iskra

Data: 2012-10-13 23:19:24
Autor: onarjusz
iskra
Czy przyjmujecie mandaty, kt贸re zosta艂y wystawione dzi臋ki pomiarowi z iskry? Czy pomiar Iskr膮 kt贸ry by艂 dokonany gdy obok mnie by艂 drugi samoch贸d jest miarodajny?

Data: 2012-10-13 21:55:58
Autor: t慰
iskra
onarjusz wrote:

Czy przyjmujecie mandaty, kt贸re zosta艂y wystawione dzi臋ki pomiarowi z
iskry?

Ja p贸ki co nie przyj膮艂em bo 偶adnego jeszcze nie dosta艂em. :))

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-14 10:39:30
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik "onarjusz" <zorpad@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:5079dae3$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
Czy przyjmujecie mandaty, kt贸re zosta艂y wystawione dzi臋ki pomiarowi z iskry? Czy pomiar Iskr膮 kt贸ry by艂 dokonany gdy obok mnie by艂 drugi samoch贸d jest miarodajny?

Nawet gdy jest jeden samoch贸d, to pomiar Iskr膮 nie jest miarodajny.

Data: 2012-10-14 10:47:47
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:39:30 +0200, Cavallino napisa(a):
U縴tkownik "onarjusz" <zorpad@op.pl> napisa w wiadomo禼i grup
Czy przyjmujecie mandaty, kt髍e zosta硑 wystawione dzi阫i pomiarowi z iskry? Czy pomiar Iskr kt髍y by dokonany gdy obok mnie by drugi samoch骴 jest miarodajny?

Nawet gdy jest jeden samoch骴, to pomiar Iskr nie jest miarodajny.

Ale sad bedzie mial inne zdanie.

J.

Data: 2012-10-14 10:52:13
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:11z9qdjg3z5r0.z5npx8v65g77.dlg@40tude.net...
[...]

Zr阠zna papuga mo縠 je zmieni, dow骴 z pomiaru tym g體nem stoj眂ego samochodu z wynikiem na kilkadziesi眛 km/h mo縠 by do舵 przekonuj眂y.
A taki eksperyment procesowy jak najbardziej jest do wywalczenia.

Data: 2012-10-14 11:32:46
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:52:13 +0200, Cavallino napisa(a):
[...]

Watpie, sad bedzie betonowy - ma swiadectwo legalizacji z GUM, to dobrze
mierzy. Chyba ze sad sie sam nadzial na FR i potrzebuje dobrego argumentu :-)

samochodu z wynikiem na kilkadziesi眛 km/h mo縠 by do舵 przekonuj眂y.
A taki eksperyment procesowy jak najbardziej jest do wywalczenia.

Nadal watpie. Bedzie co najwyzej dobra podstawa do napisania apelacji.

Ale nawet jak do eksperymentu dojdzie ... potrafisz ustawic tak, zeby
pokazalo twoje ? J.

Data: 2012-10-14 14:50:02
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:1dix7vwr6nws8.1cdl2vp7hvqbm.dlg@40tude.net...
[...]

痚by podwa縴 wiarygodno舵 urz眃zenia, na podstawie kt髍ego mamy zamiar jakie kary liczy, to wystarczy i poka縠 cokolwiek.
Je秎i auto stoi, wynik ma by zero, inaczej urz眃zenie na 秏ietnik, a nie do wymierzania kar.

Data: 2012-10-14 15:50:23
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 14:50:02 +0200, Cavallino napisa(a):
[...]

A skad wiesz ze pokaze co innego ?
inaczej urz眃zenie na 秏ietnik, a nie do wymierzania kar.

A sedzia powie "na postoju sie nie liczy, prosze pojechac rowno 50 i trzy
razy powtorzyc". Chyba ze wczesniej rozsadnie zeznasz ze to jakies nieporozumienie chyba, bo
przed tym FR to az zatrzymales sie z wrazenia a na pewno nie jechales 100
:-)

J.

Data: 2012-10-14 18:04:59
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:g28jsac02n7e$.an1809ku4mp6$.dlg@40tude.net...
[...]

Bo za ka縟ym razem pokazywa pr阣ko舵 kr阠眂ego si wiatraka klimy. ;-)

inaczej urz眃zenie na 秏ietnik, a nie do wymierzania kar.

A sedzia powie "na postoju sie nie liczy,

Znaczy jak pokazuje 70 km/h na postoju, to sk眃 wiadomo, czy przypadkiem nie sta砮m na jezdni?

