iskra

Data: 2012-10-14 10:39:30
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "onarjusz" <zorpad@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5079dae3$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z iskry? Czy pomiar Iskrą który był dokonany gdy obok mnie był drugi samochód jest miarodajny?

Nawet gdy jest jeden samochĂłd, to pomiar IskrÄ… nie jest miarodajny.

Data: 2012-10-14 10:47:47
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:39:30 +0200, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "onarjusz" <zorpad@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup
Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z iskry? Czy pomiar Iskr± który był dokonany gdy obok mnie był drugi samochód jest miarodajny?

Nawet gdy jest jeden samochód, to pomiar Iskr± nie jest miarodajny.

Ale sad bedzie mial inne zdanie.

J.

Data: 2012-10-14 10:52:13
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:11z9qdjg3z5r0.z5npx8v65g77.dlg@40tude.net...
[...]

Zręczna papuga może je zmienić, dowód z pomiaru tym gównem stoj±cego samochodu z wynikiem na kilkadziesi±t km/h może być do¶ć przekonuj±cy.
A taki eksperyment procesowy jak najbardziej jest do wywalczenia.

Data: 2012-10-14 11:32:46
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 10:52:13 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Watpie, sad bedzie betonowy - ma swiadectwo legalizacji z GUM, to dobrze
mierzy. Chyba ze sad sie sam nadzial na FR i potrzebuje dobrego argumentu :-)

samochodu z wynikiem na kilkadziesi±t km/h może być do¶ć przekonuj±cy.
A taki eksperyment procesowy jak najbardziej jest do wywalczenia.

Nadal watpie. Bedzie co najwyzej dobra podstawa do napisania apelacji.

Ale nawet jak do eksperymentu dojdzie ... potrafisz ustawic tak, zeby
pokazalo twoje ? J.

Data: 2012-10-14 14:50:02
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1dix7vwr6nws8.1cdl2vp7hvqbm.dlg@40tude.net...
[...]

Żeby podważyć wiarygodno¶ć urz±dzenia, na podstawie którego mamy zamiar jakie¶ kary liczyć, to wystarczy iż pokaże cokolwiek.
Je¶li auto stoi, wynik ma być zero, inaczej urz±dzenie na ¶mietnik, a nie do wymierzania kar.

Data: 2012-10-14 15:50:23
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 14:50:02 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

A skad wiesz ze pokaze co innego ?
inaczej urz±dzenie na ¶mietnik, a nie do wymierzania kar.

A sedzia powie "na postoju sie nie liczy, prosze pojechac rowno 50 i trzy
razy powtorzyc". Chyba ze wczesniej rozsadnie zeznasz ze to jakies nieporozumienie chyba, bo
przed tym FR to az zatrzymales sie z wrazenia a na pewno nie jechales 100
:-)

J.

Data: 2012-10-14 18:04:59
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:g28jsac02n7e$.an1809ku4mp6$.dlg@40tude.net...
[...]

Bo za każdym razem pokazywał prędko¶ć kręc±cego się wiatraka klimy. ;-)

inaczej urz±dzenie na ¶mietnik, a nie do wymierzania kar.

A sedzia powie "na postoju sie nie liczy,

Znaczy jak pokazuje 70 km/h na postoju, to sk±d wiadomo, czy przypadkiem nie stałem na jezdni?

Data: 2012-10-14 18:34:38
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 18:04:59 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Mierzyles ?
inaczej urz±dzenie na ¶mietnik, a nie do wymierzania kar.
A sedzia powie "na postoju sie nie liczy,

Znaczy jak pokazuje 70 km/h na postoju, to sk±d wiadomo, czy przypadkiem nie stałem na jezdni?

Bo zeznales ze jechales 49, no gora 52  :-)

J.

Data: 2012-10-14 23:38:25
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1a2ifaz0jdt1c.1wc9j5opga1f.dlg@40tude.net...
[...]

Ogl±dałe¶ wyniki.

[...]

No i?
Może nadal zmierzono prędko¶ć wiatraka?

A jak s± w±tpliwo¶ci to ukarać nie można.

Data: 2012-10-15 01:50:18
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 23:38:25 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Czyli nie wiesz.

[...]

Ale to nie ty bedziesz ocenial :-)

A jak s± w±tpliwo¶ci to ukarać nie można.

No coz, pochwal sie jak ci sie kiedys skonczy spotkanie z Iskra.

J.

