jacusie, zenusie, u2 i inne relikty PRL

Data: 2020-02-24 07:08:37
Autor: Runt
jacusie, zenusie, u2 i inne relikty PRL
Przepraszam innych uczestników tego szacownego forum za pyskówki w których nie z własnej winy uczestniczę. Nie mogę pozwolić by takie typki jak jacuś, zenus, u2, lord itp byty opluwały "mnie" przy każdej okazji. Nie należę do tych co nadstawiają drugi policzek. Odpowiadam im bo sądzę, że wpływa im to korzystnie na stan psychiczny. Wyobrażam tych starców, relikty PRL zagubionych we współczesnym świecie. Oni muszą mieć wroga! Kiedyś jako ORMO-wcy, SB-eki i inne partyjne szuje mieli władzę. Dzis sa nikim i niczym. Pozwalam im by pastwili się na bytem internetowym podpisującym sie "runt". Zadowoleni z siebie mniej szkodzą innym. Zdrowia im juz nie życze. Dni ich i tak są już policzone. Daje wiec im szanse by poczuli się jeszcze tak ważnymi jak byli w czasach PRL. Chociaz przez chwile. Nu! Go! Go! Go! ;-)

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

jacusie, zenusie, u2 i inne relikty PRL