iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?

Data: 2017-01-25 17:29:24
Autor: Pszemol
iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:5888fd6f$0$656$65785112news.neostrada.pl...
...no właśnie, dziś coś tam chciałem...
gdzie to znikło?

Nie usunąłeś ikon, odinstalowałeś aplikacje/programy.

Tym śmiesznym papilarnym kółkiem nie wywołuje się żadne menu jak w Androidzie. W Store nic nie ma, a jak wyklikałem "aktualizacje" to chce się logować i moje dane oraz numer mojej karty kredytować. Nie ma mo wy.

W appstore musisz je znaleźć i ponownie zainstalować.
Do appstore musisz mieć konto. Być może już masz i o tym nie wiesz.
Zerknij do Ustawień jakie konto jest podpięte pod Facetime i iMessages.
Ja użyjesz tego samego konta to odzyskasz nawet te aplikacje płatne
które były wcześniej tam zainstalowane. Jeśli założysz nowe konto to
płatne aplikacje będziesz musiał od nowa kupić, bez płatne za darmo
doinstalujesz.

Data: 2017-01-26 18:56:45
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-26 o 00:29, Pszemol pisze:

Nie usunąłeś ikon, odinstalowałeś aplikacje/programy.

Właśnie zauważyłem/doczytałem
Choć tak właściwie od iOS 10 to już się one nie odinstalowują tylko ukrywają

W appstore musisz je znaleźć i ponownie zainstalować.
Do appstore musisz mieć konto. Być może już masz i o tym nie wiesz.
Zerknij do Ustawień jakie konto jest podpięte pod Facetime i iMessages.

usunąłem FaceTime i iMessages ;)

[...]

od iOS 10 płatne też się odzyskuje..
Tylko ta cholera jedna koniecznie chce mojej karty kredytowej. Nie istnieje inna metoda założenia konta jak podanie danych karty. Wymyślonych nie przyjęło. Zaktualizowało się dziś jeszcze do iOS 10.2.1 ale i tak kupa.

Tutaj jest to "ładnie" opisane
https://support.apple.com/pl-pl/HT204221

Rozwaliło mnie:

"Odtwarzanie wbudowanej aplikacji, która została usunięta
1. Przejdź do sklepu App Store.
2. Wyszukaj aplikację. Musisz użyć dokładnej nazwy aplikacji. Znajdź właściwe nazwy wbudowanych aplikacji."

No to podłączyłem zgniliznę do kompa, odpaliłem te gówniano wolne AppStore, wpisuję mu "FaceTime" i zero wyników z tą aplikacją. Wpisałem "Wideo" - nie ma, "Mail" nie ma, "Pogoda" nie ma... Telefon zsynchronizowany a nic nie ma. Chmurek do kliknięcia żadnej...

Na telefonie... zalogój się i podaj pełne dane z numerem karty, trzy do wyboru. Koniec.

Cóż. zapuszczam powrót do fabryki po 1 dniu używania... Tak powalonego systemu to nie widziałem.

Poza tym wszyscy piszą że jest szybki, nie muli jak Android
A wiec wszem i wobec ogłaszam, muli identycznie. Chyba że czekanie co któreś włączenie książki telefonicznej około 5 sekund na możliwość wpisania w pole wyszukiwania kontaktu liter jest "normalne" w tym systemie.

Zdrówko

--
Irokez

Data: 2017-01-26 16:59:22
Autor: Pszemol
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:588a3857$0$15198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W instrukcji jaką przytoczyłeś wyżej pisano wyraźnie AppStore, nie iTunes.

Jesteś pewny że nie mylisz przypadkiem AppStore z iTunes?
AppStore to wejscie do sklepu Appla z telefonu, bez potrzeby
łączenia niczego z komputerem... a iTunes to program na peceta.

Ty, a może Ty usunąłeś również AppStore z telefonu?? :-)))

Ty jesteś pewnie z tych jednorożców co dawniej robili "format c:"
w MS-DOS i potem prosili co robić dalej :-))

Data: 2017-01-27 19:38:49
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-26 o 23:59, Pszemol pisze:
[...]

Nie wiedziałem że AppStore w iTunes to nie AppStore.

Natomiast AppStore na telefonie chciał karty płatniczej a jak nie to kazał spadać. Dlatego próbowałem potem na PC'cie za pomocą Store dodać to co usunąłem.
Czyli synchronizacja telefonu za pomocą iTunes nie jest faktycznie jakąkolwiek synchronizacją. Tylko tak głupio przycisk nazwali. Szkoda.

