iP5C, a więc iPhone5 w wersji "biedafon".

Proszę jeszcze raz o wyłuszczenie z czego jest wykastrowany?

Google Ci się popsuły?

Data: 2015-07-03 18:34:14
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 17:42, Pszemol pisze:

Tymczasowo czy permanentnie?

Permanentnie.

Ano właśnie. Czyli w ciemności miał problemy z ustawianiem
ostrości i ekspozycji ale jak już sobie poradził to strzelił tyle
razy ile niecierpliwy użytkownik nacisnął guzik shuttera :-)

Żaden dotychczasowy mój tel. się tak nie zachowywał.
Co mam zrobić żeby robił zdjęcia wtedy kiedy chcę. Nawet jak ma problem z ekspozycją. To jest dla mnie ważne.

Obawiam się, że to tylko złudzenia że znikły...
Ale niedługo się nauczysz posługiwać nowym systemem, nie martw się.

Spoko. Umiem walczyć z trudnościami nie występującymi w innych gorszych systemach :-)

Google Ci się popsuły?

Napisz dwa zdania. Parametry g... mówią. Normalny w miarę nowoczesny telefon. Na forach ciągle tylko religijne wojny ;-)

Data: 2015-07-03 19:24:47
Autor: atm
iphone 5c - simlok

Napisz dwa zdania. Parametry g... mówią. Normalny w miarę nowoczesny
telefon. Na forach ciągle tylko religijne wojny ;-)

Hard reset, panie. Hard reset; aaa, no i update do najnowszej wersji wskazany, dzieki temu telefon bedzie jeszcze wolniejszy ;]

Data: 2015-07-03 21:28:09
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 19:24, atm pisze:
Hard reset, panie. Hard reset; aaa, no i update do najnowszej wersji
wskazany, dzieki temu telefon bedzie jeszcze wolniejszy ;]

Zwracam honor Safari. Ono nic nie winne. Problem ze swoim istnieniem ma system. Można powrócić na ekran startowy ale odpalić inną aplikację już nie. Restart pomógł :-)

PS. Dzisiaj przywróciłem do ustawień fabrycznych GalaxyS2. Posypało się biedactwo od tych aplikacji, pogubiło ścieżki do plików... bleeeee

Ale... Jak już wstał to powiem: SZACUN za płynność i szybkość.
Nie będę go zaśmiecał. Tylko to co potrzeba. Takie zawody z iphonem ;-)

Data: 2015-07-03 21:32:26
Autor: atm
iphone 5c - simlok
On 2015-07-03 21:28, z wrote:
[...]

iPad 2, ktorego czasem uzywam po update do iOS 8 i wyzej zaczynal coraz bardziej przycinac. Kilka dni temu zrobilem HR - jest duzo lepiej, choc niebawem bedzie pewnie to samo.

Data: 2015-07-03 22:16:03
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 21:32, atm pisze:
iPad 2, ktorego czasem uzywam po update do iOS 8 i wyzej zaczynal coraz
bardziej przycinac. Kilka dni temu zrobilem HR - jest duzo lepiej, choc
niebawem bedzie pewnie to samo.

Kilkanaście lat zawodowo i nie zawodowo mam do czynienia z informatyką.
Wiem że ideałów nie ma. Programy piszą tylko ludzie...
Nie chcę się na siłę czepiać ;-) ale system który mam problem sam ze sobą to jakiś koszmar. To takie win Millenium. ;-)
Zamierzam się przesiąść na windows phone 8.1. Mam się bać?

Data: 2015-07-03 21:04:15
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5596ed86$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaką wersję iOSa masz w tym iP5C?

Data: 2015-07-04 19:26:13
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-04 o 04:04, Pszemol pisze:
Jaką wersję iOSa masz w tym iP5C?

8.4

Data: 2015-07-09 17:19:23
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55981738$0$2189$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-04 o 04:04, Pszemol pisze:
Jaką wersję iOSa masz w tym iP5C?

