jak docierać Yeti

Data: 2011-10-30 19:47:37
Autor: megrims
jak docierać Yeti
Yeti ma przejechane 800 km, ale żona chce zrobić trasę do Hamburga.
Nogę to ma dość ciężką i zastanawiam się, czy nie dać jej 535d, a do
latania po mieście zostawić sobie Yeti.

BTW: coraz bardziej mi się to auto podoba. W mieście pali 7. :D

Data: 2011-10-30 20:09:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
jak docierać Yeti

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j8k64d$dt2$1usenet.news.interia.pl...
Yeti ma przejechane 800 km, ale żona chce zrobić trasę do Hamburga.
Nogę to ma dość ciężką i zastanawiam się, czy nie dać jej 535d, a do
latania po mieście zostawić sobie Yeti.

jechać normalnie.
Nie trzymać ciągle stałej wysokiej prędkości obrotowej (znaczy sie nie zapierdalać ostro)
Nie dawać mocno w palnik przy ruszaniu.

To tyle.

Jak będzie miała przelotową 130 to nic sie autu nie stanie...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-10-30 20:16:02
Autor: glang
jak docierać Yeti
[...]

nie żartuj. to nie polonez
docieraj tak jak chcesz żeby później jeździło :)
pzdr
GL

Data: 2011-10-30 23:31:44
Autor: J_K_K
jak docieraæ Yeti
W dniu 2011-10-30 20:16, glang pisze:
docieraj tak jak chcesz ¿eby pó¼niej je¼dzi³o :)

A ew. dolewki oleju funduje kolega glang ;-)

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-10-30 23:33:07
Autor: J_K_K
jak docieraæ Yeti
W dniu 2011-10-30 19:47, megrims pisze:
Yeti ma przejechane 800 km, ale ¿ona chce zrobiæ trasê do Hamburga.

"Unikaæ jazdy ze sta³± predko¶ci± obrotow± i przeci±¿ania silnika"
Daj jej swoje.

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-10-31 00:46:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
jak docierać Yeti
W dniu 2011-10-30 19:47, megrims pisze:

latania po mieście zostawić sobie Yeti.

ja tam roomstera":docieraÅ‚em"  bez litoÅ›ci ...

Daj jej yeti ;) Traska dobrze mu zrobi.

--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=