isz habe plej dla firm

Data: 2010-09-18 18:34:53
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Fajna reklama, a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do normalnych sieci. he he

Data: 2010-09-18 19:29:51
Autor: SDD
isz habe plej dla firm

Użytkownik "spryciasz" <niepodam@aodczepsie.ee> napisał w wiadomości news:i72pnh$45e$1usenet.news.interia.pl...
Fajna reklama, a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do normalnych sieci. he he

Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym" sieciom.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-18 19:48:28
Autor: Kotlecik Mielony
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-18 19:29, SDD pisze:
Uďż˝ytkownik "spryciasz"<niepodam@aodczepsie.ee>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Fajna reklama, a klienci dzwoni�cy do pana biznesmena krzykn�: szajse!
gdy zobacz� na bilingu, �e po��czenia do pleja by�y dro�sze ni� do
normalnych sieci. he he

Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w
przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym" sieciom.

ile placisz za 2 gb netu przy zalozeniu ze tam gdzie jest zasieg 3g laczysz sie z szybkoscia 3g tam gdzie nie ma to wolniej, bo z tego co widzialem w play trzeba wtedy wykupic dwa pakiety zeby miec zasieg w calym kraju

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-09-18 20:25:07
Autor: Kotlecik Mielony
isz habe plej dla firm
U�ytkownik "spryciasz"<niepodam@aodczepsie.ee> napisa� w wiadomo�ci
[...]

no i ile kosztuje opcja blackberry ?

Data: 2010-09-18 21:23:10
Autor: ToMasz
isz habe plej dla firm
SDD pisze:
[...]

Musze opłacać 3 numery, przejdzie ze mną do konkurencji ok 12 numerów.
Interesuje mnie oferta gdzie mam za darmo w sieci (minimum 300mniut)i na
stacjonarne. teraz płacę mniej wiecej 18-20zł za numer. Ile mnie to
wyjdzie w Play?

ToMasz

PS konsultant odpowiada ze po 29gr/min, ale zato taaaaaaki telefon
dostane...

Data: 2010-09-18 21:35:14
Autor: Pirx
isz habe plej dla firm

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i733iv$4lj$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/Nieograniczone-rozmowy-w-play-i-na-stacjonarne/index.html

proszę bardzo. Na duży plus zaliczam nielimitowane połączenia po sieci jak i na numery stacjonarne.

PS.
nie jestem pracownikiem play. :)

Data: 2010-09-18 23:38:10
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Pirx" <pirx@noSPAM.pl> napisał w wiadomości news:4c9514e8$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty nie, ale pewnie żona ;)

Data: 2010-09-19 11:31:25
Autor: Pirx
isz habe plej dla firm
"spryciasz" news:i73bg3$pj$1usenet.news.interia.pl

PS.
nie jestem pracownikiem play. :)

Ty nie, ale pewnie żona ;)

może, ale po rozwodzie kompletnie nie interesuje się co się z nią dzieje, gdzie pracuje itp. :)

Data: 2010-09-19 08:54:02
Autor: ToMasz
isz habe plej dla firm
Pirx pisze:

[...]

dzięki.
na minus 30.50zł
umowa na 12 mies
umowa na firmę
minuta 44 grosze
czy minuty za minuty(1wychodząca za 2 przychodzące) są opłacane 6.1zł na
miesiąc czy 6.1 za aktywacje bezterminową?

natomiast przez przypadek znalazłem pewną promocje która mocno przemawia
na korzyść Play, ale:
1. konsultant o tym nie wspomina
2. grupa o tym nie wspomnia.

Można by dojść do wnoisku ze Play jest zajebysty, ale nikt nie wie która
z opcji jest najkorzystniejsza

ToMasz

Data: 2010-09-22 06:20:02
Autor: 666
ich habe play dla firm
To znaczy?

-- -- -

Data: 2010-09-18 23:35:43
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i72suc$nbs$1news.onet.pl...

[...]

Korzystają z Play po to, by móc zadzwonić do Play. Genialna logika. Zapomniałeś o sieciach stacjonarnych, tam też jest drożej, oni też mają mają przejść do Play, bo ta sieć wymyśliła sobie jakieś chore stawki do siebie?

Data: 2010-09-19 01:13:53
Autor: Q
isz habe plej dla firm
Zapomniałeś o sieciach stacjonarnych, tam też jest drożej, oni też mają mają przejść do Play, bo ta sieć wymyśliła sobie jakieś chore stawki do siebie?

co?
chyba uke wymysla te chore stawki - poczytaj se troche nim cos napiszesz

Data: 2010-09-19 10:47:49
Autor: tl
isz habe plej dla firm

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:i73h25$9cl$1news.task.gda.pl...
[...]

Do tej pory sądziłem, że stawki wymysla ta sieć której płacisz na jej rachunek bankowy, a nie konkurencja albo urząd.

Data: 2010-09-19 11:06:23
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 10:47:49 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

No dokładnie, ww przykład, to ogólnie specjalne niedoinformowanie przez  Trójce. -Macie drogo do Play bo Play jest BE. -Macie drogo do Play, bo  Urząd nam każe tak, mamy związane ręce.

Wykorzystywanie polityki Urzędu kiedy wchodzi konkurent, do własnych  celów, tak aby coś z tego jeszcze wydoić :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-19 20:01:05
Autor: TGor
isz habe plej dla firm
On 2010-09-19 10:47, tl wrote:

Do tej pory sądziłem, że stawki wymysla ta sieć której płacisz na jej
rachunek bankowy, a nie konkurencja albo urząd.

Dlatego poproszono cię, abyś doczytał. Świat nie opera się na "sądziłam, że"...

TG

Data: 2010-09-19 23:11:12
Autor: J.F.
isz habe plej dla firm
On Sun, 19 Sep 2010 10:47:49 +0200,  tl wrote:
[...]

Sprawa jest bardziej skomplikowana - UKE nad tym czuwa, wyznacza
limity, programy, zatwierdza, decyduje ..

J.

Data: 2010-09-19 23:39:13
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 23:11:12 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Tiaa i dlatego, mimo tego UKE że obniża MTR do Playa to Wielka Trójca  trzyma stawkę i wspólnie z nami biadoli jak to jest źle, że do Play drożej  i jaki to Play jest be. Po niektórych wypowiedziach widać, że sztuczka  marketingowa się udała, wyprane co trzeba, gratuluje udanej kampanii..

Data: 2010-09-20 00:04:22
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vjaufniu13q3bqpiotr-komputer...
[...]

Z tą Trójcą to możesz iść pod krzyż.
Operatorzy wirtualni i stacjonarni też się zmówili? Wszystko przeciw biednemu Plejowi...

Data: 2010-09-20 00:14:30
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-20 00:04, spryciasz pisze:

[...]

Wiesz chociaż, ile kosztuje połączenie tepsa -> play? A orange -> play? :-)

Data: 2010-09-20 00:40:21
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:i76209$cha$1news.onet.pl...
[...]

Zależy od abonamentu, jednak w każdym kosztuje więcej niż Tepsa->Orange, Plus, Era i Orange/Era/Plus->Orange/Era/Plus

Data: 2010-09-12 00:46:51
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-20 00:40, spryciasz pisze:

[...]

Nie zależy. Nie wiesz i się pyszczysz. Sprawdź sobie i porównaj z ceną, na jaką jesteś rąbany przez swojego operatora komórkowego. Może wtedy przejrzysz na oczy.

Data: 2010-09-20 12:39:03
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:i763su$frf$1news.onet.pl...
[...]

