iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty

Data: 2017-06-29 21:30:08
Autor: Irokez
iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
Witam

Po pół roku leżakowania próbuję znowu podejść do iphona 5S.

Powiedzcie proszę, jak po wyszukaniu osoby z książki ponownie wrócić do książki adresowej?

Na tą chwilę:
- klikam góra po lewej "<kontakty"
- klikam góra po prawej miniaturowy (X) aby wyczyścić pole wyszukiwania
- klikam góra po prawej "Anuluj"
i dopiero jest lista

Jeżeli robiłem to przez menu telefon:
- klikam góra po lewej "<Szukaj"
- klikam góra po prawej miniaturowy (X) aby wyczyścić pole wyszukiwania
- klikam góra po prawej "Anuluj"
i dopiero jest lista

Jest jakiś trick aby dało się wrócić prościej bez celowania za każdym razem w inne miejsce? Jest to strasznie irytujące, zwłaszcza że dotyk jest mało dokładny a telefon sobie czeka zanim zareaguje na wciśnięcie.
Są jakieś nakładki usprawniające pracę z racji braku przycisku wstecz?

Irokez

Data: 2017-06-29 22:23:24
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-06-29 o 21:30, Irokez pisze:
[...]

Tu ci nie odpowiem ale się podłączę. Czy jest jakiś myk żeby MMS z FILMEM przesłać z Androida na iPhone i odwrotnie? Ostatnio na kilku różnych telefonach sprawdzałem i nie bangla. iPhone do iPhone działa ale pomiędzy Androidem na iPhone nie działa. Oparatorzy to blokują czy jak?...ale w testach miałem kilku różnych operatorów.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-06-30 01:05:14
Autor: Animka
W dniu 2017-06-29 o 22:23, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Pewnie to za duży plik i musisz na jakieś YouTube wrzucić.

--
animka

Data: 2017-07-01 17:37:03
Autor: Krzysztof Staniorowski
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pomiędzy dwoma urządzeniami (niekoniecznie iPhone) z iOS
tekst/obrazki/filmy niekoniecznie pójdą jako MMS, bardziej prawdopodobne
jest automatyczne przełączenie się obu urządzeń na protokół iMessage.

Wyjaśnienie jest tutaj:

https://support.apple.com/en-us/HT207006

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-07-05 00:59:07
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-07-01 o 19:37, Krzysztof Staniorowski pisze:
[...]

Chory jest ten automat w iPhone i przełączanie na iMessage. Jak zwykle kompatybilny sam ze sobą i to nie do końca.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-05 18:51:38
Autor: Irokez
W dniu 2017-07-05 o 00:59, LordBluzg(R) pisze:

[...]

Chory jak chory, gdyby działało to, było by ok.
A tak raz mi wyśle MMS, raz nie wyśle MMS (na ten sam numer). Wszystko zależy od faz księżyca i życia seksualnego mrówek.

Denerwujący jest brak jakiejkolwiek konsekwencji menu. Raz na dole, raz u góry, raz z lewej raz z prawej.
Na przykład SMS.
Klikam na dymek i trzymam aby wywalić z konwersacji jeden, dwa teksty a resztę zostawić. Wyskakują mi HaHa, serduszka i inne pierdy, no ale na dole mam też menu więcej... Zaptaszkowałem trzy dymki, u góry klikam "usuń wszystkie" i... usunęło wszystkie... Nie wszystkie zaznaczone tylko wszystkie.
Zostawiło mi na pamiątkę tylko nazwisko wątku w którym była zawartość... a tak żebym się powkurwiał bo jakiegokolwiek innego sensu nie widzę wyświetlania pustej konwersacji.
Potem dojrzałem przy kolejnej próbie, że tym razem na dole w rogu wyświetliło cieniutką linią rysowany koszyk.

Kontakty - ostanie.
Wybieram nieodebrane, z menu z prawej edycja, z lewej wymaż i... czyści wszystko :) nieodebrane i odebrane. Innej opcji nie ma.

Zdjęcia - podłączyłem się z pecetem aby wymienić się zdjęciami z kumpelą. Ja zgrałem jej zdjęcia z katalogu DCIM, ona mi.
Nie mam dostępu do tych zdjęć z poziomu gejfona. Nie widzę ich.

Chyba znowu max 2 tygodnie mu daję bo cierpliwość mi się kończy.
Niekonsekwentnie umieszczane menu, częsty brak reakcji na klikanie ekranowej strzałki '<' w lewym górnym rogu (łapie po kilku sekundach napierdzielania palcem w ekran) i to samo z przyciskiem na dole jak chcę odblokować telefon (wyłączyłem odcisk palca bo nie działa poprawnie). Chyba niedługo wypadnie z obudowy (w ogóle słabo to wykonane jest).

