iskra

Data: 2012-10-14 12:24:06
Autor: Jacek
iskra
W dniu 2012-10-13 23:19, onarjusz pisze:
Czy przyjmujecie mandaty, kt贸re zosta艂y wystawione dzi臋ki pomiarowi z
iskry? Czy pomiar Iskr膮 kt贸ry by艂 dokonany gdy obok mnie by艂 drugi
samoch贸d jest miarodajny?
Je偶eli Iskra ma legalizacj臋, to d..a blada.
Niewa偶ne, 偶e jest sporo przypadk贸w, 偶e Iskra pokazuje g艂upoty, ale ma na to papier. Mo偶na by si臋 spiera膰 przy ewidentnych przypadkach (kiedy艣 zmierzyli ci臋偶arowego Jelcza na ponad 100 km/h a ten technicznie nie m贸g艂 jecha膰 szybciej, ni偶 80).
Co do pomys艂u walki przed s膮dem, to co kto lubi.
Rozmawia艂em z go艣ciem, kt贸ry ma s臋dziego w rodzinie i ten m贸wi, 偶e s臋dzia takimi sprawami nawet sobie g艂owy nie zawraca i tylko podpisuje to, co chce policja. Jak kto艣 jest bardzo uparty, to mo偶e sobie popr贸bowa膰 sprawiedliwo艣ci w drugiej instancji.
Jacek

Data: 2012-10-14 12:50:52
Autor: J.F.
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 12:24:06 +0200, Jacek napisa(a):
Rozmawia砮m z go禼iem, kt髍y ma s阣ziego w rodzinie i ten m體i, 縠 s阣zia takimi sprawami nawet sobie g硂wy nie zawraca i tylko podpisuje to, co chce policja.

Sedzia sobie istotnie glowy nie zawraca, tylko podpisuje wyrok nakazowy.
Ale jak sie sprzeciwisz, to wtedy czyta dokladniej.
Jak kto jest bardzo uparty, to mo縠 sobie popr骲owa sprawiedliwo禼i w drugiej instancji.

W drugiej instancji sa sedziowie po pierwszej instancji, a to nie
morderstwo - policja ma wydruk z legalizowanego urzadzenia, a ty co masz -
swoja obietnice ze wolniej jechales ? :-)
Jakis filmik na youtubie nieznanego autorstwa ? Owszem, odmowa przeprowadzenia eksperymentu to jest jakas podstawa ktora w
apelacji mozna uznac ..

J.

Data: 2012-10-14 14:53:15
Autor: Cavallino
iskra

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:1u30sa78k0c66$.1vnsyn79jhnod$.dlg@40tude.net...
[...]

Eksperyment procesowy jasno pokazuj眂y, 縠 tak legalizacj to sobie mo縩a podetrze, a nie traktowa jej jako dow骴.

Na tej samej zasadzie wi阠ej warta jest dow骴 (np. bieg砮go), 縠 auto by硂 niesprawne, ni piecz眛ka diagnosty w dowodzie rejestracyjny sprzed np. p蟪 roku.

Data: 2012-10-15 05:00:55
Autor: Pyzaty
iskra
W dniu niedziela, 14 pa糳ziernika 2012 14:52:58 UTC+2 u縴tkownik Cavallino napisa:
Eksperyment procesowy jasno pokazuj眂y, 縠 tak legalizacj to sobie mo縩a podetrze, a nie traktowa jej jako dow骴.

S阣zia musi zgodzi si na taki eksperyment?

Data: 2012-10-15 14:15:39
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 14:00, Pyzaty pisze:
[...]

Nie musi.

Data: 2012-10-14 14:51:11
Autor: Cavallino
iskra

U偶ytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:507a92c6$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak klient nie przyjdzie na rozpraw臋 to by膰 mo偶e.
Ale jak przyjdzie i to z papug膮, to ju偶 tak 艂atwo nie ma, s臋dzia te偶 o sw贸j ty艂ek si臋 boi.

Data: 2012-10-14 14:57:04
Autor: neoniusz
iskra
On 14.10.2012 14:51, Cavallino wrote:
s臋dzia te偶 o
sw贸j ty艂ek si臋 boi.

A to dobre.

Data: 2012-10-14 19:18:03
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-14 14:57, neoniusz pisze:
On 14.10.2012 14:51, Cavallino wrote:
s臋dzia te偶 o
sw贸j ty艂ek si臋 boi.

A to dobre.

Czyli dyskusja bez ko艅ca.
Dowiedzia艂em si臋 偶e nic nie wiadomo.
Wczoraj Pan ustrzeli艂 mnie iskr膮 gdy jecha艂em na r贸wno  przy drugim samochodzie na dwu pas m贸wce w jednym kierunku, moim zdaniem nie s艂usznie. Na papug臋 nie mam wi臋c podpisa艂em glaid.

