[pyt][crosspost] jak dodać współwłaściciela?

Data: 2010-11-24 00:15:33
Autor: Adam Płaszczyca
[pyt][crosspost] jak dodać współwłaściciela?
Dnia Tue, 23 Nov 2010 13:21:48 +0100, Eli napisał(a):

Teraz to ja chcę się dopisać jako współwłaściciel do auta mojej żony. Czy można to załatwić tak samo, tj. żona podpisuje się na papierku że oddaje mi

Nie można. Jesteś już współwłaścicielem, chyba, że żona miała to auto przed
ślubem. --

Data: 2010-11-24 17:55:43
Autor: Eli
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3NVMwk$JDXmike.oldfield.org.pl...

Nie można. Jesteś już współwłaścicielem, chyba, że żona miała to auto przed
ślubem.

Miała. Dziś właśnie to załatwiliśmy. Wystarczyło na miejscu spisać umowę darowizny, w której to żona oświadczyła że oddaje mi pół auta. Plus wniosek o dowód rejestracyjny z nowymi danymi. Gdyby żona kupiła auto już po ślubie, to też musielibyśmy coś tam wypełnić żeby dostać nowy dowód już z dwoma właścicielami, także ilość papierków byłaby taka sama.

--
pzdr, Eli

[pyt][crosspost] jak dodać współwłaściciela?