ja wiem, ze nikogo to juz tutaj nie interesuje, ale ...

Data: 2013-01-10 11:52:05
Autor: rs
ja wiem, ze nikogo to juz tutaj nie interesuje, ale ...
.... i tak podam
http://oscar.go.com/nominees
nie mam zastrzezen do zadnego nominowanego filmu, ani nawet do aktorow
i aktorek w rolach glownych. nie wiem komu kibicowac. w sumie i tak
nominacja, jest dla mnie wazniejsza niz przyznana statuetka, ktora
moze wynikac bardziej z polityni lub zakulisowych ukladow i trendow.
<rs>

Data: 2013-01-10 18:33:01
Autor: Skylla
W dniu 2013-01-10 17:52, rs pisze:
[...]

Pominęli to:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wiYWYawiqgk
:-)
S.

Data: 2013-01-10 12:45:17
Autor: rs
ja wiem, ze nikogo to juz tutaj nie interesuje, ale ...
On Thu, 10 Jan 2013 18:33:01 +0100, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

[...]

kurcze, no to trzeba bylo zglosic do akademii, a nie teraz. i Szarika
za najlepszego aktora, a rudego za drugoplanowego. <rs>

ja wiem, ze nikogo to juz tutaj nie interesuje, ale ...