jak dbać o nówkę - mycie bezwodne

Data: 2009-03-28 16:37:21
Autor: Tomi
jak dbać o nówkę - mycie bezwodne
Mycie, mycie, skraca zycie ;) Widac grupowicze sa dosc mocni z mycia myjkami - ja mam pytanie czy stosowal juz ktos nowa technologie mycia bezwodnego ? Wymyslili toto w australii, jest tez opcja w USA, ogolnie w celu ochrony srodowiska jak i zabezpieczenia samochodu. W Polsce juz osiagalne, jest wykwit firemek, ktore na tym robia biznes, mozna tez samemu zainwestowac ~90-150zl zaleznie od kursu $ i miec srodek na 15 myc klasycznego sedana.
MA ktos jakies doswiadczenia ?

jak dbać o nówkę - mycie bezwodne