ja też ponarzekam na mile

Data: 2019-03-14 13:39:15
Autor: Bolko
ja też ponarzekam na mile

We wtorek zgubiłem portfel.
Dzwonie na infolinie banku i blokuje dokumenty+karty.
Po dwóch dniach myślenia dochodzę gdzie mogło się to stać>auchan.
Idę do informacji. Pani mówi że nie mają.
Ale proszę zapytać pana ochroniarza w okularach.
Pan ochroniarz mówi że tak jest.
Ale ulga.

I mówi jeszcze ciekawą rzecz.
Że jak sprawdzał portfel to znalazł karte z mielenium.
A że oddział obok. To podszedł i powiedział że ma portfel klienta.
I żeby zadzownili do mnie.
Ludzie z Mile: nie możemy, sorry RODO

Data: 2019-03-15 02:02:16
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
Do mille pisz reklamację na sytuację.
Ale ten ochroniarz też niezły, kolekcjonuje w nadziei napiwku (choć z drugiej strony należy mu się znaleźne, a skoro w portfelu była debetówka do konta, na którym leżała kasa za nieruchomość, to to 10% może urosnąć do naprawdę niezłych rozmiarów)?
Powinien na policję oddać.

Data: 2019-03-15 04:33:51
Autor: Bolko
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 10:02:18 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

Oddał do recepcji całego centrum handlowego.
Nie trzymał u siebie.
A znaleźne dostał. Bo naprawdę się ucieszyłem

Data: 2019-03-15 07:28:00
Autor: sczygiel
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 04:02:18 UTC-5 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Do mille pisz reklamację na sytuację.

Popieram obiema rekami.

[...]

Fajna fantazja.
Znalezne sie liczy od tego ile warta jest rzcz znaleziona.
Karta debetowa jest bezwartosciowa. No, od biedy mozna ja wycenic na dwa bilety autobusowe plus 3h utraconych zarobkow.

Powinien na policję oddać.

W sumie racja. Choc nie wiem czy to optymalne rozwiazanie...

Data: 2019-03-15 13:54:38
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:47:54 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
W dniu 15.03.2019 o 10:02, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
> niezłych rozmiarów)? Powinien na policję oddać.
> Policja nie prowadzi Biura Rzeczy Znalezionych.

Dowodu też nie?
Kartę do banku.
A reszta oczywiście do BRZ.

Data: 2019-03-15 07:31:24
Autor: sczygiel
ja też ponarzekam na mile
W dniu czwartek, 14 marca 2019 15:39:18 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:

To podszedł i powiedział że ma portfel klienta.
I żeby zadzownili do mnie.
Ludzie z Mile: nie możemy, sorry RODO

Tu warto podumac.
Czy im powiedzial:
"Mam karte panstwa klienta co mam z tym zrobic?"

Czy powiedzial:
"Mam karte panstwa klienta, prosze go poinformowac ze czekam"

Bo na pierwsze odpowiedz powinna byc:
"Prosze oddac karte bo jest wlasnoscia banku. Dostanie pan pokwitowanie"

Na drugie powinna brzmiec:
"Prosze oddac karte bo jest wlasnoscia banku. Dostanie pan pokwitowanie. Jesli sie Pan nie zgodzi, dzwonimy po policje, wiemy gdzie Pan pracuje."

Tak czy siak pisz reklamacje i badz oburzony bo zle zrobili.

Data: 2019-03-15 12:38:20
Autor: J.F.
ja też ponarzekam na mile
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:443494e9-5b2a-4d1a-8ddb-53a553de96f2@googlegroups.com...
We wtorek zgubiłem portfel.
[...]
Że jak sprawdzał portfel to znalazł karte z mielenium.
A że oddział obok.
To podszedł i powiedział że ma portfel klienta.
I żeby zadzownili do mnie.
Ludzie z Mile: nie możemy, sorry RODO

RODO niby zabrania przetwarzania danych bez uzasadnienia ... ale to chyba wystarczajace uzasadnienie ?
Czy z powodu RODO nie maja dostepu do danych klienta ?

Napisz do UODO - niech sie wypowie :-)

J.

Data: 2019-03-15 15:46:16
Autor: z
ja też ponarzekam na mile
W dniu 2019-03-15 o 12:38, J.F. pisze:
RODO niby zabrania przetwarzania danych bez uzasadnienia ... ale to chyba wystarczajace uzasadnienie ?
Czy z powodu RODO nie maja dostepu do danych klienta ?

Rodo jest tak ogólnie napisane że da się z niego wyciągnąć taki wniosek.
RODO nie jest napisane dla ludzi rozwiązywania ich problemów tylko po to żeby prawnicy mieli zajęcie.

