jak dbać o nówkę

Data: 2009-03-22 22:32:41
Autor: vpw
jak dbać o nówkę
Użytkownik "strach" <strach3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq3mo0$fvo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kilka lat temu kupiłem dwuletnią Lagunę. Od początku niektóre sprawy z zakresu "dbania o auto" trochę zaniedbywałem, bo przy second handzie raz że trochę się nie chciało, dwa że na pewne rzeczy już było za późno. Teraz przyszedł czas na kupno wozu z salonu i oprócz wymogu użytkowego pojawi się element przyjemności z jazdy nówką. Tym razem będzie to Honda, więc spodziewam się że do wieku 7-8 lat nie będzie potrzeby wymiany.

Po prostu nim jeździj jak normalnym samochodem. Różnica pomiędzy nowym a używanym jest taka, że wiesz co się z nim dzieje i masz na niego gwarancję. Jeśli będziesz (po prostu) z niego korzystał, to sobie nim te 7-8 lat pojeździsz. Jeśli będziesz się tak nad nim rozczulał jak napisałeś, to osiwiejesz przez te kilka lat i przyjemności z nowego samochodu nie będzie.

--
vpw

jak dbać o nówkę