jak aktualne warunki na kasprowym

Data: 2009-04-26 23:02:00
Autor: darek.s
jak aktualne warunki na kasprowym
Kos byl w ten weekend. Bo nie wiem co brac na dlugi weekend narty czy
juz kajak

pozdr
Darek

Data: 2009-04-27 23:22:13
Autor: Titus Atomicus
jak aktualne warunki na kasprowym
In article <1977fb5a-49b8-4877-8736-b5dd24b5e7db@l16g2000pra.googlegroups.com>,
 darek.s@fam.gda.pl wrote:

Kos byl w ten weekend. Bo nie wiem co brac na dlugi weekend narty czy
juz kajak

Na Kasprowy?

No tak, to nawet ma sens...

TA

Data: 2009-04-28 01:22:24
Autor: darek.s
jak aktualne warunki na kasprowym
On 27 Kwi, 23:22, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<1977fb5a-49b8-4877-8736-b5dd24b5e...@l16g2000pra.googlegroups.com>,

 dare...@fam.gda.pl wrote:
> Kos byl w ten weekend. Bo nie wiem co brac na dlugi weekend narty czy
> juz kajak

Na Kasprowy?

No tak, to nawet ma sens...

TA
Sam sobie odpowiem :)
No pogadalem z lokalesami i podobno warunki caly czas dobre ale tylko
na górze. Biore szerokie nartki nawet jak odpusci to zabawa bedzie
dobra
pozdr
Darek

Data: 2009-04-28 10:39:45
Autor: gajowy
darek.s@fam.gda.pl wrote:

> [...]
No pogadalem z lokalesami i podobno warunki caly czas dobre ale tylko
na górze. Biore szerokie nartki nawet jak odpusci to zabawa bedzie

Na razie wieje i nic nie chodzi - halny.
....w końcu jednak się wywieje - oby nie razem ze śniegiem :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-04-28 10:48:24
Autor: Grzegorz Lipnicki
jak aktualne warunki na kasprowym

Na razie wieje i nic nie chodzi

wg prognoz wiatr ma słabnąć:

http://www.wetteronline.de/cgi-bin/regframe?3&PRG=citytrend&LANG=de&WMO=12650

zresztą, nie ma to tamto - trza jechać;

 g.

Data: 2009-04-28 17:59:02
Autor: gajowy
Grzegorz Lipnicki wrote:

> Na razie wieje i nic nie chodzi

wg prognoz wiatr ma słabnąć:

http://www.wetteronline.de/cgi-bin/regframe?3&PRG=citytrend&LANG=de&WMO=12650

Osłabł - dziś chyba w ciągu dnia włączyli

zresztą, nie ma to tamto - trza jechać;

Zajmij mi miejsce w tej gigantycznej kolejce ;)

Muszę choć raz tam być w sezonie - jak zawsze od chyba 30 lat :)
- na razie wygrywały Austria i Włochy więc został ten tydzień.
Oby tylko Goryczkowa dożyła - przy takich temperaturach
to wiadomo, że białe dobro znika w oczach.

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-04-28 22:19:29
Autor: tomski

Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49F727C3.34F865BDcut_poczta.onet.pl...
Oby tylko Goryczkowa dożyła - przy takich temperaturach
to wiadomo, że białe dobro znika w oczach.

Na sobotę i niedzielę ma się mocno schłodzić.
Szkoda, że ja już nie dam rady przyjechać - sezon zakończony :( Ale w sumie 36 dni narciarskich w sezonie - nie ma powodów do narzekania :)
Pozdrowienia
Tomek

jak aktualne warunki na kasprowym