Nie korzystam ze stacjonarki, kiedyś stawki za połączenia zależały od wysokości abonamentu.
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/abonament/674026/
*opłata za połączenie telefoniczne do sieci Orange, Era i Plus
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/abonament/674389/startowy/
***)opłata za połączenie telefoniczne do sieci Orange, Era i Plus
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/abonament/stare_plany/standardowy/
*opłata za połączenie telefoniczne do sieci Orange, Era i Plus

Plus

http://www.simplus.pl/v.do?idx=1037780

      Tanio do Wszystkich Dużych Sieci*
      (29gr/min )
      lub
      Tanio do Plusa (19gr/min
      do sieci Plus)

Era

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/taktak_hot

      Opłata za minutę połączenia* 29 gr
      Opłata za wiadomość SMS
      do użytkowników wszystkich sieci 18 gr

* w sieci Era, Orange, Plus i na numery stacjonarne; połączenia do Play 79gr/min

Orange
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?category=PREPAID_POP&stamp=1284979110550
      opłata za minutę

      29 gr
      75 gr do Play
      65 gr do Polsatu Cyfrowego

Data: 2010-09-20 13:14:38
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 20-09-10 12:39, spryciasz pisze:

[...]

Masz nieaktualne dane
63gr do Play
75gr do wRyju
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/5044/5166040.pdf

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-20 13:27:59
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "ALEX" <jedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i77fn1$jio$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dane z podanego linka, strona oglądana w czasie pisania mojego ostatniego posta, to inna taryfa, Ty podajesz kijową ofertę Orendż Łan

Data: 2010-09-20 13:36:12
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 20-09-10 13:27, spryciasz pisze:

http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/5044/5166040.pdf

Dane z podanego linka, strona oglądana w czasie pisania mojego
ostatniego posta, to inna taryfa, Ty podajesz kijową ofertę Orendż Łan

Nie wnikam czy kijowa czy patykowa. Premierę ma dziś, czyli najnowsza.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-20 13:41:21
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-20 13:36, ALEX pisze:
[...]

   Ale nie jedyna.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-20 17:42:21
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 20-09-2010 o 00:04:22 spryciasz <niepodam@aodczepsie.ee> napisał(a):

[...]

Nie rozumiesz, ale nie szkodzi.

Data: 2010-09-20 19:24:56
Autor: Marcin Wasilewski
isz habe plej dla firm

    Proponuję odświeżyć wiadomości: www.mobile.pl

Data: 2010-09-22 21:03:25
Autor: J.F.
isz habe plej dla firm
On Sun, 19 Sep 2010 23:39:13 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

No wiesz - patrzac w ich cenniki to do Play jest sporo drozej i np ja
nie chce narazac dzwoniacych do mnie na takie koszty.

A dalej to niech sie Play stara - niech molestuje razem z UKE o zmiane
cennikow, skoro znaczaca obnizyl MTR i az tak drogo nie jest
uzasadnione. Historyznie patrzac to jednak dal im pretekst do takich cen.

J.

Data: 2010-09-23 18:23:14
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 22-09-2010 o 21:03:25 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

LOL
Świat dzięki Tobie będzie lepszy.

A dalej to niech sie Play stara - niech molestuje razem z UKE o zmiane
cennikow, skoro znaczaca obnizyl MTR i az tak drogo nie jest
uzasadnione.

Nie zajarzyłeś co wyżej napisałem. UKE aby było sprawiedliwie i  konkurencyjnie, dla nowego gracza są ustępstwa. Ustępstwa już się kończą.  Wielka Trójca wykorzystuje całą sprawę i nie obniża cen do Playa, tym  samym ma coraz wyższą marżę i DOI SWOICH KLIENTÓW! A dodatkowo bredząc  prosto w oczy swoim klientom (i przyszłym) że to wszystko wina Play i Play  jest zły.

Data: 2010-09-20 00:02:16
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:rvuc96121jva58rfi2npk0h877qs8rikhs4ax.com...
[...]

A co to w ogóle jest, że do jednej sieci, pracującej w tej samej technologii co inne obowiązuje specjalna stawka?
Istnieje jeszcze jakiś kraj na świecie z takim absurdem, czy znowu tylko w Polsce? Nawet w Mozambiku i w Papui-Nowej Gwinei chyba nic takiego by nie wymyślili!!

Data: 2010-09-19 23:13:34
Autor: Waldek Godel
isz habe plej dla firm
Dnia Mon, 20 Sep 2010 00:02:16 +0200, spryciasz napisał(a):

Istnieje jeszcze jakiś kraj na świecie z takim absurdem, czy znowu tylko w Polsce? Nawet w Mozambiku i w Papui-Nowej Gwinei chyba nic takiego by nie wymyślili!!

Tam nie. Za to w zasadzie w całej Europie obowiązują niesymetryczne stawki
dla nowych graczy. Przy tym słowo "nowych" czasem jest tylko formalnością,
bo dotyczy tak "nowych" sieci jak włoski Wind, niemiecki e-plus, francuski
Bouygues Telecom
Do tego jeszcze słowacki tusmobil, belgijski Base i kilka innych.

Więc może się zastanów łaskawie nad adekwatnością słowa "absurd"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-20 00:42:22
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:ulw9pcf9z680.dlglepper.institute.com...
[...]

Podaj jakiś link do cennika, chce zobaczyć gdzieś jeszcze pozycje: połączenia komórkowe*

*za wyjątkiem jakiegoś wypierdka

Data: 2010-09-20 00:46:54
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
[...]

http://www.t-mobile.de/tarife/0,10821,17773-_2168,00.html

jakoś nie widzę tu *połączenia do e-plus
innych języków nie znam i nawet nie chcę mi się sprawdzać, ale Ty wiesz lepiej, bo jesteś obyty w Europie.
Gdyby w Niemczech był taki ABSURD, to faktycznie przeszliby chyba na Play dla firm jak w tej reklamie...

Data: 2010-09-20 08:22:01
Autor: ToMasz
isz habe plej dla firm
spryciasz pisze:

Tam nie. Za to w zasadzie w całej Europie obowiązują niesymetryczne
stawki
(..)

[...]

mówisz i masz(po polsku):
http://t-mobile-de.karciarz.pl/
w sieci 5 centów poza 15

ToMasz

Data: 2010-09-20 12:21:25
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i76ui9$ljb$1inews.gazeta.pl...
spryciasz pisze:

[...]

No miażdżysz i popisałeś się niczym łysy uderzający grzywką o parapet.
Primo podałem link do oficjalnej strony, a nie jakiś mały serwis, secundo: mówimy o pozycji w cenniku typu:
stacjonarki, własna sieć, inne sieci komórkowe, *trefne sieci komórkowe
nikogo nie dziwi, że dzwoniąc ze swojej sieci do obcych jest różna stawka, ale ta stawka do każdego z tych innych jest taka sama, rozumiesz? A w Polsce mamy coś takiego:
-połączenia do stacjonarnych
-połączenia we własnej sieci
-połączenia komórkowe
-Play i inne nieprzystosowane g...a
i to jest chore

Data: 2010-09-20 13:02:37
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 20-09-10 12:21, spryciasz pisze:

[...]

Dlaczego trefne?

nikogo nie dziwi, że dzwoniąc ze swojej sieci do obcych jest różna
stawka, ale ta stawka do każdego z tych innych jest taka sama,

System w USA jest zdrowy?

rozumiesz? A w Polsce mamy coś takiego:
-połączenia do stacjonarnych
-połączenia we własnej sieci
-połączenia komórkowe
-Play i inne nieprzystosowane g...a

Dlaczego i do czego nieprzystosowane?

i to jest chore

A to już zawdzięczamy W3.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-20 13:12:09
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "ALEX" <jedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i77f0f$hmo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlatego, że wg cenników nie są normalnymi sieciami komórkowymi.

nikogo nie dziwi, że dzwoniąc ze swojej sieci do obcych jest różna
stawka, ale ta stawka do każdego z tych innych jest taka sama,

System w USA jest zdrowy?

Nie ma żadnej analogii, USA jest jednym z nielicznych wyjątków na świecie, gdzie nie rozróżniają po kierunkowych czy to stacjonarka/komórka, za to odbierający komórkę z reguły płaci dodatkowo i jest to jasno powiedziane.
Brak cenników typu: połączenia stacjonarne, połączenia komórkowe, połączenia do Virgin Mobile*

*jedynie teoretyczny przykład

[...]

Do reszty sieci komórkowych

i to jest chore

A to już zawdzięczamy W3.

A to w jaki sposób? Czy sieci stacjonarne też są pod wpływem magicznego W3??

Data: 2010-09-20 13:27:28
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 20-09-10 13:12, spryciasz pisze:

[...]