Data: 2012-10-14 19:54:34
Autor: Marcin Kiciński
iskra
W dniu 2012-10-14 18:04, Cavallino pisze:

Bo za każdym razem pokazywał prędko¶ć kręc±cego się wiatraka klimy. ;-)

To samochód był zły, a nie radar. W porz±dnych autach wiatraka nie widać i radar działa prawidłowo ;)

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2012-10-14 23:39:30
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "Marcin Kiciński" <m.kicinski@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:507afc72$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2012-10-14 18:04, Cavallino pisze:

Bo za każdym razem pokazywał prędko¶ć kręc±cego się wiatraka klimy. ;-)

To samochód był zły, a nie radar. W porz±dnych autach wiatraka nie widać

Znaczy naocznie, czy się nie kręci Twoim zdaniem? ;-)

Data: 2012-10-18 11:10:23
Autor: AZ
iskra

http://www.emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-15 02:16:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
iskra
W dniu 2012-10-14 14:50, Cavallino pisze:

Żeby podważyć wiarygodność urządzenia, na podstawie którego mamy
zamiar jakieś kary liczyć, to wystarczy iż pokaże cokolwiek.
Jeśli auto stoi, wynik ma być zero, inaczej urządzenie na
śmietnik, a nie do wymierzania kar.

Pięknie pierdolisz :)

I nie żebym podziwiał technikę Twoich stosunków seksualnych. Z sądownictwem w RP nie miałeś raczej za wiele do czynienia.

Ja mam w ręku wyrok własny, w którym policjanci obwiniają mnie do niestosowania się do znaku A.

Podczas rozprawy podnosiłem, że nie mogłem się stosować do znaku A bo w miejscu "popełnionego wykroczenia stał znak B".

Powołano biegłego, zasięgnięto (sąd zasięgnął) języka u nadzorcy drogi jaki jest znak ...

Z w/w materiałów dowodowych wynikało, że nie ma znaku A. Jest znak B.

Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania siÄ™ do znaku A.

W apelacji przejebałem, sąd podtrzymał karę i ukarał mnie za niestosowanie się do znaku A, którego nie było (bo był znak B) :)

Skończ waść pierdolić zatem ... wyjdź kiedyś zza klawiatury ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-10-15 02:27:57
Autor: anacron
iskra
Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania siÄ™ do znaku A.

Na cztery sprawy o Iskrę jedną przegrałem (pierwszą). Teraz mam piąta. W
3 przypadkach podważałem wynik zawsze innym argumentem., Teraz czas na
pomiar stojÄ…cego pojazdu. Eksperyment procesowy niebawem.

Data: 2012-10-15 02:58:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
iskra
W dniu 2012-10-15 02:27, anacron pisze:

[...]

Wszczonsajonce. Żona/córka zrobiła już loda komendantowi ???

Data: 2012-10-15 09:17:32
Autor: anacron
iskra
[...]

Ależ ty głupi jesteś... eot

Data: 2012-10-15 11:14:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello onarjusz,

Monday, October 15, 2012, 10:23:58 AM, you wrote:

Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania się do znaku A.
Na cztery sprawy o Iskrę jedn± przegrałem (pierwsz±). Teraz mam pi±ta. W
3 przypadkach podważałem wynik zawsze innym argumentem., Teraz czas na
pomiar stoj±cego pojazdu. Eksperyment procesowy niebawem.
Wszczonsajonce. Żona/córka zrobiła już loda komendantowi ???
Poza poziomem;/

Poza poziomem jest pisanie o rzekomych pięciu sprawach zwi±zanych z
radarem.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 09:26:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello anacron,

Monday, October 15, 2012, 2:27:57 AM, you wrote:

[...]

Facet, przestań zmyslać.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 11:12:02
Autor: J.F
iskra
UĹĽytkownik ""RafaĹ‚ \"SP\" Gil""  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:k5fksl$3tq$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A to swoja droga nie jest swietna okazja do wystosowania skargi kasacyjnej ?

J.

Data: 2012-10-15 16:57:30
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5fksl$3tq$1@node1.news.atman.pl...
[...]

W ostatnim roku wygrałem dwa procesy, w sumie byłem uczestnikiem jeszcze kilku w ostatnich 10 latach.
Mówisz że za mało?
Prawnikiem z zawodu nie jestem, więc nawet nie chciałbym pojawiać się w sądzie częściej.

Ja mam w ręku wyrok własny, w którym policjanci obwiniają mnie do niestosowania się do znaku A.

