ja też ponarzekam na mile

Data: 2019-03-15 14:47:02
Autor: Miroo
ja też ponarzekam na mile
W dniu 2019-03-14 o 21:39, Bolko pisze:

We wtorek zgubiłem portfel.
Dzwonie na infolinie banku i blokuje dokumenty+karty.

No to teraz przypadkiem nie użyj tych dokumentów, bo cię zgarną panowie w kominiarkach ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-03-15 07:12:54
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 14:47:16 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:
> [...]
> Dzwonie na infolinie banku i blokuje dokumenty+karty.

No to teraz przypadkiem nie użyj tych dokumentów, bo cię zgarną panowie w kominiarkach ;)

A teraz jeszcze dostanie dowód "z chipem", będzie kolejny powód do stresowania się...

Ja nawet, w ramach testowania profilu zaufanego (musiałem się nauczyć przy pomaganiu w złożeniu sprawozdania spółki z o.o. do krs) chciałem sobie taki dowód zamówić (można bodajże od 4 marca), ale poległem na konieczności dostarczenia zdjęcia.
Niestety moje zdjęcie z dyplomu już nie przejdzie, choć miałem je we wszystkich trzech posiadanych do tej pory dowodach "plastikowych" (na obywatel.gov.pl można sobie podejrzeć info o starych dowodach, łącznie z fotkami) teraz niestety trzeba mug-shot en-face :(
Hmmm, może spróbuję to z paszportu sobie wyciągnąć przez NFC, już było robione wg nowych zasad (ciekawostka, paszport z 2011 i było już takie zdjęcie, a do dowodu z 2014 jeszcze półprofil przeszedł)...
Hmmm2, ciekawostka, że na tym obywatel.gov.pl można przejrzeć info o dowodach (w ramach info z PESEL), a nie można o paszportach, miałbym gotowe :(

Data: 2019-03-15 13:05:36
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 15:12:56 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Ale masz problem
Pstryknij Sobie fotkę smartfonem i tyle
Córce jak dowód zamawiałem to właśnie tak zrobiłem i nikt nie robił z tego powodu problemów.

Data: 2019-03-15 13:52:26
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:05:38 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

Ale masz problem
Pstryknij Sobie fotkę smartfonem i tyle
Córce jak dowód zamawiałem to właśnie tak zrobiłem i nikt nie robił z tego powodu problemów.

To masz talent wrodzony, tam jest tyle ograniczeń, a Ty tak od ręki trafiłeś ;>
A ja nawet nie mam smartfona, tzn. mam, od citka, ale leży w szufladzie, bo brak NFC zniechęca mnie do noszenia tego klocka w kieszeni.

Data: 2019-03-15 23:34:07
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu piątek, 15 marca 2019 21:52:28 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

To masz talent wrodzony, tam jest tyle ograniczeń,

Ile tam masz tych ograniczeń?
Białe tło i fotka całej geby na wprost.
Masz problemy z rzeczami prostymi jak niedawno w wątku o skanie z podpisem

A ja nawet nie mam smartfona, tzn. mam, od citka, ale leży w szufladzie, bo brak NFC zniechęca mnie do noszenia tego klocka w kieszeni.

Ale masz 7 calowy tablet który mieści się Tobie do kieszeni;)

Data: 2019-03-16 00:25:57
Autor: Dawid Rutkowski
ja też ponarzekam na mile
W dniu sobota, 16 marca 2019 07:34:10 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Białe tło i fotka całej geby na wprost.
Masz problemy z rzeczami prostymi jak niedawno w wątku o skanie z podpisem

Mam problemy ze środkami technicznymi, które potrzebne są okazjonalnie, a poza tym by się tylko kurzyły (a kapitał paruje).
Hmm, więc i talentu nie masz, tylko poczytaleś jednak, jaka ta fotka musi być.
A czym zmniejszyłeś rozdzielczość do wymaganej?

> A ja nawet nie mam smartfona, tzn. mam, od citka, ale leży w szufladzie, bo brak NFC zniechęca mnie do noszenia tego klocka w kieszeni.

