ja nie birę, ja kolekcjonuję

Data: 2010-10-03 17:09:15
Autor: Papa 5murpfs
ja nie birę, ja kolekcjonuję
jak to jest że towar jest od dawna w legalnym obrocie i okazuje się że nie
do¶ć że nie ma podanego składu, to na dodatek nie posiada żadnych
certyfikatuf bezpieczeństwa i podobnych o dopuszczeniu go do obrotu?:O)

kurcze, to dopiero teraz w ramach jakiej¶ okcji
obywatelsko-PO-kiełbaso-wybporczej bada się skład legalnie wprowadzonego na
rynek towaru, to od czego jest ta arrmia milionuf urzędnikuf na naszym
garnuszku, oni jeszcze tego nie zbadali?:O)

to jak ja chcę wprowadzić do obrotu jakiego¶ oscypka kolekcjonerskiego to
muszę opł±cić jakie¶ ISO, certyfikaty, badania składu, podawanie go na
opakowaniu, a jakim cuem dilerzy sprzedaj± legalnie narkotyki, ja na dodatek
muszę legalnie zatrudnić pracowników i opłacać im zus, a tu można
sprrowadzać legalnie towar z chin, gdzie pracuj± niewolnicy, dzieci, bez
składek, w okropnych warunkach, i mog± ten sfuj syf sprzedawać u nas
legalnie bez żadnych badań i certyfikatów, a ty u siebie nie możesz, jednak
POlska to dziki kraj!:O(

Data: 2010-10-03 22:24:22
Autor: SDD
ja nie birę, ja kolekcjonuję

Użytkownik "Papa 5murpfs" <komuruski@bober.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ca8e35d$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

kurcze, to dopiero teraz w ramach jakiej¶ okcji
obywatelsko-PO-kiełbaso-wybporczej bada się skład legalnie wprowadzonego na

Mafia narkotykowa zareagowala, bo drastycznie spadaja im zyski na rzecz dopalaczy, macnela mackami i slugusy z Warsiafki robia, co szefostwo kaze.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-04 03:12:17
Autor: kogutek
ja nie birę, ja kolekcjonuję

> [...]

Mafia narkotykowa zareagowala, bo drastycznie spadaja im zyski na rzecz dopalaczy, macnela mackami i slugusy z Warsiafki robia, co szefostwo kaze.

Bardzo prawdopodobne. Bo jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o
pieni±dze. W to że rz±dz±cy brali nauki u matki Teresy z Kalkuty i im
bezinteresownie żal jest kilku osób co się zatruły, jako¶ nie wierzę.

Data: 2010-10-04 07:43:14
Autor: Andrzej Lawa
ja nie birę, ja kolekcjonuję
W dniu 04.10.2010 03:12, kogutek pisze:

Bardzo prawdopodobne. Bo jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o
pieni±dze. W to że rz±dz±cy brali nauki u matki Teresy z Kalkuty i im
bezinteresownie żal jest kilku osób co się zatruły, jako¶ nie wierzę.

Zwłaszcza, że osób, które zatruły się np. alkoholem jest znacznie więcej.

Data: 2010-10-04 10:57:38
Autor: komar
ja nie birÄ™, ja kolekcjonujÄ™
W dniu 2010-10-03 17:09, Papa 5murpfs pisze:
to jak ja chcę wprowadzić do obrotu jakiegoś oscypka kolekcjonerskiego to
muszę opłącić jakieś ISO, certyfikaty, badania składu, podawanie go na

wystarczy że nazwiesz go łościepok i może mieć w składzie nawet kupę owcy

Data: 2010-10-04 22:07:20
Autor: PapoSmurf
ja nie birÄ™, ja kolekcjonujÄ™
Órzytkownik "komar" napisał:
[...]

wątpię, to ze nazwiesz go inaczej to tylko nie nusi spełniać norm
oscypkowych, ale musi fszystkie spoĹĽyfcze:O)

ja nie birę, ja kolekcjonuję