8.4

Której metody zdjęcia simlocka wobec tego zastosowałeś?
Bo ta metoda jaką tu podałeś 8.4 nie obsługiwała...

Data: 2015-07-10 07:31:04
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-10 o 00:19, Pszemol pisze:
Której metody zdjęcia simlocka wobec tego zastosowałeś?
Bo ta metoda jaką tu podałeś 8.4 nie obsługiwała...

Dzięki za odzew :-)
Simlok był zdejmowany oficjalnie przez operatora.
Dostałem info że już, podłączyłem do wifi i działa.
8.4 zaktualizowałem zaraz po zdjęciu simloka. przedtem było 8.coś
Codziennie słyszę od żony że znowu coś się jej zacina. Wcześniej w samsungu tak nie miała. Nie mam obecnie czasu na diagnozowanie.
Zauważyłem że to cały system się "przywiesza"

Data: 2015-07-11 09:54:52
Autor: z
iphone 5c - simlok
Pszemol pomóż

Muszę zapłacić za POU. Tak ta gra jest płatna ;-)
Nie mam karty kredytowej pajpalów i innych cudów.
Da się smsem albo normalnym przelewem z konta.

Kurde jak w socjalizmie. Walczę dzielnie z problemami nie istniejącymi w innych gorszych systemach :-)

A może prościej zhakować w mojej sytuacji?

Data: 2015-07-11 12:15:51
Autor: z
iphone 5c - simlok
Napotkałem nowy problem: brak czerwonej słuchawki.
Wiem to jest cecha do której się można przyzwyczaić tylko po co.
http://myapple.pl/forums/topic/217193-iphone-5-opcja-odrzu%C4%87-po%C5%82%C4%85czenie-znika/

Data: 2015-07-12 07:26:24
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55a0ecdb$0$2192$65785112news.neostrada.pl...
Napotkałem nowy problem: brak czerwonej słuchawki.
Wiem to jest cecha do której się można przyzwyczaić tylko po co.
http://myapple.pl/forums/topic/217193-iphone-5-opcja-odrzu%C4%87-po%C5%82%C4%85czenie-znika/

Sprzedaj ten telefon... naprawdę nie warto się z nim męczyć.
Najwyraźniej jesteś już w wieku w którym nie dasz rady
uczyć się nowych rzeczy,...

Data: 2015-07-12 22:26:23
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-12 o 14:26, Pszemol pisze:
Sprzedaj ten telefon... naprawdę nie warto się z nim męczyć.
Najwyraźniej jesteś już w wieku w którym nie dasz rady
uczyć się nowych rzeczy,...

I mam tak powiedzieć żonie? Człowieku chcę żyć :-)

Ale coś czuję że jednak bardziej jej leży ten badziewiasty S2.

Może tak zrobię tylko muszę przygotować aurę, klimat... i jakoś odkręcić tą całą religię która była tak powabna a w rzeczywistości okazała się normalnym produktem z olbrzymią dawką marketingu.

PS. Może chociaż napiszesz czy są jakieś szanse na wprowadzenie "wstecz" bo to jest obecne otrze noża :-)

Data: 2015-07-13 13:41:39
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
z <z@z.pl> wrote:
[...]

W swoim otoczeniu widzę nową falę przechodzenia z Android na Apple odkad
Apple wypusciło iPhone6. Ludzie sobie zmiany chwalą, Wy narzekacie. Po co
sie męczyć? Sprzedaj - kupiłeś okazyjnie za niską cenę, sprzedasz go na
Allegro z zyskiem, zwłaszcza że zdjąłeś simlocka.

PS. Może chociaż napiszesz czy są jakieś szanse na wprowadzenie "wstecz"
bo to jest obecne otrze noĹźa :-)

Nie ma w iOS systemowo obsługiwanego globalnego "wstecz". Guzik wstecz jest
zwykle wewnątrz aplikacji, jesli jest aplikacji potrzebny i jest rozumiany
w lokalnym nie globalnym kontekście tej aplikacji. Przełączanie między otwartymi aplikacjami dokonuje sie podwójnym
nacisnieciem guzika Home. Powrót do ekranu głownego dokonuje sie
pojedynczym naciśnięciem Home.