Ale to każdy gimnazjalista wie. Tylko indywidua z pod ciemnej gwiazdy jarają się faszystowskimi metodami uciskania obywateli ;-)

Data: 2019-03-30 15:32:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ja też ponarzekam na mile

"z" 5c8bbabb$0$520$65785112@news.neostrada.pl

Tylko indywidua z pod ciemnej gwiazdy

Naprawdę ,,poprawiasz pliki''?

    spod <<przyimek złożony powstały w wyniku połączenia przyimka z w tej
    jego funkcji, w której rządzi on dopełniaczem (z domu) i przyimka pod>>

    1. <<wiąże się z czynnością, która ma kierunek od miejsca pod czymś ku górze, w dół lub w dal>>

    Włosy wysuwały się spod czapki.
    Wyjść spod prysznicu.
    Grunt obsuwał się spod nóg.

    Patrzeć, spoglądać spod rzęs, spod powiek, spod czupryny, spod brwi
    <<patrzeć, spoglądać, mając oczy zasłonięte częściowo rzęsami,
    powiekami lub lekko pochyloną głowę>>

    2. <<oznacza kierunek czynności zaczynającej się od jakiegoś punktu (w związku
       ze zwrotami, w których pod określa bliskość przestrzenną, np. pod Krakowem)>>

    Pochodzi spod Krakowa.
    Góral spod Giewontu.

    3. <<oznacza wspólne podleganie jakiejś władzy lub wydobycie
       się z zakresu jakichś oddziaływań, wpływów>>

    Towarzysze spod jednego znaku, spod różnych chorągwi.
    Wydobyć (się), uwolnić (się), wyzwolić (się) spod przemocy,
    spod jarzma, spod nadzoru, spod opieki.

    Wyjęci spod prawa.

    Coś wyszło spod (czyjejś) ręki, igły, spod (czyjegoś) pióra, pędzla, dłuta
    <<coś zostało zrobione, uszyte, namalowane, wyrzeźbione (przez kogoś)>>

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-03-15 14:47:02
Autor: Miroo
ja też ponarzekam na mile
W dniu 2019-03-14 o 21:39, Bolko pisze:

We wtorek zgubiłem portfel.
Dzwonie na infolinie banku i blokuje dokumenty+karty.

No to teraz przypadkiem nie użyj tych dokumentów, bo cię zgarną panowie w kominiarkach ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-03-15 07:12:54
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 14:47:16 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:
> [...]
> Dzwonie na infolinie banku i blokuje dokumenty+karty.

No to teraz przypadkiem nie użyj tych dokumentów, bo cię zgarną panowie w kominiarkach ;)

A teraz jeszcze dostanie dowód "z chipem", będzie kolejny powód do stresowania się...

Ja nawet, w ramach testowania profilu zaufanego (musiałem się nauczyć przy pomaganiu w złożeniu sprawozdania spółki z o.o. do krs) chciałem sobie taki dowód zamówić (można bodajże od 4 marca), ale poległem na konieczności dostarczenia zdjęcia.
Niestety moje zdjęcie z dyplomu już nie przejdzie, choć miałem je we wszystkich trzech posiadanych do tej pory dowodach "plastikowych" (na obywatel.gov.pl można sobie podejrzeć info o starych dowodach, łącznie z fotkami) teraz niestety trzeba mug-shot en-face :(
Hmmm, może spróbuję to z paszportu sobie wyciągnąć przez NFC, już było robione wg nowych zasad (ciekawostka, paszport z 2011 i było już takie zdjęcie, a do dowodu z 2014 jeszcze półprofil przeszedł)...
Hmmm2, ciekawostka, że na tym obywatel.gov.pl można przejrzeć info o dowodach (w ramach info z PESEL), a nie można o paszportach, miałbym gotowe :(

Data: 2019-03-15 13:05:36
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 15:12:56 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Ale masz problem
Pstryknij Sobie fotkę smartfonem i tyle
Córce jak dowód zamawiałem to właśnie tak zrobiłem i nikt nie robił z tego powodu problemów.

Data: 2019-03-15 13:52:26
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:05:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

Ale masz problem
Pstryknij Sobie fotkę smartfonem i tyle
Córce jak dowód zamawiałem to właśnie tak zrobiłem i nikt nie robił z tego powodu problemów.

To masz talent wrodzony, tam jest tyle ograniczeń, a Ty tak od ręki trafiłeś ;>
A ja nawet nie mam smartfona, tzn. mam, od citka, ale leży w szufladzie, bo brak NFC zniechęca mnie do noszenia tego klocka w kieszeni.

Data: 2019-03-15 23:34:07
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:52:28 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

To masz talent wrodzony, tam jest tyle ograniczeń,

Ile tam masz tych ograniczeń?
Białe tło i fotka całej geby na wprost.
Masz problemy z rzeczami prostymi jak niedawno w wątku o skanie z podpisem

A ja nawet nie mam smartfona, tzn. mam, od citka, ale leży w szufladzie, bo brak NFC zniechęca mnie do noszenia tego klocka w kieszeni.