Podczas rozprawy podnosiłem, że nie mogłem się stosować do znaku A bo w miejscu "popełnionego wykroczenia stał znak B".

A jakie to znaki?
Bo może różnica jest pomijalna i czepiałeś się słówek?

Data: 2012-11-09 18:10:09
Autor: anacron
iskra
[...]

Głupi Rafał Gil! Pierdolić to on może Twoja żonę, pod warunkiem, że
młoda i dupę umyje. Ja w ten sposób już wygrałem sprawy sądowe, a Ty
tylko teoretyzujesz sobie. Ale takie prawo głupka.

Data: 2012-11-09 18:25:10
Autor: J.F
iskra
UĹĽytkownik "anacron"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

a sygnatura tych spraw sie pochwalisz ?

Bo owszem, nie wykluczam, ze jak masz znajomego komendanta, to moze i masz znajomego sedziego, i moze cos wygrasz - w wielu przypadkach bedzie jednak tak, ze sedzia po prostu stwierdzi ze nie ma potrzeby nic sprawdzac - urzadzenie ma wazny certyfikat, wiec widac mierzy dobrze, a policjant zeznajacy pod odpowiedzialnoscia karna przeciez nie moze klamac.

J.

Data: 2012-11-09 20:09:53
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:509d3c78$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Przecież miałeś linki.
Nie od niego, ale w sumie, to co Ci za różnica?

Data: 2012-11-10 21:29:41
Autor: Adam Płaszczyca
iskra
Dnia Fri, 09 Nov 2012 18:10:09 +0100, anacron napisał(a):

[...]

Nie może. Ty też nie możesz. Jeste¶ durniem :D

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-10-15 02:23:54
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-14 10:52, Cavallino pisze:

[...]

Jestem wła¶nie w trakcie. Poprosiłem o eksperyment procesowy polegaj±cy
na pomiarze stoj±cego samochodu z bliska. Mój i30 przy wł±czonej klimie
pokazuje nawet 130 (juz sprawdzałem). Policjanci się oburzali, że
przecież nikt z takiej odległo¶ci nie mierzy, ale ja uzasadniłem, że to
ma pokazać, jak niewiele potrzeba, aby przekłamać pomiar. ¦±d się
zgodził, eksperyment w przyszłym miesi±cu.

Data: 2012-10-15 16:59:07
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k5fl78$m1u$2@mx1.internetia.pl...
[...]

Wrzuć link do wyroku jak już będziesz go miał, to zamkniesz gębę niedoinformowanym pieniaczom.

Data: 2012-10-15 12:04:24
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-14 10:39, Cavallino pisze:

Użytkownik "onarjusz" <zorpad@op.pl> napisał w wiadomości grup
Czy przyjmujecie mandaty, które zostały wystawione dzięki pomiarowi z
iskry? Czy pomiar Iskrą który był dokonany gdy obok mnie był drugi
samochĂłd jest miarodajny?

Nawet gdy jest jeden samochĂłd, to pomiar IskrÄ… nie jest miarodajny.

Problem polega na tym, ĹĽe w 90-95% gdy zachowane sÄ… wszystkie warunki z
instrukcji obsługi jest i na tej podstawie sądu uznają, że urządzenie ma
legalizacjÄ™ i skazujÄ… kierowcÄ™. SÄ… metody na wygranie z nimi, ale to
bardzo trudne.

Data: 2012-10-15 12:23:07
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-15 12:04, anacron pisze:
[...]

Czyli siÄ™ nie dyskutuje?

Data: 2012-10-15 12:34:55
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 12:23, onarjusz pisze:
[...]

Dyskutuje, ja nie przyjmuje ĹĽadnego z Iskry. Za mnÄ… 4 przypadki,
pierwszy przegrałem, trzy kolejne wygrałem. Obecnie piąty w Gnieźnie tym
razem. Jak dużo jeździsz kup rejestrator (na przyszłość)

Data: 2012-10-15 21:29:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
W dniu 2012-10-15 12:34, anacron pisze:
[...]

Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-10-15 21:38:53
Autor: jerzu
iskra
On Mon, 15 Oct 2012 21:29:19 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<mojnick@onet.pl> wrote:

Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.

Bierę chipsy i czekam.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-15 21:48:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello jerzu,

Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.
Bierę chipsy i czekam.