A czym są według cenników?

[...]

Ja się nie pytam czy jest analogia tylko czy system jest zdrowy? Tam też według cennika sieci komórkowe nie są komórkowymi.

[...]

A to ciekawe bo dokładnie tym samym telefonem dzwoniłem i łączyłem się w Play Orange i Erze. Coś przegapiłem?

i to jest chore

A to już zawdzięczamy W3.

A to w jaki sposób?

A myślisz że asymetryczny MTR wziął się z powietrza? A Streżyńska losowała stawki na ruletce? Tak samo było jak W3.1, W3.2 i W3.3 wchodziły na rynek, to aby Tepsa nie zjadła ich na śniadanie, dostali ułatwienie od poprzednika UKE -> asymetryczny MTR.

  Czy sieci stacjonarne też są pod wpływem magicznego
W3??

Było dokładnie odwrotnie: asymetryczny MTR między TP i W3.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-20 13:32:00
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "ALEX" <jedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i77gf6$mld$1inews.gazeta.pl...
Dlatego, że wg cenników nie są normalnymi sieciami komórkowymi.

A czym są według cenników?

Są "pozostałymi sieciami komórkowymi", cokolwiek ma to znaczyć

[...]

Nie jest zdrowy, ale co nas tu obchodzi USA? Nie da się tam odróżnić po wyróżniku czy to stacjonarna/komórka, u nas póki co się da.

[...]

No właśnie, cały czas jest o tym dykusja, to ta sama technologia, a koszt z niewiadomego powodu inny.

[...]

Były stawki osobne do W1, W2 i W3? nie przypominam sobie

Data: 2010-09-20 13:47:38
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 20-09-10 13:32, spryciasz pisze:

Dlatego, że wg cenników nie są normalnymi sieciami komórkowymi.

A czym są według cenników?

Są "pozostałymi sieciami komórkowymi", cokolwiek ma to znaczyć

W matrixie W3 istnieją takie potworki. W matrixie Play (i jeszcze paru opów) są tylko sieci komórkowe, bez innych, bardziejszych i tym podobnych wymysłów.

[...]

Centertel też tak działał. W Polsce.

[...]

Jakiego niewiadomego? To powszechnie wiadome na grupie. I nie do końca inny: są taryfy W3 z jednakową stawką do każdej sieci komórkowej.

Do W3 od kogo?

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-22 03:42:30
Autor: J.F.
isz habe plej dla firm
On Mon, 20 Sep 2010 13:27:28 +0200,  ALEX wrote:
[...]

Pod wzgledem antymonopolowym jest bardzo zdrowy. Z punktu widzenia klienta ma pare wad.

[...]

Z tym ze nie od razu, a potem nastapilo pare ciekawostek.
Np bardzo wysokie ceny rozmow ze stacjonarnych na komorki - przy czym uzasadnione rownie wysokim MTR.

J.

Data: 2010-09-22 07:31:11
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 22-09-10 3:42, J.F. pisze:

[...]

Zaraz by się podniósł wrzask: "powinno być ostrzeżenie że za tę rozmowę płacisz" itd.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-22 23:15:14
Autor: J.F.
isz habe plej dla firm
On Wed, 22 Sep 2010 07:31:11 +0200,  ALEX wrote:
W dniu 22-09-10 3:42, J.F. pisze:
System w USA jest zdrowy?
Pod wzgledem antymonopolowym jest bardzo zdrowy.
Z punktu widzenia klienta ma pare wad.

Zaraz by się podniósł wrzask: "powinno być ostrzeżenie że za tę rozmowę płacisz" itd.

W USA jakos nie wrzeszcza. Moze dlatego ze za kazda rozmowe placisz,
wiec po co ostrzezenia.

Klopot jest jak zadzwoni ktos z kim nie masz ochoty rozmawiac, a tu
jeszcze za to placisz. A zadzwonic moze jakis sklep wysylkowy, polityk
czy swiadek jehowy ..

J.

Data: 2010-09-23 01:16:11
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 22-09-10 23:15, J.F. pisze:

System w USA jest zdrowy?
[...]

Mam na myślę tę grupę.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-20 19:00:58
Autor: ToMasz
isz habe plej dla firm
spryciasz pisze:

[...]

w tym kontekscie - masz racje, jednak dostałeś odpowiedź na _swoje_
pytanie. Asymetria - jak najbardziej.

Primo podałem link do oficjalnej strony, a nie jakiś mały serwis,
a co za różnica?  w małym serwisie ceny są przekłamane?
[...]
tak, teraz tak.

A w Polsce mamy coś takiego:
-połączenia do stacjonarnych
-połączenia we własnej sieci
-połączenia komórkowe
-Play i inne nieprzystosowane g...a
i to jest chore

tak to jest chore. Wyleczmy To wirtualnie. Zastanówmy sie do było gdyby
był brak asymetrii, z której korzysta Play i W3. oczywiście W3 traci
zyski z tych rozmów, które wykonują ich abonenci do Playa. Play ma
ceny.... 3 razy wyższe? za co niby mają stawiać nadajniki i "dawać"
minute za kazde 2 przychodzące? Ciebie to teraz nie interesuje, ale UKE
wybrał taki chory system bo inne były by jeszcze bardziej chore.

ToMasz

Data: 2010-09-20 08:48:30
Autor: Pirx
isz habe plej dla firm
"Waldek Godel" news:ulw9pcf9z680.dlglepper.institute.com

Do tego jeszcze słowacki tusmobil

oooo, a co to za cudo? jakiś regionalny twór telekomunikacyjny, który został przemianowany na jakąś europejską markę?
z tego co się orientuję u naszych sąsiadów obecny jest T-Mobile, Orange oraz O2, do którego zaliczamy podmiot wymieniony wyżej?

Data: 2010-09-20 12:26:10
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
[...]

Aha. Być może jest tak jak mówisz i są różne stawki, ale dla klienta końcowego jest to niewidoczne i go to nie interesuje, on tylko ma pozycje w cenniku: własna sieć, pozostali, a jak się firmy rozliczają między sobą i ile sobie płacą, to go nie interesuje!

Data: 2010-09-20 11:42:17
Autor: Waldek Godel
isz habe plej dla firm
Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:26:10 +0200, spryciasz napisał(a):

[...]

zieeeeew.. nudny się robisz, wiesz?
http://shop.virginmedia.com/content/dam/allyours/pdf/004497%20Residential%20Cable%201%20July_v2.pdf
strona 3
http://www.telekom.de/Produkt-PK-;sid=1f0tOBidj-UtOFQK7H08jBOYW6NOJ6V7W5rEf4i8_ytl-FetTmiJmSMvaBujX5Q8lok=?ShowLeftNavigation=&StageProductRefID=0802001000083_0001%40EKI-PK&ProductRefID=0100001000158%40EKI-PK&CatalogCategoryID=uxkFC7ITJMsAAAEdXHsm7tPA&ActiveTabID=tarifdetails_callplus
część Minutenpreise Mobilfunknetz itp, itd...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-20 13:26:19
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:cv49tqu00fha$.dlglepper.institute.com...
[...]

Ok, mały punkt dla Ciebie. To jeszcze jest zrozumiałe, sieć 3G różni się trochę od pozostałych, być może uzasadniona inna stawka do 3.
A czym różni się Play od W3 poza barwami, żeby koszt połączenia był prawie dwukrotnie wyższy?

[...]

Nawet odrobiłeś zadanie. Rzeczywiście, jednak różnica wynosi tylko 2 centy, a nie 20.
W pripejdzie takiego rozróżnienia już tam nie ma

Data: 2010-09-20 12:42:43
Autor: Waldek Godel
isz habe plej dla firm
Dnia Mon, 20 Sep 2010 13:26:19 +0200, spryciasz napisał(a):

Ok, mały punkt dla Ciebie. To jeszcze jest zrozumiałe, sieć 3G różni się trochę od pozostałych, być może uzasadniona inna stawka do 3.

