iphone 5c - simlok

Data: 2015-07-02 12:58:09
Autor: z
iphone 5c - simlok
Zwycięstwo. Działa :-)
A teraz się zacznie.
Pierwszy kłopot: brak przycisku cofnij
Drugi kłopot: telefon węższy, klawiatura węższa to i gorzej się pisze
Macie jakieś na to patenty?

Data: 2015-07-02 21:55:12
Autor: z
iphone 5c - simlok
A co mi tam napiszę. :-)
W drugim dniu użytkowania przywiesiło mi się safari i aparat foto zaczął żyć swoim życiem. Restart pomógł.
Zdjęcia? Nic nadzwyczajnego. W dobrym świetle to każdy potrafi a jak jest trudniej to N8 rządzi.
Generalnie: Za te pieniądze damy radę :-)

Data: 2015-07-02 22:50:48
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55959723$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
A co mi tam napiszę. :-)

Pisz, pisz... od tego grupa.

W drugim dniu użytkowania przywiesiło mi się safari

Coto znaczy "przy-wiesiło się"?

i aparat foto zaczął żyć swoim życiem.

To znaczy?

Restart pomógł.
Zdjęcia? Nic nadzwyczajnego. W dobrym świetle to każdy potrafi a jak jest trudniej to N8 rządzi.

Przypominam, że kupiłeś iP5C, a więc iPhone5 w wersji "biedafon".

Generalnie: Za te pieniądze damy radę :-)

Wszyscy się tu cieszymy że Ci się podoba :-)

Data: 2015-07-03 07:50:27
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 05:50, Pszemol pisze:

Coto znaczy "przy-wiesiło się"?

Ekran safari przestał reagować

i aparat foto zaczął żyć swoim życiem.

To znaczy?

Może czegoś nie umiem ale najpierw nie chciał zrobić zdjęcia w ciemnym pomieszczeniu. Naciskanie w przycisk na ekranie nic nie dawało. A później po minucie tak jakby sam z siebie strzelał serią zdjęć ;-)
Nie naciskałem wszystkiego po omacku bez sensu. Normalnie chciałem zrobić zdjęcia.
Te dwa felery znikły jak zrestartowałem telefon.
Nie mam w nim wielu aplikacji. Jest nowy sprawny.

Przypominam, że kupiłeś iP5C, a więc iPhone5 w wersji "biedafon".

Proszę jeszcze raz o wyłuszczenie z czego jest wykastrowany? Czego nie będę mógł zrobić?
I dlaczego po takim wykastrowaniu ma prawo przy takiej cenie się wieszać ;-)
To przez plastik czy celowe działanie programistów.
To radio fm to w nim jest tylko nie aktywne? Może są już jakieś sposoby na uruchomienie?

Data: 2015-07-03 10:42:11
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:559622a5$0$2210$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-03 o 05:50, Pszemol pisze:

Coto znaczy "przy-wiesiło się"?

Ekran safari przestał reagować

Tymczasowo czy permanentnie? Chodzi mi o użycie "przy-wiesiło" zamiast "zawiesiło". Odróżniasz problemy z serwerem website czy niekompatybilności zawartości strony www (adobe flash?) od problemów z "przywieszaniem" się przeglądarki?

i aparat foto zaczął żyć swoim życiem.

To znaczy?

Może czegoś nie umiem

Właśnie to staram się wybadać :-)

ale najpierw nie chciał zrobić zdjęcia w ciemnym pomieszczeniu. Naciskanie w przycisk na ekranie nic nie dawało. A później po minucie tak jakby sam z siebie strzelał serią zdjęć ;-)

Ano właśnie. Czyli w ciemności miał problemy z ustawianiem
ostrości i ekspozycji ale jak już sobie poradził to strzelił tyle
razy ile niecierpliwy użytkownik nacisnął guzik shuttera :-)

Nie naciskałem wszystkiego po omacku bez sensu.
Normalnie chciałem zrobić zdjęcia.
Te dwa felery znikły jak zrestartowałem telefon.
Nie mam w nim wielu aplikacji. Jest nowy sprawny.