Mogę się przysi±¶ć? To może potrwać...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-15 22:14:05
Autor: R2r
iskra
Hello jerzu,

Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.
BierÄ™ chipsy i czekam.

Mogę się przysiąść? To może potrwać...

No... ale to kaĹĽdy coĹ› przynosi, nie? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-15 22:46:10
Autor: Tom N
iskra
R2r w <news:507c6e8a$1news.home.net.pl>:

Hello jerzu,
Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.
Bierę chipsy i czekam.
Mogę się przysi±¶ć? To może potrwać...
No... ale to każdy co¶ przynosi, nie? ;-)

Mam wydrukowan± historię wypocin motylińskiego od czasów "komendanta", mogę
jeszcze dołożyć pół litra wygrane od Stasia Podróżnika, czipsów nie jem :D

--
'Tom N'

Data: 2012-10-15 23:39:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
W dniu 2012-10-15 22:46,  (Tom N) pisze:
[...]

To ja wpadnę ze ¶ledzikiem. Będzie do kompletu. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

Data: 2012-10-15 23:45:10
Autor: R2r
iskra
[...]

Mam wydrukowaną historię wypocin motylińskiego od czasów "komendanta",
mogÄ™
jeszcze dołożyć pół litra wygrane od Stasia Podróżnika, czipsów nie
jem :D

To ja wpadnę ze śledzikiem. Będzie do kompletu. :P

To co, robimy spot we Włocławku? :D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-16 09:21:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello R2r,

[...]

Jak we Włocławku, to ja może znicze kupię?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-21 00:35:12
Autor: Adam Płaszczyca
iskra
Dnia Tue, 16 Oct 2012 09:21:02 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

To co, robimy spot we Włocławku? :D

Jak we Włocławku, to ja może znicze kupię?

I wieniec. Ale ze składek. --

Data: 2012-10-16 09:17:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello R2r,

Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.
Bierę chipsy i czekam.
Mogę się przysi±¶ć? To może potrwać...
No... ale to każdy co¶ przynosi, nie? ;-)

No dobra - napoje niealkoholowe, bo ja zboczony abstynent jestem ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-16 10:42:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
Hello R2r,

[...]

OK. Jeden kierowca zawsze się przyda. ;)

Data: 2012-10-16 11:24:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
iskra
Hello Marcin,

Tuesday, October 16, 2012, 10:42:21 AM, you wrote:

[...]

Zd±życie wytrzeĽwieć ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-18 12:15:53
Autor: AZ
iskra

http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 17:16:22
Autor: anacron
iskra
On 2012-10-15, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.

BierÄ™ chipsy i czekam.

http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

Sami mogli poszukać, może by się czytać nauczyli :)

Data: 2012-10-23 21:02:58
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 17:16:22 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Sami mogli poszukać, może by się czytać nauczyli :)

To nie dowodzi tego: "Dyskutuje, ja nie przyjmuje żadnego z Iskry. Za
mn± 4 przypadki, pierwszy przegrałem, trzy kolejne wygrałem."

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-23 19:14:20
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Sami mogli poszukać, może by się czytać nauczyli :)

To nie dowodzi tego: "Dyskutuje, ja nie przyjmuje ĹĽadnego z Iskry. Za
mną 4 przypadki, pierwszy przegrałem, trzy kolejne wygrałem."

Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 21:17:12
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 19:14:20 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

To że kto¶ wygrał, nie znaczy jeszcze że wygrał Motyliński.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-23 19:30:54
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
Prosze Cie... gosc pokazal, ze z policja w sadzie da sie wygrac chociaz
wszyscy tu twierdzili, ze to zupelnie niemozliwe.

To że ktoś wygrał, nie znaczy jeszcze że wygrał Motyliński.

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:12:23
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 19:30:54 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

Może tak, może nie, nie wiem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-23 20:26:28
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
On Tue, 23 Oct 2012 19:30:54 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

MoĹĽe tak, moĹĽe nie, nie wiem.

No to Ci wlasnie mowie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:31:48
Autor: jerzu
iskra
On Tue, 23 Oct 2012 20:26:28 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No to Ci wlasnie mowie.

A ja Ci nie wierzę, mogę?

Swoj± drog± ciekaw jestem jak wpływ ma na ten radar klimatyzacja w
Oplu Vectra oraz wiatrak. który jest umiesczony za dwoma chłodnicami. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-23 20:36:22
Autor: AZ
iskra
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
On Tue, 23 Oct 2012 20:26:28 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No to Ci wlasnie mowie.

