jak AMR odsluchac w WMP

Data: 2010-08-07 16:11:00
Autor: Majka
jak AMR odsluchac w WMP
Prosze podpowiedzcie mi, jak zrobic, zebym mogla plik dziewkowy AMR z karty w moim telefonie (samsung) odsluchac w najzwyklejszym Windows Media Pleyer?

Zgrac lub skopiowac na C proste, ale czym zamienic na plik rozpoznawalny przez WMP?

M.

Data: 2010-08-07 15:41:29
Autor: Waldek Godel
jak AMR odsluchac w WMP
Dnia Sat, 07 Aug 2010 16:11:00 +0200, Majka napisał(a):

[...]

http://lmgtfy.com/?q=jak+zmieni%C4%87+amr+mp3

"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-07 19:53:26
Autor: Animka
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 2010-08-07 16:11, Majka pisze:
[...]

Zainstaluj sobie ten programik:
http://www.pazera-software.pl/products/3gp-to-avi-converter/
lub to:
http://www.topvideopro.com/video-ripper/3gp-converter.htm

--
animka

Data: 2010-08-08 13:08:14
Autor: Majka
jak AMR odsluchac w WMP
Zainstaluj sobie ten programik:
http://www.pazera-software.pl/products/3gp-to-avi-converter/

Tego pobralam.
Jeszcze nie wgralam plikow na komputer.

Porsze napisz jak uzyc - na razie uruchomilam sam program, ale nie widze zadnej opcji-klawisza np. "konwertuj".

Jak go uzyc?

M.

Data: 2010-08-08 14:43:37
Autor: Animka
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 2010-08-08 13:08, Majka pisze:
[...]

Dodaj plik do listy i dalej to już powinnaś wiedzieć. Tam jest wszystko po polsku.

--
animka

Data: 2010-08-08 15:31:54
Autor: ALEX
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 8-08-10 14:43, Animka pisze:

[...]

Chcesz konwertować plik audio do pliku wideo? A ścieżka wideo to wyskoczy z rękawa? Czy ja coś źle zrozumiałem?

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-08 16:01:57
Autor: Animka
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 2010-08-08 15:31, ALEX pisze:
Chcesz konwertować plik audio do pliku wideo? A ścieżka wideo to
wyskoczy z rękawa? Czy ja coś źle zrozumiałem?

Nie sprawdzałam czy to jest programik tylko dla audio. Dawno z niego nie korzystałam.
Najlepiej niech koleżanka wyszuka sobie na google to co ją interesuje, poczyta opisy programików i zainstaluje to co jej najlepiej pasuje.
A tak w ogóle to pliki AMR odtwarza WM Classic, który pewnie ma już na dysku.

--
animka

Data: 2010-08-08 16:38:13
Autor: ALEX
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 8-08-10 16:01, Animka pisze:>
[...]

tylko że plik .amr to plik audio a nie wideo, i program nic tu nie zmieni, to nadal będzie plik audio.

[...]

No offence Animko, ale jakbym odkrył najstraszliwszego dinozaura, nazwałbym go Animkozaurus Regina :-P

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-09 00:03:45
Autor: Animka
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 2010-08-08 16:38, ALEX pisze:
> [...]
>  dysku.

No offence Animko, ale jakbym odkrył najstraszliwszego dinozaura,

No i co mundraliński pajacyku?

--
animka‰PNG

Data: 2010-08-09 01:17:07
Autor: Piotr M
jak AMR odsluchac w WMP
Łomatko!! Ty to jesteś :)

A masz jakieś fotki z imprezy, najlepiej min 10MPx :P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-08 16:02:54
Autor: Majka
jak AMR odsluchac w WMP
Chcesz konwertować plik audio do pliku wideo? A ścieżka wideo to wyskoczy z rękawa? Czy ja coś źle zrozumiałem?

No wlasnie, ten drugi program napewno pozwala na obróbkę wideoplików.

A ja chcialam zamienic AMR na plik "odsluchiwalny" w normalnym WMpleyer albo przenosnej MPtrojce.

Potrzebuje ten plik przewijac, odsluchiwac wygodnie, a AMRw komorce po protu "idzie" i albo calego slucham, albo wcale, przewijac nie mozna, pauzowac nie mozna.

AMR - na - MP3. Jak neiskomplikowanie?

M.

Data: 2010-08-08 16:23:09
Autor: ALEX
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 8-08-10 16:02, Majka pisze:
[...]

Wrzuć w guglownice coś w stylu "amr converter". Coś sensownego wypluje. Tylko zdajesz sobie sprawę że amr jest dosyć nędznej jakości? Przede wszystkim mono(kto dziś wie co to oznacza) i próbkowanie nędzne. Ale skoro to Ci nie przeszkadza.

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-08 16:27:45
Autor: Animka
jak AMR odsluchac w WMP
W dniu 2010-08-08 16:02, Majka pisze:

[...]

Tu masz co wyboru "do koloru". Po prostu sama sobie wybierz:
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=amr+to+mp3+converter+download&aq=1&aqi=g3&aql=&oq=amr+to+mp3+converter&gs_rfai=

--
animka

Data: 2010-08-12 14:31:42

[...]