Jakbyś miał choć odrobinę pojęcia o czym piszesz, byłoby mniej żałośnie.
Wszystkie cztery sieci w Wielkiej Brytanii są sieciami 3G, dokładnie tak
jak w Polsce.
Jedynie Hutchinson ("3") jest wyłącznie siecią 3G - pozostała wielka trójka
- jak w Polsce - ma sieci 2.5G/3G

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-20 14:01:54
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:157ie8394855q$.dlglepper.institute.com...
[...]

Napisałem: różni się trochę, właśnie tym, że od początku była w tej technologii, w tej chwili wszystkie sieci migrują do 3G, kiedyś było to bardziej kontrastowe i stąd najwyraźniej wzięła się inna stawka do 3 w UK.

Data: 2010-09-20 13:05:43
Autor: Waldek Godel
isz habe plej dla firm
Dnia Mon, 20 Sep 2010 14:01:54 +0200, spryciasz napisał(a):

Napisałem: różni się trochę, właśnie tym, że od początku była w tej technologii, w tej chwili wszystkie sieci migrują do 3G, kiedyś było to bardziej kontrastowe i stąd najwyraźniej wzięła się inna stawka do 3 w UK.

Najwyraźniej jesteś fantastą który nie ma zielonego pojęcia o czym
rozmawia.
EOT. Przynajmniej dla mnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-20 16:57:25
Autor: TGor
isz habe plej dla firm
On 2010-09-20 13:42, Waldek Godel wrote:

Jakbyś miał choć odrobinę pojęcia o czym piszesz, byłoby mniej żałośnie.

Wszyscy tylko "nie karmić trolla"... A ja myślę, że niektóe trzeba _hodować_.

Takiej zabawy nie mamy za często, przyznaj. ;-)

TG

Data: 2010-09-20 15:59:16
Autor: Waldek Godel
isz habe plej dla firm
Dnia Mon, 20 Sep 2010 16:57:25 +0200, TGor napisał(a):

Wszyscy tylko "nie karmić trolla"... A ja myślę, że niektóe trzeba _hodować_.

Takiej zabawy nie mamy za często, przyznaj. ;-)

Ja już wolę takie, które bywają śmieszne, np. tak jak kiedyś Zaciek.
Ten jest tylko żenujący.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-20 17:05:18
Autor: TGor
isz habe plej dla firm
On 2010-09-20 16:59, Waldek Godel wrote:

Ja już wolę takie, które bywają śmieszne, np. tak jak kiedyś Zaciek.
Ten jest tylko żenujący.

No bo Ty mu odpisujesz a ja tylko sobie czytam.
Ale fakt, Zaciek Marębski (oraz reszta, o których nie napiszę, bo mnie pozwie ;-) ) jest nadal numerem 1 na liście.

TG

Data: 2010-09-20 13:37:54
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 20-09-10 13:26, spryciasz pisze:

[...]

Stawkami MTR ustalonymi przez UKE.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-22 03:50:10
Autor: J.F.
isz habe plej dla firm
On Mon, 20 Sep 2010 00:02:16 +0200,  spryciasz wrote:
[...]

Tam byc moze nie, ale w EU wymyslili.
Ot - forma dotowania, z korzyscia dla klienta, bo przypomnij sobie ile
placilismy przed Play.

I nie tylko - moze to calkiem dobry pomysl zeby uzytkownicy mieli
opcje "dzwonie tanio, odbieram drogo". I nie tylko u jednego operatora
- u wszystkich. Tylko z forma jakiejs zapowiedzi u dzwoniacych "bedzie
drozej".

J.

Data: 2010-09-22 07:34:09
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 22-09-10 3:50, J.F. pisze:

[...]

Taa, a największy interes będzie miała, w tym informowaniu, sieć docelowa :-P

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-19 15:57:07
Autor: CUT_INZ
isz habe plej dla firm
W dniu 18-09-2010 19:29, SDD pisze:
[...]

Era proponuje mi przedłużenie umowy na takich warunkach:
- 625min
- 3os sieć rodzinna (3os dzwonią do siebie praktycznie za darmo)
- internet w komĂłrce 100MB
- umowa 24miesiące
- telefony w atrakcyjnych cenach (np Sony Ericsson Xperia X10 mini za 1 zł)
- abonament 105zł brutto

play to przebije??

Data: 2010-09-19 16:00:19
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 15:57:07 CUT_INZ <CUT_INZ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A przedłużasz umowę w Play?

Data: 2010-09-19 18:37:49
Autor: CUT_INZ
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-2010 16:00, Piotr M pisze:

[...]

Przeczytaj to co jest wyżej w tym poście i sam wyciągnij wnioski.

Data: 2010-09-19 18:14:00
Autor: Kotlecik Mielony
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 15:57, CUT_INZ pisze:
[...]

a czy rozmowy do play schodza z abonamentu czy sa dolicane do faktury osobno ?

Data: 2010-09-19 18:36:35
Autor: CUT_INZ
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-2010 18:14, Kotlecik Mielony pisze:

a czy rozmowy do play schodza z abonamentu czy sa dolicane do faktury
osobno ?

Coś ponad połowa min może być wykorzystane na połączenia do Play.

Data: 2010-09-19 18:40:10
Autor: Kotlecik Mielony
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 18:36, CUT_INZ pisze:
[...]

sprawdz dobrze bo z tego cop pamietam to ostatnim czasy wlasni ena grupie marudza ze im era za polaczenia do play osobno kasuje mimo ze maja kase w ramach abonamentu.

Data: 2010-09-19 18:46:32
Autor: CUT_INZ
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-2010 18:40, Kotlecik Mielony pisze:

[...]

Szczerze mówiąc mało mnie to interesuje. Widocznie żaden z moich kontrahentów nie jest klientem PLAY, gdyż przeglądając bilingi i faktury nie natrafiłem na dodatkowe opłaty naliczone za połączenia do tej sieci.

Data: 2010-09-19 18:55:35
Autor: Kotlecik Mielony
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 18:46, CUT_INZ pisze:
[...]

tak czy siak mozna odczuwac niesmak majac swiadomosc ze za cos dodatkowo trzeba placic.

Data: 2010-09-18 19:46:27
Autor: JoteR
isz habe plej dla firm
"spryciasz" napisał:

a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe
niż do normalnych sieci.

No i dobrze, jaki interes można zrobić z gamoniami, którzy:
a) nie znają stawek *własnego* operatora
b) rozpłaczą się po zainwestowaniu kilkudziesięciu groszy za numerek

he he

"...po śmiechu jego."

JoteR

Data: 2010-09-18 23:41:40
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:i72tvv$frm$1inews.gazeta.pl...
"spryciasz" napisał:

[...]

No popatrz, ja znam stawki nawet obcych operatorów.
Nie widzę powodu dla którego mam przepłacać, zadzwonie do firmy z numerem w normalnej sieci.
Poza tym <plej dla firm> brzmi jak fotka.pl dla poważnych, albo jak lizak dla biznesmena. Nie ze mną te numery Bruner.

Data: 2010-09-19 00:05:22
Autor: JoteR
isz habe plej dla firm
"spryciasz" napisał:

zadzwonie do firmy z numerem w normalnej sieci.

W zasadzie każda poważna firma ma numer stacjonarny, numery komórkowe są do indywidualnych pracowników. Firma składająca się z Zenka I Jego Komórki W Pleju nie jest zazwyczaj warta nawet stawki wewnątrzsieciowej. A mnie bardzo cieszy, że wyższe stawki do mnie od razu odfiltrują mortusiaków z Orange i Ery, którzy by mi jęczeli o 5% upustu na badania, tak jakby od tego miał zależeć cały ich budżet. Niech dzwonią na stacjonarkę, tam się nimi zajmie Dział Handlowy ;->

JoteR

Data: 2010-09-19 00:24:25
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 00:05:22 JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

W zasadzie każda poważna firma ma numer stacjonarny

Tiaa, szczególnie leżąc sobie na leżaczku i będąc nawet pod kilkoma  numerami stacjonarnymi i z kilku stref Polski i Europy, w komórce..

