jacket albo cus tam

Data: 2009-05-25 20:25:27
Autor: PAPA
jacket albo cus tam
Moja kobieta ma do wydania 1000 pln i chce kupic jacket lub skrzydło (nie do latania :-)).
Poniewaz jest poczatkujaca to prosimy o wsparcie.

--
APA
http://mysky-mojeniebo.blogspot.com/

Data: 2009-05-25 20:44:29
Autor: PesTYcyD
jacket albo cus tam

Użytkownik "PAPA" <andrzej.pankowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:gvenqi$u8v$1news.task.gda.pl...
Moja kobieta ma do wydania 1000 pln i chce kupic jacket lub skrzydło (nie do latania :-)).
Poniewaz jest poczatkujaca to prosimy o wsparcie.

Jeżeli uda wam się znaleźć używanego Hexagona Technisuba to bierzcie, bardzo dobre skrzydło. Nurałem w nim kilka razy i sam na to poluje.

Data: 2009-05-26 07:46:06
Autor: WW
jacket albo cus tam
PAPA pisze:
Moja kobieta ma do wydania 1000 pln i chce kupic jacket lub skrzydło (nie do latania :-)).
Poniewaz jest poczatkujaca to prosimy o wsparcie.

Zapomniałeś podać numeru konta  :-P
Pozdrawiam
WW

Data: 2009-05-27 06:15:46
Autor: Arturro
jacket albo cus tam
PAPA pisze:
> Moja kobieta ma do wydania 1000 pln i chce kupic jacket lub skrzydło
(nie do
> latania :-)).
> Poniewaz jest poczatkujaca to prosimy o wsparcie.

Polecałbym jacket skrzydło Zeagle dla kobiet, nie pamietam nazwy ale na 100% będzie zadowolona. Mysle że kosztuje troche więcej ale to moim zdaniem najlepsze rozwiazanie. Arturro

Data: 2009-07-14 17:29:23
Autor:
jacket albo cus tam
PAPA <andrzej.pankowski@gmail.com> napisał(a):
Moja kobieta ma do wydania 1000 pln i chce kupic jacket lub skrzydło (nie do latania :-)).
Poniewaz jest poczatkujaca to prosimy o wsparcie.

 Ciężko w takiej cenie. Jedyne co moge polecić to ScubaPro T-One. Nurkowałam w
nim gdy zaczynałam i mam do niego sentyment, choć był już trochę zniszczony,
jak go dostałam
http://divezone.pl/scubapro-tone-p-2232.html?osCsid=b6d3454070a753155c7b24d1de8731a8
I od tej pory jestem wierna scubapro

Data: 2009-07-14 19:51:13
Autor: grupy
jacket albo cus tam
Mam do sprzedania dwa skrzydła Agir do singla w cenie około 1000 zł
Szczegóły na priva
maciek@kraken.pl
601 823 005

Maciek

Data: 2009-07-14 18:02:57
Autor:
[...]

Wiem, że do kobiet to trza mieć twardą rękę, ale gdybyś coś dołożył, miałaby coś konkretnego. Chyba, że rynek wtórny. Co by nie było, żadnego jacketu, tylko płyta i skrzydło(najlepiej oponka) dedykowane do singla, jak się domyślam.
Poniewaz jest poczatkujaca to prosimy o wsparcie.

Jak zauważył WW, z numerem konta byłoby łatwiej :P

--

jacket albo cus tam