jak dodać najtaniej dolary do paypala

Data: 2012-11-12 21:28:36
Autor: zlotowinfo
jak dodać najtaniej dolary do paypala
czy znajdzie się jakaś tańsza metoda na dodanie $ do paypala?
4% dałem prawie wszędzie dla uproszczenia i mogę się gdzieś mylić

aktualnie:
1. wplacam szybkim doładowaniem
2. i wysyłam jako przelew do znajomego z prowizją 0.5%
3. paypal przelicznik ok. 4%
4. reasumując 4%+0,5%=4,5%

niestety ostatnio coś mi te dolary podrożały
więc zastanawiam się czy nie da się jakoś do paypala dodać dolarów taniej

można kartą, ale:
1. kantor walutowy aliora z tego co widzę 4% taniej wyjdzie w porównaniu do kursu kartowego, który jest zbliżony do paypalowego
2. platnosc z karty do chin to już 4,9% + $0,30 USD
    co sprzedawca mi odciąga, gdyż to pseudohurtowa sprzedaż
3. reasumując -4%+4%+4,9%=4,9%+0,3$

no wow zyskałem 0,4% i kupe zabaw ze stronami i przelewami
przy ok. 1000zł miesięcznie daje mi to ;p 4zł szok

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

jak dodać najtaniej dolary do paypala