Czym szybciej zmieni się stereotypowe i stare myślenie, tym lepiej dla tej  osoby. Wyciąganie wniosków z istnienia numeru stacjonarnego, świadczącego  o powadze firmy, może być daleko mylące :)

Data: 2010-09-19 01:02:38
Autor: JoteR
isz habe plej dla firm
"Piotr M" napisał:

W zasadzie każda poważna firma ma numer stacjonarny

Tiaa, szczególnie leżąc sobie na leżaczku

W mojej branży praca polega głównie na leżeniu na leżaczku i ostatnią rzeczą, której sobie wtedy życzę, jest telefon od targującego się mortusiaka.

Czym szybciej zmieni się stereotypowe i stare myślenie,
tym lepiej dla tej osoby.

To, że nadal noszę (za przeproszeniem) majtki, tak samo jak nosiłem w latach 70-tych, to jest stare myślenie? Nie przesadzajmy z tą nowoczesnością, bo może się okazać, że świecimy gołą dupą.

Wyciąganie wniosków z istnienia numeru stacjonarnego, świadczącego  o powadze firmy, może być daleko mylące :)

Stacjonarny numer świadczy zazwyczaj o stałym adresie firmy, gdzie można w razie czego podjechać i obsobaczyć własnoręcznie personel. Łapanie Zenka Z Jego Komórką może być dużo trudniejsze i dużo mniej bezpieczne ;->

JoteR

Data: 2010-09-19 02:22:27
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 01:02:38 JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

"Piotr M" napisał:

[...]

Goła dupa nie jest zła.
A majtki? Mogą być, bo np ciepło i np moralnie. A stringi nie zawsze  znaczy firma krzak, a stacjonarny - pantalony.

[...]

Oglądanie personelu bardzo może być miłe, aczkolwiek, może zauważyłeś,  taki personel do oglądania może kosztować. Powaga firmy, IMO nijak ma się  z topową elewacją, biurkiem szlachetnym, no i ów personelem. To gadżety.  Dzwonisz. Nie ważne w jaki sposób, na jaki numer. Obecne działanie jest  faktycznie ukierunkowane na cel - ludzie się nie widują, duże  rozproszenie, nie istotne są jakieś numerki stacjonarne czy komórkowe,  ważny jest kontakt, informacja i realizacja. Prefiksy? Po co ktoś, coś  takiego, kiedyś wymyślił? Strefy, łomatko. Stacjonarne i mobilne? A o co  chodzi..?

Data: 2010-09-19 11:48:25
Autor: JoteR
isz habe plej dla firm
"Piotr M" napisał:

[...]

Nie zauważyłem, dawno nie byłem w burdelu, a z tego co pamiętam tam się nie jeździ po to, aby ów personel obsobaczyć, tylko wychędożyć. Nie ekstrapoluj nieznanych Ci pojęć na znane ze słyszenia czynności.
http://www.sjp.pl/co/obsobaczy%E6

[...]

Łomatko, taką teraz sieczką pasą studentów? Takie będą Rzeczypospolite...
a w zasadzie takie już są, co widać po zubożeniu słownictwa.
Ale nie to jest tematem wątku.

A o co  chodzi..?

W tym wątku chodzi o to, że W3 cienko przędzie, skoro rzuca takie głębokie rezerwy jak wątkotwórca na odcinek Usenetu. Zaczynam tęsknić za Florianem.

JoteR

Data: 2010-09-20 00:08:59
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:i74m9e$hvj$1inews.gazeta.pl...
"Piotr M" napisał:

[...]

Biedactwo plejowe, to spisek przeciwko Tobie. Opłaca mnie Orendż, Plus, Era, Netia, Dialog, Vectra, Inea, Szeptel, TOSA i inni
Dali mi zadanie kopać różową landrynkę.
Zapisz się do PISu z takimi poglądami masz namaszczenie Jarka!!

Data: 2010-09-19 18:15:14
Autor: Kotlecik Mielony
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 00:24, Piotr M pisze:
[...]

tym bardziej ze ten numer stacjonarny mozna miec w erze za 9 zl na miesiac i korzystac z niego w dowolnej komorce.

Data: 2010-09-19 11:46:27
Autor: wk
isz habe plej dla firm
Użytkownik "spryciasz" <niepodam@aodczepsie.ee> napisał w wiadomości news:i73bmm$137$1usenet.news.interia.pl...
[...]
Nie widzę powodu dla którego mam przepłacać, zadzwonie do firmy z numerem w normalnej sieci.

Mega ROTFL!
Dzieki, rozbawiles mnie :)
A ja wybiore firme ktora przedstawi mi najlepsza oferte... a nie do ktorej są tańsze połączenia...
No ale kazdy ma swoje priorytety ;)

pozdrawiam, wk

Data: 2010-09-19 12:24:47
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 11:46, wk pisze:
[...]

   Nie każdy ma okazję przebierać w najlepszej ofercie. Jeśli dopiero szukamy kogoś, kto na przedstawi ofertę, to czy najpierw zadzwonimy do firmy na komórkę, czy na stacjonarny?

   A jeśli w ogóle nie ma stacjonarnego? To pewnie firma-krzak, a w "siedzibie" urzęduje żona i płaczące dziecko. Warto ryzykować?

   Telefon stacjonarny zazwyczaj oznacza pewną stabilizację. Jak firma zaczyna bankrutować, to najszybciej pozbywa się lokalizacji i właśnie numeru stacjonarnego. Kolejnych naiwnych, którzy mimo postępujących oznak zdziadzienia firmy, chcą jej jeszcze cokolwiek powierzać, właściciel-bankrut przyjmuje na komórce. Często w Playu, bo taniej.

   Są oczywiście wyjątki - jacyś specjaliści-freelancerzy, którzy z definicji nie potrzebują biura i są mobilni. Czym innym jest jednak firma dostępna tylko pod komórką, a czym innym konkretny specjalista.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 13:22:48
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 12:24:47 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Nie kapuje? A co przeszkadza w rozeznaniu się w ofertach, doradzeniu u  kogoś, itp.

   Telefon stacjonarny zazwyczaj oznacza pewną stabilizację. Jak firma  zaczyna bankrutować, to najszybciej pozbywa się lokalizacji i właśnie  numeru stacjonarnego.

Ech, co ma numer stacjonarny do stabilizacji? A jak firma pozbywa się  lokalizacji, co przez to rozumiesz? Siedzibę ma zawsze (w papierach). A to  czy ma stacjonarny BOK, sklep, cokolwiek, to zależy od profilu i potrzeb,  a nie jest IMO wyznacznikiem formy stabilizacji. Ja tam się z tym nie  zgadzam, z poczuciem, że jak jest biuro z sekretarką to znaczy że porządna  i stabilna firma :)

Data: 2010-09-19 14:04:22
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
napisał(a):

[...]

   To, że nie dzwoni się do wszystkich 500 firm robiących to w Polsce, tylko wybiera kilka na podstawie subiektywnych kryteriów. Jeśli szukam poważnej firmy do zrobienia remontu, to bardziej zaufam firmie z konkretnym biurem i telefonem stacjonarnym, niż MUREX Jan Kowalski z jedynym kontaktem na komórkę (bo przecież do domu nie będę mu się wpychał).

[...]

   Przecież pisałem. Pracuję w branży windykacyjnej i z doświadczenia mogę powiedzieć, że firma bez stacjonarnego do na 90% firma-krzak. A jednym z pierwszych widocznych objawów tego, że z firmą coś źle się dzieje (bankrutują), jest fakt, że nie ma komu odebrać stacjonarki, a potem już nawet ona nie działa.

lokalizacji, co przez to rozumiesz? Siedzibę ma zawsze (w papierach). A

    Taką siedzibę można wykorzystać tylko jako papier toaletowy.

to czy ma stacjonarny BOK, sklep, cokolwiek, to zależy od profilu i
potrzeb, a nie jest IMO wyznacznikiem formy stabilizacji. Ja tam się z

   W większości przypadków jest. Ale tak, są specjaliści, którzy mają na tyle dobrą renomę i klientów, że mogą sobie pozwolić na odrobinę ekstrawagancji i pozbycie się numeru stacjonarnego.

tym nie zgadzam, z poczuciem, że jak jest biuro z sekretarką to znaczy
że porządna i stabilna firma :)

   To znaczy, że jeszcze stać kogoś na biuro, sekretarkę i abonament do telefonu. To też o czymś świadczy.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 14:08:13
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 13:22, Piotr M pisze:

potrzeb, a nie jest IMO wyznacznikiem formy stabilizacji. Ja tam się z

   Rozumujesz nie od tej strony. Telefon stacjonarny nie implikuje stabilizacji, tylko brak telefonu stacjonarnego (podczas gdy takowy jest zazwyczaj obecny u konkurencji) implikuje większe niż średnie prawdopodobieństwo, że z firmą jest coś nie tak.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 15:11:40
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 14:08:13 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

W dniu 2010-09-19 13:22, Piotr M pisze:

potrzeb, a nie jest IMO wyznacznikiem formy stabilizacji. Ja tam się z

   Rozumujesz nie od tej strony.