Obawiam się, że to tylko złudzenia że znikły...
Ale niedługo się nauczysz posługiwać nowym systemem, nie martw się.

Przypominam, że kupiłeś iP5C, a więc iPhone5 w wersji "biedafon".

Proszę jeszcze raz o wyłuszczenie z czego jest wykastrowany?

Google Ci się popsuły?

Data: 2015-07-03 18:34:14
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 17:42, Pszemol pisze:

Tymczasowo czy permanentnie?

Permanentnie.

Ano właśnie. Czyli w ciemności miał problemy z ustawianiem
ostrości i ekspozycji ale jak już sobie poradził to strzelił tyle
razy ile niecierpliwy użytkownik nacisnął guzik shuttera :-)

Żaden dotychczasowy mój tel. się tak nie zachowywał.
Co mam zrobić żeby robił zdjęcia wtedy kiedy chcę. Nawet jak ma problem z ekspozycją. To jest dla mnie ważne.

Obawiam się, że to tylko złudzenia że znikły...
Ale niedługo się nauczysz posługiwać nowym systemem, nie martw się.

Spoko. Umiem walczyć z trudnościami nie występującymi w innych gorszych systemach :-)

Google Ci się popsuły?

Napisz dwa zdania. Parametry g... mówią. Normalny w miarę nowoczesny telefon. Na forach ciągle tylko religijne wojny ;-)

Data: 2015-07-03 19:24:47
Autor: atm
iphone 5c - simlok

Napisz dwa zdania. Parametry g... mówią. Normalny w miarę nowoczesny
telefon. Na forach ciągle tylko religijne wojny ;-)

Hard reset, panie. Hard reset; aaa, no i update do najnowszej wersji wskazany, dzieki temu telefon bedzie jeszcze wolniejszy ;]

Data: 2015-07-03 21:28:09
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 19:24, atm pisze:
Hard reset, panie. Hard reset; aaa, no i update do najnowszej wersji
wskazany, dzieki temu telefon bedzie jeszcze wolniejszy ;]

Zwracam honor Safari. Ono nic nie winne. Problem ze swoim istnieniem ma system. Można powrócić na ekran startowy ale odpalić inną aplikację już nie. Restart pomógł :-)

PS. Dzisiaj przywróciłem do ustawień fabrycznych GalaxyS2. Posypało się biedactwo od tych aplikacji, pogubiło ścieżki do plików... bleeeee

Ale... Jak już wstał to powiem: SZACUN za płynność i szybkość.
Nie będę go zaśmiecał. Tylko to co potrzeba. Takie zawody z iphonem ;-)

Data: 2015-07-03 21:32:26
Autor: atm
iphone 5c - simlok
On 2015-07-03 21:28, z wrote:
[...]

iPad 2, ktorego czasem uzywam po update do iOS 8 i wyzej zaczynal coraz bardziej przycinac. Kilka dni temu zrobilem HR - jest duzo lepiej, choc niebawem bedzie pewnie to samo.

Data: 2015-07-03 22:16:03
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-03 o 21:32, atm pisze:
iPad 2, ktorego czasem uzywam po update do iOS 8 i wyzej zaczynal coraz
bardziej przycinac. Kilka dni temu zrobilem HR - jest duzo lepiej, choc
niebawem bedzie pewnie to samo.

Kilkanaście lat zawodowo i nie zawodowo mam do czynienia z informatyką.
Wiem że ideałów nie ma. Programy piszą tylko ludzie...
Nie chcę się na siłę czepiać ;-) ale system który mam problem sam ze sobą to jakiś koszmar. To takie win Millenium. ;-)
Zamierzam się przesiąść na windows phone 8.1. Mam się bać?

Data: 2015-07-03 21:04:15
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5596ed86$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaką wersję iOSa masz w tym iP5C?

Data: 2015-07-04 19:26:13
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-04 o 04:04, Pszemol pisze:
Jaką wersję iOSa masz w tym iP5C?

8.4

Data: 2015-07-09 17:19:23
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55981738$0$2189$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-07-04 o 04:04, Pszemol pisze:
Jaką wersję iOSa masz w tym iP5C?