Data: 2012-10-14 18:34:38
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 18:04:59 +0200, Cavallino napisa(a):
[...]

Mierzyles ?
inaczej urz眃zenie na 秏ietnik, a nie do wymierzania kar.
A sedzia powie "na postoju sie nie liczy,

Znaczy jak pokazuje 70 km/h na postoju, to sk眃 wiadomo, czy przypadkiem nie sta砮m na jezdni?

Bo zeznales ze jechales 49, no gora 52  :-)

J.

Data: 2012-10-14 23:38:25
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:1a2ifaz0jdt1c.1wc9j5opga1f.dlg@40tude.net...
[...]

Ogl眃a砮 wyniki.

[...]

No i?
Mo縠 nadal zmierzono pr阣ko舵 wiatraka?

A jak s w眛pliwo禼i to ukara nie mo縩a.

Data: 2012-10-15 01:50:18
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 23:38:25 +0200, Cavallino napisa(a):
[...]

Czyli nie wiesz.

[...]

Ale to nie ty bedziesz ocenial :-)

A jak s w眛pliwo禼i to ukara nie mo縩a.

No coz, pochwal sie jak ci sie kiedys skonczy spotkanie z Iskra.

J.

Data: 2012-10-14 19:54:34
Autor: Marcin Kici駍ki
iskra
W dniu 2012-10-14 18:04, Cavallino pisze:

Bo za ka縟ym razem pokazywa pr阣ko舵 kr阠眂ego si wiatraka klimy. ;-)

To samoch骴 by z硑, a nie radar. W porz眃nych autach wiatraka nie wida i radar dzia砤 prawid硂wo ;)

Marcin Kici駍ki
Grande Punto 360 1.4 77KM

Data: 2012-10-14 23:39:30
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "Marcin Kici駍ki" <m.kicinski@op.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:507afc72$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2012-10-14 18:04, Cavallino pisze:

Bo za ka縟ym razem pokazywa pr阣ko舵 kr阠眂ego si wiatraka klimy. ;-)

To samoch骴 by z硑, a nie radar. W porz眃nych autach wiatraka nie wida

Znaczy naocznie, czy si nie kr阠i Twoim zdaniem? ;-)

Data: 2012-10-18 11:10:23
Autor: AZ
iskra

http://www.emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-15 02:16:19
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
iskra
W dniu 2012-10-14 14:50, Cavallino pisze:

呕eby podwa偶y膰 wiarygodno艣膰 urz膮dzenia, na podstawie kt贸rego mamy
zamiar jakie艣 kary liczy膰, to wystarczy i偶 poka偶e cokolwiek.
Je艣li auto stoi, wynik ma by膰 zero, inaczej urz膮dzenie na
艣mietnik, a nie do wymierzania kar.

Pi臋knie pierdolisz :)

I nie 偶ebym podziwia艂 technik臋 Twoich stosunk贸w seksualnych. Z s膮downictwem w RP nie mia艂e艣 raczej za wiele do czynienia.

Ja mam w r臋ku wyrok w艂asny, w kt贸rym policjanci obwiniaj膮 mnie do niestosowania si臋 do znaku A.

Podczas rozprawy podnosi艂em, 偶e nie mog艂em si臋 stosowa膰 do znaku A bo w miejscu "pope艂nionego wykroczenia sta艂 znak B".

Powo艂ano bieg艂ego, zasi臋gni臋to (s膮d zasi臋gn膮艂) j臋zyka u nadzorcy drogi jaki jest znak ...

Z w/w materia艂贸w dowodowych wynika艂o, 偶e nie ma znaku A. Jest znak B.

Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania si臋 do znaku A.

W apelacji przejeba艂em, s膮d podtrzyma艂 kar臋 i ukara艂 mnie za niestosowanie si臋 do znaku A, kt贸rego nie by艂o (bo by艂 znak B) :)

Sko艅cz wa艣膰 pierdoli膰 zatem ... wyjd藕 kiedy艣 zza klawiatury ...

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc艂aw +48 71 718 70 90

Data: 2012-10-15 02:27:57
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 02:16, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania si臋 do znaku A.

Na cztery sprawy o Iskr臋 jedn膮 przegra艂em (pierwsz膮). Teraz mam pi膮ta. W
3 przypadkach podwa偶a艂em wynik zawsze innym argumentem., Teraz czas na
pomiar stoj膮cego pojazdu. Eksperyment procesowy niebawem.

