[Olsztyn, Gdynia] jak dojechac?

Data: 2012-05-28 12:28:15
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
[Olsztyn, Gdynia] jak dojechac?
Witam wszystkich.

Mam pytanie do mieszkańców i użytkowników miast jak w tytule. W wakacje
szykują mi się takie przejazdy:
Olsztyn - dworzec główny - Jaroty
Gdynia - dworzec główny (od biedy Sopot) - Karwiny.

W obu przypadkach szukam dróg w miarę bez pseudo DDRek i nadmiernego ruchu.
Będę jechał z przyczepą i fotelikiem, więc ścieżki przeskakujące co chwilę
z lewej na prawą jeszcze z międzylądowaniem na metrowej szerokości
wysepkach raczej nie wchodzą w grę.

W Olsztynie wydaje mi się, że najrozsądniej będzie zrobić to tak: -
Dworcowa- Pstrowskiego - Sikorskiego - Bartąska, ale troszkę mnie niepokoi
Sikorskiego. Szeroka i ruchliwa ulica, a do tego DDRka z cyklu pojawiam się
i znikam.

W Gdyni Śląska-  droga Gdyńska - Lotników - Wielkopolska, ale to w ogóle
już ciężko o bardziej zapchane ulice. Myślałem o przejeździe z Sopotu przez
Malczewskiego - Spopcką, ale tam z kolei wygląda mi na nie dość że wąsko,
tłoczno, to jeszcze dość stromo (z dużym obciążeniem to w granicach 10 km/h
pewnie bym jechał) :)

Poradźcie mi, proszę może jakieś alternatywy lub uspokójcie co do tych tras
:)

Z góry dzięki

--
Pozdrawiam z Wrocławia