Szkoda też że nie istnieje możliwość przywrócenia usuniętych kontaktów. Dobrze, że wcześniej zsynchronizowałem z Outlookiem
Bo jeśli się ustawi iClouda to koniec, przestaje istnieć możliwość synchronizacji z jakimkolwiek innym programem pocztowym. Trzeba tego iClouda zdezaktywować aby zaciągnąć cokolwiek z Outlooka.
Czyli w moim przypadku stracił bym je bezpowrotnie całą pocztę jeśli nie chciałbym ponownie stracić programów. Bzdura straszna.

Ty, a może Ty usunąłeś również AppStore z telefonu?? :-)))

Nie da się, sprawdzałem ;)

Ty jesteś pewnie z tych jednorożców co dawniej robili "format c:"
w MS-DOS i potem prosili co robić dalej :-))

;) może...
Dam temu gejfonowi z miesiąc. Ale cały czas noszę przy sobie BlackBerry Bold przy sobie, tak na wszelki wypadek, żeby karta SIM miała gdzie wrócić skąd przybyła. Jak na razie gejfon do pięt nie dorasta BB, np, pogoda... Po co mi widzet pogody i możliwość wpisania miasta, jeżeli gejfon przyjmuje ZAWSZE stolicę Polski za moje miasto jeśli nie widzi GPS? Wifi jest włączone. Albo widzet 'Kalendarz'... który nie jest żadnym kalendarzem tylko widzetem 'Następne'. Nie ma możliwości aby wyświetlał kalendarz, jakikolwiek, tygodniowy, miesięczny...

no ale daję cały czas mu szansę... bo się pewnie nie znam... jeszcze...

--
Irokez

Data: 2017-01-27 19:43:09
Autor: atm
[...]

Ciekaw jestem Twoich wrazen po miesiacu, moze zostaniesz neofita ;)

Data: 2017-01-27 20:27:19
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-27 o 19:43, atm pisze:

Ciekaw jestem Twoich wrazen po miesiacu, moze zostaniesz neofita ;)

Nie nie nie, dla mnie albo coś spełnia swoje zadanie albo nie.
To że miałem telefon Samsunga i byłem z niego zadowolony nie oznaczało że jestem fanem Samsunga. Jak dostałem ścierwo Samsunga o nazwie xcover B550 to rozjeb.. je o ścianę po 2 miesiącach. Bo telefon ma służyć do dzwonienia a nie czekania pare sekund aż zniknie dymek potwierdzenia połączenia, nie do jest do potwierdzania 2 różnymi przyciskami rozłącz a potem OK, brak możliwości odebrania telefonu przez kilka sekund jeśli się przypadkowo wcisnęło "głośniej/ciszej" (aż nie zniknie dymek, ale rzucić można było od razu) doprowadził mnie do rzutu o ścianę w pewnym momencie. Albo brak możliwości wyszukania kontaktu jeżeli nie pamięta się jak został wpisany do książki... no piękne.
Miał służyć do dzwonienia, xcover B550 nadaje się tylko do leżenia w pudełku., ewentualnie jako zegarek... aha.. jak się rozsypał i wypadła mu bateria (normalka, ten wstrząso-wodo-odporny telefon zawsze bezproblemowo się rozsypywał na części pierwsze), to sam nie potrafił sobie pobrać godziny. Ani sam nie zmienił jak się czas letni/zimowy przestawił.

Potem BlackBerrego też się uczyłem, zupełnie inna filozofia tego systemu. Ale bardzo szybko okazało się że jest to niesamowicie wygodne. Po co na przykład wchodzić do książki telefonicznej, jak jest klawiatura? Wklepujesz cyfry czy litery i na tapecie masz od razu wyszukiwane frazy z książki.

Próbowałem gejfona z radiem zsynchronizować.. zawiesił kompletnie moduł BT w radiu (Pioneer AVH-X2700BT)  ;)

--
Irokez

Data: 2017-01-27 20:35:26
Autor: atm
iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?

Próbowałem gejfona z radiem zsynchronizować.. zawiesił kompletnie moduł
BT w radiu (Pioneer AVH-X2700BT)  ;)

Mnie iPad 2, ktory kupilem dawno temu tez nie przekonal do tej filozofii. Zas tak chwalone dlugie wsparcie mocno ograniczylo jego wydajnosc w zamian nie dajac mi niemal niczego wartosciowego.
No ale coz, ktos kupuje te wszystkie urzadzenia z iOS i czesto sa to ludzie bardzo zadowoleni z przesiadki, np z Androida.
Przez chwile mialem zakusy, zeby dac szanse iOS ale wystarczylo, zebym troche podzialal na tablecie (pomijajac jego predkosc), system nie oferowal mi niczego przydatnego dla mnie, co nie byloby juz w Androidzie.
Swego czasu takim istotnym dla mnie atutam byla kontrola uprawnien aplikacji, od pewnego czasu przewaga ta zniknela. Innych nie widze.