Data: 2015-07-12 07:27:15
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55a0cbd0$0$27522$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie umiem pomóc bo nie mam takich problemów.
Mam pajpala, mam kilka kart kredytowych: żyjemy w 2015 roku a nie 1966.

Data: 2015-07-12 22:19:31
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-12 o 14:27, Pszemol pisze:
Nie umiem pomóc bo nie mam takich problemów.
Mam pajpala, mam kilka kart kredytowych: żyjemy w 2015 roku a nie 1966.

A ja mam konto w banku, robię normalne przelewy, polecenia zapłaty i kredyt hipoteczny.
Bo wiesz... W Polsce i tak wygodniej jest płacić gotówką na co dzień a noszenie połowy wypłaty w portfelu mnie jakoś nie przeraża. To grosze są ;-) Plusy z tak zwanej wygody nie przesłaniają mi minusów w postaci dodatkowych opłat, drobnych druczków czyhających na termin oprocentowania. Jak chcę coś sobie kupić a nie mam środków to normalnie odkładam 3 mies. i kupuję.

A wracając... :-)
Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

Data: 2015-07-12 22:49:45
Autor: marfi
iphone 5c - simlok
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:55a2cbd4$0$2207$65785112news.neostrada.pl...
Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

Da się - ciekawe co na to poradzi Twój psychoanalityk? Albo fryzjer?

--
marfi

Data: 2015-07-13 18:29:14
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:55a2d32f$0$8369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla opornych tu zdaje się jest link:
http://store.apple.com/pl/help/payments/prepayment

Data: 2015-07-13 13:41:40
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2015-07-12 o 14:27, Pszemol pisze:
Nie umiem pomĂłc bo nie mam takich problemĂłw.
Mam pajpala, mam kilka kart kredytowych: Ĺźyjemy w 2015 roku a nie 1966.

[...]

Inność Polski od reszty świata jak sam widzisz ma wady i zalety...

A wracając... :-)
Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

Tak jak napisałem wcześniej: nie umiem pomoc bo nie wiem czy można. Mam
konto Paypal i karty kredytowe, wiec nigdy nie interesowałem się innymi
formami płatności w AppleStore czy iTunes. Moi koledzy w Polsce mieszkający
też mają karty kredytowe i zamawiają sobie różne rzeczy w internecie.
Musisz się w tym zagadnieniu wykazać odrobiną samodzielności.

Data: 2015-07-13 20:01:58
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-13 o 15:41, Pszemol pisze:
Musisz się w tym zagadnieniu wykazać odrobiną samodzielności.

Dzięki wszystkim za pomoc. Od dzisiaj będę zmagał się z Lumią 1020. Jak znajdę jakiś przepał oczywiście napiszę :-)
Pierwsze wrażenia ŁAŁ!!! :-)

Data: 2015-07-13 18:26:40
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55a3fd16$0$27524$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tym zmaganiem się to taka formułka retoryczna
czy faktycznie taki oporny na zmiany jesteś?

Data: 2015-07-14 05:41:30
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-14 o 01:26, Pszemol pisze:

Z tym zmaganiem się to taka formułka retoryczna
czy faktycznie taki oporny na zmiany jesteś?

Mam 43 lata. Wypadałoby się ustatkować :-)

Data: 2015-07-03 23:14:13
Autor: atm
iphone 5c - simlok
On 2015-07-03 22:16, z wrote:
[...]

Spokojnie, daj szanse iOS. Ma jednak sporo zalet.
Apple wydajac aktualizacje na iPada 2 podtrzymuje przy zyciu trupa.
Z jednej strony fajnie, ze wciaz sa nowe wersje systemu z drugiej zas
urzadzenie czasem laguje jak stara Motorola Defy.

iphone 5c - simlok