[pyt][crosspost] jak dodać współwłaściciela?

Data: 2010-11-23 22:31:41
Autor: buraxta
On 2010-11-23 13:21, Eli wrote:
Teraz to ja chcę się dopisać jako współwłaściciel do auta mojej żony.
Czy można to załatwić tak samo, tj. żona podpisuje się na papierku że
oddaje mi jakąś część samochodu i wystarczy iść z tym do wydziału
komunikacji? Czy do US też trzeba chodzić, a jeśli tak to po co? Wartość
samochodu to formalnie ok. 3 tys. zł.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-podarowac-samochod-i-zaoszczedzic-na-polisie-1490064.html

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

[pyt][crosspost] jak dodać współwłaściciela?