ipla

Data: 2010-05-03 11:42:55
Autor: tadek
ipla
zupełnie nie o rowerach ale mnie to strasznie wk... znaczy się
denerwuje. Co kawłek wyskakuje mi na monitor taka propozycja
doładowanie IPLA. Ludzie powiedzcie co zrobić aby tego nie było. Na
komputerach znam się słabo nawet bardzo

Data: 2010-05-03 12:24:08
Autor: Konik
ipla
On 3 Maj, 20:42, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jak używasz firefoxa to zainstaluj AdBlocka.
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/1865

Data: 2010-05-03 12:45:53
Autor: tadek
ipla
On 3 Maj, 21:24, Konik <pkon...@gmail.com> wrote:
> [...]

> denerwuje. Co kawłek wyskakuje mi na monitor taka propozycja
> doładowanie IPLA. Ludzie powiedzcie co zrobić aby tego nie było. Na

nie mam firefoxa

Data: 2010-05-04 18:40:39
Autor: arturbac
ipla
W dniu 2010-05-04 00:15, Michoo pisze:
tadek pisze:
[...]

lepiej
http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

Data: 2010-05-03 21:07:02
Autor: Mariusz Kruk
ipla
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "tadek"
[...]

Myślę, że powinieneś karmić sparzonym mięsem. Najtaniej wychodzi.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-05-04 10:19:46
Autor: Ryszard Mikke
ipla
tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał(a):
zupe=B3nie nie o rowerach ale mnie to strasznie wk... znaczy si=EA
denerwuje. Co kaw=B3ek wyskakuje mi na monitor taka propozycja
do=B3adowanie IPLA. Ludzie powiedzcie co zrobi=E6 aby tego nie by=B3o. Na
komputerach znam si=EA s=B3abo nawet bardzo

Ale na jaki monitor? W GPSie?

rmikke

Data: 2010-05-04 13:09:39
Autor: Jacek Maciejewski
ipla
Dnia Mon, 3 May 2010 11:42:55 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

[...]

Zajrzyj tu: pl.comp.os.ms-windows.winnt
A w ogóle to wujo gógiel rządzi.

--
Jacek

Data: 2010-05-04 05:52:20
Autor: tadek
ipla
On 4 Maj, 13:09, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
> [...]

> komputerach znam się słabo nawet bardzo

Zajrzyj tu:     pl.comp.os.ms-windows.winnt

a co to jest"wujo gógiel "?

Data: 2010-05-04 18:26:08
Autor: Feahisim
ipla