ja też ponarzekam na mile

Data: 2019-03-15 02:02:16
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
Do mille pisz reklamację na sytuację.
Ale ten ochroniarz też niezły, kolekcjonuje w nadziei napiwku (choć z drugiej strony należy mu się znaleźne, a skoro w portfelu była debetówka do konta, na którym leżała kasa za nieruchomość, to to 10% może urosnąć do naprawdę niezłych rozmiarów)?
Powinien na policję oddać.

Data: 2019-03-15 04:33:51
Autor: Bolko
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 10:02:18 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

Oddał do recepcji całego centrum handlowego.
Nie trzymał u siebie.
A znaleźne dostał. Bo naprawdę się ucieszyłem

Data: 2019-03-15 07:28:00
Autor: sczygiel
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 04:02:18 UTC-5 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Do mille pisz reklamację na sytuację.

Popieram obiema rekami.

[...]

Fajna fantazja.
Znalezne sie liczy od tego ile warta jest rzcz znaleziona.
Karta debetowa jest bezwartosciowa. No, od biedy mozna ja wycenic na dwa bilety autobusowe plus 3h utraconych zarobkow.

Powinien na policję oddać.

W sumie racja. Choc nie wiem czy to optymalne rozwiazanie...

Data: 2019-03-15 13:54:38
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:47:54 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
W dniu 15.03.2019 o 10:02, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
> niezłych rozmiarów)? Powinien na policję oddać.
> Policja nie prowadzi Biura Rzeczy Znalezionych.

Dowodu też nie?
Kartę do banku.
A reszta oczywiście do BRZ.