jak ci±æ linki

Data: 2013-06-03 19:52:14
Autor: Zachu
jak ci±æ linki
W dniu 3-06-13 19:01, Skolmi pisze:
¿eby siê nie roz³azi³y :)?

Macie jakie¶ sposoby? Obklejaæ ta¶m±, czy jak?
Ta¶ma przy ciêciu szlifierk± mo¿e siê chyba przepaliæ.

Dedykowanych szczypiec nie mam ochoty kupowaæ, ¿eby je u¿yæ raz na 10 lat.

32 z³
http://www.ceneo.pl/3671377

--
Zachu

Data: 2013-06-03 20:36:41
Autor: atm
jak ci±æ linki
On 2013-06-03 19:52, Zachu wrote:
[...]

dokladnie, nie bedzie zadnej partyzantki, za to okazja do czestszej zmiany linek

Data: 2013-06-03 20:48:07
Autor: Krzyś Cierpiętnik
jak ciąć linki
On 2013-06-03 19:52, Zachu wrote:
W dniu 3-06-13 19:01, Skolmi pisze:

żeby się nie rozłaziły :)?

Macie jakieś sposoby? Obklejać taśmą, czy jak?
Taśma przy cięciu szlifierką może się chyba przepalić.

Dedykowanych szczypiec nie mam ochoty kupować, żeby je użyć raz na 10
lat.

32 zł
http://www.ceneo.pl/3671377

dokladnie, nie bedzie zadnej partyzantki, za to okazja do czestszej
zmiany linek

Jeśli ma się już szlifierkę, to jest to różnica jak mieć pieniądze a nie
mieć pieniędzy. Osobiście wolę wydać kasę na inne narzędzia, jeśli bez
tego jednego mogę się spokojnie obejść. Proste.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2013-06-04 07:43:08
Autor: bans
jak ci±æ linki
W dniu 2013-06-03 20:48, Krzy¶ Cierpiêtnik pisze:

Osobi¶cie wolê wydaæ kasê na inne narzêdzia, je¶li bez
tego jednego mogê siê spokojnie obej¶æ. Proste.

Nie wiem, te¿ tak my¶la³em, dopóki nie kupi³em. Sam siê dziwiê, jak mog³em siê bez narzêdzia do ciêcia linek i pancerzy obej¶æ.

--
bans

Data: 2013-06-04 11:20:08
Autor: atm
jak ci±æ linki
On 2013-06-04 07:43, bans wrote:
[...]

Dokladnie. Kupilem proste nozyce do linek z Allegro. Ciecie nimi to czysta przyjemnosc - pancerz niezgnieciony, linka niesplaszczona, jak nozem ucial. Calosc mozna robic sobie spokojnie w domu idealnie dopasowujac dlugosc linki i pancerzy.
Ostatnio pozyczylem nozyce kumplowi, nie przypuszczal ze tak latwo i szybko mozna wymienic linke wraz z pancerzami.

Data: 2013-06-04 11:39:07
Autor: bans
jak ci±æ linki
W dniu 2013-06-04 11:20, atm pisze:

pancerz niezgnieciony, linka niesplaszczona, jak
nozem ucial. Calosc mozna robic sobie spokojnie w domu idealnie
dopasowujac dlugosc linki i pancerzy.

Do tego jednym narzêdziem obcinam linki i pancerze, udra¿niam zgnieciony ciêciem pancerz i zgniatam koñcówki na linkach.

Kwestia tego, czy kto¶ woli zap³aciæ za komfort, czy nie.

--
bans

Data: 2013-06-04 11:51:47
Autor: coaster
jak ci±æ linki
W dniu 04-06-2013 11:39, bans pisze:
[...]

Osobiscie uzywam dedykowanej obcinarki w multitulu. Dziala swietnie.
http://tinyurl.com/ciecie-linek

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-06-04 11:58:53
Autor: piecia aka dracorp
jak ci±æ linki
Dnia Tue, 04 Jun 2013 11:51:47 +0200, coaster napisał(a):

Osobiscie uzywam dedykowanej obcinarki w multitulu. Dziala swietnie.
http://tinyurl.com/ciecie-linek

Kolejne *za* żeby kupić to narzędzie. --
piecia aka dracorp

Data: 2013-06-04 17:05:13
Autor: Dariusz K. £adziak
jak ci±æ linki
U¿ytkownik bans napisa³:
[...]

Jak siê nie ma co siê lubi... Zdarza³o mi siê ci±æ linkê ma³± siekier± pobijan± du¿ym m³otkiem... Ale i na siekierze zaklinowanej w krawê¿niku obrêcz te¿ klepa³em z formy kardioidalnej. Tyle ¿e jak ma siê wybór - wygodniej, skuteczniej i dok³adniej siê pracuje narzêdziami w³a¶ciwymi do danej pracy.

--
Darek

Data: 2013-06-04 17:02:04
Autor: Dariusz K. £adziak
jak ci±æ linki
U¿ytkownik bans napisa³:
[...]

No¿yce tn± niew±tpliwie równiej i dok³adniej od brutalnych cêgów bocznych.

--
Darek

jak ci±æ linki