Ale masz 7 calowy tablet który mieści się Tobie do kieszeni;)

"Mam ręce w kieszeniach a kieszenie jak ocean" - no, moje aż takie nie są, i jak włoże tablet to ręka już się nie zmieści, a i usiąść trudno - więc go ze sobą nie noszę (oprócz wyjątkowych sytuacji), a ww. testy robiłem w robocie (a i białej ściany tam nie znajdziesz).
Tak sobie nawet wczoraj przy pisaniu tego posta sprawę przemyślałem i tablet by się prawie nadal, ale trzeba poczekać do lata, aż chałupa będzie wewnątrz doświetlona, bo flasha tablet nie ma (co było kłopotem przy videoweryfikacji w N26, potrzebują latarki żeby sprawdzić autentyczność hologramu i tego drugiego zmiennokolorowego zabezpieczenia w dowodzie, musiałem latarkę przynieść - i żonę do pomocy, bo brakło trzeciej ręki).
Jest jeszcze stareńki aparat, chyba jeszcze działa, trzeba go wyciągnąć, na szczęście jest w domu zapas baterii do lokomotywek (choć to akurat AAA) i innych takich.

Data: 2019-03-16 00:59:33
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu sobota, 16 marca 2019 08:25:58 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Mam problemy ze środkami technicznymi, które potrzebne są okazjonalnie, a poza tym by się tylko kurzyły (a kapitał paruje).

Napisz jakąś reklamację to może w zamian "środki techniczne" dostaniesz

Hmm, więc i talentu nie masz, tylko poczytaleś jednak, jaka ta fotka mus >być.

No
Jak złożyć wniosek online tez musiałem poczytać

A czym zmniejszyłeś rozdzielczość do wymaganej?

A czytałeś jaka jest wymagana?

[...]

We wcześniejszym poście miałem dopisać że pewnie kolejny problem wygenerujesz że białego tła nie masz. Nie dopisałem ale jak widać rację miałem;)
Jak masz takie problemy to odżałuj 10zł i zrób fotkę w zakładzie foto
Tylko później kolejny problem będziesz miał jak papierową fotkę zrobić online;)

Tak sobie nawet wczoraj przy pisaniu tego posta sprawę przemyślałem i tablet by się prawie nadal, ale trzeba poczekać do lata, aż chałupa będzie wewnątrz doświetlona,

Zrób na zewątrz jak masz ciemno w chałupie;)

[...]

Normalnie to ludzie jakieś oświetlenie w chałupie mają;)

Jest jeszcze stareńki aparat, chyba jeszcze działa, trzeba go wyciągnąć, na >szczęście jest w domu zapas baterii do lokomotywek (choć to akurat AAA) i >innych takich.

Czyli środki techniczne masz, google do pomocy poproś i sobie poradzisz.

Data: 2019-03-16 12:36:47
Autor: cef
ja też ponarzekam na mile
W dniu 2019-03-16 o 08:59, Kris pisze:

Jak masz takie problemy to odżałuj 10zł i zrób fotkę w zakładzie foto
Tylko później kolejny problem będziesz miał jak papierową fotkę zrobić online;)

A to fotograf nie daje pliku?

Data: 2019-03-17 09:18:28
Autor: Kris
ja też ponarzekam na mile
W dniu sobota, 16 marca 2019 12:36:47 UTC+1 użytkownik cef napisał:
W dniu 2019-03-16 o 08:59, Kris pisze:

> Jak masz takie problemy to odżałuj 10zł i zrób fotkę w zakładzie foto
> Tylko później kolejny problem będziesz miał jak papierową fotkę zrobić online;)

A to fotograf nie daje pliku

Standardowo u nas nie. Dają kilka(6?) fotek papierowych= przynajmniej jesienią tak było jak pracownica moja DO zmieniała bo pomagałem jej wniosek via net wysyłać i skanowaliśmy papierową fotkę
Ale pewnie jakby poprosić to problemów by nie zrobił żeby nagrać na pena

ja też ponarzekam na mile