ja nie birę, ja kolekcjonuję

Data: 2010-10-03 22:24:22
Autor: SDD
ja nie birę, ja kolekcjonuję

Użytkownik "Papa 5murpfs" <komuruski@bober.pl> napisał w wiadomości news:4ca8e35d$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

kurcze, to dopiero teraz w ramach jakiejś okcji
obywatelsko-PO-kiełbaso-wybporczej bada się skład legalnie wprowadzonego na

Mafia narkotykowa zareagowala, bo drastycznie spadaja im zyski na rzecz dopalaczy, macnela mackami i slugusy z Warsiafki robia, co szefostwo kaze.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-04 03:12:17
Autor: kogutek
ja nie birę, ja kolekcjonuję

> [...]

Mafia narkotykowa zareagowala, bo drastycznie spadaja im zyski na rzecz dopalaczy, macnela mackami i slugusy z Warsiafki robia, co szefostwo kaze.

Bardzo prawdopodobne. Bo jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o
pieniądze. W to że rządzący brali nauki u matki Teresy z Kalkuty i im
bezinteresownie żal jest kilku osób co się zatruły, jakoś nie wierzę.

Data: 2010-10-04 07:43:14
Autor: Andrzej Lawa
ja nie birę, ja kolekcjonuję
W dniu 04.10.2010 03:12, kogutek pisze:

Bardzo prawdopodobne. Bo jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o
pieniądze. W to że rządzący brali nauki u matki Teresy z Kalkuty i im
bezinteresownie żal jest kilku osób co się zatruły, jakoś nie wierzę.

Zwłaszcza, że osób, które zatruły się np. alkoholem jest znacznie więcej.

ja nie birę, ja kolekcjonuję