jak Putin i niejaki Tusk uszanowali zwloki prezydenta :-(

Data: 2010-07-21 03:27:33
Autor: D.J.MC Donald Musk
jak Putin i niejaki Tusk uszanowali zwloki prezydenta :-(
Pięć godzin na wyłożonych folią noszach, wprost na błotnistej ziemi,
ciało prezydenta Lecha Kaczyńskiego (śp. 61 l.) czekało na przyjazd
jego brata Jarosława. Dopiero nocą ciało włożono do trumny i
przewieziono do smoleńskiego zakładu medycyny sądowej, gdzie lekarze
przeprowadzili sekcję zwłok. Fakt prześledził, niemal godzina po
godzinie, co naprawdę działo się po katastrofie z ciałem Lecha
Kaczyńskiego, zanim wrócił w trumnie do ojczyzny

Dlaczego Donald Tusk nie podszedł do ciała prezydenta?

J. Kaczyński dla "GP": zapytali po czym poznaję Brata?

REKLAMA Czytaj dalej

Ciało Lecha Kaczyńskiego wyciągnięto z wraku samolotu dopiero kilka
godzin po uderzeniu tupolewa w ziemię. Przynajmniej taka jest
oficjalna informacja strony rosyjskiej. Miało to nastąpić około
godziny 14.00 naszego czasu. Godziny tej nie można potwierdzić, bo
Rosjanie długo nie dopuszczali Polaków do miejsca katastrofy. Nie jest
też jasne, ile dokładnie czasu minęło od chwili odnalezienia ciała
przez Rosjan do podejścia do niego naszych oficerów BOR. -
Funkcjonariusze Biura Ochrony Rządu byli jednymi z pierwszych osób,
które znalazły się przy zwłokach prezydenta Kaczyńskiego - zapewnia
nas tylko oficer polskich służb.

Część tupolewa, w której była salonka prezydencka, była najmniej
zniszczona. Dzięki temu oficerowie mogli sami rozpoznać ciało
prezydenta. Po wyciągnięciu zwłok Lecha Kaczyńskiego zostały one
położone na noszach pokrytych folią i przykryte białym materiałem..
Następnie przeniesiono je około 30 metrów od elementów wraku i ułożono
na ziemi.

Dochodziła godzina 15.00. Wkoło ciała Lecha Kaczyńskiego zaczęli
gromadzić się rosyjscy żołnierze, prokuratorzy, biegli lekarze,
dziennikarze, a nawet technicy, którzy montowali lampy oświetlające
ten teren. Zwłoki cały czas leżały na ziemi. Przy noszach czuwali
oficerowie BOR. Około godziny 20.00 na miejsce tragedii przyjechał
autobus, w którym był m.in. premier Jarosław Kaczyński (61 l.) oraz
jego najbliżsi współpracownicy. To prezes Prawa i Sprawiedliwości
dokonał identyfikacji zmarłego. - Pamiętam to potworne uczucie chłodu
ciała Leszka. To było wstrząsające - dopiero niedawno Jarosław
Kaczyński zdecydował się opowiedzieć o tym "Gazecie Polskiej". Brata
rozpoznał m.in. innymi po starej bliźnie na ramieniu. Wtedy nie
wiedział jeszcze, że ta ręka była oderwana od ciała. Chciał zabrać
zwłoki od razu do Polski, ale nie zgodzili się na to Rosjanie.

- Funkcjonariusze BOR zapewnili nas, że od momentu wyciągnięcia zwłok
cały czas pilnują ciała prezydenta - mówi nam Joachim Brudziński (42
l.) z PiS. To on w ubiegłym tygodniu najgłośniej krytykował polski
rząd i rosyjskie służby za to, jak obchodzono się ze zwłokami
prezydenta. - Prawie 12 godzin po tragedii zwłoki, czy to na noszach,
czy folii, leżały na błotnistej ziemi. Kilkanaście metrów dalej
stworzono wręcz perfekcyjne warunki dla premiera Rosji, którego namiot
został postawiony na asfaltowej drodze. Wystarczyło, aby ciało
prezydenta położono na jakimś podwyższeniu, przykryto flagą biało-
czerwoną, postawiono wartę - krytykował Brudziński.

Kilkadziesiąt minut po identyfikacji owinięte prawdopodobnie folią
ciało Lecha Kaczyńskiego zostało włożone do zwykłej trumny i
przewiezione do zakładu medycyny sądowej w Smoleńsku. Pojechali tam
także polscy śledczy. Ciała pozostałych ofiar jeszcze tej samej nocy
wywieziono w trumnach do Moskwy. - W Smoleńsku był polski prokurator,
który uczestniczył w oględzinach oraz sekcji zwłok prezydenta -
potwierdza nam płk Zbigniew Rzepa, rzecznik prasowy Naczelnego
Prokuratora Wojskowego. Badania ciała prezydenta trwały przez całą
noc. Ustalono, że przyczyną śmierci były obrażenia wewnętrzne, które
wystąpiły na skutek uderzenia bezpośrednio związanego z katastrofą
lotniczą.