Data: 2012-10-14 19:25:48
Autor: Michoo
iskra
On 14.10.2012 19:18, onarjusz wrote:
Wczoraj Pan ustrzeli艂 mnie iskr膮 gdy jecha艂em na r贸wno przy drugim
samochodzie na dwu pas m贸wce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
s艂usznie.
A tak w sumie to ile mia艂e艣 na liczniku w por贸wnaniu z tym co na radarze (tzn o ile pr臋dko艣ciomierz zawy偶a)?

Michoo

Data: 2012-10-14 19:56:21
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-14 19:25, Michoo pisze:
[...]

Sc hamowa艂em do 80 na iskrze 118

Data: 2012-10-15 01:20:11
Autor: Tomasz Pyra
iskra
Dnia Sun, 14 Oct 2012 19:56:21 +0200, onarjusz napisa(a):

W dniu 2012-10-14 19:25, Michoo pisze:
On 14.10.2012 19:18, onarjusz wrote:
Wczoraj Pan ustrzeli mnie iskr gdy jecha砮m na r體no przy drugim
samochodzie na dwu pas m體ce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
s硊sznie.
A tak w sumie to ile mia砮 na liczniku w por體naniu z tym co na radarze
(tzn o ile pr阣ko禼iomierz zawy縜)?

Sc hamowa砮m do 80 na iskrze 118

Iskra mierzy pr阣ko舵 natychmiast po naci秐i阠iu spustu, wi阠 hamowanie
zawsz b阣zie za p蠹no.

Co do pomiaru, to mierzy najszybszy obiekt w zasi阦u, przy czym jest tak
czu硑, 縠 najszybsze mo縠 by np. podw骿ne echo samochodu kt髍e poda
pr阣ko舵 x2 wy縮z ni realna.

Ale jak ogl眃a砮m Iskr w dzia砤niu, to zdarza硑 si te odczyty wyra糿ie
zani縪ne - tu to ju nie mam pomys硊 jak to si dzieje.

Data: 2012-10-15 02:29:08
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-15 01:20, Tomasz Pyra pisze:
Ale jak ogl眃a砮m Iskr w dzia砤niu, to zdarza硑 si te odczyty wyra糿ie
zani縪ne - tu to ju nie mam pomys硊 jak to si dzieje.

R罂nica w pr阣ko禼i pojazd體 jad眂ych w t sama stron i/lub cosinus
k眛a pomiaru.

Data: 2012-10-15 11:16:18
Autor: Jacek
iskra
W dniu 2012-10-15 02:29, anacron pisze:
R罂nica w pr阣ko禼i pojazd體 jad眂ych w t sama stron i/lub cosinus
k眛a pomiaru.
He, he. Nie masz obycia z rosyjsk technik, a ta potrafi robi takie rzeczy, "縠 si nawet fizjologom nie 秐i硂".
Jacek

Data: 2012-10-15 10:25:22
Autor: onarjusz
iskra
[...]

Widzia砮m jak ch硂p otworzy dzwi w furgonie. Furgon mia ustawiony dziobem zgodnie z moim kierunkiem, wi阠 nie m骻 mierzy do ty硊 siedz眂 w samochodzie.

Data: 2012-10-15 11:51:48
Autor: anacron
iskra
W dniu 2012-10-14 19:18, onarjusz pisze:
Dowiedzia艂em si臋 偶e nic nie wiadomo.
Wczoraj Pan ustrzeli艂 mnie iskr膮 gdy jecha艂em na r贸wno  przy drugim
samochodzie na dwu pas m贸wce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
s艂usznie.

Nie udowodni, 偶e zmierzy艂 Ciebie anie jego (nie jest w stanie).
Przyda艂by si臋 艣wiadek, kt贸ry potwierdzi Twoje s艂owa.

Data: 2012-10-15 12:23:39
Autor: onarjusz
iskra
W dniu 2012-10-15 11:51, anacron pisze:
[...]

M贸g艂 by膰 wsp贸艂pasa偶er?

Data: 2012-10-14 21:42:11
Autor: jerzu
iskra
On Sun, 14 Oct 2012 12:24:06 +0200, Jacek <spaammmm@o2.pl> wrote:

Mo縩a by si spiera przy ewidentnych przypadkach (kiedy zmierzyli ci昕arowego Jelcza na ponad 100 km/h a ten technicznie nie m骻 jecha szybciej, ni 80).

W necie jest film, jak iskra mierzy pr阣ko舵... poruszaj眂ego si
powietrza.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-14 22:28:10
Autor: t慰
iskra
jerzu wrote:

W necie jest film, jak iskra mierzy pr臋dko艣膰... poruszaj膮cego si臋
powietrza.

Znaczy si臋 dobre urz膮dzenie, skoro ma tak wysok膮 czu艂o艣膰! Chwa艂a dzielnym policjantom i ich profesjonalnemu sprz臋towi!

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

iskra