Data: 2010-09-08 10:32:21 | |
Autor: J.F. | |
itaktak | |
ktos zauwazyl klopoty z internetowym BOK ? Pierwsze haslo przyszlo wielominutowym opoznieniem i sie oczywiscie przeterminowalo, nastepne tylko dwie minuty, informacji o pakietach brak .. -- J. |
|
Data: 2010-09-08 15:32:21 | |
Autor: Paweł Gąska | |
itaktak | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-09-08 10:32: może wreszcie ta gów...\\\"nie dbająca o klientów" sieć upadnie ;] -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-09-09 16:28:54 | |
Autor: J.F. | |
itaktak | |
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w
W odpowiedzi na maila od J.F. może wreszcie ta gów...\\\"nie dbająca o klientów" sieć upadnie ;] No wiesz, jedna zauwazona wpadka na pare lat - kazdemu moze sie zdarzyc. Ale powoli wraca do formy, zbyt powoli :-) J. |
|
Data: 2010-09-09 23:16:28 | |
Autor: Paweł Gąska | |
itaktak | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-09-09 16:28: Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał whehehe... jedna? mam jeszcze reklamacje z marca... nierozpatrzone <rotfl> Ale powoli wraca do formy, zbyt powoli :-)dla mnie już może wracać do końca życia... ich lub mojego... co nastąpi wcześniej ;) -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-09-09 23:25:51 | |
Autor: XYZ | |
itaktak | |
On 08.09.2010 10:32, J.F. wrote:
Przez cały sierpień iTakTak (Heyah Samoobsługa też) działał w trybie podglądu. Każda modyfikacja dawała komunikat "Wystąpił błąd. Proszę spróbować później." Dopiero po napisaniu do BOA wyłączyli "Już jestem". |