Data: 2012-10-15 02:58:27
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
iskra
W dniu 2012-10-15 02:27, anacron pisze:

[...]

Wszczonsajonce. 呕ona/c贸rka zrobi艂a ju偶 loda komendantowi ???

Data: 2012-10-15 09:17:32
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 02:58, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Ale偶 ty g艂upi jeste艣... eot

Data: 2012-10-15 11:14:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello onarjusz,

Monday, October 15, 2012, 10:23:58 AM, you wrote:

Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania si do znaku A.
Na cztery sprawy o Iskr jedn przegra砮m (pierwsz). Teraz mam pi眛a. W
3 przypadkach podwa縜砮m wynik zawsze innym argumentem., Teraz czas na
pomiar stoj眂ego pojazdu. Eksperyment procesowy niebawem.
Wszczonsajonce. 痮na/c髍ka zrobi砤 ju loda komendantowi ???
Poza poziomem;/

Poza poziomem jest pisanie o rzekomych pi阠iu sprawach zwi眤anych z
radarem.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 09:26:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello anacron,

Monday, October 15, 2012, 2:27:57 AM, you wrote:

[...]

Facet, przesta zmysla.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 11:12:02
Autor: J.F
iskra
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k5fksl$3tq$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A to swoja droga nie jest swietna okazja do wystosowania skargi kasacyjnej ?

J.

Data: 2012-10-15 16:57:30
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k5fksl$3tq$1@node1.news.atman.pl...
[...]

W ostatnim roku wygra艂em dwa procesy, w sumie by艂em uczestnikiem jeszcze kilku w ostatnich 10 latach.
M贸wisz 偶e za ma艂o?
Prawnikiem z zawodu nie jestem, wi臋c nawet nie chcia艂bym pojawia膰 si臋 w s膮dzie cz臋艣ciej.

Ja mam w r臋ku wyrok w艂asny, w kt贸rym policjanci obwiniaj膮 mnie do niestosowania si臋 do znaku A.

Podczas rozprawy podnosi艂em, 偶e nie mog艂em si臋 stosowa膰 do znaku A bo w miejscu "pope艂nionego wykroczenia sta艂 znak B".

A jakie to znaki?
Bo mo偶e r贸偶nica jest pomijalna i czepia艂e艣 si臋 s艂贸wek?

Data: 2012-11-09 18:10:09
Autor: anacron
iskra
[...]

G艂upi Rafa艂 Gil! Pierdoli膰 to on mo偶e Twoja 偶on臋, pod warunkiem, 偶e
m艂oda i dup臋 umyje. Ja w ten spos贸b ju偶 wygra艂em sprawy s膮dowe, a Ty
tylko teoretyzujesz sobie. Ale takie prawo g艂upka.

Data: 2012-11-09 18:25:10
Autor: J.F
iskra
U偶ytkownik "anacron"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

a sygnatura tych spraw sie pochwalisz ?

Bo owszem, nie wykluczam, ze jak masz znajomego komendanta, to moze i masz znajomego sedziego, i moze cos wygrasz - w wielu przypadkach bedzie jednak tak, ze sedzia po prostu stwierdzi ze nie ma potrzeby nic sprawdzac - urzadzenie ma wazny certyfikat, wiec widac mierzy dobrze, a policjant zeznajacy pod odpowiedzialnoscia karna przeciez nie moze klamac.

J.

Data: 2012-11-09 20:09:53
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:509d3c78$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przecie偶 mia艂e艣 linki.
Nie od niego, ale w sumie, to co Ci za r贸偶nica?

Data: 2012-11-10 21:29:41
Autor: Adam P砤szczyca
iskra
Dnia Fri, 09 Nov 2012 18:10:09 +0100, anacron napisa(a):

痚by podwa縴 wiarygodno舵 urz眃zenia, na podstawie kt髍ego mamy
zamiar jakie kary liczy, to wystarczy i poka縠 cokolwiek.
Je秎i auto stoi, wynik ma by zero, inaczej urz眃zenie na
秏ietnik, a nie do wymierzania kar.

Pi阫nie pierdolisz :)

G硊pi Rafa Gil! Pierdoli to on mo縠 Twoja 縪n, pod warunkiem, 縠

Nie mo縠. Ty te nie mo縠sz. Jeste durniem :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-10-15 02:23:54
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-14 10:52, Cavallino pisze:

[...]

