iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(

Data: 2009-10-14 20:04:16
Autor: Maciek
iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(
Witam

od roku mam na dachu antenkę do 3g i udawało mi się korzystać z btsa oddalonego dalej - ale za to w 3g (ten blisko mnie ma maksymalnie edge)

od kilku dni jest tak ze po restarcie router najpierw modem lapie 3g (pali sie na modemie wsadzonym w router niebieska lampka), po czym po kilku minutach zapala sie juz zielona i mamy tylko gprs/edge... czy wy tez tak macie ze nagle utraciliscie 3g? Antena jest tak jak byla, nic nie przelaczalismy....

Maciek

Data: 2009-10-14 20:26:33
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(
Maciek wrote:
[...]

A modem nie pozwala na wymuszenie tryby 3G only?

M.

Data: 2009-10-14 20:41:33
Autor: Maciek
iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(

A modem nie pozwala na wymuszenie tryby 3G only?

Sprawdziłem ustawienie rutera i było ustawione na preferowane a nie "only"

zrobiliem na only i chyba jest lepiej :) dzięki

Data: 2009-10-17 05:35:45
Autor: rymas
iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(
On 14 Paź, 20:41, "Maciek" <pablo8...@op.pl> wrote:
> A modem nie pozwala na wymuszenie tryby 3G only?

Sprawdziłem ustawienie rutera i było ustawione na preferowane a nie "only"

zrobiliem na only i chyba jest lepiej :) dzięki

Jak coś, to napisz przynajmniej zgrubnie lokalizację. Opisywany
problem mógł wskazywać na uszkodzenie nadajnika i wtedy pytanie w
stylu, czy wy też tak macie jest trochę mało konkretne.

Problem mógł być też związany z pogodą jaką mamy w Polsce w ostatnim
czasie - spora liczba nadajników (szczególnie w obszarach mało
zurbanizowanych, a zapewne o taki może chodzić na granicy zasięgu 3G)
nie działa poprawnie lub jest wyłączona z powodów na przykład na
problemy z zasilaniem.

iplus - gprs/edge zamiast 3g? :(