islamski stalinizm

Data: 2010-03-16 09:07:08
Autor: Grzegorz Z.
islamski stalinizm
Irański sąd zdelegalizował Islamski Front Irańskiego Uczestnictwa,
największą proreformatorską partię w kraju - poinformowała półoficjalna
agencja prasowa ISNA. Według analityków jest to kolejny przejaw walki z
ruchem reformatorskim.

Wiceminister spraw wewnętrznych Solat Mortazawi powiedział, że sąd zakazał
działalności Islamskiego Frontu i "zamknął jego biura".

11 marca miał się odbyć coroczny zjazd tej partii, zbliżonej do byłego
prezydenta Mohammada Chatamiego.

W oświadczeniu Islamski Front napisał, że zabroniono mu przeprowadzenia
zjazdu; zakaz ten określił jako "nielegalny akt i wyraźny przykład
naruszenia podstawowych praw obywatelskich" - podała opozycyjna strona
internetowa Noroznews.

Kryzys polityczny, który podzielił Iran, wybuchł 13 czerwca 2009 roku, po
ogłoszeniu ponownego wyboru Mahmuda Ahmadineżada na prezydenta. Opozycja
uznała wyniki głosowania za sfałszowane i setki tysięcy ludzi wyszły na
ulice irańskich miast.

Tysiące osób aresztowano; wśród nich setki działaczy reformatorskiej
opozycji, której przewodzą kandydaci pokonani w wyborach prezydenckich -
Mir-Hosejn Musawi i Mehdi Karubi.

Akcje przeciwko opozycji spodziewane są we wtorek, gdy Irańczycy
rozpoczynają obchody Nowego Roku, który rozpoczyna się w Iranie 21 marca.

Władze ostrzegły opozycję, że wszelkie próby kolejnych protestów doprowadzą
do aresztowań.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/iran-zdelegalizowano-najwieksza-partie-opozycyjna,1452217

Data: 2010-03-16 09:49:43
Autor: Stan
islamski stalinizm

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpqyad75q56r.tnx3w5rkiqf1$.dlg40tude.net...

Kolejne Twoje niezbyt przemyślane  motto.

-"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę" -to może wybierz się w niedzielę do Niemiec i napisz co nakupiłes, Mam nadzieję ,że chyba jednak słyszałeś iż w Niemczech od soboty godz.16.00 do poniedziałku wszystkie sklepy są zamknięte.
-"słyszeć wściekłe szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"-jakiś Ty zacofany. W większości kościołów szarpaniem za dzwony zajmuje się automatyka ustawiona na określoną godzinę.
Stan

Data: 2010-03-16 10:11:24
Autor: Grzegorz Z.
islamski stalinizm
Dnia Tue, 16 Mar 2010 09:49:43 +0100, Stan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpqyad75q56r.tnx3w5rkiqf1$.dlg40tude.net...

Kolejne Twoje niezbyt przemyślane  motto.

Odczep się łaskawie od mojego "motta", dobrze?

Jak nie masz się czego przypierdolić to przypierdalasz się do sygnaturki?

Sygnaturek w Usenecie NIE KOMENTUJEMY.

Data: 2010-03-17 20:47:01
Autor: raff
islamski stalinizm
Kolejne Twoje niezbyt przemyślane  motto.

Odczep się łaskawie od mojego "motta", dobrze?

Jak nie masz się czego przypierdolić to przypierdalasz się do sygnaturki?

Sygnaturek w Usenecie NIE KOMENTUJEMY.

A dlaczego nie ?

Wlasnie ze komentujemy.

R.

Data: 2010-03-17 21:07:48
Autor: Wiesiaczek
islamski stalinizm

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hnrbjn$uu5$1news.onet.pl...
[...]

Za takie komentarze trafia się do KF-a.
Więc rób jak uważasz.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-17 21:22:13
Autor: raff
islamski stalinizm
Wiesiaczek pisze:

[...]

Jak chcesz to mozesz trafic do KF. Jak chcesz.

No to jak maly bialy Wiesniaczku ?

R.

Data: 2010-03-18 06:40:23
Autor: Wiesiaczek
islamski stalinizm

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hnrdln$7o3$1news.onet.pl...
Wiesiaczek pisze:

[...]

Nooooooo.... iiiiiiiiiii...... PLONK!

Data: 2010-03-18 12:55:58
Autor: raff
islamski stalinizm

Wiesiaczek pisze:

[...]

Prosze bardzo. Skoro chcesz.

R.

Data: 2010-03-18 10:23:52
Autor: Grzegorz Z.
islamski stalinizm
Dnia Wed, 17 Mar 2010 20:47:01 +0100, raff napisał(a):

[...]

Nie, nie komentujemy.

Data: 2010-03-16 10:26:12
Autor: sofu
islamski stalinizm

Użytkownik "Stan" <kowalikstan@iwp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

-"słyszeć wściekłe szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"-jakiś Ty
zacofany. W większości kościołów szarpaniem za dzwony zajmuje się

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Stan nie wiem kim jestes i skad, ale lepiej nie wspominaj o tej "automatyce"
za pomocą której te bestie w czarnych kieckach, umiłowani słudzy szatana
robia hałas często nie do wytrzymania.

sofu

Data: 2010-03-16 12:15:01
Autor: .heÂŽsk.
islamski stalinizm
On Tue, 16 Mar 2010 09:07:08 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Irański sąd zdelegalizował Islamski Front Irańskiego Uczestnictwa,
największą proreformatorską partię w kraju - poinformowała półoficjalna
agencja prasowa ISNA. [...]

 i co, rozplakales sie z tego powodu ?

--

 HeSk