jak dbać o nówkę

Data: 2009-03-21 23:16:37
Autor: Jurij Atarov
jak dbać o nówkę
Jak się zdobędzie dziewicę to po prostu trzeba z tego cieszyć i korzystać, a nie chuchać i dmuchać, bo ktoś podczas naszej nieuwagi może ją zerżnąć i po zabawie.

;)

Data: 2009-03-21 23:33:25
Autor: strach
jak dbać o nówkę
"Jurij Atarov" <artur@cia.gov> wrote in message news:gq3p08$no7$1news.onet.pl...
Jak się zdobędzie dziewicę to po prostu trzeba z tego cieszyć i korzystać, a nie chuchać i dmuchać, bo ktoś podczas naszej nieuwagi może ją zerżnąć i po zabawie.
;)

Ja to widzę dokładnie odwrotnie - przecież to BRAK nadzoru może się źle skończyć, nie tak? A właśnie poużywać chciałbym jak najdłużej :)

Data: 2009-03-21 23:51:31
Autor: Jurij Atarov
jak dbać o nówkę
strach pisze:
[...]

Imo nie da się upilnować bez wyrzeczeń, a i tak może się stać coś złego.
Wiem po ojcu - kupił sobie nówkę, trzymał w garażu, do którego trzeba było kawałek się przejść. Jak samochód stał gdzieś indziej to starał się mieć na niego oko. Ale niestety - kiedyś niechcący przy cofaniu lekko zarysował zderzak o betonową doniczkę, innym razem obtarł lusterko wyjeżdżając z garażu - zdarza się. Kiedy indziej ukradli oryginalne kołpaki. Szkoda mu było.
A ja mam starego grata i jedyne co od niego wymagam to możliwość przemieszczenia się z punktu A do B. Znikła wycieraczka z tyłu? Luz, są jeszcze dwie z przodu :) Ktoś ukradł boczną listwę? Nie, odpadła przy zamykaniu drzwi i leży na chodniku... Nie ma co przeżywać, są ważniejsze rzeczy w życiu :)

Data: 2009-03-22 03:21:03
Autor: strach
jak dbać o nówkę
"Jurij Atarov" <artur@cia.gov> wrote in message news:gq3r1m$spj$1news.onet.pl...
Nie ma co przeżywać, są ważniejsze rzeczy w życiu :)

Sie wie, nie o przeżywanie każdej ryski tu chodzi tylko o rozsądną profilaktykę. Np. właśnie żeby zwracać uwagę na przednią szybę, potem te placki świecące się w reflektorach jadących z przeciwka naprawdę dobijają. A wysiłku nie kosztuje wcale - odmrażacz zamiast skrobaczki i obetrzeć chusteczką pióra wycieraczek po jeździe w deszczu. Przecież nie chodzi o pitolenie się z wozem bez umiaru, bo komu by się chciało.

Data: 2009-03-22 12:42:54
Autor: Arek (G)
jak dbać o nówkę
Jurij Atarov pisze:
strach pisze:
[...]

[...]
[...]

No właśnie, masz starego grata, więc Twoje podejście jest naturalne. Po prostu nie masz co przezywać.

A.

Data: 2009-03-23 12:08:39
Autor: Jakub Witkowski
jak dbać o nówkę
Jurij Atarov pisze:
Jak się zdobędzie dziewicę to po prostu trzeba z tego cieszyć i korzystać

"Korzystać z dziewicy" to można raz :)

jak dbać o nówkę