W niedzielę, 11 kwietnia, rano ciało prezydenta Lecha Kaczyńskiego
ubrano w garnitur, który przywieziony został z Polski. Złożono je w
wyściełanej atłasem skrzyni z blachy cynkowej. Następnie zaspawano jej
wieko w obecności Jerzego Bahra, ambasadora Polski w Rosji. Skrzynię
włożono do rosyjskiej trumny z drewna sosnowego. Na koniec ambasador
Bahr opieczętował trumnę pieczęcią lakową z biało-czerwonym sznurkiem.
Chwilę później trumnę przewieziono na lotnisko w Smoleńsku. Tuż po
godzinie 13.00 hołd trumnie prezydenckiej na smoleńskim lotnisku oddał
premier Rosji Władymir Putin i ambasador Bahr. Następnie w honorowej
asyście polskiej i rosyjskiej kompanii reprezentacyjnej wojska i
odegraniu hymnów obu państw wniesiono ją do wojskowego samolotu CASA.
Ułożono na specjalnym podejście. Wkoło trumny usiedli żołnierze..
Samolot odleciał do Polski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Co-Rosjanie-robili-z-cialem-prezydenta,wid,12493151,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-07-21 06:51:52
Autor: Bruner

"D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> wrote in message news:093dba3b-d27e-4960-a0a9-5d4cc8fdac8fs9g2000yqd.googlegroups.com...
Pięć godzin na wyłożonych folią noszach, wprost na błotnistej ziemi,
ciało prezydenta Lecha Kaczyńskiego (śp. 61 l.) czekało na przyjazd
jego brata Jarosława. Dopiero nocą ciało włożono do trumny i

chuj tam z nim, czego pacanie oczekiwales ze w srodku lasu bedzie kapliczka z pozlacana trumna czekac na niego.

nikt nie kazal mu pic rano i ladowac we mgle.

i tak dobrze ze sie wyjebal niedaleko lotniska jakby bylo gdzies w odludnionym lesie to by wilki wywleky i rozszarpaly cialo i nie bylo by bezczeszczenia Wawelu.

chowanie kogos na Wawelu kto ma krew na rekach i jest winny smierci 96 osob jest kolejna bezczelnoscia PISu

Data: 2010-07-21 03:54:29
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 12:51, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
"D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote in messagenews:093dba3b-d27e-4960-a0a9-5d4cc8fdac8fs9g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]

bezczeszczenia Wawelu.

chowanie kogos na Wawelu kto ma krew na rekach i jest winny smierci 96 osob

tobie soviecie to oczywiscie przeszkadzaloby gdyby uszanowac zwloki
PREZYDENTA POLSKI
ja to rozumiem...
juz pytalem Bogdana ale sie uchylil...
placa wam dalej w rublach czy juz w euro?

Data: 2010-07-21 07:00:29
Autor: Bruner

"D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> wrote in message news:c60f5283-81fe-401b-8712-4b313f984b63d16g2000yqb.googlegroups.com...

..>tobie soviecie to oczywiscie przeszkadzaloby gdyby uszanowac zwloki
..>PREZYDENTA POLSKI
..>ja to rozumiem...

to czego pajacu nie szanujesz premiera, tylko morderce co odpowiada za smierc 96 ludzi

Data: 2010-07-21 04:04:07
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 13:00, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
"D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote in messagenews:c60f5283-81fe-401b-8712-4b313f984b63d16g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Szanuje wylacznie ludzi honoru a nioe sowieckie i niemieckie
marionetki...

Data: 2010-07-21 07:12:08
Autor: Bruner

"D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> wrote in message news:b3c43e74-0778-40f8-9a32-8a19a31a1819t10g2000yqg.googlegroups.com...

Szanuje wylacznie ludzi honoru a nioe sowieckie i niemieckie
marionetki...

masz dowod ze jest rosyjko / niemiecka marionetka, ja jakis nie widzialem niczego na to wskazujacego,

a ja szanuje Polakow a nie amerykanskie slugusy co podpisauja usatwe o sprwadzeniu obcych wojsk

jak Radziwil sprowadzil Szwedow i byl zdrajaca , tak samo jest zdrajaca Kaczysmki co sprowadzil Amerykanow i przebieral sie za zyda

http://unsinn.blox.pl/resource/large_Poland_President_LechKaczynskiDec2108Hanu_Meye.jpg

Data: 2010-07-21 04:30:20
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 13:12, "Bruner" <soo...@buziaczek.pl> wrote:
"D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote in messagenews:b3c43e74-0778-40f8-9a32-8a19a31a1819t10g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]

jak Radziwil sprowadzil Szwedow i byl zdrajaca , tak samo jest zdrajaca
Kaczysmki co sprowadzil Amerykanow i przebieral sie za zyda

to Tusk i Sikorski nie witali condolizy?
cos mi sie snilo?

Data: 2010-07-21 13:04:29
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:00, Bruner pisze:
[...]

On sam tego nie wie skoro w Naszym Dzienniku mówią że Tusk zły to znaczy że zły...

