jak czyscic kamelbagi

Data: 2010-04-25 16:04:17
Autor: Dominik Mirowski
jak czyscic kamelbagi
Użytkownik wyklepał(a) :

Czym przeplukac worki na wode?
Kwas cytrynowy nie dal rady - wciaz wyczuwalny jest taki plesniowy
smrodek.
Mam po jednym uzyciu wywalic sprzet za kilkaset zlotych?

corega tabs lub płyn do czyszczenia soczewek kontaktowych (jak masz w dużej
ilości bo drogo wyjdzie).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-04-26 01:07:48
Autor: Titus Atomicus
jak czyscic kamelbagi
In article <hr1i53$gm$1@opal.futuro.pl>,
 "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> wrote:

> [...]

> Mam po jednym uzyciu wywalic sprzet za kilkaset zlotych?

corega tabs lub płyn do czyszczenia soczewek kontaktowych (jak masz w dużej

E, niestety - mam 2x4 litry. To raczej sporo...

TA

jak czyscic kamelbagi