jak dbać o nówkę

Data: 2009-03-22 09:25:44
Autor: owp
jak dbać o nówkę
Dziewicą jest się tylko raz i nie chciałbym tego zmarnować, zatem zaczynam myśleć, co tym razem zrobię lepiej niż poprzednio. Nie chcę popadać w paranoję, zresztą z czasem się i tak znudzi, ale póki się będzie chciało, wypisałem sobie:
/ciach/

Nie dziwię Ci się, że chcesz dbać o nowy samochód. Wszystkie te punkty są ok. Jednak znając życie (swoje :) ), szybko Ci się znudzi. Wg mnie podstawy - ciśnienie kół, olej, myjnia (także w środku), przeglądy (szczególnie blacha). Nie wiem, jak się ma garażowe lakierowanie do gwarancji. Dbanie o przednią szybę się zwraca, ale jak się człowiek spieszy do roboty rano zimą... Zresztą - szybę można wymienić.
owp

jak dbać o nówkę