Data: 2010-07-21 13:18:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:c60f5283-81fe-401b-8712-4b313f984b63d16g2000yqb.googlegroups.com...
juz pytalem Bogdana ale sie uchylil...
placa wam dalej w rublach czy juz w euro?

Przecież ci przygłupie pisałem, że płacą mi muszelkami.

A teraz, kundelki zarówno z PO i PiS-u zrozumcie, że się nawzajem nakręcacie jeśli chodzi o byłego i obecnego prezydenta. I zanosicie się jazgotem.
Jednak w tym całym gównie na plus zapisuję postępowanie przeciwników Kaczyńskiego. Nie ruszają małżonki Kaczyńskiego.
Przeciwnicy Komorowskiego nie mają hamulców. Jadą po całości. Po całej rodzinie.

Data: 2010-07-21 13:22:29
Autor: PesTYcyD
[...]

Bo małżonka kwaczora porządną kobieciną była. Zrobili jej nową szczękę, wstawili implanty zębowe i zaczęła się prezentować. Pozatym musiała mieć, mlask mlask, dużo cierpliwości.

Data: 2010-07-21 04:31:24
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 13:22, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:

> [...]

Bo małżonka kwaczora porządną kobieciną była. Zrobili jej nową szczękę,
wstawili implanty zębowe i zaczęła się prezentować. Pozatym musiała

no i widzisz Bogdan jak POwcy "nie jada" po kaczynskiej...
zalosne...

Data: 2010-07-21 13:39:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:3c358693-d8db-4cb4-9212-e837af7adce2x21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

mieć, mlask mlask, dużo cierpliwości.

no i widzisz Bogdan jak POwcy "nie jada" po kaczynskiej...

To jest kolego Wersal. Poczytaj Antenkę i innych.

Data: 2010-07-21 13:50:12
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:31, D.J.MC Donald Musk pisze:
[...]

A nie jest prawdą, że kaczyńska miała problemy z uzębieniem? Przeszła zabiegi dentystyczne, co jej akurat było potrzebne i tyle. Co nie zmienia faktu że była bardzo porządną kobietą. Co obraźliwego pisowcy widzą w zabiegu dentystycznym?

Data: 2010-07-21 12:30:00
Autor: boukun

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:093dba3b-d27e-4960-a0a9-5d4cc8fdac8fs9g2000yqd.googlegroups.com...
Pięć godzin na wyłożonych folią noszach, wprost na błotnistej ziemi,
ciało prezydenta Lecha Kaczyńskiego (śp. 61 l.)

Lech Kaczyński to już zapomniana historia, czas zająć się przyszłością... Wstyd nawet o nim rozstrząsać...

boukun

Data: 2010-07-21 12:37:24
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 12:27, D.J.MC Donald Musk pisze:
Pięć godzin na wyłożonych folią noszach, wprost na błotnistej ziemi,
ciało prezydenta Lecha Kaczyńskiego (śp. 61 l.) czekało na przyjazd
jego brata Jarosława.

I co w związku z tym? Wasz przytempawy idol leży teraz u stóp smoka wawelskiego. Powinniście się cieszyć. Moim zdaniem powinni go odrazu zakopać gdzieś w lesie, także Rosjanom należy dziękować za wspaniałomyślność.

Data: 2010-07-21 14:04:48
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO...!!!

- wtaki bezcelny sposub potraktowały kacapskie Kacapy TRUCHŁO nasego PREZYDEMTA
WIELGIEGO, WALECNEGO i PSEBIEGŁEGO...!!!

To niemozliwe, jaktak mozna...!!!?

Zamiast sybciutko wjakisik ciepluśki kocyk go łowinońć, jakomsik gorkom
herbatkem zrumem podać i zapewnić GO, ze długo niepotrwo i do kostnicy
łodtransportowany bedzie...

Taki chop.., tela wojen... psetrwać..., tela cudownych zecy ucyniać...

http://fakty.interia.pl/raport/gruzja-osetia/galerie/wojna-na-kaukazie-pierwsza-rocznica/ostrzelano-prezydencki-konwoj/zdjecie/duze,914210,1
http://fakty.interia.pl/raport/gruzja-osetia/galerie/wojna-na-kaukazie-pierwsza-rocznica/ostrzelano-prezydencki-konwoj/zdjecie/duze,914212,4
http://fakty.interia.pl/raport/gruzja-osetia/galerie/wojna-na-kaukazie-pierwsza-rocznica/ostrzelano-prezydencki-konwoj/zdjecie/duze,914186,7

Data: 2010-07-21 15:36:40
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
jak Putin i niejaki Tusk uszanowali zwloki prezydenta :-(
a kaczynski co zrobil dla zwlok brata

aaa juz wiem byl tak uradowany ze wylecialo mu z glowy postawic tam paru ludzi
czy chocby poprosic o postawienie paru

tam mu sie miska cieszyla ze od razu zawinal sie do polski by strzelic
wygraniaka hahahah

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

jak Putin i niejaki Tusk uszanowali zwloki prezydenta :-(