Jestem w砤秐ie w trakcie. Poprosi砮m o eksperyment procesowy polegaj眂y
na pomiarze stoj眂ego samochodu z bliska. M骿 i30 przy w潮czonej klimie
pokazuje nawet 130 (juz sprawdza砮m). Policjanci si oburzali, 縠
przecie nikt z takiej odleg硂禼i nie mierzy, ale ja uzasadni砮m, 縠 to
ma pokaza, jak niewiele potrzeba, aby przek砤ma pomiar. Ρd si
zgodzi, eksperyment w przysz硑m miesi眂u.

Data: 2012-10-15 16:59:07
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:k5fl78$m1u$2@mx1.internetia.pl...
[...]

Wrzu link do wyroku jak ju b阣ziesz go mia, to zamkniesz g阞 niedoinformowanym pieniaczom.

Data: 2012-10-15 12:04:24
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-14 10:39, Cavallino pisze:

[...]

Problem polega na tym, 偶e w 90-95% gdy zachowane s膮 wszystkie warunki z
instrukcji obs艂ugi jest i na tej podstawie s膮du uznaj膮, 偶e urz膮dzenie ma
legalizacj臋 i skazuj膮 kierowc臋. S膮 metody na wygranie z nimi, ale to
bardzo trudne.

Data: 2012-10-15 12:23:07
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-15 12:04, anacron pisze:
[...]

Czyli si臋 nie dyskutuje?

Data: 2012-10-15 12:34:55
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 12:23, onarjusz pisze:
[...]

Dyskutuje, ja nie przyjmuje 偶adnego z Iskry. Za mn膮 4 przypadki,
pierwszy przegra艂em, trzy kolejne wygra艂em. Obecnie pi膮ty w Gnie藕nie tym
razem. Jak du偶o je藕dzisz kup rejestrator (na przysz艂o艣膰)

Data: 2012-10-15 21:29:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
W dniu 2012-10-15 12:34, anacron pisze:
[...]

Tak jak napisa艂 Cavallino - rzu膰 linkiem do kt贸regokolwiek z wygranych.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-10-15 21:38:53
Autor: jerzu
iskra
On Mon, 15 Oct 2012 21:29:19 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<mojnick@onet.pl> wrote:

Tak jak napisa Cavallino - rzu linkiem do kt髍egokolwiek z wygranych.

Bier chipsy i czekam.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-15 21:48:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello jerzu,

Tak jak napisa Cavallino - rzu linkiem do kt髍egokolwiek z wygranych.
Bier chipsy i czekam.

Mog si przysi倍? To mo縠 potrwa...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 22:14:05
Autor: R2r
iskra
Hello jerzu,

Tak jak napisa艂 Cavallino - rzu膰 linkiem do kt贸regokolwiek z wygranych.
Bier臋 chipsy i czekam.

Mog臋 si臋 przysi膮艣膰? To mo偶e potrwa膰...

No... ale to ka偶dy co艣 przynosi, nie? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-15 22:46:10
Autor: Tom N
iskra
R2r w <news:507c6e8a$1news.home.net.pl>:

Hello jerzu,
Tak jak napisa Cavallino - rzu linkiem do kt髍egokolwiek z wygranych.
Bier chipsy i czekam.
Mog si przysi倍? To mo縠 potrwa...
No... ale to ka縟y co przynosi, nie? ;-)

Mam wydrukowan histori wypocin motyli駍kiego od czas體 "komendanta", mog
jeszcze do硂縴 p蟪 litra wygrane od Stasia Podr罂nika, czips體 nie jem :D

--
'Tom N'

Data: 2012-10-15 23:39:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
W dniu 2012-10-15 22:46,  (Tom N) pisze:
[...]

To ja wpadn ze 秎edzikiem. B阣zie do kompletu. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-10-15 23:45:10
Autor: R2r
iskra
[...]

Mam wydrukowan膮 histori臋 wypocin motyli艅skiego od czas贸w "komendanta",
mog臋
jeszcze do艂o偶y膰 p贸艂 litra wygrane od Stasia Podr贸偶nika, czips贸w nie
jem :D

To ja wpadn臋 ze 艣ledzikiem. B臋dzie do kompletu. :P

To co, robimy spot we W艂oc艂awku? :D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-16 09:21:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello R2r,

[...]
To co, robimy spot we W硂c砤wku? :D

Jak we W硂c砤wku, to ja mo縠 znicze kupi?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-21 00:35:12
Autor: Adam P砤szczyca
iskra
Dnia Tue, 16 Oct 2012 09:21:02 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):

To co, robimy spot we W硂c砤wku? :D

Jak we W硂c砤wku, to ja mo縠 znicze kupi?