8.4

Której metody zdjęcia simlocka wobec tego zastosowałeś?
Bo ta metoda jaką tu podałeś 8.4 nie obsługiwała...

Data: 2015-07-10 07:31:04
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-10 o 00:19, Pszemol pisze:
Której metody zdjęcia simlocka wobec tego zastosowałeś?
Bo ta metoda jaką tu podałeś 8.4 nie obsługiwała...

Dzięki za odzew :-)
Simlok był zdejmowany oficjalnie przez operatora.
Dostałem info że już, podłączyłem do wifi i działa.
8.4 zaktualizowałem zaraz po zdjęciu simloka. przedtem było 8.coś
Codziennie słyszę od żony że znowu coś się jej zacina. Wcześniej w samsungu tak nie miała. Nie mam obecnie czasu na diagnozowanie.
Zauważyłem że to cały system się "przywiesza"

Data: 2015-07-11 09:54:52
Autor: z
iphone 5c - simlok
Pszemol pomóż

Muszę zapłacić za POU. Tak ta gra jest płatna ;-)
Nie mam karty kredytowej pajpalów i innych cudów.
Da się smsem albo normalnym przelewem z konta.

Kurde jak w socjalizmie. Walczę dzielnie z problemami nie istniejącymi w innych gorszych systemach :-)

A może prościej zhakować w mojej sytuacji?

Data: 2015-07-11 12:15:51
Autor: z
iphone 5c - simlok
Napotkałem nowy problem: brak czerwonej słuchawki.
Wiem to jest cecha do której się można przyzwyczaić tylko po co.
http://myapple.pl/forums/topic/217193-iphone-5-opcja-odrzu%C4%87-po%C5%82%C4%85czenie-znika/

Data: 2015-07-12 07:26:24
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55a0ecdb$0$2192$65785112news.neostrada.pl...
Napotkałem nowy problem: brak czerwonej słuchawki.
Wiem to jest cecha do której się można przyzwyczaić tylko po co.
http://myapple.pl/forums/topic/217193-iphone-5-opcja-odrzu%C4%87-po%C5%82%C4%85czenie-znika/

Sprzedaj ten telefon... naprawdę nie warto się z nim męczyć.
Najwyraźniej jesteś już w wieku w którym nie dasz rady
uczyć się nowych rzeczy,...

Data: 2015-07-12 22:26:23
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-12 o 14:26, Pszemol pisze:
Sprzedaj ten telefon... naprawdę nie warto się z nim męczyć.
Najwyraźniej jesteś już w wieku w którym nie dasz rady
uczyć się nowych rzeczy,...

I mam tak powiedzieć żonie? Człowieku chcę żyć :-)

Ale coś czuję że jednak bardziej jej leży ten badziewiasty S2.

Może tak zrobię tylko muszę przygotować aurę, klimat... i jakoś odkręcić tą całą religię która była tak powabna a w rzeczywistości okazała się normalnym produktem z olbrzymią dawką marketingu.

PS. Może chociaż napiszesz czy są jakieś szanse na wprowadzenie "wstecz" bo to jest obecne otrze noża :-)

Data: 2015-07-13 13:41:39
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
z <z@z.pl> wrote:
[...]

W swoim otoczeniu widzę nową falę przechodzenia z Android na Apple odkad
Apple wypusciło iPhone6. Ludzie sobie zmiany chwalą, Wy narzekacie. Po co
sie męczyć? Sprzedaj - kupiłeś okazyjnie za niską cenę, sprzedasz go na
Allegro z zyskiem, zwłaszcza że zdjąłeś simlocka.

PS. Może chociaż napiszesz czy są jakieś szanse na wprowadzenie "wstecz"
bo to jest obecne otrze noĹźa :-)

Nie ma w iOS systemowo obsługiwanego globalnego "wstecz". Guzik wstecz jest
zwykle wewnątrz aplikacji, jesli jest aplikacji potrzebny i jest rozumiany
w lokalnym nie globalnym kontekście tej aplikacji. Przełączanie między otwartymi aplikacjami dokonuje sie podwójnym
nacisnieciem guzika Home. Powrót do ekranu głownego dokonuje sie
pojedynczym naciśnięciem Home.

