jak doda? kopa kawasaki Z 750?

Data: 2011-02-26 13:07:35
Autor: Piotr Klimek
jak doda? kopa kawasaki Z 750?
Dnia (Sat, 26 Feb 2011 05:01:03 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za luk-as
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam serdecznie wszystkich.Posiadam kawasaki Z 750 2008 rok.pytanie
brzmi jak mógłbym dodać mu parę koników.wolałbym nie ingerowac w
silnik bo myślę to będzie dosyć kosztowne mam raczej na myśli jakis
chip wydech czy filtr.czekam na propozyje i sprawdzone rozwiazania.

Czesc,
Najskuteczniej bedzie wymienic go na Z1000, cala reszta taniego tuningu
poprawi Ci tylko samopoczucie, ale nie zmieni za wiele na wykresach.

Jak dolozysz power commandera, filtr KN, pelny zestaw wydechowy i jeszcze
komus zaplacisz, zeby to sensownie zestroil to pewnie sie okaze, ze taniej
byloby jednak zamienic na Z1000 :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/