I wieniec. Ale ze sk砤dek. --

Data: 2012-10-16 09:17:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello R2r,

Tak jak napisa Cavallino - rzu linkiem do kt髍egokolwiek z wygranych.
Bier chipsy i czekam.
Mog si przysi倍? To mo縠 potrwa...
No... ale to ka縟y co przynosi, nie? ;-)

No dobra - napoje niealkoholowe, bo ja zboczony abstynent jestem ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-16 10:42:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
Hello R2r,

[...]

OK. Jeden kierowca zawsze si przyda. ;)

Data: 2012-10-16 11:24:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello Marcin,

Tuesday, October 16, 2012, 10:42:21 AM, you wrote:

[...]

Zd笨ycie wytrze紈ie ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-18 12:15:53
Autor: AZ
iskra

http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 17:16:22
Autor: anacron
iskra
On 2012-10-15, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Tak jak napisa艂 Cavallino - rzu膰 linkiem do kt贸regokolwiek z wygranych.

Bier臋 chipsy i czekam.

http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

Sami mogli poszuka膰, mo偶e by si臋 czyta膰 nauczyli :)

Data: 2012-10-23 21:02:58
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 17:16:22 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Sami mogli poszuka, mo縠 by si czyta nauczyli :)

To nie dowodzi tego: "Dyskutuje, ja nie przyjmuje 縜dnego z Iskry. Za
mn 4 przypadki, pierwszy przegra砮m, trzy kolejne wygra砮m."

Data: 2012-10-23 19:14:20
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Sami mogli poszuka膰, mo偶e by si臋 czyta膰 nauczyli :)

To nie dowodzi tego: "Dyskutuje, ja nie przyjmuje 偶adnego z Iskry. Za
mn膮 4 przypadki, pierwszy przegra艂em, trzy kolejne wygra艂em."

Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 21:17:12
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 19:14:20 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

To 縠 kto wygra, nie znaczy jeszcze 縠 wygra Motyli駍ki.

Data: 2012-10-23 19:30:54
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

To 偶e kto艣 wygra艂, nie znaczy jeszcze 偶e wygra艂 Motyli艅ski.

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:12:23
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 19:30:54 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

Mo縠 tak, mo縠 nie, nie wiem.

Data: 2012-10-23 20:26:28
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
On Tue, 23 Oct 2012 19:30:54 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

Mo偶e tak, mo偶e nie, nie wiem.

No to Ci wlasnie mowie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:31:48
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 20:26:28 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No to Ci wlasnie mowie.

A ja Ci nie wierz, mog?

Swoj drog ciekaw jestem jak wp硑w ma na ten radar klimatyzacja w
Oplu Vectra oraz wiatrak. kt髍y jest umiesczony za dwoma ch硂dnicami. --

Data: 2012-10-23 20:36:22
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
On Tue, 23 Oct 2012 20:26:28 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No to Ci wlasnie mowie.

A ja Ci nie wierz臋, mog臋?

Oczywiscie.

Swoj膮 drog膮 ciekaw jestem jak wp艂yw ma na ten radar klimatyzacja w
Oplu Vectra oraz wiatrak. kt贸ry jest umiesczony za dwoma ch艂odnicami.
Nie znam dokladnie zjawiska, jak widac ma.

http://www.joemonster.org/filmy/15225/Nowy_policyjny_radar_ktory_zawyza_predkosc

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:37:29
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k66uhk$f9s$7@node2.news.atman.pl...
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
On Tue, 23 Oct 2012 19:30:54 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

Mo偶e tak, mo偶e nie, nie wiem.

No to Ci wlasnie mowie.

Objawienia duch贸w 艣wi臋tych s膮 u Ciebie na porz膮dku dziennym?
Bo niby jak inaczej mieli艣my si臋 dowiedzie膰 o wyroku Motyli艅skiego, skoro nie od Motyli艅skiego, 偶e teraz jakie艣 zarzuty robisz ?

Data: 2012-10-23 23:26:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
W dniu 2012-10-23 21:14, AZ pisze:
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
[...]

Wi臋cej nt wygranych z Policj膮 pokaza艂 imho Trzypion. Sorry.

Data: 2012-10-16 10:33:31
Autor: anacron
iskra

Tak jak napisa艂 Cavallino - rzu膰 linkiem do kt贸regokolwiek z wygranych.