Data: 2015-07-12 07:27:15
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55a0cbd0$0$27522$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie umiem pomóc bo nie mam takich problemów.
Mam pajpala, mam kilka kart kredytowych: żyjemy w 2015 roku a nie 1966.

Data: 2015-07-12 22:19:31
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-12 o 14:27, Pszemol pisze:
Nie umiem pomóc bo nie mam takich problemów.
Mam pajpala, mam kilka kart kredytowych: żyjemy w 2015 roku a nie 1966.

A ja mam konto w banku, robię normalne przelewy, polecenia zapłaty i kredyt hipoteczny.
Bo wiesz... W Polsce i tak wygodniej jest płacić gotówką na co dzień a noszenie połowy wypłaty w portfelu mnie jakoś nie przeraża. To grosze są ;-) Plusy z tak zwanej wygody nie przesłaniają mi minusów w postaci dodatkowych opłat, drobnych druczków czyhających na termin oprocentowania. Jak chcę coś sobie kupić a nie mam środków to normalnie odkładam 3 mies. i kupuję.

A wracając... :-)
Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

Data: 2015-07-12 22:49:45
Autor: marfi
iphone 5c - simlok
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:55a2cbd4$0$2207$65785112news.neostrada.pl...
Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

Da się - ciekawe co na to poradzi Twój psychoanalityk? Albo fryzjer?

--
marfi

Data: 2015-07-13 18:29:14
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:55a2d32f$0$8369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla opornych tu zdaje się jest link:
http://store.apple.com/pl/help/payments/prepayment

Data: 2015-07-13 13:41:40
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2015-07-12 o 14:27, Pszemol pisze:
Nie umiem pomĂłc bo nie mam takich problemĂłw.
Mam pajpala, mam kilka kart kredytowych: Ĺźyjemy w 2015 roku a nie 1966.

[...]

Inność Polski od reszty świata jak sam widzisz ma wady i zalety...

A wracając... :-)
Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

Tak jak napisałem wcześniej: nie umiem pomoc bo nie wiem czy można. Mam
konto Paypal i karty kredytowe, wiec nigdy nie interesowałem się innymi
formami płatności w AppleStore czy iTunes. Moi koledzy w Polsce mieszkający
też mają karty kredytowe i zamawiają sobie różne rzeczy w internecie.
Musisz się w tym zagadnieniu wykazać odrobiną samodzielności.

Data: 2015-07-13 20:01:58
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-13 o 15:41, Pszemol pisze:
Musisz się w tym zagadnieniu wykazać odrobiną samodzielności.

Dzięki wszystkim za pomoc. Od dzisiaj będę zmagał się z Lumią 1020. Jak znajdę jakiś przepał oczywiście napiszę :-)
Pierwsze wrażenia ŁAŁ!!! :-)

Data: 2015-07-13 18:26:40
Autor: Pszemol
iphone 5c - simlok
"z" <z@z.pl> wrote in message news:55a3fd16$0$27524$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tym zmaganiem się to taka formułka retoryczna
czy faktycznie taki oporny na zmiany jesteś?

Data: 2015-07-14 05:41:30
Autor: z
iphone 5c - simlok
W dniu 2015-07-14 o 01:26, Pszemol pisze:

Z tym zmaganiem się to taka formułka retoryczna
czy faktycznie taki oporny na zmiany jesteś?

Mam 43 lata. Wypadałoby się ustatkować :-)

Data: 2015-07-03 23:14:13
Autor: atm
iphone 5c - simlok
On 2015-07-03 22:16, z wrote:
[...]

Spokojnie, daj szanse iOS. Ma jednak sporo zalet.
Apple wydajac aktualizacje na iPada 2 podtrzymuje przy zyciu trupa.
Z jednej strony fajnie, ze wciaz sa nowe wersje systemu z drugiej zas
urzadzenie czasem laguje jak stara Motorola Defy.

iphone 5c - simlok