jak drogie sprzęgło do forda ???

Data: 2009-06-17 11:17:00
Autor: kml
jak drogie sprzęgło do forda ???

Użytkownik "artur" <arti997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1ac9k$ddi$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam forda Focusa 1.4 benzyna rok produkcji 2000r.
Muszę wymienić sprzęgło i w związku z tym mam zapytanie:
Mechanik sprawdził ceny i powiedział że cały komplet ( bo chcę wymienić cały komplet) czyli tarcze, docisk i łożysko kosztuje 1000 zł - sprzęgło produkcji niemieckiej, plus wymiana 200 zł. - razem 1200 zł.
Sprawdzałem na allegro i komplety zestawów sprzęgła lub bez łożyska można kupić taniej np. od 300 do 500 zł. firmy LUK, sachs, valeo
oto linki

http://www.allegro.pl/item642921048_komplet_sprzegla_ford_focus_1_4_16v_98_04_luk.html
http://www.allegro.pl/item646280108_sprzeglo_focus_c_max_volvo_v50_1_6_1_8_1_4.html
http://www.allegro.pl/item663071896_sprzeglo_ford_focus_1_4_1_6_1_8_16v_c_max_98_04.html

Czy warto ryzykować z takimi powyższymi sprzęgłami w cenie np. 300 zł. plus cena za łożysko czy nie ryzykować
i brać to niemieckie za 1000 zł.
Co mam robić.

ekatalog.intercars.com.pl Sprzęgła bywają różne do jednego samochodu i znam parę osób które odsyłały coś co miała być zgodne.

kml

jak drogie sprzęgło do forda ???