Data: 2017-02-08 20:54:11
Autor: Irokez
iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
W dniu 2017-01-27 o 19:43, atm pisze:

Ciekaw jestem Twoich wrazen po miesiacu, moze zostaniesz neofita ;)

Nie wytrzymałem... wróciłem do BB.
To jest zabawka a nie narzędzie pracy.
5s poszło w pudełko i do graciarni

niezacinanie się softu to totalna bzdura (najczęściej kilka sekund freeza przed możliwością wyszukania kontaktów). odblokowywanie tragiczne, czujnik palca tragiczny, szybciej wklepię 12 cyfr a nie sześć niż to coś rozpozna palca a co się naklikam w tego guziola to moje. Przełączanie się kontakty-wyszukiwanie-wybieranie numerów z klawiatury makabryczne, komunikacja i reakcja debilna (na kiego pisze aby przesunąć komunikat aby wybrać co dalej zrobić, jeżeli samo wybiera oddzwanianie bez pytania?). przypadkowe muśnięcie w lewo paluchem zanim go odblokuję (bo walczę z tym jeb..ym przyciskiem) odpala aparat kiedy go nie chcę, ale jak go chcę odpalić to już się nie da i trzeba kopać gdzie ta ikona aparatu. No i jak odpowiedziałem że nie chcę udostępniać aparatowi położenia to nie chcę i już, a nie za każdym razem to samo pytanie.
Po co ten wielki guzik powrót jak on nigdzie nie wraca? jak zapamiętał sobie że jestem gdzieś na wyszukiwaniu kontaktów to zawsze tam wraca, mimo że wybieram telefon a nie kontakty. trzeba klikać gdzieś po małych znaczkach u góry po kilku ekranach aby wrócić do momentu pokazania się menu na dole wyszukiwarki lub wybierania numeru. To po co 2 osobne ikony kontakty i telefon? Z SMS podobnie, raz klik na dole, raz u góry raz z lewej raz z prawej...
Wyszukam nazwisko to od razu dzwoni po klepnięciu chyba że uda się namierzyć malutki znaczek z prawej strony palcem... i wtedy SMS dopiero klepnę.
Zdzwonienie na wyszukany z kontaktów numer a potem zaraz po rozłączeniu wybranie podyktowanego numeru to niezła jazda, zdążę zapomnieć zanim doklikam się do ekranu klawiatury.
widzet kalendarz którego nie ma, mogli napisać dwa razy widzet zadania czy jak tam jest a nie dwie identyczne funkcje pod dwoma nazwami. A ja chciałem wyświetlanie miesiąca.
zdjęcie jedno zrobiłem i poddałem się, bo po co mi aparat jak nie mogę po BT wysłać zrobionego zdjęcia na laptopa? po to jest to komórka aby była podręczna a nie uwiązana kablem i zamknięta sama w sobie. Paranoja kompletna.
Próbowałem zsynchronizować BT z radiem w aucie aby wybierać numery i użyć głośnomówiącego, to zawiesiło mi komunikację (nowa stacja multimedialna Pioneer a nie tani chinol jakby co). Jak działa czy nie mirrorlink już nie chciało mi się sprawdać.

i jedyny w swoim rodzaju kabel, tysiące microusb dookoła a ja szukam gdzie ten cholerny biały kabelek...

mam dość.
zdrówko

--
Irokez

Data: 2017-03-08 11:59:05
Autor: Pszemol
Nie wytrzymałem... wróciłem do BB.

Do czego wróciłeś? :-) Co to jest BB? ;-)

To jest zabawka a nie narzędzie pracy.
5s poszło w pudełko i do graciarni
[...]
mam dość.

Sprzedasz mi? Ile chcesz za tego grata?

Data: 2017-03-08 19:22:15
Autor: Irokez
W dniu 2017-03-08 o 18:59, Pszemol pisze:
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message
Nie wytrzymałem... wróciłem do BB.

Do czego wróciłeś? :-) Co to jest BB? ;-)

Wspominałem przecież, BlackBerry Bold 9900
Teraz tak sobie zacieram rączki na KEYone, tylko najpierw przetestować.

To jest zabawka a nie narzędzie pracy.
5s poszło w pudełko i do graciarni
[...]
mam dość.

Sprzedasz mi? Ile chcesz za tego grata?

Ni mogę, służbowy dostałem (no, wybrałem).
Ktoś dostanie nówkę sztukę praktycznie w razie czego... po mnie... może mu gejsbook i inne duperele z tego telefonu będą akurat potrzebne bardziej niż sprawnie działająca książka telefoniczna, sprawna obsługa połączeń, błyskawiczne wybieranie numerów itp.

zdrówko

--
Irokez

Data: 2017-03-08 19:24:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-03-08 o 19:22, Irokez pisze:
sprawnie działająca książka telefoniczna, sprawna obsługa połączeń,
błyskawiczne wybieranie numerów itp.

To to potrafi każdy biedafon :)

--
Liwiusz

Data: 2017-03-08 19:33:48
Autor: Irokez
W dniu 2017-03-08 o 19:24, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-03-08 o 19:22, Irokez pisze:
sprawnie działająca książka telefoniczna, sprawna obsługa połączeń,
błyskawiczne wybieranie numerów itp.

To to potrafi każdy biedafon :)

zdziwił byś się...
prawie roztrzaskałem o ścianę samsunga B550
Po 2 miesiącach męczarni...
prawie, bo diabelstwo nawet wytrzymałe, leży głęboko w szufladzie z gratami, po pół roku wytargałem go aby sprawdzić jaki numer ma karta SIM w modemie LTE, i się uruchomił, z poziomem baterii praktycznie takim jak go cisnąłem tam. Chyba jego jedyna zaleta...

ps. były też służbowy, coś mam pecha do darowanych modeli.

--
Irokez

Data: 2017-03-09 17:27:20
Autor: Irokez
iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
W dniu 2017-03-09 o 13:15, Smok Eustachy pisze:

Samsung

Nie które nie są złe, tylko chyba tutaj programiście za mało zapłacili albo oderwali od działu lodówek.
Otwieram mu klapkę tylną piźnięciem o kant stołu a on nadal działa. Mimo że baterię też skrzywiłem którymś lotem, a potem musiałem prostować aby wsadzić i zamknąć dekiel, po pół roku leżenia nie rozładowała się do zera :)

--
Irokez

Data: 2017-03-08 21:39:25
Autor: Pszemol
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
W dniu 2017-03-08 o 18:59, Pszemol pisze:
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message
Nie wytrzymałem... wróciłem do BB.

Do czego wróciłeś? :-) Co to jest BB? ;-)

Wspominałem przecież, BlackBerry Bold 9900

No przeciez wiem co to Blackberry - to miała być aluzja do aktualnie
zerowego pokrycia rynku przez ta firme.

Teraz tak sobie zacieram rączki na KEYone, tylko najpierw przetestować.

Nie wiem co to i nie chce mi sie googlac.. czemu lunisz?

[...]

Jasne, jasne...
Nie wziąłeś pod uwagę ze te Twoje problemy wynikaja z braku wprawy w
uzytkowaniu innego firmware?

Data: 2017-03-09 07:39:13
Autor: Irokez
W dniu 2017-03-08 o 22:39, Pszemol pisze:

Do czego wróciłeś? :-) Co to jest BB? ;-)

Wspominałem przecież, BlackBerry Bold 9900

No przeciez wiem co to Blackberry - to miała być aluzja do aktualnie
zerowego pokrycia rynku przez ta firme.

Nie wiedziałem, że funkcjonalność wyraża się przez pokrycie rynku.

Teraz tak sobie zacieram rączki na KEYone, tylko najpierw przetestować.

Nie wiem co to i nie chce mi sie googlac.. czemu lunisz?

Nie wiem co odpowiedzieć... co to jest "lunisz"?

Jasne, jasne...
Nie wziąłeś pod uwagę ze te Twoje problemy wynikaja z braku wprawy w
uzytkowaniu innego firmware?

Dlatego dałem mu te 2 tygodnie, tak jak na początku BB.
BlackBerry OS też trzeba było się nauczyć. Tylko że po 2 tygodniach wiedziałem, że go chcę bo ma totencjał, a iOS po 2 tygodniach wiedziałem że już go nie chcę, bo nie zależy mi na społecznościówkach w telefonie a podstawowa funkcjonalność leży i kwiczy.

--
Irokez

Data: 2017-03-10 02:32:56
Autor: Pszemol
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
[...]

To też, bo niepopilarne rozwiązania nie mają dobrego wsparcia...
Ale głównie chodzi o cos odwrotnego: słaba funkcjonalność skutkuje coraz
mniejszym pokryciem rynku.
Taka evolution of the fittest tylko w wydaniu niebiologicznym :-)

Teraz tak sobie zacieram rączki na KEYone, tylko najpierw przetestować.

Nie wiem co to i nie chce mi sie googlac.. czemu lunisz?

Nie wiem co odpowiedzieć... co to jest "lunisz"?

Literowka od lubisz :-P

[...]

Nie wiem co to totencjal ;-p

Blackberry OS najwyrazniej przypominal Ci znane Ci juz PDA, a iOS jest
bardziej inny i powinienes dluzej z nim pobyc aby wiedziec takie rzeczy ze
przesuniecie palcem po notyfikacji nieodebrania polaczenia automatycznie
oddzwania :-)))

Data: 2017-01-26 19:26:50
Autor: Irokez
iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
W dniu 2017-01-26 o 18:56, Irokez pisze:

Wyzerowałem, odpaliłem, ikonki poukładałem... pora na przywrócenie kontaktów i takie tam.
Podpiąłem do kompa, iTunes pyta czy traktować jako nowe czy przywrócić z kopii dane.
Ok przywracamy z kopii to sobie wybiorę kontakty, SMS i takie tam...

se wybrałem...

Robię ponownie zerowanie :)

c.d. być może nastąpi...

--
Irokez

Data: 2017-01-26 19:33:32
Autor: Animka
[...]

Masz w telefonie folder Aplikacje?
Tam powinny być wszystkie, bo systemowych ikon to Ci żaden telefon telefon nie usunie.
Jak masz to możesz przesunąć/skopiowac na ekran startowy jak chcesz.
Poza tym jest jeszcze Sklep Google Play i tam pewnie też znajdziesz (z poziomu telefonu) jeśli Ci czegoś brakuje.
Powinieneś mieć założono konto na Google, bo inaczej ci sie aplikacja nie zainstaluje w telefonie.

--
animka

Data: 2017-01-26 19:55:01
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-26 o 19:33, Animka pisze:
[...]

Miałaś kiedyś gejfona w ręku?

Tam powinny być wszystkie, bo systemowych ikon to Ci żaden telefon
telefon nie usunie.

hehe ;)

Jak masz to możesz przesunąć/skopiowac na ekran startowy jak chcesz.

Będziesz pierwsza jak to zrobisz

Poza tym jest jeszcze Sklep Google Play i tam pewnie też znajdziesz (z
poziomu telefonu) jeśli Ci czegoś brakuje.

faktycznie.. tylko gdzie jest Google Play na iPhone?

Powinieneś mieć założono konto na Google, bo inaczej ci sie aplikacja
nie zainstaluje w telefonie.

iPhone ma "gdzieś" konta google

--
Irokez

Data: 2017-01-26 19:57:58
Autor: Irokez
iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
W dniu 2017-01-26 o 19:55, Irokez pisze:

p.s. niedowiarki:

"Co się dzieje po usunięciu wbudowanych aplikacji z ekranu początkowego

Usunięcie wbudowanych aplikacji z ekranu początkowego może wpłynąć na inne funkcje systemowe. Oto kilka przykładów:

*   Jeśli zegarek Apple Watch jest połączony w parę z telefonem iPhone, usunięcie aplikacji z ekranu początkowego telefonu powoduje również jej usunięcie z ekranu początkowego zegarka Apple Watch.
*   Usunięcie aplikacji Podcasty z ekranu początkowego powoduje, że przestaje ona być dostępna do użytku z funkcją CarPlay.
*   Jeśli usuniesz aplikację Muzyka, nie będzie możliwe odtwarzanie niektórych plików audio za pomocą aplikacji firmy Apple lub aplikacji innych firm na niektórych samochodowych zestawach stereo lub odbiornikach stereo.
*   W przypadku usunięcia aplikacji Giełda lub Pogoda z ekranu początkowego informacje o notowaniach i pogodzie przestają być dostępne w innych miejscach. Informacje te znikają na przykład z centrum powiadomień na telefonie iPhone, a także z komplikacji i skrótów na zegarku Apple Watch.
*   Usunięcie aplikacji Kalkulator powoduje, że znika ona z centrum sterowania."

--
Irokez

Data: 2017-01-26 16:56:47
Autor: Pszemol
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:588a46af$0$15198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale czy kogoś to dziwi, że po usunięciu jakiejś aplikacji
znikają również jej funkcje dostępne w innych miejscach?

Data: 2017-01-27 00:21:35
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-26 o 23:56, Pszemol pisze:
[...]

  Na samrtwaczu też? Porąbało?

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-27 07:35:51
Autor: Pszemol
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:o6e0be$3j7$1mx1.internetia.pl...
No ale czy kogoś to dziwi, że po usunięciu jakiejś aplikacji
znikają również jej funkcje dostępne w innych miejscach?

 Na samrtwaczu też? Porąbało?

A wiesz jak działa tenże smartwatch czy nie wiesz?
Jaki jest sens, np. w programie Giełda aby zegarek
i telefon razem łazili po internecie i szukali danych?
Telefon idzie do internetu i przekazuje co wyszukał
do zegarka. Zegarek jest tu tylko "terminalem".

Data: 2017-01-27 19:31:24
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-27 o 14:35, Pszemol pisze:
[...]

No spoko, zapomniałem że ten smartwacz ma wykastrowaną autonomię a innego do ajpla nie ma :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-27 22:41:21
Autor: Pszemol
"LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> wrote in message news:o6g3nq$aq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wykarstrowane to jest Twoje pojmowanie sensu takich zegarków :-)

Data: 2017-01-29 20:55:26
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-01-28 o 05:41, Pszemol pisze:
[...]

Tobie widocznie mózg wycieli. Uzywam od 8 lat smartwaczy CODZIENNIE i nie wyobrażam sobie że smartwacz mogłby stać się nagle zegarkiem, kiedy oddale się od smartfona na odległośc większą niż 20m...ale jak widać, wychowany jesteś na robaczywym jabłku więc ci zgnilizna nie przeszkadza w niektórych miejscach :)

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-26 20:05:54
Autor: atm
On 26.01.2017 19:57, Irokez wrote:
[...]

No ale to chyba dziwne nie jest? Dziala to najprawdopodobniej na zasadzie wyłączenia aplikacji w Androidzie?
Poza tym wspominasz o ekranie poczatkowym....jakby byl jakis inny ;)
Odnosnie zakladania i korzystania z konta iTunes bez podania sposobu platnosci: byc moze przez te kilka lat od kiedy konto takowe zakladalem cos sie zmienilo, ale drzewiej bylo tak, ze dalo sie to zrobic jednak wiazalo sie to z kliknieciem na maly szary napis zamiast na duze podswietlone neonami guziki "kliknij tu".
O, tak chyba wyglada to wspolczesnie: https://support.apple.com/en-us/HT204034

Data: 2017-01-26 20:20:05
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-26 o 20:05, atm pisze:
[...]

Miałem tylko trzy pozycje: Vista, MasterCard, Amex.

Po dzisiejszej aktualizacji do 10.2.1 i przywróceniu do fabryki, jak wchodzę AppStore, Uaktualnienia, Kupione, nie mam już załóż konto tylko "nie masz żadnych zakupów" I tyle. Nie woła o rejestrację i kartę.

--
Irokez

Data: 2017-01-26 17:03:27
Autor: Pszemol
[...]

Bo trzeba było do góry przesunąć ekran... pewnie palcem smygałeś po ekranie
w dół a nie do góry :-) hi hi.

Po dzisiejszej aktualizacji do 10.2.1 i przywróceniu do fabryki, jak
wchodzę AppStore, Uaktualnienia, Kupione, nie mam już załóż konto tylko
"nie masz żadnych zakupów" I tyle. Nie woła o rejestrację i kartę.

A pytał o nazwę konta?

Data: 2017-01-27 19:21:51
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-27 o 00:03, Pszemol pisze:
[...]

jasne ;)

[...]

Tak, jak nie masz to załóż.
więc zakładałem nowe, przyjmowało dane, a potem przechodziło do podawania wieku, adresu i numeru karty i tego już się nie dało przeskoczyć inaczej jak powrót do fabryki i update

--
Irokez

Data: 2017-01-27 00:24:48
Autor: LordBluzg(R)
[...]

To w gejfonie idzie to też włączyć bez uzywania konta i ściągania?

[...]

Hmm a gejfon potrafi bez problemu zainstalować coś z www, podobnie jak Adndek z jakiejś *.apk?

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-01-27 00:48:54
Autor: atm
[...]

No ale czy ktos tu oglosil konkurs co iPhone moze a czego nie moze?

iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?