izolacja akustyczna - jak

Data: 2009-09-17 00:09:35
Autor: yapann
izolacja akustyczna - jak
Witajcie

Czy istnieją jakieś rozwiązania na wyciszenie:

1. pod panele podłogowe:
- aby tupanie oraz głośna muzyka były tłumione względem niższej kondygnacji

2. ściany nośnej między sąsiadem:
- aby kino domowe nocną porą nie przenikało do sąsiada

Data: 2009-09-17 06:55:31
Autor: Kane
izolacja akustyczna - jak
[...]

Na etapie projektu tzn sciana/strop dopiero bedzie czy na etapie "juz jest" - jesli tak - to jaki/jaka ? Doprecyzuj.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-09-17 09:06:21
Autor: NEWS
izolacja akustyczna - jak

Użytkownik "Kane" <kane@arymateya.pl> napisał w wiadomości news:h8sg2n$avk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sprzedać mieszkanie kupić domek w szczerym polu.

Data: 2009-09-17 09:15:17
Autor: yapann
izolacja akustyczna - jak
Użytkownik "Kane" <kane@arymateya.pl> napisał w wiadomości news:h8sg2n$avk$1nemesis.news.neostrada.pl...
jest" - jesli tak - to jaki/jaka ? Doprecyzuj.

pytanie nie dotyczy nieststy domu, ale mieszkania w nowym budownictwie wielomieszkaniowym
mam nadzieję, że mimo to uzyskam jakąś pomoc tutaj ..

Czy w tym przypadku pytanie o 'z czego ściana' jest aktualne? W betonowych blokach pewnie nośne ściany były niezłe same z siebie w tej kwestii.. Wydaje mi się, że obecnie będzie gorzej, jak sądzicie? Sprawdzenie jest o tyle niebanalne, że mieszkania są puste, bez podłóg, listew, mebli - z pewnością dźwięk niesie się  znacznie bardziej ...

Użytkownik "Kane" <kane@arymateya.pl> napisał w wiadomości
Sprzedać mieszkanie kupić domek w szczerym polu.
to jest sposób na rozwiązanie problemu dobry ale niezbyt realny póki co - więc prosiłbym jednak oodpowiedź na pytanie

Data: 2009-09-17 09:36:39
Autor: AA
izolacja akustyczna - jak
1. pod panele podłogowe:
- aby tupanie oraz głośna muzyka były tłumione względem niższej kondygnacji

U mnie stukaja.
U znajomego nr 1 podkladal ciezki podklad - jest ciszej.
U znajomego nr 2 przykleil panale do podlogi - jest najciszej.

2. ściany nośnej między sąsiadem:
- aby kino domowe nocną porą nie przenikało do sąsiada

Trwale to na sciane stelaz z drewna lub alu z przekladkami, w taki ruszt wsadzic welne mineralna, na to regips, najlepiej podwojny. Ale trzeba tez wyciszyc tak strop, bo drgania beda sie przenosic.

Prowizorycznie mozna na scianach powiesic grube kotary, rozwijane na czas seansu.

U siebie problem rozwiazalem inaczej:
Poniewaz do kina mam 800m, zrezygnowalem z rozbudowywania 'home-cinema',   ciaglego inwestowania w kolejne odtwarzacze, telewizor, projektor, amplitunery, glosniki, kable, plyty DVD. Chodze do kina na nowosci, nie czekam az sie pojawia na DVD, siedze wygodnie, mam klime, nikt mi nie przeszkadza a w perspektywie kilku lat wychodzi taniej.

AA

Data: 2009-09-17 11:43:59
Autor: Dawid
izolacja akustyczna - jak
AA pisze:

[...]
Bardzo ciekawe jak wyliczyłeś to taniej?
Przypuśćmy, że idziesz do kina tylko 5 razy w miesiącu.
Tylko bilet 5 x 20 zł = 100 zł. Cały rok 1200 zł.
Np 5 lat to 6000 zł.Już nawet nie napiszę o 10 latach.
Mam rodzinę 4 osobową, chodzimy do kina w dwójkę nieraz trójkę lub wszyscy.Nawet ulgowe bilety, karnety itp kosztują dużo, nie mówiąc o napojach itd.Pomnóż te 5 lat tylko razy dwa to wyjdzie, że sprzęt mogę śmiało zmieniać, razy cztery to już super sprzęt.
:-)
Pozdrawiam

Data: 2009-09-17 12:35:50
Autor: AA
izolacja akustyczna - jak
Przypuśćmy, że idziesz do kina tylko 5 razy w miesiącu.
Tylko bilet 5 x 20 zł = 100 zł. Cały rok 1200 zł.
Np 5 lat to 6000 zł.Już nawet nie napiszę o 10 latach.

4 lata temu kupilem kineskopowy TV z wyzszej polki, dzis kusza LCD-LED, projektory, Blu-Ray, w amplitunerze brak switcha hdmi.
Do tego prad w stanie dzialania, czuwania.

[...]

1m2 mieszkania na glosniki, 1m2 na sprzet rtv, rolety w oknach, pelna szafka slodyczy/chipsow, piwo w lodowce - to tez kosztuje :)

AA

Data: 2009-09-17 20:07:12
Autor: yapann
izolacja akustyczna - jak
Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:h8sou9$kqb$1inews.gazeta.pl...
Prowizorycznie mozna na scianach powiesic grube kotary, rozwijane na czas seansu.
kurczę, a ja tyle czasu szukałam sposobu na grę na saxie w domu :]
może nie jest to super wygodne, ale niegłupie, dzięki

 ciaglego inwestowania w kolejne odtwarzacze, telewizor, projektor,
a czemu ciągłego? ja zamierzam kupić i mieć

Data: 2009-09-17 20:21:59
Autor: yapann
izolacja akustyczna - jak
Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:h8sou9$kqb$1inews.gazeta.pl...
U znajomego nr 2 przykleil panale do podlogi - jest najciszej.
ale bez żadnego podkładu ?

izolacja akustyczna - jak