jak docinać płytki pod kątem 45stopni w rogach

Data: 2009-04-24 21:34:38
Autor: uciu
jak docinać płytki pod kątem 45stopni w rogach

Chcemy z teściem sami kłaść płytki. Do tej pory teść kładł płytki normalnie
i potem listwy wykańczające w rogach. Teraz podobno robi sie bez listw tylko z docieciem płytek tak aby zeszły sie w rogu na styk. Czym to sie robi? Do cięcia płytek mamy sprzet ale pod kątem nie wiem jak to zrobic?

Ja szlifowałem ręczną szlifierką kątową z tarczą do kamienia (jakaś zwykła z casto - zielony kolor chyba miała) - szło idealnie ale trzeba uważać.
Najlepiej popróbować na kilku płytkach.

uciu

jak docinać płytki pod kątem 45stopni w rogach