ja pier***le... diesel w automacie.

Data: 2010-12-19 03:01:16
Autor: Mateusz
ja pier***le... diesel w automacie.
http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ&feature=player_embedded

o co chodzi ?! co się mogło stać ? jak zdławić silnik w takiej
sytuacji ? dolot powietrza zatkać ? aku wypiąć ?

jeszcze takiej masakry nie widziałem, ale chyba silnik zdechł w finale
nie ? ;)

Data: 2010-12-19 03:17:35
Autor: Mateusz
ja pier***le... diesel w automacie.
Wybaczcie duplikat.

Data: 2010-12-19 13:30:20
Autor: Michal Gut
ja pier***le... diesel w automacie.
wybaczamy:)
ida swieta, trzeba wybaczac:)
moze nawet wyciagne kogos z kf na ta okazje ;)

Data: 2010-12-19 11:21:47
Autor: JAM
On Dec 19, 6:01 am, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
[...]

Ale co to za samochod ? Jakis niemiecki ?

JAM

Data: 2010-12-19 20:57:57
Autor: J.F.
On Sun, 19 Dec 2010 11:21:47 -0800 (PST),  JAM wrote:
[...]

Nie widac ? Volvo, czyli Ford, ale silnik moze niemiecki, a moze
francuski :-)

J.

Data: 2010-12-20 09:07:56
Autor: omega_fan
On 12/19/2010 08:57 PM, J.F. wrote:
[...]

V40, czyli skrzyżowanie Mitsubishi z Volvo... silniki diesla w tym byly
od Renault.

Data: 2010-12-19 14:18:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:dad68b91-ecac-4d17-b51c-2a1d237bbd8ao4g2000yqd.googlegroups.com...
http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ&feature=player_embedded

o co chodzi ?! co się mogło stać ?

Mógł wylecieć z tego automatu.
W sumie silnik cięższy niż karabin, czy tam skrzynia, więc to możliwe.

Data: 2010-12-19 17:47:28
Autor: Olo
W dniu 2010-12-19 12:01, Mateusz pisze:
[...]

rozbieganie silnika? z tego co mi się wydaje to silnik zaczął spalać własny olej z turbiny (przeciek?), a później pieprzła uszczelka pod głowicą (biały dym)... aku wypięcie nic nie da, może by pomogło zatkanie dolotu...

Data: 2010-12-19 18:22:57
Autor: Plumpi
ja pier***le..., który raz już z rzędu ten sam film będzie się tu pojawiał jako nowinka ?
Re: ja pier***le..., który raz już z rzędu ten sam film będzie się tu pojawiał jako nowinka ?
Jak widać najbardziej aktywnymi pod tym względem są ci co w ogóle nie czytają grupy tylko wpadają od czasu do czasu, aby "ZABŁYSNĄĆ".

Data: 2010-12-19 09:26:24
Autor: Mateusz
On 19 Gru, 18:22, "Plumpi" <plum...@onet.pl> wrote:
[...]

Jak Ci coś nie pasuje to po h*j to czytasz ?

Data: 2010-12-19 18:36:28
Autor: Dominik
W dniu 2010-12-19 18:26, Mateusz pisze:

Jak Ci coś nie pasuje to po h*j to czytasz ?

Po to, żebyś nie wrzucał tu po raz n-ty tego samego...

--
Dominik

Data: 2010-12-19 18:40:06
Autor: Michał Gut

http://www.sjp.pl/co/chuj

Data: 2010-12-19 19:45:39
Autor: Plumpi
Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:0342e618-84b4-40ee-b20a-

[...]

Bo nie jestem wróżką, która wie do czego prowadzi link pajaca, który nie czyta grupy i nie wie, że temat był wałkowany na grupie wielokrotnie, ani też nawet nie raczył napisać o co chodzi, żeby nie trzeba było czytać i oglądać tego samego po raz kolejny.
Ja rozumiem, że ktoś może odświeżyć link dawno już zapomniany, ale człowieku ten temat pojawia się tu już "enty" raz w przeciągu tygodnia.
Poza tym ucz się kultury i ortografii :)

Data: 2010-12-20 08:46:33
Autor: J_K_K

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:0342e618-84b4-40ee-b20a-40811fd2fa72s5g2000yqm.googlegroups.com...
On 19 Gru, 18:22, "Plumpi" <plum...@onet.pl> wrote:
Jak Ci coś nie pasuje to po h*j to czytasz ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I w ten sposób p. Chmurzynski,
który nie potrafi sklecić zdania bez przekleństw,
został "odfajkowany" przez sporą liczbę użytkowników.

JKK

Data: 2010-12-20 01:25:34
Autor: Mateusz
ja pier***le..., który raz już z rzędu ten sam film będzie się tu pojawiał jako nowinka ?
On 20 Gru, 08:46, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:

I w ten spos b p. Chmurzynski,
kt ry nie potrafi skleci zdania bez przekle stw,
zosta "odfajkowany" przez spor liczb u ytkownik w.

Nie wiem jak Ciebie, ale mnie to zupełnie nie rusza ;)

ja pier***le... diesel w automacie.