ipla

Data: 2010-05-03 12:24:08
Autor: Konik
ipla
On 3 Maj, 20:42, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
zupełnie nie o rowerach ale mnie to strasznie wk... znaczy się
denerwuje. Co kawłek wyskakuje mi na monitor taka propozycja
doładowanie IPLA. Ludzie powiedzcie co zrobić aby tego nie było. Na
komputerach znam się słabo nawet bardzo

Jak używasz firefoxa to zainstaluj AdBlocka.
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/1865

Data: 2010-05-03 12:45:53
Autor: tadek
ipla
On 3 Maj, 21:24, Konik <pkon...@gmail.com> wrote:
> [...]

> denerwuje. Co kawłek wyskakuje mi na monitor taka propozycja
> doładowanie IPLA. Ludzie powiedzcie co zrobić aby tego nie było. Na

nie mam firefoxa

Data: 2010-05-04 18:40:39
Autor: arturbac
ipla
[...]