Na emil-tv opublikowali艣my kilka, poszukaj.

Data: 2012-10-15 17:01:28
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k5gn7m$o7$1@mx1.internetia.pl...
[...]

A w jakim procencie spraw s膮 zachowywane wszystkie warunki?

jest i na tej podstawie s膮du uznaj膮, 偶e urz膮dzenie ma
legalizacj臋 i skazuj膮 kierowc臋.

Z tych 90-95% w ilu przypadkach kierowca pojawi艂 si臋 w s膮dzie z papug膮?

Data: 2012-10-15 18:10:25
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 17:01, Cavallino pisze:
A w jakim procencie spraw s膮 zachowywane wszystkie warunki?

Wygrywam w艂a艣nie dlatego, 偶e nie czytali lub nie zrozumieli instrukcji i
nie mierz膮 z zachowaniem wszystkich warunk贸w.

jest i na tej podstawie s膮du uznaj膮, 偶e urz膮dzenie ma
legalizacj臋 i skazuj膮 kierowc臋.

Z tych 90-95% w ilu przypadkach kierowca pojawi艂 si臋 w s膮dzie z papug膮?

A nie, ile procent kierowc贸w wygrywa/przegrywa to ja si臋 nie zamierzam
udziela膰, nie wiem (tak zwyczajnie) jak to wygl膮da w statystykach
s膮dowych. M贸wi艂em o pomiarach.

Data: 2012-10-15 19:05:15
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:k5hclv$g33$1@mx1.internetia.pl...
[...]

No w艂a艣nie.

[...]

Znaczy nie napisa艂e艣 偶e 90-95% kierowc贸w przegrywa w s膮dzie?
No to napisz co chcia艂e艣 powiedzie膰 tak naprawd臋....

Data: 2012-10-15 19:40:49
Autor: liquidmolly
iskra
Cavallino:
U縴tkownik "anacron" <anacron@anacron.pl>
[ciach bajki]
No to napisz co chcia砮 powiedzie tak naprawd....

Tabletki mi sie skonczyly.

Data: 2012-10-24 00:35:12
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 19:05, Cavallino pisze:

[...]

Powt贸rz臋:

[...]

Czyta膰 ze zrozumieniem nie umiesz? Problem z Iskr膮 polega na tym, 偶e
przy zachowaniu wszystkich warunk贸w z instrukcji obs艂ugi urz膮dzenie w
oko艂o 90-95% pokazuje poprawna pr臋dko艣膰. Na tej podstawie s膮dy
(zazwyczaj jak domniemam) uznaj膮, 偶e pomiar by艂 dokonany poprawnie. Bo
urz膮dzenia posiada legalizacj臋, jednak jak pokazuje praktyka (chocia偶by
moja, cho膰 nie tylko) mo偶na wygra膰. Ja od jakiego艣 czasu z za艂o偶enia z
Iskry mandat贸w nie przyjmuj臋 i p贸ki co jestem na plus... Na przysz艂o艣膰
czytaj powoli. :)

Pozdrawiam

Data: 2012-10-24 16:57:29
Autor: Cavallino
iskra

[...]

Nie, to Ty nie umiesz pisa膰.
Pomimo drugiej pr贸by i tak nie by艂e艣 w stanie przepisa膰 tego akapitu na j臋zyk polski,

Data: 2012-10-14 12:24:06
Autor: Jacek
iskra
W dniu 2012-10-13 23:19, onarjusz pisze:
Czy przyjmujecie mandaty, kt贸re zosta艂y wystawione dzi臋ki pomiarowi z
iskry? Czy pomiar Iskr膮 kt贸ry by艂 dokonany gdy obok mnie by艂 drugi
samoch贸d jest miarodajny?
Je偶eli Iskra ma legalizacj臋, to d..a blada.
Niewa偶ne, 偶e jest sporo przypadk贸w, 偶e Iskra pokazuje g艂upoty, ale ma na to papier. Mo偶na by si臋 spiera膰 przy ewidentnych przypadkach (kiedy艣 zmierzyli ci臋偶arowego Jelcza na ponad 100 km/h a ten technicznie nie m贸g艂 jecha膰 szybciej, ni偶 80).
Co do pomys艂u walki przed s膮dem, to co kto lubi.
Rozmawia艂em z go艣ciem, kt贸ry ma s臋dziego w rodzinie i ten m贸wi, 偶e s臋dzia takimi sprawami nawet sobie g艂owy nie zawraca i tylko podpisuje to, co chce policja. Jak kto艣 jest bardzo uparty, to mo偶e sobie popr贸bowa膰 sprawiedliwo艣ci w drugiej instancji.
Jacek

Data: 2012-10-14 12:50:52
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 12:24:06 +0200, Jacek napisa(a):
Rozmawia砮m z go禼iem, kt髍y ma s阣ziego w rodzinie i ten m體i, 縠 s阣zia takimi sprawami nawet sobie g硂wy nie zawraca i tylko podpisuje to, co chce policja.

