ja nie jestem z pisu, za kaczorami nie przepadam ale cenie gosci ktorych waszmosc wymieniles...

Data: 2009-05-11 10:31:47
Autor: Mariusz Merta
ja nie jestem z pisu, za kaczorami nie przepadam ale cenie gosci ktorych waszmosc wymieniles...
i to nieza to ze lubia pis tylko za to ze potrafia argumentowac a nie
przekazywac jedynie sluszne stanowisko uzgodnione w GW***nie
Mariusz Merta

Data: 2009-05-11 10:48:15
Autor: boukun
On 11 Maj, 19:31, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
i to nieza to ze lubia pis tylko za to ze potrafia argumentowac a nie
przekazywac jedynie sluszne stanowisko uzgodnione w GW***nie
Mariusz Merta

No faktycznie, mają niezłe argumenty:
Wiesz Grzesiek, jednak spierdalaj.
Piotr
Sssssspieeeeeerdaaaaalaaaaaaj, kwadratowy idioto.
rAzor
Dżinks chama masz wiele w sobie walkun.
Piotr
Z Genghis Khana to masz chyba tylko lysa pale.

R.
Kozojebcy Panie.

R.

Data: 2009-05-11 11:02:30
Autor: Mariusz Merta
paszol, won, durak...to moze dotrze do pana panie bleeeeee
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-05-11 20:09:09
Autor: boukun
paszol, won, durak...to moze dotrze do pana panie bleeeeee

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4a073a1a-a106-4366-a0d9-5fd128bf9c62b1g2000vbc.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta

Argument calkiem jak z elektoratu PiSu, pinochio jednak mial racje, he, he, he.

boukun

Data: 2009-05-11 20:02:00
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 May 2009 10:48:15 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

To nie są argumenty, tylko krótkie instrukcje, dla półgłówków.
Nie odróżniasz rzeczy z którymi byle półgłówek dałby sobie radę.
Piotr

Data: 2009-05-11 11:04:19
Autor: boukun
On 11 Maj, 20:02, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

To nie są argumenty, tylko krótkie instrukcje, dla półgłówków.
Nie odróżniasz rzeczy z którymi byle półgłówek dałby sobie radę.

Instrukcje inteligentnego elektoratu PiS. I jak ta wielka partia ma
nie zwyciężyć?
Kaczyński powinien wam kopa zasadzić, za krecią robotę, albo za
prymitywizm.

boukun

ja nie jestem z pisu, za kaczorami nie przepadam ale cenie gosci ktorych waszmosc wymieniles...