A powiem Ci dlaczego :) bo IMO to Ty dalej tkwisz w rzeczywistości  odbiegającej od naturalności. Bo dla mnie nr stacjonarny czy mobilny to  obecnie nienaturalny twór, co dodatkowo jeszcze głęboko (co zrozumiałe) w  głowach ludzi siedzi (i co najlepszym przykładem też jest ta wymiana nasza  zdań).

Co jest celem ludzi dzwoniących? Kontakt. Jakiś podział na numery  stacjonarne, mobilne, strefy geograficzne i inne głupoty - jest śmieciem,  pozostałością zeszłych czasów, technologii, obecnym marketingiem  operatorów. A, aby tego było mało, jest fałszem.

Zauważ - czy dla Ciebie coś jeszcze znaczy prefiks komórkowy? Może  chciałbyś aby znaczy bo byłoby taniej, ale to też dlatego że tak nauczyli  Cie operatorzy, wychowali jak małe dziecko - zwracaj uwagę na to i na to.  Ale już nie wiesz jaki operator pod danym prefiksem się kryje. Owszem,  rodzą się w bólu w w głodzie uzależnieniowym, próby określenia operatora  poprzez sprawdzanie w internecie czy poprzez jakąś aplikację. Zobacz do  jakich absurdów doprowadzili operatorzy, co ludziska aby do kogoś  zadzwonić, pierw wykonują..
Zauważ - czy jeszcze, jak niegdyś tak było, w aspekcie tańszych połączeń,  interesuje Cie czy dzwonisz na stacjonarkę w swoim mieście czy na drugi  koniec Polski. Nie, wymarło. A jak jeszcze Cie to interesuje, to jesteś  dalej wśród tych, co tej wolności są fragmencik pozbawieni.

Po co Ci rozróżniać i w ogóle zajmować się prefiksami komórkowymi?  Operatorzy nas do tego zmusili ("zachęcają"), operatorzy, wtłaczają  niepotrzebną informację, a obecnie zafałszowaną (przenośność numerów), a w  niedalekiej przyszłości całkowicie już bezużyteczną.

Po co Ci rozróżniać numery stacjonarne od komórkowych? Jw. a dodatkowo -  to balast rozwiązań przeszłości, który za nami jeszcze się ciągnie, ale  już na szczęście wymiera i niedługo także wymrze (jak prefiksy komórkowe)  i przejdzie do lamusa i stanie się czymś, czym zaprzątałeś sobie kiedyś  głowę, poświęcałeś choćby ułamek uwagi, a co w ogóle stanie się  niepotrzebne i zapomnisz o tym.

Po co Ci rozróżniać strefy numeracyjne? To też balas który za nami jeszcze  się wlecze, ale niedługo też uschnie całkowicie. Poza tym, kiedy dzwonisz  na 91, 22 lub 12 to jesteś na 100% pewien, że dzwonisz do Szczecina,  Warszawy lub Krakowa? To już fikcja.

[...]

Co to jest telefon stacjonarny? To, że zgodnie ze strefa numeracyjną  rozmówca znajduje się w danym miejscu? To, że leży aparat telefoniczny na  biurku? Odpowiedzi - nie i nie. To już odchodzi do przeszłości. Owszem,  dalej istnieją odpowiedzi na te pytania "tak i tak", ale już nie masz  pewności że to prawda. A w ogóle te "tak i tak" to jest sztuczny wytwór.  Bo człowiek dzwoni aby się skontaktować i wymienić informacje i to się  liczy, a nie cyferki.

Data: 2010-09-19 13:43:30
Autor: Olgierd
isz habe plej dla firm
Dnia Sun, 19 Sep 2010 15:11:40 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

Nadmiar progresywizmu też bywa szkodliwy ;-)

Prawdą jest, że z niejasnych (?) przyczyn większość cwaniaków będzie np. zapisywać numer komórkowy "jak stacjonarny" (79-234 etc.). Ba, niedawno nawet widziałem jakieś rumuńskie coś, co swój numer zapisało jako +4.012.etc. -- ewidentnie udając "Amerykę" (bo adres mieli z Delaware, ale akurat jak Delaware to nic dziwnego ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-20 00:33:36
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.09.19.13.43.29legeartis.org.pl...
[...]

Ja widziałem coś odwrotnego, stacjonarny zapisany jak komórkowy początek 683- albo 616-
W jaki sposób to ma udawać Amerykę? Co czwórką ma z tym wspólnego (?)

Data: 2010-09-19 15:19:34
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 15:11, Piotr M pisze:

[ciach, ja to wszystko wiem i rozumiem]

[...]

  To teoria. W praktyce telefon stacjonarny coś jeszcze oznacza. I tak pewnie będzie jeszcze przez kilka najbliższych lat, ponieważ jakoś tak już jest, że firma ma swój telefon stacjonarny. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy stacjonarny jest kierowany na komórkę - i to wówczas właśnie świadczy o tym, że firma jest na tyle mała, że nie ma nawet jednego stałego pracownika u siebie w siedzibie.

   To żaden zarzut, ale można z tego wyciągnąć pewne wnioski. Kupiłbyś dom od dewelopera, którego złapiesz tylko na ulicy na komórkę?

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 15:26:54
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-10 15:19, Liwiusz pisze:
[...]

"Stacjonarne" od opów komórkowych całkiem zgrabnie mogą udawać stacjonarny. Zaufasz takiemu, gdy nie wiesz czy to stacjonarny czy "stacjonarny"?

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-19 15:34:44
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 15:26, ALEX pisze:
[...]

   Nie chodzi o to, aby ufać stacjonarnym, tylko aby zachować odpowiednią czujność wobec tych, którzy nawet nie chcą udawać, że mają stacjonarny - bo np. są za głupi, aby o tym pomyśleć, albo szkoda im Xzł na dodatkową opłatę itp.

   Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 15:42:40
Autor: JoteR
isz habe plej dla firm
"Liwiusz" napisał:

 Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

QXL Poland ;->

JoteR

Data: 2010-09-19 15:50:59
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 15:42, JoteR pisze:
"Liwiusz" napisał:

Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

QXL Poland ;->

   Chciałbyś z nią współpracować, gdybyś nie musiał?

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 16:51:30
Autor: JoteR
isz habe plej dla firm
"Liwiusz" napisał:

Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

QXL Poland ;->

  Chciałbyś z nią współpracować, gdybyś nie musiał?

Nie muszę i nie chcę, więc nie współpracuję. ;-)

JoteR

Data: 2010-09-20 00:14:13
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
"Liwiusz" napisał:

Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

QXL Poland ;->

  Chciałbyś z nią współpracować, gdybyś nie musiał?

Przecież ten pajac nawet nie wie jaki przykład podaję
sekunda w google:
http://allegro.pl/country_pages/1/0/marketing/about.php
fax +48 61 8602801

Data: 2010-09-20 17:43:31
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm

"Liwiusz" napisał:

Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

QXL Poland ;->

  Chciałbyś z nią współpracować, gdybyś nie musiał?