--
Irokez

Data: 2017-07-08 19:00:37
Autor: Irokez
W dniu 2017-07-05 o 18:51, Irokez pisze:

Zdjęcia - podłączyłem się z pecetem aby wymienić się zdjęciami z kumpelą. Ja zgrałem jej zdjęcia z katalogu DCIM, ona mi.
Nie mam dostępu do tych zdjęć z poziomu gejfona. Nie widzę ich.

Ok, przepraszam wszystkich za mój błąd.
Nie ma po prostu tych zdjęć,
Nie da się nagrać z PC na iPhona zdjęć. Brak dostępu.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2017-07-09 00:11:40
Autor: radekp@konto.pl
iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
Sat, 8 Jul 2017 19:00:37 +0200, w
<59610f99$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <no.email@wp.pl>
napisał(-a):

Ok, przepraszam wszystkich za mój błąd.
Nie ma po prostu tych zdjęć,
Nie da się nagrać z PC na iPhona zdjęć. Brak dostępu.

Rozumiem, że technologia Apple'a zakłada że umieścisz je na ftp i na Ajfonie
ściągniesz? :)

Data: 2017-07-09 16:56:12
Autor: Krzysztof Staniorowski
napisał(-a):

[...]

Technologia Apple zakłada, że mniej ogarnięci użytkownicy przeczytają (albo
chociaż przewertują) dokumentację producenta (lub użyją Google żeby
poszukać rozwiązania gdzie indziej). Tam jest napisane, że bez żadnych
problemów można przegrać zdjęcia zarówno z komputera (PC z Windows lub Mac)
na iPhone i w drugą stronę przy pomocy programu iTunes.

Gwarantuję, zarówno wyszukiwarka Google jak i czytanie dokumentacji
producenta (dowolnego!) nie boli.

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-07-09 22:04:38
Autor: Irokez
W dniu 2017-07-09 o 18:56, Krzysztof Staniorowski pisze:

Rozumiem, że technologia Apple'a zakłada że umieścisz je na ftp i na Ajfonie
ściągniesz? :)

Tak mniej więcej.

Próbowałem zainstalować managera plików aby zobaczyć folder ze zdjęciami. Wziąłem dwa z listy jaki mi ichni sklep odfiltrowywał.
To się zdziwiłem jak zobaczyłem co mogę podejrzeć... Teraz wiem dlaczego w systemie nie ma żadnego managera plików. Bo po co mieć coś, co nie ma żadnego dostępu do telefonu.

[...]

Jasne, i za każdym razem będę pisał w firmie do IT zgłoszenie serwisowe, aby mi iTuna zainstalowali kiedy zechcę przegrać z PC'ta zdjęcie od kolejnego kumpla/koleżanki. Bo BT oczywiście też nie działa i w ten sposób też pliku nie wyślę. Jasne, ratowałem się wielokrotnie mejlem przesyłając zdjęcie lub film (o ile mieścił się w limitach skrzynki korpo).
Co za chory system. Podłączam go do PC'ta to się pięknie pyta mnie o pozwolenie o dostęp. Udzielam go i zgrać zdjęcie mogę ale skasować ani wgrać już nie. To co to za pytanie o pozwolenie na dostęp?

Najbardziej, tak bardzo że odkładam go znowu do szafy i nigdy więcej, brakuje mi przycisku/komendy "powróć" z jakiegokolwiek menu w jednym miejscu. Ciągle zapętlam się między wejście w coś a powrót przyciskiem do ekranu z ikonkami. Ostatecznie dwuklikiem wyświetlam karty i zamykam wszystkie aplikacje. Wtedy dopiero jest wejście znowu do listy/menu początkowego.
Debile tam pracują przy testowaniu user-friendly czy amerykanie są jacyś dziwni? Jak nie ma fizycznego stałego guzika to nie mogli w jednym miejscu na ekranie krzyżyka zrobić, albo konsekwentnie nazwać to tak samo "Cofnij" a nie co ekran to inna nazwa?

No i te ciągłe lagi. Chcę odblokować ekran i czekam 5-6 sekund na reakcję na przycisk aż wskoczy ekran z ikonkami (wyłączyłem pin i linie papilarne bo myślałem że to jest problem, ale nie). Wchodzę w kontakty, klikam w wyszukiwarkę i czekam 5-6 sekund aż zareaguje i wyświetli klawiaturę. Wgrany najnowszy soft.