A ja Ci nie wierzÄ™, mogÄ™?

Oczywiscie.

Swoją drogą ciekaw jestem jak wpływ ma na ten radar klimatyzacja w
Oplu Vectra oraz wiatrak. który jest umiesczony za dwoma chłodnicami.
Nie znam dokladnie zjawiska, jak widac ma.

http://www.joemonster.org/filmy/15225/Nowy_policyjny_radar_ktory_zawyza_predkosc

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-23 22:37:29
Autor: Cavallino
iskra

On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
On Tue, 23 Oct 2012 19:30:54 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Przeciez to wlasnie jego sprawa...

MoĹĽe tak, moĹĽe nie, nie wiem.

No to Ci wlasnie mowie.

Objawienia duchów świętych są u Ciebie na porządku dziennym?
Bo niby jak inaczej mieliśmy się dowiedzieć o wyroku Motylińskiego, skoro nie od Motylińskiego, że teraz jakieś zarzuty robisz ?

Data: 2012-10-23 23:26:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
iskra
W dniu 2012-10-23 21:14, AZ pisze:
On 2012-10-23, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
[...]

Więcej nt wygranych z Policją pokazał imho Trzypion. Sorry.

Data: 2012-10-16 10:33:31
Autor: anacron
iskra

Tak jak napisał Cavallino - rzuć linkiem do któregokolwiek z wygranych.

Na emil-tv opublikowaliśmy kilka, poszukaj.

Data: 2012-10-15 17:01:28
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5gn7m$o7$1@mx1.internetia.pl...
[...]

A w jakim procencie spraw sÄ… zachowywane wszystkie warunki?

jest i na tej podstawie sÄ…du uznajÄ…, ĹĽe urzÄ…dzenie ma
legalizacjÄ™ i skazujÄ… kierowcÄ™.

Z tych 90-95% w ilu przypadkach kierowca pojawił się w sądzie z papugą?

Data: 2012-10-15 18:10:25
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 17:01, Cavallino pisze:
A w jakim procencie spraw sÄ… zachowywane wszystkie warunki?

Wygrywam właśnie dlatego, że nie czytali lub nie zrozumieli instrukcji i
nie mierzÄ… z zachowaniem wszystkich warunkĂłw.

jest i na tej podstawie sÄ…du uznajÄ…, ĹĽe urzÄ…dzenie ma
legalizacjÄ™ i skazujÄ… kierowcÄ™.

Z tych 90-95% w ilu przypadkach kierowca pojawił się w sądzie z papugą?

A nie, ile procent kierowcĂłw wygrywa/przegrywa to ja siÄ™ nie zamierzam
udzielać, nie wiem (tak zwyczajnie) jak to wygląda w statystykach
sądowych. Mówiłem o pomiarach.

Data: 2012-10-15 19:05:15
Autor: Cavallino
iskra

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k5hclv$g33$1@mx1.internetia.pl...
[...]

No właśnie.

[...]

Znaczy nie napisałeś że 90-95% kierowców przegrywa w sądzie?
No to napisz co chciałeś powiedzieć tak naprawdę....

Data: 2012-10-15 19:40:49
Autor: liquidmolly
iskra
Cavallino:
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl>
[ciach bajki]
No to napisz co chciałe¶ powiedzieć tak naprawdę....

Tabletki mi sie skonczyly.

Data: 2012-10-24 00:35:12
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 19:05, Cavallino pisze:

[...]

PowtĂłrzÄ™:

[...]

Czytać ze zrozumieniem nie umiesz? Problem z Iskrą polega na tym, że
przy zachowaniu wszystkich warunków z instrukcji obsługi urządzenie w
około 90-95% pokazuje poprawna prędkość. Na tej podstawie sądy
(zazwyczaj jak domniemam) uznają, że pomiar był dokonany poprawnie. Bo
urzÄ…dzenia posiada legalizacjÄ™, jednak jak pokazuje praktyka (chociaĹĽby
moja, choć nie tylko) można wygrać. Ja od jakiegoś czasu z założenia z
Iskry mandatów nie przyjmuję i póki co jestem na plus... Na przyszłość
czytaj powoli. :)

Pozdrawiam

Data: 2012-10-24 16:57:29
Autor: Cavallino
iskra

[...]

Nie, to Ty nie umiesz pisać.
Pomimo drugiej próby i tak nie byłeś w stanie przepisać tego akapitu na język polski,

iskra