[Inteligo] - ja tu widzę niezły burdel, siostry^WAmra

Data: 2010-11-18 19:17:47
Autor: Kamil Jońca
[Inteligo] - ja tu widzę niezły burdel, siostry^WAmra
Złożyłem wniosek o KK, wczoraj dostałem miłego maila, smsa i jeszcze
telefon na dokładkę, że jest ok,  proszą o wydrukowanie umowy,
podpisanie jej i odesłanie. Tak zrobiłem. Dziś dzwoni do mnie panienka
(chyba) z inteligo i mówi, że bedzie potrzebny PIT i oświadczenie o
dochodach. Ja jej na to, że już odesłałem umowę, i że mają błąd albo
informując mnie wczoraj, że nie trzeba żadncyh dokumentów, albo
dziś. Panienka stwierdziła, że sobie odznaczy tą informację. Ale teraz
jestem ciekawy: dadzą kartę czy nie dadzą :)

KJ

yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.
        (see also Computer).

Data: 2010-11-19 00:11:14
Autor: Arkadiusz Brzechwa
W dniu 2010-11-18 19:17, Kamil Jońca pisze:
[...]

pszeciesz ty nie masz jakiejkolwiek zdolnosci a co dopiero kredytowej

Data: 2010-11-24 19:06:05
Autor: Kamil Jońca
[Inteligo] - ja tu widzę niezły burdel, siostry^WAmra
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

Przedwczoraj lub wczoraj wniosek zmienił status na "dokumenty do
poprawy"

Dziś zadzwoniła do mnie pani z inteligo i wyrecytowała całkiem długą
listę dokumentów:
1. PIT
2. umowa o dzieło 3. oświadczenie o dochodach
4. dowód ubezpieczenia społecznego
5. nie pamiętam Kogoś musiało tam nieźle pogrzać, bo dokumentu z pkt. 4 człowiek
dostający kasę z umów o dzieło ("autorskich") może najzwyczajniej w
świecie nie mieć ...
Pomijam już ten drobiazg, że było ich więcej niż przy kredycie
hipotecznym na "trochę" wyższą kwotę.

KJ

Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

[Inteligo] - ja tu widzę niezły burdel, siostry^WAmra