[Waw] jak dojechać...

Data: 2009-05-08 10:24:38
Autor: lookas
[Waw] jak dojechać...
Witam,

mam pytanie: jak dojechać z okolic metra marymont do centrum M1 (Trasa
Toruńska/Radzymińska)?

Z tym, że nie szczególnie chciałbym jechać sam± Tras± po jezdni..
¦mieszka raczej tam pewnie nie prowadzi, więc  może jakimi¶ mniejszymi
uliczkami się da? Tylko znowu, żeby to nie było 30km:/

Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2009-05-08 19:46:35
Autor: Wojtas
[Waw] jak dojechać...
lookas pisze:

Z tym, że nie szczególnie chciałbym jechać sam± Tras± po jezdni.
¦mieszka raczej tam pewnie nie prowadzi, więc  może jakimi¶ mniejszymi
uliczkami się da? Tylko znowu, żeby to nie było 30km:/

Przez most musisz jechać normalnie. Potem po prawej stronie trasy będziesz miał w miarę normalny przejazd bez udziału puszek.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-05-08 20:53:13
Autor: Kacper Perschke
[Waw] jak dojechać...
Dnia 08.05.2009 lookas <lookasbox@gmail.com> napisał:
[...]
jak dojechać z okolic metra marymont do centrum M1 (Trasa
Toruńska/Radzymińska)?

- Wrócić do metra dworzec gdański.
- Przest most gdański do Ronda Żaba.
- od Ronda Żaba ścieżką przy Jacka Odrowąża, a następnie Budowlaną do Św.
  Wincentego.
- Św. Wincentego i Głębocką do Toruńskiej
- Poboczem Toruńskiej do M1

Zamiast ostatniego odcinka zakręcałem za przystankiem ZTM "CH Targówek 02" w
las i przez las przedzierałem się do zapleczy M1. Spokojnie można, że nie wiem
jak z przejściem strumyczka. Może byc rozwalone.

KAcper

Data: 2009-05-09 22:36:43
Autor: mocniak
[Waw] jak dojechać...
Użytkownik lookas napisał:
[...]

Jeżdżę regularnie tras± toruńsk± i nie ma żadnych problemów. Najpierw puszki jad± wolniej ze względu na remonty i ¶wiatła, a potem jest szerokie asfaltowe pobocze.

--
Mocniak

[Waw] jak dojechać...