jak dojechac - Gliwice

Data: 2010-05-04 10:24:44
Autor: Gabriel'Varius'
jak dojechac - Gliwice
Użytkownik bratPit[pr] napisał:
Witajcie,
mam pytanie do tambylców ;-) potrzebuję dojechać z okolic Chrzanowa do Gliwic, do instytutu onkologii (bodaj ul. Armii Krajowej 15) na ok 8 rano, o ile czas przejazdu autostradą jestem w stanie przewidzieć w miarę dokładnie (skończyli ten bajzel na A4 w Katowicach i chyba nie zaczęli nic nowego?) to dotarcie na miejsce już nie bardzo,
pytanie ile czasu przewidzieć od (jakiegoś) zjazdu z autostrady aby być na miejscu na czas?
czy należy zjechać na tym nowo- budowanym ślimaku? czy jakimś innym zjazdem?
Czy pojedziesz A4 czy DTS i tak trafisz na utrudnienia (wykopki) :-(
Jadac A4 do wezla Sosnica licz sie,ze nawet jak dojedziesz do zjazdu w normalnym czasie to dojazd do centrum Gliwic od Rabbena zajmie dluzsza chwilke o ile wczesniej nie postoisz na A4(wykopki, dzwon).
DTSka przelecisz szybko ale pozniej postoisz przed Zabrzem. Jesli cos sie ostatnio zmienilo to mnie poprawce.
ul.Wybrzeze AK jesli chodzi o scislosc jesli chodzi o instutut onkologi.
Ja bym sie raczej martwil parkingiem przy instytucie bo tam sie nawet na trawnikach miejsce konczy w okolicach 8:30/9:00 rano. W trase wyjedz z zapasem cxzasowym i bedzie ok.

                Oskar Wilde

jak dojechac - Gliwice