Sedzia sobie istotnie glowy nie zawraca, tylko podpisuje wyrok nakazowy.
Ale jak sie sprzeciwisz, to wtedy czyta dokladniej.
Jak kto jest bardzo uparty, to mo縠 sobie popr骲owa sprawiedliwo禼i w drugiej instancji.

W drugiej instancji sa sedziowie po pierwszej instancji, a to nie
morderstwo - policja ma wydruk z legalizowanego urzadzenia, a ty co masz -
swoja obietnice ze wolniej jechales ? :-)
Jakis filmik na youtubie nieznanego autorstwa ? Owszem, odmowa przeprowadzenia eksperymentu to jest jakas podstawa ktora w
apelacji mozna uznac ..

J.

Data: 2012-10-14 14:53:15
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:1u30sa78k0c66$.1vnsyn79jhnod$.dlg@40tude.net...
[...]

Eksperyment procesowy jasno pokazuj眂y, 縠 tak legalizacj to sobie mo縩a podetrze, a nie traktowa jej jako dow骴.

Na tej samej zasadzie wi阠ej warta jest dow骴 (np. bieg砮go), 縠 auto by硂 niesprawne, ni piecz眛ka diagnosty w dowodzie rejestracyjny sprzed np. p蟪 roku.

Data: 2012-10-15 05:00:55
Autor: Pyzaty
iskra
W dniu niedziela, 14 pa糳ziernika 2012 14:52:58 UTC+2 u縴tkownik Cavallino napisa:
Eksperyment procesowy jasno pokazuj眂y, 縠 tak legalizacj to sobie mo縩a podetrze, a nie traktowa jej jako dow骴.

S阣zia musi zgodzi si na taki eksperyment?

Data: 2012-10-15 14:15:39
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 14:00, Pyzaty pisze:
[...]

Nie musi.

Data: 2012-10-14 14:51:11
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:507a92c6$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak klient nie przyjdzie na rozpraw臋 to by膰 mo偶e.
Ale jak przyjdzie i to z papug膮, to ju偶 tak 艂atwo nie ma, s臋dzia te偶 o sw贸j ty艂ek si臋 boi.

Data: 2012-10-14 14:57:04
Autor: neoniusz
iskra
On 14.10.2012 14:51, Cavallino wrote:
s臋dzia te偶 o
sw贸j ty艂ek si臋 boi.

A to dobre.

Data: 2012-10-14 19:18:03
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-14 14:57, neoniusz pisze:
On 14.10.2012 14:51, Cavallino wrote:
s臋dzia te偶 o
sw贸j ty艂ek si臋 boi.

A to dobre.

Czyli dyskusja bez ko艅ca.
Dowiedzia艂em si臋 偶e nic nie wiadomo.
Wczoraj Pan ustrzeli艂 mnie iskr膮 gdy jecha艂em na r贸wno  przy drugim samochodzie na dwu pas m贸wce w jednym kierunku, moim zdaniem nie s艂usznie. Na papug臋 nie mam wi臋c podpisa艂em glaid.

Data: 2012-10-14 19:25:48
Autor: Michoo
iskra
On 14.10.2012 19:18, onarjusz wrote:
Wczoraj Pan ustrzeli艂 mnie iskr膮 gdy jecha艂em na r贸wno przy drugim
samochodzie na dwu pas m贸wce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
s艂usznie.
A tak w sumie to ile mia艂e艣 na liczniku w por贸wnaniu z tym co na radarze (tzn o ile pr臋dko艣ciomierz zawy偶a)?

Michoo

Data: 2012-10-14 19:56:21
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-14 19:25, Michoo pisze:
[...]