Ale masz 7 calowy tablet który mieści się Tobie do kieszeni;)

Data: 2019-03-16 00:25:57
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu sobota, 16 marca 2019 07:34:10 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Białe tło i fotka całej geby na wprost.
Masz problemy z rzeczami prostymi jak niedawno w wątku o skanie z podpisem

Mam problemy ze środkami technicznymi, które potrzebne są okazjonalnie, a poza tym by się tylko kurzyły (a kapitał paruje).
Hmm, więc i talentu nie masz, tylko poczytaleś jednak, jaka ta fotka musi być.
A czym zmniejszyłeś rozdzielczość do wymaganej?

> A ja nawet nie mam smartfona, tzn. mam, od citka, ale leży w szufladzie, bo brak NFC zniechęca mnie do noszenia tego klocka w kieszeni.

Ale masz 7 calowy tablet który mieści się Tobie do kieszeni;)

"Mam ręce w kieszeniach a kieszenie jak ocean" - no, moje aż takie nie są, i jak włoże tablet to ręka już się nie zmieści, a i usiąść trudno - więc go ze sobą nie noszę (oprócz wyjątkowych sytuacji), a ww. testy robiłem w robocie (a i białej ściany tam nie znajdziesz).
Tak sobie nawet wczoraj przy pisaniu tego posta sprawę przemyślałem i tablet by się prawie nadal, ale trzeba poczekać do lata, aż chałupa będzie wewnątrz doświetlona, bo flasha tablet nie ma (co było kłopotem przy videoweryfikacji w N26, potrzebują latarki żeby sprawdzić autentyczność hologramu i tego drugiego zmiennokolorowego zabezpieczenia w dowodzie, musiałem latarkę przynieść - i żonę do pomocy, bo brakło trzeciej ręki).
Jest jeszcze stareńki aparat, chyba jeszcze działa, trzeba go wyciągnąć, na szczęście jest w domu zapas baterii do lokomotywek (choć to akurat AAA) i innych takich.

Data: 2019-03-16 00:59:33
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu sobota, 16 marca 2019 08:25:58 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Mam problemy ze środkami technicznymi, które potrzebne są okazjonalnie, a poza tym by się tylko kurzyły (a kapitał paruje).

Napisz jakąś reklamację to może w zamian "środki techniczne" dostaniesz

Hmm, więc i talentu nie masz, tylko poczytaleś jednak, jaka ta fotka mus >być.

No
Jak złożyć wniosek online tez musiałem poczytać

A czym zmniejszyłeś rozdzielczość do wymaganej?

A czytałeś jaka jest wymagana?

[...]

We wcześniejszym poście miałem dopisać że pewnie kolejny problem wygenerujesz że białego tła nie masz. Nie dopisałem ale jak widać rację miałem;)
Jak masz takie problemy to odżałuj 10zł i zrób fotkę w zakładzie foto
Tylko później kolejny problem będziesz miał jak papierową fotkę zrobić online;)

Tak sobie nawet wczoraj przy pisaniu tego posta sprawę przemyślałem i tablet by się prawie nadal, ale trzeba poczekać do lata, aż chałupa będzie wewnątrz doświetlona,

Zrób na zewątrz jak masz ciemno w chałupie;)

[...]

Normalnie to ludzie jakieś oświetlenie w chałupie mają;)

Jest jeszcze stareńki aparat, chyba jeszcze działa, trzeba go wyciągnąć, na >szczęście jest w domu zapas baterii do lokomotywek (choć to akurat AAA) i >innych takich.

Czyli środki techniczne masz, google do pomocy poproś i sobie poradzisz.

Data: 2019-03-16 12:36:47
Autor: cef
ja też ponarzekam na mile
W dniu 2019-03-16 o 08:59, Kris pisze:

Jak masz takie problemy to odżałuj 10zł i zrób fotkę w zakładzie foto
Tylko później kolejny problem będziesz miał jak papierową fotkę zrobić online;)

A to fotograf nie daje pliku?

Data: 2019-03-17 09:18:28
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu sobota, 16 marca 2019 12:36:47 UTC+1 użytkownik cef napisał:
W dniu 2019-03-16 o 08:59, Kris pisze:

> Jak masz takie problemy to odżałuj 10zł i zrób fotkę w zakładzie foto
> Tylko później kolejny problem będziesz miał jak papierową fotkę zrobić online;)

A to fotograf nie daje pliku

Standardowo u nas nie. Dają kilka(6?) fotek papierowych= przynajmniej jesienią tak było jak pracownica moja DO zmieniała bo pomagałem jej wniosek via net wysyłać i skanowaliśmy papierową fotkę
Ale pewnie jakby poprosić to problemów by nie zrobił żeby nagrać na pena

ja też ponarzekam na mile