Przecież ten pajac

dobra, dosyć szczekania :)

plonk

Data: 2010-09-19 16:56:36
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm

http://company.yellowpages.pl/Polska/wielkopolskie/Poznan/9401/

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 18:06:20
Autor: JoteR
isz habe plej dla firm
"Liwiusz" napisał:

Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

QXL Poland ;->

http://company.yellowpages.pl/Polska/wielkopolskie/Poznan/9401/

Ale sami jakoś się nim specjalnie nie chwalą:
http://allegro.pl/country_pages/1/0/marketing/about.php
Ciekawe, czemu? ;->
Co prawda znając numer faksu (o, to jeszcze jeden wyróżnik firmy przez duże F), numer telefonu stosunkowo łatwo wydedukować.

JoteR

Data: 2010-09-19 15:52:07
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 15:34:44 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

Twórcy Allegro nie zarobili? Twórcy Naszej-Klasy nie zarobili. Dodzwonisz  się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

Data: 2010-09-19 16:12:33
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 15:52, Piotr M pisze:

Twórcy Allegro nie zarobili? Twórcy Naszej-Klasy nie zarobili.
Dodzwonisz się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

   To dowód na brak wyższości stacjonarnego nad komórką?

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 23:20:11
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 16:12:33 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

W dniu 2010-09-19 15:52, Piotr M pisze:

Twórcy Allegro nie zarobili? Twórcy Naszej-Klasy nie zarobili.
Dodzwonisz się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

   To dowód na brak wyższości stacjonarnego nad komórką?

No widzisz, ja w toku naszej dyskusji, nie rozgraniczam w aspekcie  wyższości. Myślę, że przynajmniej mniej a już na pewno przed tym się  bronię. Bo to Ty piszesz o wyższości i że porządna firma to też i  stacjonarne telefony. Pytałeś o firmę z sukcesem.

Myślę, że niedługo już całkowicie, a teraz coraz więcej, mamy tą  przyjemność do niezajmowania się nad numerologią, a po prostu dzwonimy,  przyjemność bo i wolność, bez rozgraniczeń - stacjonarny, komórkowy,  prefiksy, trele morele, po co to nam? Memory find Siara i wszystko jasne  ;))

Data: 2010-09-19 20:05:04
Autor: Olgierd
isz habe plej dla firm
Dnia Sun, 19 Sep 2010 15:52:07 +0200, Piotr M napisał(a):

Dodzwonisz
się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

No a ba.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-20 00:21:25
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
napisał(a):

Twórcy Allegro nie zarobili? Twórcy Naszej-Klasy nie zarobili. Dodzwonisz  się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

NK to w tej chwili dno, w przyszłym roku pewnie zdechną, nikt normalny nie trzyma już tam konta. Spółka zoo (pisownia celowa),
telefonów stacjonarnych na pewno używają, tylko nie są dostępne publicznie. Obecnie wszyscy migrują na Facebook, wszystkie nowe kampanie reklamowe podają już tylko swoje namiary na FB, czas NK minął bezpowrotnie.

Data: 2010-09-19 16:22:39
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-10 15:34, Liwiusz pisze:

[...]

A co myśleć o wątkotwórcy który dulczy o 63-29 = 34 grosze/min różnicy (Orange One, dlanaprzykładu)? 10 minut rozmowy = caaaałe 3,40 zł więcej, majątek zapewne.

Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

A taki koleś co mi robił remont w mieszkaniu, nawet jakby miał stacjonarkę, to i tak wolałbym na komórkę dzwonić.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-19 16:28:25
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 16:22, ALEX pisze:
[...]

  Drogo płacisz na stacjonarne.

Znasz firmę, która odniosła sukces i nie ma telefonu stacjonarnego?

A taki koleś co mi robił remont w mieszkaniu, nawet jakby miał
stacjonarkę, to i tak wolałbym na komórkę dzwonić.

   To jest mój przykład specjalisty, u którego brak stacjonarnego jest uzasadniony, pan "złota rączka" pracuje tylko w terenie i robi to jednoosobowo. Gdyby jednak taki pan zgłosił się do mnie do przetargu na remont w firmie, to jeśli nie miałby referencji od innych firm, którym mógłbym zaufać, nie zatrudniłbym go. Żadna bowiem przyjemność jest egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek od "kolesia", którego całym  biurem jest komórka.

--
Liwiusz
"

Data: 2010-09-19 16:42:43
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-10 16:28, Liwiusz pisze:

[...]

Nie znam nikogo ze stacjonarką, a dla minuty czy dwóch na miesiąc szkoda nafty na zabawę w pakiety.

[...]

A jakby miał referencje i nie miał stacjonarnego, wziąłbyś gościa?

  Żadna bowiem przyjemność jest
egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek od "kolesia", którego
całym biurem jest komórka.

O ile ten stacjonarny ma odebrać ktoś sensowny, a nie "szefa nie ma i nie wiem kiedy będzie".

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-19 16:48:44
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 16:42, ALEX pisze:

[...]

   Od tego jest stacjonarny, aby to sprawdzić. Ponadto, jeśli ktoś tam siedzi i odbiera telefony, to znaczy że:

1. Firmę stać na tego kogoś.
2. Można załatwić sprawę nawet podczas nieobecności szefa (przydatne jak np. właściciel złamie nogę).

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 17:17:55
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-10 16:48, Liwiusz pisze:

Żadna bowiem przyjemność jest
egzekwowanie usunięcia ewentualnych wad i usterek od "kolesia", którego
całym biurem jest komórka.

BTW Egzekwowanie od komórkowca jest "żadną przyjemnością" a od stacjonarnego lekko łatwo i przyjemnie?

O ile ten stacjonarny ma odebrać ktoś sensowny, a nie "szefa nie ma i
nie wiem kiedy będzie".

Od tego jest stacjonarny, aby to sprawdzić.

A po kiego mam cokolwiek sprawdzać? Dzwonię na komórkę i załatwiam sprawę.

[...]

A jak ma komórkowy to sprawy się nie da załatwić bo?

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-19 18:43:41
Autor: WAM
isz habe plej dla firm
On Sun, 19 Sep 2010 16:48:44 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

  Od tego jest stacjonarny, aby to sprawdzić. Ponadto, jeśli ktoś tam siedzi i odbiera telefony, to znaczy że:

1. Firmę stać na tego kogoś.
To znaczy że wlicza koszty tego kogoś do cen towarów/usług. A zatgem
to nie "Firmę stać" tylko "klienta stać".

2. Można załatwić sprawę nawet podczas nieobecności szefa (przydatne jak np. właściciel złamie nogę).
Albo dowiedzieć się że ta sprawa będzie do załatwienia jak szef wróci.

WAM

Data: 2010-09-19 18:54:20
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 18:43, WAM pisze:
[...]

   Jeśli firma może "wliczyć" coś do ceny, czyli może to sprzedać po wyższej cenie, to powinna tak zrobić bez względu na to, czy potem ten zysk przeznaczy na pracownika, czy na wczasy dla szefa na Malediwach.

Albo dowiedzieć się że ta sprawa będzie do załatwienia jak szef wróci.

   Albo.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 23:26:10
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 16:48:44 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

No właśnie rozwój technologii przyniósł nam to, że to nie oznacza że tam  ktoś siedzi i odbiera telefony :) Obecna i nadchodząca technologia  telekomunikacyjna koliduje z naszymi przyzwyczajeniami, kłóci się z  poglądami i burzy porządek jaki mamy. I bardzo dobrze że burzy, bo to  żaden porządek, to niewygoda i zniewolenie.

Data: 2010-09-19 15:48:33
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 19-09-2010 o 15:19:34 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

[...]

No nie. Mamy podobne wyobrażenia i podobne poczucie, w końcu żyjemy na tym  samym świecie :) Ale to jest złudne.. a już tym bardziej przy obecnym  rozwoju technologii, mobilności i nie tylko telefonicznej, ale ogólnej.  Zgadzam się, że stacjonarka (czy biuro) jest jakimś wyznacznikiem. Zawsze  była. Baaa, przecież wielkie biurko i 2 a najlepiej 3 telefony tarczowe  (koniecznie w różnych kolorach) to już dopiero firma! W sytuacji kiedy na  telefon czekało się latami.