Sc hamowa艂em do 80 na iskrze 118

Data: 2012-10-15 01:20:11
Autor: Tomasz Pyra
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 19:56:21 +0200, onarjusz napisa(a):

W dniu 2012-10-14 19:25, Michoo pisze:
On 14.10.2012 19:18, onarjusz wrote:
Wczoraj Pan ustrzeli mnie iskr gdy jecha砮m na r體no przy drugim
samochodzie na dwu pas m體ce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
s硊sznie.
A tak w sumie to ile mia砮 na liczniku w por體naniu z tym co na radarze
(tzn o ile pr阣ko禼iomierz zawy縜)?

Sc hamowa砮m do 80 na iskrze 118

Iskra mierzy pr阣ko舵 natychmiast po naci秐i阠iu spustu, wi阠 hamowanie
zawsz b阣zie za p蠹no.

Co do pomiaru, to mierzy najszybszy obiekt w zasi阦u, przy czym jest tak
czu硑, 縠 najszybsze mo縠 by np. podw骿ne echo samochodu kt髍e poda
pr阣ko舵 x2 wy縮z ni realna.

Ale jak ogl眃a砮m Iskr w dzia砤niu, to zdarza硑 si te odczyty wyra糿ie
zani縪ne - tu to ju nie mam pomys硊 jak to si dzieje.

Data: 2012-10-15 02:29:08
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 01:20, Tomasz Pyra pisze:
Ale jak ogl眃a砮m Iskr w dzia砤niu, to zdarza硑 si te odczyty wyra糿ie
zani縪ne - tu to ju nie mam pomys硊 jak to si dzieje.

R罂nica w pr阣ko禼i pojazd體 jad眂ych w t sama stron i/lub cosinus
k眛a pomiaru.

Data: 2012-10-15 11:16:18
Autor: Jacek
iskra
W dniu 2012-10-15 02:29, anacron pisze:
R罂nica w pr阣ko禼i pojazd體 jad眂ych w t sama stron i/lub cosinus
k眛a pomiaru.
He, he. Nie masz obycia z rosyjsk technik, a ta potrafi robi takie rzeczy, "縠 si nawet fizjologom nie 秐i硂".
Jacek

Data: 2012-10-15 10:25:22
Autor: onarjusz
iskra
[...]

Widzia砮m jak ch硂p otworzy dzwi w furgonie. Furgon mia ustawiony dziobem zgodnie z moim kierunkiem, wi阠 nie m骻 mierzy do ty硊 siedz眂 w samochodzie.

Data: 2012-10-15 11:51:48
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-14 19:18, onarjusz pisze:
Dowiedzia艂em si臋 偶e nic nie wiadomo.
Wczoraj Pan ustrzeli艂 mnie iskr膮 gdy jecha艂em na r贸wno  przy drugim
samochodzie na dwu pas m贸wce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
s艂usznie.

Nie udowodni, 偶e zmierzy艂 Ciebie anie jego (nie jest w stanie).
Przyda艂by si臋 艣wiadek, kt贸ry potwierdzi Twoje s艂owa.

Data: 2012-10-15 12:23:39
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-15 11:51, anacron pisze:
[...]

M贸g艂 by膰 wsp贸艂pasa偶er?

Data: 2012-10-14 21:42:11
Autor: jerzu
iskra
On Sun, 14 Oct 2012 12:24:06 +0200, Jacek <spaammmm@o2.pl> wrote:

Mo縩a by si spiera przy ewidentnych przypadkach (kiedy zmierzyli ci昕arowego Jelcza na ponad 100 km/h a ten technicznie nie m骻 jecha szybciej, ni 80).

W necie jest film, jak iskra mierzy pr阣ko舵... poruszaj眂ego si
powietrza.

Data: 2012-10-14 22:28:10
Autor: t慰
iskra
jerzu wrote:

W necie jest film, jak iskra mierzy pr臋dko艣膰... poruszaj膮cego si臋
powietrza.

Znaczy si臋 dobre urz膮dzenie, skoro ma tak wysok膮 czu艂o艣膰! Chwa艂a dzielnym policjantom i ich profesjonalnemu sprz臋towi!

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-15 02:21:27
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-13 23:19, onarjusz pisze:
Czy przyjmujecie mandaty, kt贸re zosta艂y wystawione dzi臋ki pomiarowi z
iskry? Czy pomiar Iskr膮 kt贸ry by艂 dokonany gdy obok mnie by艂 drugi
samoch贸d jest miarodajny?

http://emil-tv.pl/radary-nie-sa-az-tak-doskonale/

http://www.polskieradio.pl/9/325/Artykul/568822,Radarowe-pomylki

iskra