jak ciąć linki

Data: 2013-06-03 19:20:46
Autor: live_evil
jak ciąć linki
On 03.06.2013 19:01, Skolmi wrote:
żeby się nie rozłaziły :)?

Macie jakieś sposoby? Obklejać taśmą, czy jak?
Taśma przy cięciu szlifierką może się chyba przepalić.

Dedykowanych szczypiec nie mam ochoty kupować, żeby je użyć raz na 10 lat.

Ja uĹĽywam noĹĽyc do blachy, szlifierka kÄ…towa teĹĽ daje radÄ™.

--
live_evil

Data: 2013-06-03 20:05:41
Autor: Skolmi
jak ciąć linki
W dniu 2013-06-03 19:20, live_evil pisze:

Ja uĹĽywam noĹĽyc do blachy, szlifierka kÄ…towa teĹĽ daje radÄ™.

OK. Ale po zrobieniu ciach szlifierką kątową mam rozpleciony warkocz, którego nie mogę w żaden sposób doprowadzić do porządku. O to mi chodzi konkretnie.

Data: 2013-06-04 06:27:07
Autor: PeJot
jak ciąć linki
[...]

Zwykłe cęgi boczne, zarówno do linek jak i pancerzy. Pancerze i tak trzeba przeszlifować z czoła, a zakończenia linek zaspawać na szczotce węglowej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-06-04 17:00:52
Autor: Dariusz K. Ładziak
jak ci±ć linki
Użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2013-06-03 19:20, live_evil pisze:
On 03.06.2013 19:01, Skolmi wrote:
żeby się nie rozłaziły :)?

Macie jakie¶ sposoby? Obklejać ta¶m±, czy jak?
Ta¶ma przy cięciu szlifierk± może się chyba przepalić.

[...]

Można oblutować. A maj±c kawał dobrej szczotki to linkę można próbować ci±ć po prostu łukiem - od razu tniemy i zaspawujemy... Na rowerow± wystarczy to co z żelowego akumulatora 12V 7Ah można wyci±gn±ć.

--
Darek

Data: 2013-06-04 18:04:54
Autor: PeJot
jak ci±ć linki

[...]

Ci±ć łukiem linek nie ci±łem, aczkolwiek zdarzały mi się uszkodzenia linki po niezamierzonym dotknięciu do szczotki. Do spawania używam transformatora ok. 60 VA, napięcie wtórne luzem ze 40 V. Do cieńszych linek przerzutkowych przydało by się nieco niższe napięcie.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2013-08-05 12:22:10
Autor: Ghost
jak ci±ć linki
Ja używam nożyc do blachy, szlifierka k±towa też daje radę.

Takoje cusik:

http://www.gardena.com/pl/tree-and-shrub-care/secateurs/?gclid=CLW5weiC57gCFbQetAod0nEA4w

Pozdrawiam, M.

jak ciąć linki