Też mój umysł jest uwięziony w przekonaniu, że musi być w firmie  stacjonarny, wtedy coś to oznacza (jak w przykładzie dewelopera). Ale  mając tego świadomość i właściwie nie jakąś dużą wiedzę na temat  telefonii, jestem świadom właśnie zniewolenia w przekonaniach.

Firma z telefonem stacjonarnym to tak jak facet w garniturze to nie  awanturujący się.

No tak - przecież to jest nie do pomyślenia obecnie, aby firma z  siedzibą,stacjonarnym BOK miała same i tylko komórki :) Przecież to  podejrzane, dziwne. Naprawdę nie widzisz w tym zniewolenia wyobrażeń? Tym  bardziej jak masz świadomość że dany numer nic już prawie nie znaczy. A co  jak przyjdzie moment że przeniesiesz numer stacjonarny do gsm. Tak będzie  np za 10 albo 50 lat. A o obecnej "różnorodności" w numerach pomyślisz,  jak o nie tak dawnym, luksusie posiadania w domu telefonu :)

Data: 2010-09-19 15:55:32
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 15:48, Piotr M pisze:

[...]

   I o to właśnie chodzi.

najlepiej 3 telefony tarczowe (koniecznie w różnych kolorach) to już
dopiero firma! W sytuacji kiedy na telefon czekało się latami.

   Nikt tu nic nie mówi o tarczowych.

Też mój umysł jest uwięziony w przekonaniu, że musi być w firmie
stacjonarny, wtedy coś to oznacza (jak w przykładzie dewelopera). Ale

   Stacjonarny telefon oznacza, że firma umożliwia klientowi dodzwonienie się po niższych stawkach. Co można sądzić o firmie, której szkoda kilkudziesięciu złotych na abonament?

mając tego świadomość i właściwie nie jakąś dużą wiedzę na temat
telefonii, jestem świadom właśnie zniewolenia w przekonaniach.

   Jest cała masa takich przesądów. Idąc na spotkanie z klientem, zakładam garnitur, jadę samochodem, a nie autobusem (nawet jak mniej wygodnie) itp. itd.

[...]

   To tylko obserwacja rzeczywistości.

Tym bardziej jak masz świadomość że dany numer nic już prawie nie
znaczy. A co jak przyjdzie moment że przeniesiesz numer stacjonarny do

   Wówczas znaczenie numeru stacjonarnego przeinterpretujemy.

gsm. Tak będzie np za 10 albo 50 lat. A o obecnej "różnorodności" w
numerach pomyślisz, jak o nie tak dawnym, luksusie posiadania w domu
telefonu :)

   Póki co żyjemy w 2010r, a nie w 2020.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 16:14:10
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-10 15:55, Liwiusz pisze:

Stacjonarny telefon oznacza, że firma umożliwia klientowi dodzwonienie
się po niższych stawkach. Co można sądzić o firmie, której szkoda
kilkudziesięciu złotych na abonament?

Tnie zbędne koszty = dobrze zarządzana.

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-19 16:18:50
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 16:14, ALEX pisze:
[...]

   Jeśli tnie się TAKIE koszty, to rzeczywiście firma jest źle zarządzana.

   Znajomy były agent ubezpieczeniowy na życie opowiadał mi, jak to trudno nawiązać kontakt z bogatszymi osobami. Najpierw zobaczą, jaki masz zegarek, jakim samochodem przyjechałeś, a potem dopiero można porozmawiać o wieloletnich inwestycjach.

   Firma bez stacjonarnego do może gdzieś na bazarze jest uważana za normę.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 16:34:28
Autor: ALEX
isz habe plej dla firm
W dniu 19-09-10 16:18, Liwiusz pisze:

[...]

Firma wielkości Microsoftu czy Apple to faktycznie. Firma wielkości warzywniak, czy usługi remontowe dobrze zarządzana. Im stacjonarka potrzebna jak Gomułce grzebień. I zniknąłeś jeszcze jeden aspekt, stacjonarka często jest po to by na niej uruchomić 0800 czy 0801 i tylko po to.

[...]

Wiele zależy od poziomu/rozmiaru. BTW iGolf zlewa garnitury i jakoś nikomu to nie przeszkadza traktować go poważnie, podobnie kiedyś Bill Bramka ;->

--
ALEX Templar

Data: 2010-09-19 18:18:03
Autor: Kotlecik Mielony
isz habe plej dla firm
[...]

jestes tego pewny? :
http://www.era.pl/pl/biznes/telefon_stacjonarny/era_firmowa/ef_cennik

Data: 2010-09-19 18:55:13
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 18:18, Kotlecik Mielony pisze:
[...]

   To jeszcze nie jest na tyle popularne, aby wpływało jakoś istotnie na generalne podejście do odbioru posiadania telefonu stacjonarnego.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-19 21:36:19
Autor: wk
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i74odh$45o$1news.onet.pl...
[...]

Nie dorabiaj do taniosci Playa teorii, ze korzystaja z niego sami bankruci i kombinatorzy.
W kazdej sieci mozna znalezc tanie abonamenty czy prepaidy. Np. w Orange POP jest "1000 minut na zawolanie" za 10zl.
Co do "solidnosci" i prestiżu firm z numerem stacjonarnym:
Taki numer stacjonarny w Freeconet (VOIP) kosztuje 1zl/mies i moze dzialac na radiowce za 15zl...

Wiec dalej uwazam ze nie ma co patrzec czy firma ma stacjonarke czy nie ma. A wiadomo ze wiekszosc ma. Nawet te 1-osobowe przepisuja telefon domowy na firme zeby go odliczac.
Dzwonisz a tu odbiera tesciowa pana prezesa :))

pozdrawiam,
wk

Data: 2010-09-19 21:40:36
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-19 21:36, wk pisze:

[...]

   Tak, większość ma. Jeśli natomiast *firma* (a nie specjalista-freelancer) telefonu nie ma, to też pewne wniosku można na tej podstawie wyciągnąć. Często prawdziwe.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-18 23:50:14
Autor: Piotr M
isz habe plej dla firm
Dnia 18-09-2010 o 18:34:53 spryciasz <niepodam@aodczepsie.ee> napisał(a):

klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do  normalnych sieci.

No, a jak dowiedzą się, że są nabijani w butelkę przez te normalne sieci,  bo każą im tyle płacić za te połączenia i zarabiają na nich i strzyżą jak  baranów, to krzykną nie tylko szajse a nawet ołmadafaka.

Data: 2010-09-20 08:13:53
Autor: Adramelech
isz habe plej dla firm
"spryciasz" <niepodam@aodczepsie.ee> Odpowiedz na news:i72pnh$45e$1usenet.news.interia.pl:

Fajna reklama, a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do normalnych sieci. he he

Bo to oczywiście Play ustala cenniki "normalnych" sieci?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-09-20 12:24:08
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości news:Xns9DF96817EEEBFadresutuniema127.0.0.1...
[...]

To mógłby ktoś wreszcie powiedzieć, kto to do cholery wymyślił i ustalił?! Bo na razie trwa przerzucanie kartofla, to wina Play, to wina UKE, to wina Trójcy.
Dlaczego więc żadna sieć nie weszła na rynek z połączeniami 10zł/minutę, ale za to po 5 minutach rozmowy z zapewnieniem loda u konsultantki? Albo tania sieć z połączeniami 15gr/minutę od wszystkich??

Data: 2010-09-20 12:32:20
Autor: Liwiusz
isz habe plej dla firm
W dniu 2010-09-20 12:24, spryciasz pisze:

tania sieć z połączeniami 15gr/minutę od wszystkich??

   Jest blisko: 19gr do wszystkich.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-20 12:40:28
Autor: spryciasz
isz habe plej dla firm
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i77d7m$qt$1news.onet.pl...
W dniu 2010-09-20 12:24, spryciasz pisze:

tania sieć z połączeniami 15gr/minutę od wszystkich??

  Jest blisko: 19gr do wszystkich.

Miałem na myśli stawkę za wykonanie połączenia do danej sieci, niezależnie od tego skąd dzwonie. Żeby było taniej niż do innych, wtedy taka sieć przecież byłaby najpopularniejsza...

isz habe plej dla firm