Technicznie fajny telefon, mógłby być troszkę większy (klawiatura ekranowa za mała, trafiam poprawnie w literę tak w 60% kliknięć). I szkoda że wtyczka ładowarki inna. Choć po przemyśleniu zaleta jest. Jadę do rodziny na weekend i mam niedzielę bez telefonu. Bo się rozładował i koniec, zero jakichkolwiek możliwości naładowania.
Kiedyś każdy producent miał swój system i człowiek przyzwyczajony był do targania ładowarki. Potem wymusili jeden standard i problem znikł. Wszędzie u każdego te same kabelki więc nikt nie nosi ładowarek. Teraz odczuwam konsekwencje tego wygodnego pomysłu.

Zdrówko

--
Irokez

Data: 2017-07-10 19:27:22
Autor: LordBluzg(R)
iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
W dniu 2017-07-09 o 22:04, Irokez pisze:
[...]
[...]

Lagi są dlatego, ze technologicznie już starszy telefon, dostał aktualizację systemu, przeznaczoną na wyższy technologicznie model. Potwierdzam, że to chore od samego początku. Wszystkie inne sprzęty na świecie wymagają do tego zwyczajnie nowszego technologicznie modelu (hardware) ale Apple się uparło. Gdzie indziej zwyczajnie nie zainstalujesz nowszego softu, bo masz odmowę i bardzo słusznie. Masz teraz w telefonie oprogramowanie, które przerasta całkowicie model sprzętowy i którego to oprogramowania nie wykorzystasz bo nie masz takiej możliwości. Pamięci też Ci więcej zajęło i w sumie są to śmieci. Taka logika Apple :)
Zwolnić, naśmiecić i jeszcze się z tego cieszyć.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-11 10:58:58
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok0dfd$93e$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Eee tam. MS sie uparl posadzic na wielu komputerach Windows 10, nawet na tych co nie bardzo dorastaja,
Android tez sie rozwija - i czasem producenci upgrade przygotowuja, mimo ze telefon nie dorasta.

Ale ciekaw jestem skad te lagi - pamieci zabraklo i odsmiecanie trwa, czy procesor za wolny, i na nowszym modelu wystarczylyby 3s ?

3s ... pare mld rozkazow, tylko po to, alby blokade ekranu wylaczyc ? :-)

J.

Data: 2017-07-11 12:17:08
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-07-11 o 10:58, J.F. pisze:
[...]

...ale wprowadził też mechanizm rollback :) Łosiu.

Android tez sie rozwija - i czasem producenci upgrade przygotowuja, mimo
ze telefon nie dorasta.

Jak wiedzą że to spowolni mocno telefon, to na ten model nie ma już aktualizacji.

Ale ciekaw jestem skad te lagi - pamieci zabraklo i odsmiecanie trwa,
czy procesor za wolny, i na nowszym modelu wystarczylyby 3s ?

Trudno Ci wytłumaczyć więc nawet się nie bedę starał. Opisy masz w necie ale nawet nie klikniesz, żeby się dowiedzieć. No i dobrze.

Data: 2017-07-11 12:29:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-07-11 o 12:17, LordBluzg(R) pisze:

[...]

Ja chętnie kliknę.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-11 12:46:14
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2017-07-11 o 12:29, Liwiusz pisze:
[...]

:-)
j/w.

Ja chętnie kliknę.

http://myapple.pl/forums/topic/278119-iphone-4s-po-aktualizacji-z-84-do-921-zwolni%C5%82-diametralnie/

Wpisz sobie w google "iphone aktualizacja zwolnił" sporo tego. Na grupie nawet Pszemol (o dziwo) opisał ten nieprzyjemny stan z telefonem, który mu wpadł do kibla (jakiś czas temu). Przy okazji wpisz w google : pozwy USA iphone aktualizacja"

http://www.spidersweb.pl/2016/02/iphone-error-53-apple-pozew-zbiorowy.html

Linków do czytania sporo.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-11 17:41:41
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok2a9n$8sr$1@mx1.internetia.pl...
[...]

No i gdzie tam jest wyjasnione, dlaczego zwolnil ?

Za to mozna wyczytac, ze jak sie zainstaluje od zera, to nie zwalnia ....

J.

