jak czyscic kamelbagi

Data: 2010-04-25 12:50:07
Autor: Titus Atomicus
jak czyscic kamelbagi
Witam,
Pytalem juz kiedys, ale niestety, problem wciaz jest nierozwiazany.
Czym przeplukac worki na wode?
Kwas cytrynowy nie dal rady - wciaz wyczuwalny jest taki plesniowy smrodek.
Mam po jednym uzyciu wywalic sprzet za kilkaset zlotych?
TA

Data: 2010-04-25 16:00:28
Autor: solar
jak czyscic kamelbagi
W dniu 2010-04-25 12:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Po jednym użyciu, za kilka stów i śmierdzi? Co to?
Sam mam Source, używany niezbyt często, po powrocie z gór płuczę wodą i dobrze suszę. Potem leży w szafie z gąbką "rozszerzającą" w środku. Po 2 latach, z podwodu osadu w wężu, kupiłem nowy (bo sam przewód właściwie w cenie całego nowego zestawu). Ale nie śmierdziało nigdy.
A z czyszczenia słyszałem jeszcze o Corega tabs i zamrażaniu w lodówce...

"Kobiety są błędem natury (...). Pełnym urzeczywistnieniem rodzaju ludzkiego jest mężczyzna."
                                    św. Tomasz z Akwinu

Data: 2010-04-26 00:56:38
Autor: Titus Atomicus
jak czyscic kamelbagi
In article <hr1htb$t3j$1@news.onet.pl>, solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

> [...]

> smrodek.
> Mam po jednym uzyciu wywalic sprzet za kilkaset zlotych?

Po jednym użyciu, za kilka stów i śmierdzi? Co to?

No, ale dlugim.
2 miesiace, non-stop w cieplych krajach.

TA

Data: 2010-04-25 16:04:17
Autor: Dominik Mirowski
jak czyscic kamelbagi
Użytkownik wyklepał(a) :

Czym przeplukac worki na wode?
Kwas cytrynowy nie dal rady - wciaz wyczuwalny jest taki plesniowy
smrodek.
Mam po jednym uzyciu wywalic sprzet za kilkaset zlotych?

corega tabs lub płyn do czyszczenia soczewek kontaktowych (jak masz w dużej
ilości bo drogo wyjdzie).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-26 01:07:48
Autor: Titus Atomicus
jak czyscic kamelbagi
In article <hr1i53$gm$1@opal.futuro.pl>,
 "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote:

Użytkownik wyklepał(a) :

> [...]
> Mam po jednym uzyciu wywalic sprzet za kilkaset zlotych?

corega tabs lub płyn do czyszczenia soczewek kontaktowych (jak masz w dużej

E, niestety - mam 2x4 litry. To raczej sporo...

TA

Data: 2010-04-25 16:39:04
Autor: viwaldi
jak czyscic kamelbagi

[...]

ozonowanie?
przy autoklimatyzacji sie sprawdza. zakup na wlasnosc urzadzenia
(http://allegro.pl/item1008587637_odgrzybianie_czyszczenie_klimatyzacji_fm300s_fvat.html)
to moze "sredni" pomysl ale mozesz sie przejechac do klimiarza. auto
robia za ok 60 zl

pozdr
viwaldi

Data: 2010-04-27 21:42:46
Autor: Omo
jak czyscic kamelbagi

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-CC7886.12500725042010news.onet.pl...
[...]

Domestos - zielony albo żółty.
Czyściłem manierkę plastikową i inne takie - zeżarł wszystko, oprócz plastiku, a cała chmara "innych wiodących środków" się poddała. Nie wiem, jak zadziała na uszczelki  - żeby nie było na mnie ;)
Pozdrawiam - Omo

Data: 2010-04-27 21:56:00
Autor: Marcin Lubojański
jak czyscic kamelbagi
Omo wrote:
[...]

W czyszczeniu namiotu z grzyba też domestos się sprawdzil :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-04-28 04:28:16
Autor: Zwolay
jak czyscic kamelbagi
mnie zarosla rurka od camelbaka i nie dalo sie tego niczym wyczyscic
(pomijajac extrema typu kwas czy domestos)-probowalem m.in spirytusem
i srodkiem przeciwgrzybicznym (clotrimazol)-kupilem nowy i z niego
przelozylem rurke.natomiast sam zbiornik jest w dalszym ciagu ok-nic
nie zaroslo,nic nie smierdzi a uzywam go juz ze trzy lata

jak czyscic kamelbagi