Data: 2017-07-11 21:59:19
Autor: Andrzej
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Za to mozna wyczytac, ze jak sie zainstaluje od zera, to nie zwalnia

Co nie jest prawdą. Już przy zmianie systemu z 6 na 7 było odczuwalne
spowolnienie, także przy czystej instalacji. Na 9 jest całkowita porażka.

Data: 2017-07-12 00:56:25
Autor: LordBluzg(R)
iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
"J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:5964f1b9$0$654$65785112news.neostrada.pl
[...]

W miejsu spacji przed pytajnikiem. Dokąd  będziesz odpisywał jak niecywilizowany człowiek, nie dostaniesz ode mnie linka :)

Generalnie wychodzi że sam nie umiesz znaleźć odpowiedzi z czystego lenistwa ale wykonanie pracy pikodżuli na spację pomiedzy pytajnikiem, masz :) No to se szukaj sam :D

--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-07-11 12:49:06
Autor: LordBluzg(R)

http://antyweb.pl/kolejny-pozew-przeciwko-apple-na-szali-znacznie-wiecej-niz-5-milionow-dolarow/

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-10 09:48:53
Autor: radekp@konto.pl
iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
Sun, 09 Jul 2017 16:56:12 GMT, w <Met8B.105954$aT3.57284@fx25.am4>, Krzysztof
Staniorowski <nospam@ksx4system.net> napisał(-a):

Technologia Apple zakłada, że mniej ogarnięci użytkownicy przeczytają (albo
chociaż przewertują) dokumentację producenta (lub użyją Google żeby
poszukać rozwiązania gdzie indziej).

:))) Do przegrania plików trzeba czytać dokumentację?

przy pomocy programu iTunes.

:)))

Data: 2017-07-10 16:51:28
Autor: LordBluzg(R)
napisał(-a):

[...]

Nie przewidują jednak przesłania zdjęć/plików z telefonu na telefon, przy braku łączność GSM lub internetu. To tak samo jakbym chciał dać sąsiadowi 5zł ale muszę przez bank :D Chore.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-10 18:34:51
Autor: Animka
napisał(-a):

[...]

Takie pliki przesyła się za pomoca bluetooth, a nie internetu.
Może trzeba jeszcze sparować ze sobą te telefony, ale nie we wszystkich chyba to jet wymagane.

--
animka

Data: 2017-07-10 19:10:35
Autor: LordBluzg(R)
napisał(-a):

[...]

Bredzisz. iPhone nie posiada funkcji przesyłania przez BT.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-07-10 20:58:11
Autor: Irokez
[...]

iPhone nie przewiduje jakiegokolwiek innego sposoby wymiany plików jak tylko przez internet i tylko program iTunes.

bluetooth w nim istnieje tylko dlatego, że głupio by było napisać w specyfikacji że go nie ma. Więc go ma. I tylko tyle.
Ta wiem, słuchawki BT można se podłączyć.

--
Irokez

Data: 2017-07-24 21:07:40
Autor: jerzu.xyz
iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
On Mon, 10 Jul 2017 18:34:51 +0200, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
wrote:

Takie pliki przesyła się za pomoca bluetooth, a nie internetu.

Tak, zwłaszcza w iPhonie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-07-24 23:24:04
Autor: Animka
wrote:

Takie pliki przesyła się za pomoca bluetooth, a nie internetu.
Tak, zwłaszcza w iPhonie.

W takim tazie ten iphon to kiepski telefon jak nie ma blietooth.

--
animka

Data: 2017-07-25 15:36:06
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ol5q5r$672$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Alez ma. Tylko ze nie do plikow :-)

Jedno musze Applowi przyznac - pliki coraz wieksze, a BT jest wolny.
Takie 100MB wk* na tyle, aby nie przewidziec takiej mozliwosci.

Tylko ze akurat MMS zazwyczaj nie sa duze.

J.

Data: 2017-07-14 00:44:18
Autor: Marek
On Mon, 10 Jul 2017 16:51:28 +0200, LordBluzg(R)<mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Przecież chodzi o to by user nie miał swobodnego dostępu do kontentu. Jobs dogadał się z dostarczycilami kontentu (głównie muzyki) i powstał serwis iTunes. Ale właściciele praw postawili twardy warunek: user nie może mieć dostępu do plików. Stąd brak ich wymiany przez bt czy inny niekontrolowany przez Apple sposób.

--
Marek

Data: 2017-07-24 21:06:36
Autor: jerzu.xyz
On Fri, 14 Jul 2017 00:44:18 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

[...]

A czy inaczej jest w Tidalu, Deezerze czy Spotify? Też nie masz
dostępu do plików. Niezależnie od platformy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty